Jump to content

Este legala anularea DPF? Este OK dpdv tehnic?


Recommended Posts

efectuam anularea filtrului de particule din softul de gestionare electronica al motorului- fara riscuri, fara modificari ale performantelor masinii sau a emisiilor de noxe.

 

cum poti sa minti in felul acesta ? atunci ce rol are filtru de particule daca prin anularea lui noxele sunt aceleasi ? dupa tine deduc ca astia au inventat euro 5 doar de dragul artei si de fapt e tot una cu euro 4 ?

 

Pretul reprezinta numai modificarea softului de injectie si nu include si modificarea fizica a filtrului de particule.

 

ce legatura are softul de injectie din DDE cu filtru de particule ?????

 

inlaturare a sitei de ceramica

 

in primul rand nu e sita, in al doilea rand nu e din ceramica... ca sa sti si tu de acum : e fagure din azbest

 

Beneficiile aduse de anularea filtrului de particule din soft urmat de modificarea fizica a acestuia sunt multiple,

 

beneficii pentru ala care n-a avut bani sa schimbe filtru, NU si pentru cei din jur ! SPER SA BAGE ASTIA TAXA ANUALA PE POLUARE CU VERIFICARE RAR IN FIECARE AN !!!!!!!

 

Datorita feed-back-urile bune pe care le-am primit de-a lungul timpului de la clienti

 

de la toti saracii de 19 ani fara servici care si-au luat E90 sau E60 din carding sau inselatorii...

 

consideram ca acest pret este foarte competitiv.

 

nu e deloc competitiv... avem deja membrii pe forum care fac acelasi lucru la jumatate de pret si care nu mint ca tine !

 

noi doar indrumam/recomandam service-ul respectiv

 

TU ce reprezinti in toata povestea asta ? ce calitate ai in aceasta afacere ? si cine sunteti "NOI" de care vorbesti ?

Link to comment
Share on other sites

cum poti sa minti in felul acesta ? atunci ce rol are filtru de particule daca prin anularea lui noxele sunt aceleasi ? dupa tine deduc ca astia au inventat euro 5 doar de dragul artei si de fapt e tot una cu euro 4 ?

 

 

 

ce legatura are softul de injectie din DDE cu filtru de particule ?????

 

 

 

in primul rand nu e sita, in al doilea rand nu e din ceramica... ca sa sti si tu de acum : e fagure din azbest

 

 

 

beneficii pentru ala care n-a avut bani sa schimbe filtru, NU si pentru cei din jur ! SPER SA BAGE ASTIA TAXA ANUALA PE POLUARE CU VERIFICARE RAR IN FIECARE AN !!!!!!!

 

 

 

de la toti saracii de 19 ani fara servici care si-au luat E90 sau E60 din carding sau inselatorii...

 

 

 

nu e deloc competitiv... avem deja membrii pe forum care fac acelasi lucru la jumatate de pret si care nu mint ca tine !

 

 

 

TU ce reprezinti in toata povestea asta ? ce calitate ai in aceasta afacere ? si cine sunteti "NOI" de care vorbesti ?

 

 

