Jump to content

schimbare simeringuri supape


Recommended Posts

Citeste aici, o sa intelegi mai bine.

 

http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/20-general/86-distributie-valvetronic-vanos-bmw.html

 

@alexwrc, stii tu ceva, dar nu stii bine. :rolleyes: Valvetronic-ul realizează control înălțimii de deschidere ale supapelor de admisie.

Vezi ca ai postat un link pe care nu l-ai citit bine sau deloc.Cantitatea de aer la ralanti este data din deschiderea supapelor de admisie(pe care o face valvetronicul)clapeta fiind partial inchisa doar la pornire, ulterior fiind deschisa .Când valvetronicul intra in avarie clapeta se comporta ca la orice alta masina si preia functia de a da cantitatea de aer pe care o face in mod normal sistemul valvetronic (mai citeste )

PS daca esti curios masoara depresiunea din galeria de admisie in spatele clapetei când motorul merge la ralanti.

Edited by alexwrc
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eu am 30 000 km de cand am sch semeringurile si nu mai papa ulei eu tot la Florin am facut treaba multumit de lucrare. Da nu am scapat de fumul ala alb din spatele motorului am luat ambele garnituri de la pompa de vacum si urmeaza sa le schimb cea de la capacul de la culbutori am schimbato la Florin atunci sper ca nu mai da iar si pe acolo pana la urma sunt niste vechituri care incercam sa le mai carpim.

Apropo multi spun de valvetronic ca sunt proate eu de motor sunt f multumit.

Salut. Ai cumva idee daca Florin are acelasi nr de tel? Ai putea te rog sa imi dai un msj pe ados7f@yahoo.com? Multumesc mult.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

buna, vreau sa impart experienta mea cu bestia mea( E46 316ti compact automata) poate o sa foloseasca si altora:

 

problema 1: picura ulei la motor si de fiecare data cand o porneam facea fum, iesea de sub capota ca si cum lua foc - cauza - garnitura de la pompa vacum problema rezolvata

 

problema 2: fum pe teava de esapament imediat dupa schimbarea uleiului cu un 0*40 ca la carte, cauza simeringurile invechite, dupa schimbare simeringuri nici o picatura de ulei consumata si nici un pic de fum sau miros in spate

 

Masina din 2003 cu 180.000km , acum merge impecabil, sunt f multumita de achizitie.

 

Am tinut sa scriu pentru ca in primele luni cand am luat o dupa n diagnostice si garnituri schimbate tot eu am gasit problema pe net...nu in serviceuri cum ar fi trebuit.

 

Bafta in rezolvarea problemelor!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
am si eu BMW 318i motor N46,si ieri cand am plecat de la semafor am vazut fum albastru in spate.In prima faza am crezut ca este de la alta masina,dar in fata blocului m-am edificat:era de la mine.Am citit toate cele 40 de pagini ale acestui Topic,si azi la prima ora am fost la Q Service din Craiova-Izvorul Rece.Le-am spus baietilor patania si cele citite (problema semeringurilor) , si astept un raspuns pentru a-mi spune daca se apuca de treaba , si daca da , cand anume!Am vazut ca service-ul este o franciza si ce am mai reperat pe la ei multumit pret-calitate! Dupa toata operatiunea o sa vin cu alt post in care voi povesti cum a decurs.
Link to comment
Share on other sites