Filtrul de particule are rolul de a retine si arde prin temperaturile ridicate generate de frecarea cu gazele de evacuare, particulele rigide (funingine) precum si particulele de ulei eliminate de orice motor diesel. De asemenea motoarele diesel mai sunt echipate si cu catalizator. Din pacate pentru tine este foarte clar ca nu ai nici un fel de pricepere in domeniu, exista aceleasi motoare Euro 4 pe BMW ce nu sunt echipate cu DPF si cu toate acestea indeplinesc aceleasi norme Euro 4. Filtrul de particule nu da norma Euro 4, filtrul de particule se refera la ceea ce am descris mai sus. Orice unitate ITP din Romania masoara emisia de noxe bazata pe masurarea emisiilor in raport Lambda, RAR-ul cere prezenta filtrului de particule doar la prima inmatriculare a autovehicolului in vederea incadrarii la taxa de prima inmatriculare (exista numeroase firme de tuning in Germania cu acreditare TUV care fabrica evacuari DPF off si modifica softul in acest sens, mai mult ca sigur TUV-ul stie ce face). Legislatia din Romania impune plata taxelor catre stat bazate pe cilindree nu pe emisii noxe si nu se intrevede nici un impozit bazat pe prezenta filtrului de particule pe masini. Au fost numeroase cazuri in care diversi proprietari de masini au fost la testul ITP si l-au picat datorita faptului ca la momentul masurarii noxelor motorul a intrat in secventa de regenerare a filtrului de particule moment in care se modifica avansul, presiunea in rampa si debitul de motorina pentru a creste debitul si temperatura gazelor de evacuare pentru o ardere fortata a depunerilor din filtrul de particule. Cred ca este lesne de dedus cam ce fum scoate o masina cu DPF in regenerare si cam ce emisii de noxe.

 

Filtrul de particule este echipat cu 3 senzori, in spetza, 2 senzori de temperatura si un senzor de presiune diferentiala. Softul nostru nu anuleaza acesti senzori, dar manipuleaza softul ECU de asa natura incat chiar si fara DPF pe masina, ECU vede valori de temperatura si presiune testate la nivelul de incarcare al DPF-ului la care motorul a dat si da cel mai bun randament. Sita ceramica este definitia utilizata de toti dealerii BMW, Azbest-ul este un material strict interzis de foarte multi ani. Nu pot sa fac o analiza a proprietarilor de E90 si E60 insa cu siguranta bugetul lor este destul de bun indiferent de varsta avand in vedere ca au trecut de mult peste etapa E46. Pretul este foarte competitiv avand in vedere ca cel mai probabil cei care deja fac acest lucru, DPF off folosesc "ca toti saracii" programul crack-uit. Noi folosim versiunea originala cu licenta si dongle care beneficiaza de suport online, acelasi lucru este valabil pentru toate aparaturile pe care le utilizam, inclusiv pentru aparatura de citire si scriere a softului DPF, care la BMW necesita suport online pentru operarea printr-un server dedicat. Nu am nici o calitate in aceasta afacere (service) dupa cum se si vede ca nu s-a expus nici un detaliu in acest sens, insa avand in vedere colaborarile noastre extinse cu diverse unitati service, la cererea clientilor putem indruma, evident, este un gest de minim bun simt si profesionalism in acest sens. Detaliile referitoare la "NOI" tin strict de o asa zisa organizare interna care nu face obiectul dezbaterii pe forum si nu cred ca intereseaza pe nimeni in afara de tine.

 

Nu reusesc sa inteleg tonul adresarii tale catre mine, este foarte clar ca esti total pe langa acest subiect si advers in toate sensurile. Nu pot decat sa deduc ca activitatea mea poate avea natura concurenta pentru tine iar astfel de atacuri nu pot decat sa te coboare sau sa te pastreze la acelasi nivel de ridicol. Cand acuzi pe cineva ca "MINTE" te rog sa vii cu argumente dezarmante nu cu presupuneri inutile si neintemeiate. In momentul in care persoana ta incearca o dezbatere in contradictie cu mine, vreau sa aflu doar un singur detaliu care mai mult ca sigur ar pune capat oricarei dezbateri dintre noi pe viitor: Ce ocupatie, ce experienta in domeniu si ce specializare ai de iti permiti sa-mi dezbati in acest fel topicul? Iti multumesc si ma astept ca urmatorul tau post sa inceapa cu raspunsul la aceasta intrebare.

 

Rog moderatorii cu discernamant sa curete posturile inutile de pe acest topic, Va rog mult. Multumesc.

Edited by bimmer_girl
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

n-am vazut atatea minciuni pe metru patrat de cand sunt ...

 

Filtrul de particule are rolul de a retine si arde prin temperaturile ridicate generate de frecarea cu gazele de evacuare, particulele rigide (funingine) precum si particulele de ulei eliminate de orice motor diesel.

 

la grupa mare o sa inveti o definitie mai desteapta putin... partial nu ai dreptate

 

Din pacate pentru tine este foarte clar ca nu ai nici un fel de pricepere in domeniu

din pacate pentru tine te asigur ca lucrez 100 % in domeniu :) si cunosc FOARTE bine strategia de DPF :)

 

exista numeroase firme de tuning in Germania cu acreditare TUV care fabrica evacuari DPF off si modifica softul in acest sens, mai mult ca sigur TUV-ul stie ce face

iar ma minti ? dar ce ti-am facut ? DPF OFF e ilegal in germania. nu primesti TUV pentru asa ceva :)

 

Au fost numeroase cazuri in care diversi proprietari de masini au fost la testul ITP si l-au picat datorita faptului ca la momentul masurarii noxelor motorul a intrat in secventa de regenerare a filtrului de particule

hahahahah...... SUPER TARE :))))) poate ne explici si noua conditiile in care incepe regenerarea si o sa-ti dai seama ca ai spus O MARE PROSTIE/MINCIUNA !!!!!! lasa-neeeeeeeee. lasa-neeeeeeeee.

citeste si tu cat timp trebuie sa mergi constat la o anumita turatie ca sa intre regenerarea. unii cauta autostrazi pentru asta si tu zici ca a inceput in garaj la ITP :)) esti tare tanti

 

Filtrul de particule este echipat cu 3 senzori

filtru nu are nici un senzor... e doar fagurele.... senzorii sunt inainte si dupa filtru si sunt separati :)

si are numai 2, nu 3 .... diferenta facandu-se in soft.

 

Noi folosim versiunea originala cu licenta si dongle care beneficiaza de suport online

voi folositi versiunea originala a cui ?????? BMW pune la dispozitie programe de DPF off ? eu nu cred.... daca zici dongle clar vorbesti de ceva emulat si nicidecum de un soft original BMW.

 

Nu reusesc sa inteleg tonul adresarii tale catre mine, este foarte clar ca esti total pe langa acest subiect si advers in toate sensurile.

rolul adresarii mele catre tine, este ca sa protejez userii acestui forum de anumite inselatorii ambulante. si te asigur ca nu-s pe langa subiect. daca vrei sa-ti demonstrez te invit la timisoara la o discutie si plimbare prin care sa vedem care are sau nu habar de ce vorbeste sau de ceea ce face

 

Nu pot decat sa deduc ca activitatea mea poate avea natura concurenta pentru tine 

te-nseli. lucrez pentru nemti. nu vand nimic la end-useri mai ales in RO. si daca mai fac una alta, si aici ma refer la codari si diagnoze, le cam fac gratis pentru prietneii ...

 

Cand acuzi pe cineva ca "MINTE" te rog sa vii cu argumente dezarmante

pai eu cred ca am venit cu destule argumente....

 

In momentul in care persoana ta incearca o dezbatere in contradictie cu mine, vreau sa aflu doar un singur detaliu care mai mult ca sigur ar pune capat oricarei dezbateri dintre noi pe viitor: Ce ocupatie, ce experienta in domeniu si ce specializare ai de iti permiti sa-mi dezbati in acest fel topicul?

 

Inginer ECU Software in domeniul Automotive la firma germana cu lucru inclusiv pentru BMW, inclusiv strategii de DPF sau GLOW (care au legatura intre ele si cu subiectul discutie noastre). Cu alte cuvinte eu fac softu integral in ECU, ala in care tu vii cu jucariile cumparate de pe ebay sau clonate de chinezi si extragi partea de codari pentru DPF. nu suntem concurenti deoarece eu nu vand nimic.