Cat ulei iti consuma? Trebuie sa consume enorm de mult ulei sau sa nu ai catalizator ca sa fie atat de vizibil fumul... Eu cand am schimbat motorul avea simeringurile duse si consuma 1 litru de ulei in ~300km si nu puteam sa vad in oglinda fumul sub nicio forma. Vezi ca inlocuirea simeringurilor nu ar trebui sa coste mai mult de 800-900 lei cu totul. Simeringurile in sine costa 90-100 lei.
Link to comment
Share on other sites

am si eu BMW 318i motor N46,si ieri cand am plecat de la semafor am vazut fum albastru in spate.In prima faza am crezut ca este de la alta masina,dar in fata blocului m-am edificat:era de la mine.Am citit toate cele 40 de pagini ale acestui Topic,si azi la prima ora am fost la Q Service din Craiova-Izvorul Rece.Le-am spus baietilor patania si cele citite (problema semeringurilor) , si astept un raspuns pentru a-mi spune daca se apuca de treaba , si daca da , cand anume!Am vazut ca service-ul este o franciza si ce am mai reperat pe la ei multumit pret-calitate! Dupa toata operatiunea o sa vin cu alt post in care voi povesti cum a decurs.

 

Atentie la serviceu la care mergi, sa aiba setu de cale pt modelul tau e46(pentru a pune distributia la punct), nu se poate repara in orice service pt ca nu toti au setu asta(am patit o).

De cumparat:

- simeringuri

- garnitura chiulasa

- suruburi chiulasa noi (la orice desfacere se schimba, sunt suruburi cu intindere)- trebuiesc stranse cu cheie dinamometrica si cheie unghiulara, nu trece cu vederea chestia asta , mesterul roman strange "la mana" dar exista niste parametrii pe care ii gasesti scrisi pe ambalajul de la garnitura

*suruburile de pe axele cu came (care tin rolele distributiei) si placutele de pozitie a camelor se strang la fel, la cotele specificate de bmw cu cheie dinamometrica/unghiulara ca sa nu ai problema de "a sari de la punct"

- Este un moment bun sa schimbi garnitura capacului de chiulasa si o-ringurile tuburilor de la buji ca sa nu pierzi ulei nici pe acolo.

Atentie: inainte sa demontezi chiulasa se demonteaza vanosu care trebuie asamblat ax,rulemnti si arcuri pe suportul lui inainte sa l montezi pe chiulasa, nus e poate asambla direct pe chiulasa.

Dupa interventia asta nu mai scoate pic de ulei si nici urma de fum, ulei recomandat e 0X40 maxim 5X40 (pt motoare uzate)

 

Urmareste etapele astea sa fie facute cu cap si nu o sa ai surprize.

 

Bafta!

Edited by qu3en_bee
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Sal`tare,

n-am facut nimic la Q service,nu stiau problema , si au zis ca studiaza, deci am abandonat acesta pista.Vineri 31.03.2017 mi-am facut programare la serice Kappa-aeroport.Astept sa vad ce-mi zic si dumnealor,mai ales ca Kappa este specializat pe BMW!Intre timp am facut un drum de 250km , in care nu am menajat deloc masina....chiar si viteze de 200km/h . Dupa acesti 250km si inca vreo 250km facuti prin Craiova pot aproxima ca mi-a consumat vreo 100-150g ulei.Nu am joje ci imi arata nivelul pe bord,dar dupa aproximarea mea ar fi maximum 150g.Nu sunt disperat sa rezolv aceasta problema , pana nu voi fi sigur ca am gasit cel mai bun meserias , dintr-un service unde primesc garantie.

Iti multumesc colegule(qu3en) pentru sfaturi.....am sa tin cont de ele,si am sa incerc in perioada urmatoare sa adun cele mai interesante postari despre aceasta problema si sa le pun intr-o noua postare.

Cat despre uleiul folosit: Motul 5W-30 , deoarece pe la motor la ultimele doua schimburi erau lipite autocolante cu acest tip de ulei.

Edited by BOBster
Link to comment
Share on other sites

Cat ulei iti consuma? Trebuie sa consume enorm de mult ulei sau sa nu ai catalizator ca sa fie atat de vizibil fumul... Eu cand am schimbat motorul avea simeringurile duse si consuma 1 litru de ulei in ~300km si nu puteam sa vad in oglinda fumul sub nicio forma. Vezi ca inlocuirea simeringurilor nu ar trebui sa coste mai mult de 800-900 lei cu totul. Simeringurile in sine costa 90-100 lei.