 

Rog moderatorii cu discernamant sa curete posturile inutile de pe acest topic, Va rog mult. Multumesc.

daca as fi un moderator cu mai mult discernamant topicul asta ti l-as inchide sau chiar sterge pentru DEZINFORMAREA uriasa a acestui pseudo-serviciu oferit de tine.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sa ne intelegem un pic mai clar, activitatea mea de baza este diagnoza, anularea filtrului de particule este o activitate adiacenta bazata pe cererea de pe piata si efectuata prin colaboratori. Cine este interesat poate cere detalii mai complexe, cine doreste sa dezbata subiectul, poate deschide un alt topic unde voi posta cu cea mai mare placere pro si contra. Nu am facut recomandari in acest sens si mai mult ca sigur nu voi face. Fiecare proprietar de BMW face ceea ce doreste cu masina personala insa asta nu ma impiedica sa colaborez in acest sens. Activitatea mea si munca desfasurata cu diverse service-uri atat full cat si part-time cred ca ma priveste strict, mai ales specializarea mea in acest sens, despre care din cate vad, nu au un dram de habar cei care posteaza. Cei care au dileme in acest sens, vor avea confirmari pe toate planurile in momentul in care vor apela la serviciile mele. Nu am deschis acest topic pentru dezbateri pro si contra, si o repet ca sa intelegeti mai bine: desfasor activitate de diagnoza SI anulare DPF. Dezbaterile referitoare la DPF se vor opri aici, detalii in PM sau telefonic. Intrebari legate de diagnoza, oricand. Va multumesc pentru intelegere.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu am deschis acest topic pentru dezbateri pro si contra, si o repet ca sa intelegeti mai bine: desfasor activitate de diagnoza SI anulare DPF. Dezbaterile referitoare la DPF se vor opri aici, detalii in PM sau telefonic

 

pai nu cred (DIN NOU) ca ai dreptate. sunt permise orice fel de comentarii care sunt ON-TOPIC. si mi se pare ca sunt cam toate. daca nu-ti convine mergi si deschide-ti taraba in targ ca acolo poti sa nu lasi oamenii sa comenteze la ghereta ta.

anularea DPF de care tot vorbesti tu este ILEGALA din punct de vedere al firmei BMW. nu stiu cum pretinzi tu o legatura intre cele doua.

 

Ce inseamna semnatura ta "Inginer BMW" ? ai terminat o facultate in urma careia esti Inginer si esti angajata la relatii cu publicu la BMW si de aici deduci tu ca esti INGINER BMW ? te asigur ca nu asa se numeste :)

Link to comment
Share on other sites

f

n-am vazut atatea minciuni pe metru patrat de cand sunt ...

 

 

 

la grupa mare o sa inveti o definitie mai desteapta putin... partial nu ai dreptate

 

 

din pacate pentru tine te asigur ca lucrez 100 % in domeniu :) si cunosc FOARTE bine strategia de DPF :)

 

 

iar ma minti ? dar ce ti-am facut ? DPF OFF e ilegal in germania. nu primesti TUV pentru asa ceva :)

 

 

hahahahah...... SUPER TARE :))))) poate ne explici si noua conditiile in care incepe regenerarea si o sa-ti dai seama ca ai spus O MARE PROSTIE/MINCIUNA !!!!!! lasa-neeeeeeeee. lasa-neeeeeeeee.

citeste si tu cat timp trebuie sa mergi constat la o anumita turatie ca sa intre regenerarea. unii cauta autostrazi pentru asta si tu zici ca a inceput in garaj la ITP :)) esti tare tanti

 

 

filtru nu are nici un senzor... e doar fagurele.... senzorii sunt inainte si dupa filtru si sunt separati :)

si are numai 2, nu 3 .... diferenta facandu-se in soft.

 

 

voi folositi versiunea originala a cui ?????? BMW pune la dispozitie programe de DPF off ? eu nu cred.... daca zici dongle clar vorbesti de ceva emulat si nicidecum de un soft original BMW.

 

 

rolul adresarii mele catre tine, este ca sa protejez userii acestui forum de anumite inselatorii ambulante. si te asigur ca nu-s pe langa subiect. daca vrei sa-ti demonstrez te invit la timisoara la o discutie si plimbare prin care sa vedem care are sau nu habar de ce vorbeste sau de ceea ce face

 

Nu pot decat sa deduc ca activitatea mea poate avea natura concurenta pentru tine 

te-nseli. lucrez pentru nemti. nu vand nimic la end-useri mai ales in RO. si daca mai fac una alta, si aici ma refer la codari si diagnoze, le cam fac gratis pentru prietneii ...

 

Cand acuzi pe cineva ca "MINTE" te rog sa vii cu argumente dezarmante

pai eu cred ca am venit cu destule argumente....

 

 

 

Inginer ECU Software in domeniul Automotive la firma germana cu lucru inclusiv pentru BMW, inclusiv strategii de DPF sau GLOW (care au legatura intre ele si cu subiectul discutie noastre). Cu alte cuvinte eu fac softu integral in ECU, ala in care tu vii cu jucariile cumparate de pe ebay sau clonate de chinezi si extragi partea de codari pentru DPF. nu suntem concurenti deoarece eu nu vand nimic.

 

Rog moderatorii cu discernamant sa curete posturile inutile de pe acest topic, Va rog mult. Multumesc.

daca as fi un moderator cu mai mult discernamant topicul asta ti l-as inchide sau chiar sterge pentru DEZINFORMAREA uriasa a acestui pseudo-serviciu oferit de tine.

 

 

Bine, nu o sa stau acum sa dezbat cu dvs la sange acest subiect, sunt multiple firme de tuning in Germania care au si TUV si care presteaza acest serviciu, dar nu stam sa facem nici reclama, nici dezbatere pentru ca nu este activitatea mea de baza DPF-ul. Ca fapt divers, regenerarea survine in momentul in care nivelul de incarcare al DPF-ului, raportat prin cei doi senzori de temperatura, inainte si dupa filtru, corelat cu semnalul furnizat de senzorul de presiune diferentiala, din filtru, depaseste un anumit nivel. De asemenea exista si fenomenul de regenerare automata, ce survine atunci cand n use fac acele regenerari pe autostrazi, dupa cum ai zis, este logic ca un astfel de sistem nu se poate baza doar pe actiunile soferului, care poate are si alte treburi decat sa alerge pe autostrazi si sa-si curete filtrul:) Softul folosit pentru DPF se numeste Ecusafe, nu am spus niciodata ca BMW furnizeaza asa ceva, mai intereseaza-te care e treaba co dongle-ul ca esti total pe dinafara. Ma indoiesc sincer ca esti in stare sa pricepi ceea ce se intampla intr-un ECU la nivelul functionarii acestuia in interdependenta cu masina, pot cel mult sa te cred ca te ocupi de serviciile de corespondenta intr-o astfel de firma. A face diagnoza si niste codari, poate denota cel mult amatorismul intr-o alta activitate, imi starnesti amuzamentul cu astfel de exprimari:)

 

Daca problema ta este dezinformarea asupra acestui pseudo-serviciu cum i-ai spus, de ce acum nu stai sa dezbati activitatea in acest sens a celor de pe forum care fac acelasi lucru pe jumatate din pret si problema ta nu a fost faptul ca prestez, ci pretul si aparatura? Exprimarile tale si ale celorlalti gen "Hahaha" nu pot decat sa-mi dea de inteles nivelul la care ganditi si traiti. Si ca un fapt divers, ti-as fi recunoscatoare daca te-ai adresa cu "tanti" mamei tale, nu mie. Iti multumesc pentru intelegere.

 

pai nu cred (DIN NOU) ca ai dreptate. sunt permise orice fel de comentarii care sunt ON-TOPIC. si mi se pare ca sunt cam toate. daca nu-ti convine mergi si deschide-ti taraba in targ ca acolo poti sa nu lasi oamenii sa comenteze la ghereta ta.

anularea DPF de care tot vorbesti tu este ILEGALA din punct de vedere al firmei BMW. nu stiu cum pretinzi tu o legatura intre cele doua.