 

Salut. In Craiova poti face schimbul de semeringuri la Dani , sau MihaitaPTM. Amandoi sunt specializati pe bmw si fac asa ceva. Cu toate ca eu am schimbat semeringurile la 2 masini ( e46 318i facelift , si e90 318i ) la userul Rusu Florin Din Vulcan , langa Brasov. in maxim 4 ore ai masina facuta gata , schimba semeringurile fara demontare _chiulasa_. Am fost foarte multumit , deci recomand.

 

Si o data cu schimbarea semeringurilor, daca nu a fost schimbata poti cumpara si distributia , Si neaparat garnitura capac culbutori , garnituri pompa vaccum si restul garniturilor de acolo

Link to comment
Share on other sites

Salut. In Craiova poti face schimbul de semeringuri la Dani , sau MihaitaPTM. Amandoi sunt specializati pe bmw si fac asa ceva. Cu toate ca eu am schimbat semeringurile la 2 masini ( e46 318i facelift , si e90 318i ) la userul Rusu Florin Din Vulcan , langa Brasov. in maxim 4 ore ai masina facuta gata , schimba semeringurile fara demontare _chiulasa_. Am fost foarte multumit , deci recomand.

 

Si o data cu schimbarea semeringurilor, daca nu a fost schimbata poti cumpara si distributia , Si neaparat garnitura capac culbutori , garnituri pompa vaccum si restul garniturilor de acolo

 

Cine sunt acesti tipi(mecanici din Craiova) si cum pot sa dau de ei?

Link to comment
Share on other sites

Sal`tare,

n-am facut nimic la Q service,nu stiau problema , si au zis ca studiaza, deci am abandonat acesta pista.Vineri 31.03.2017 mi-am facut programare la serice Kappa-aeroport.Astept sa vad ce-mi zic si dumnealor,mai ales ca Kappa este specializat pe BMW!Intre timp am facut un drum de 250km , in care nu am menajat deloc masina....chiar si viteze de 200km/h . Dupa acesti 250km si inca vreo 250km facuti prin Craiova pot aproxima ca mi-a consumat vreo 100-150g ulei.Nu am joje ci imi arata nivelul pe bord,dar dupa aproximarea mea ar fi maximum 150g.Nu sunt disperat sa rezolv aceasta problema , pana nu voi fi sigur ca am gasit cel mai bun meserias , dintr-un service unde primesc garantie.

Iti multumesc colegule(qu3en) pentru sfaturi.....am sa tin cont de ele,si am sa incerc in perioada urmatoare sa adun cele mai interesante postari despre aceasta problema si sa le pun intr-o noua postare.

Cat despre uleiul folosit: Motul 5W-30 , deoarece pe la motor la ultimele doua schimburi erau lipite autocolante cu acest tip de ulei.

azi am fost la auto KAPPA Craiova,masina la teste computerizate foarte bine , mai putin treaba cu semeringurile care o stiam.Sfatul mecanicilor ca odata cu schimbarea semeringurilor sa schimb si distributia si mi-au facut un calcul aproximativ:

-set semering supape - 130 lei

-set garnitura capac curbutori si _chiulasa_ - 580 lei

-kit distributie - 495 lei

-antigel 60 lei

-set segmenti piston - 360 lei(nu stiu cat de indicat este sa fie schimbati,dar mi-au zis ca asa este mai bine)

-MANOPERA 800 lei

-ar mai fi schimbul de ulei si daca mai apare ceva pe percurs!

Pentru o masina de 10 ani si 200.000 km,pe care vreau sa o tin cel putin 4 ani,nu ar parea un cost ridicat,avand in vedere ca o fac intr-un service unde primesc si garantie.

Cel mai ieftin "mecanic de service de marginea drumului" a fost 900 lei cu piesele lui.