 

Ce inseamna semnatura ta "Inginer BMW" ? ai terminat o facultate in urma careia esti Inginer si esti angajata la relatii cu publicu la BMW si de aici deduci tu ca esti INGINER BMW ? te asigur ca nu asa se numeste :)

 

Daca sunt on-topic, atunci sa fim on-topic. Nu exista legislatie la ora actuala in Romania care sa dezbata acest subiect. Firma BMW nu poate considera ilegala o astfel de activitate pentru ca BMW este o firma privata nu un legiuitor, firma BMW poate face cel mult recomandari, la fel cum va recomanda tuturor sa va intretineri masinile la dealer, cati fac asta este o problema de alegere, ca si problema DPF, atat timp cat nu este reglementata prin lege. daca nu exista nici o lege in acest sens, care sa impuna pastrarea DPF-ului pe masina, de ce suntem noi mai catolici decat Papa? Ma repet, specializariile mele, care intamplator sunt multiple la capitolul inginerie ma privesc stric, la fel ca si veniturile mele personale. Va stau la dispozitie in continuare pentru detalii on-topic.

 

P.S. Mai degraba limbajul tau, te recomanda pentru activitatea de taraba. Iti multumesc.

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

Daca sunt on-topic, atunci sa fim on-topic. Nu exista legislatie la ora actuala in Romania care sa dezbata acest subiect.

Ca sa utilizez o expresie draga tie, ESTI TOTAL PE DINAFARA!

De Uniunea Europeana ai auzit cumva? Ai auzit cumva ca reglementarile UE sunt obligatorii in toate tarile membre UE? Cumva ai aflat ca si Romania este in UE?

 

Domeniul este extrem de strict reglementat in UE. Pe scurt, nu sunt permise asemenea interventii la sistemele de depoluare.

 

Nu vorbesc de anularea unor asemenea sisteme, dar si inlocuirea DFP sau a catalizatorului se poate face DOAR cu DFP si catalizatoare omologate.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa utilizez o expresie draga tie, ESTI TOTAL PE DINAFARA!

De Uniunea Europeana ai auzit cumva? Ai auzit cumva ca reglementarile UE sunt obligatorii in toate tarile membre UE? Cumva ai aflat ca si Romania este in UE?

 

Domeniul este extrem de strict reglementat. Pe scurt, nu sunt permise asemenea interventii la sistemele de depoluare.

 

Daca ne postezi ceva mai clar in acest sens cu aplicabilitate in Romania, si vreun caz concret de sanctionare, nu doar teorii, poate ca vom lua in considerare. Din cate imi amintesc, intr-una dintre seriile trecute, am fost oprita de RAR cu al meu 118d dotat cu DPF de fabrica dar cu DPF off si catalizatorul inca prezent pe masina, si nu am primit nici un fel de sanctiune, masina trecand cu brio testul de noxe incadrandu-se la norma Euro 4. Banuiesc ca si cei de la RAR, pentru unul ca tine, sunt TOTAL PE DINAFARA cand fac masuratori nu? Iti multumesc.

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

Pai daca nu ar exista anulatorii astia de DPF ca tine, AB ar incasa o gramada de bani la inlocuirea filtrelor, stau si ma intreb, ei ca si angajator al tau, stiu cu ce te ocupi in privat? Nu isi pun problema ca tu atunci cand un client vine la AB, ii poti sopti, vino dupa ora 17 ca te rezolv eu? De asemenea, toti membrii forumului, sunt potentiali clienti, iar AB are chiar sectiuni dedicate pe fiecare dealer din tara, aici pe forum, furatul de clienti crezi ca nu ii priveste?
Link to comment
Share on other sites

Pai daca nu ar exista anulatorii astia de DPF ca tine, AB ar incasa o gramada de bani la inlocuirea filtrelor, stau si ma intreb, ei ca si angajator al tau, stiu cu ce te ocupi in privat? Nu isi pun problema ca tu atunci cand un client vine la AB, ii poti sopti, vino dupa ora 17 ca te rezolv eu? De asemenea, toti membrii forumului, sunt potentiali clienti, iar AB are chiar sectiuni dedicate pe fiecare dealer din tara, aici pe forum, furatul de clienti crezi ca nu ii priveste?