 

Sal`tare,

n-am facut nimic la Q service,nu stiau problema , si au zis ca studiaza, deci am abandonat acesta pista.Vineri 31.03.2017 mi-am facut programare la serice Kappa-aeroport.Astept sa vad ce-mi zic si dumnealor,mai ales ca Kappa este specializat pe BMW!Intre timp am facut un drum de 250km , in care nu am menajat deloc masina....chiar si viteze de 200km/h . Dupa acesti 250km si inca vreo 250km facuti prin Craiova pot aproxima ca mi-a consumat vreo 100-150g ulei.Nu am joje ci imi arata nivelul pe bord,dar dupa aproximarea mea ar fi maximum 150g.Nu sunt disperat sa rezolv aceasta problema , pana nu voi fi sigur ca am gasit cel mai bun meserias , dintr-un service unde primesc garantie.

Iti multumesc colegule(qu3en) pentru sfaturi.....am sa tin cont de ele,si am sa incerc in perioada urmatoare sa adun cele mai interesante postari despre aceasta problema si sa le pun intr-o noua postare.

Cat despre uleiul folosit: Motul 5W-30 , deoarece pe la motor la ultimele doua schimburi erau lipite autocolante cu acest tip de ulei.

azi am fost la auto KAPPA Craiova,masina la teste computerizate foarte bine , mai putin treaba cu semeringurile care o stiam.Sfatul mecanicilor ca odata cu schimbarea semeringurilor sa schimb si distributia si mi-au facut un calcul aproximativ:

-set semering supape - 130 lei

-set garnitura capac curbutori si _chiulasa_ - 580 lei

-kit distributie - 495 lei

-antigel 60 lei

-set segmenti piston - 360 lei(nu stiu cat de indicat este sa fie schimbati,dar mi-au zis ca asa este mai bine)

-MANOPERA 800 lei

-ar mai fi schimbul de ulei si daca mai apare ceva pe percurs!

Pentru o masina de 10 ani si 200.000 km,pe care vreau sa o tin cel putin 4 ani,nu ar parea un cost ridicat,avand in vedere ca o fac intr-un service unde primesc si garantie.

Cel mai ieftin "mecanic de service de marginea drumului" a fost 900 lei cu piesele lui.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Slaut, revin si eu cu detalii despre problema mea, recent am cumparat un e90, 318i din 2006, 235000 de km.

Problema e ca scoate fum dupa ce se incalzeste motorul si consuma si ulei, aproximativ 1 litru la 2 mii de km.

Am fost la mecanic si mi-a zis ca in cel mai bun caz scap cu un set de segmenti, voi ce parere aveti ?

Edited by Cristi917
Link to comment
Share on other sites

Slaut, revin si eu cu detalii despre problema mea, recent am cumparat un e90, 318i din 2006, 235000 de km.

Problema e ca scoate fum dupa ce se incalzeste motorul si consuma si ulei, aproximativ 1 litru la 2 mii de km.

Am fost la mecanic si mi-a zis ca in cel mai bun caz scap cu un set de segmenti, voi ce parere aveti ?

[/quote

Cel mai bine ar fi sĂŁ faci un test de compresie inainte de a desface motorul.

Link to comment
Share on other sites

BunĂŁ ziua seara ! Am și eu o ĂŽntrebare legata de bmw , am achiziționat de curând un bmw e46 316i din 2003 are 270000 km! Am o problema destul de grava zic eu dimineața când o pornesc dupĂŁ aproximativ 10 minute se simte un miros ciudat de ars ĂŽn interiorul mașinii di 2 scoate fum albastru și miroase a ulei ars ! Ce ziceți sunt semeringurile de la supape sau este altceva? ? Va mulțumesc!
Link to comment
Share on other sites

benzinarul nu are racord flexibil deci fiind vorba de valvetronic eu zic sa verifice pompa de vacuum care are prostul obicei sa piarda pe la acele oringuri si pica fix pe evacuare.

ptr fumul de la evacuare in mod aproape sigur sunt simeringurile.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.