 

 

Eu nu am spus ca lucrez la Automobile Bavaria si nu ma priveste activitatea lor. Mai mult decat, nu am nici o legatura cu dealeria respectiva. Presupunerile sunt doar de partea voastra. Specializarea este una, locul de munca este alta. Poate ar trebui sa-i lasi pe cei de la AB sa se ocupe de problemele lor si sa nu nu mori de grija altuia. AB reprezinta o alternativa in acest sens pe piata, nimeni nu fura de la nimeni atat timp cat alegerea sta la indemana clientului si nu incalca nici o lege ce poate genera sanctiuni.

 

Sunt off-topic toate posturile referitoare la locul meu de munca, la specializarea mea, la veniturile mele, la detalii despre viata mea personala. Va rog mult sa le evitati si rog moderatorii sa-si faca datoria. Va multumesc.

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

Pai tu n-ai spus intr-adevar, dar daca nu ai spus, asta inseamana automat ca nici nu lucrezi acolo? Lasa ca au spus cei care te cunosc. :)

 

Legat de norme de poluare si masuratori RAR. E ciudat ca la o masina cu DPF, care primeste o reducere de 25% la taxa de inmatriculare (in jur de 500 euro), pe baza unei constatari trecuta sub semnatura si stampila de RAR pe cartea de identitate, atunci cand se intoarce la RAR pentru ITP, inginerul ala nu mai constata lipsa DPF-ului de pe masina. In general se pica ITP-ul inclusiv pe motivul ca nu ai cauciucurile conforme cu datele din carte, ma gandesc ca ar trebui sa fie valabil si in cazul DPF-ului.

 

Ah, vad ca ai editat si consideri offtopic discutiile despre locul de munca. Ok, atunci nu te va deranja daca pun link in topicul celor de la AB, cu trimitere catre acest topic. :)

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Daca ne postezi ceva mai clar in acest sens cu aplicabilitate in Romania, si vreun caz concret de sanctionare, nu doar teorii, poate ca vom lua in considerare. Din cate imi amintesc, intr-una dintre seriile trecute, am fost oprita de RAR cu al meu 118d dotat cu DPF de fabrica dar cu DPF off si catalizatorul inca prezent pe masina, si nu am primit nici un fel de sanctiune, masina trecand cu brio testul de noxe incadrandu-se la norma Euro 4. Banuiesc ca si cei de la RAR, pentru unul ca tine, sunt TOTAL PE DINAFARA cand fac masuratori nu? Iti multumesc.

Daca tu spui "Daca ne postezi ceva mai clar in acest sens cu aplicabilitate in Romania", inseamna ca vorbesti ca sa nu adormi, asa ca e lipsit de sens sa-mi pierd timpul explicandu-ti tie ca reglementarile UE se aplica si in Romania.

 

Probabil ca exemplu tau cu RAR-ul e ca acele pilde date pe forum de cei ce incearca sa vanda duralule si alti innobilatori.

In fine, presupunand ca povestea este reala, faptul ca ai dezactivat DPF si totusi nu te-a sanctionat RAR-ul nu inseamna ca esti in regula, ci doar ca nu au fost ei suficient de atenti.

E ca si cand un hot ar spune ca fura, dar ca el de fapt e cinstit, ca nu l-a prins inca politia.

Link to comment
Share on other sites

Din pacate sau din fericire, din experienta mea personala la prima inmatriculare, incadrarea ca autovehicol cu DPF s-a facut pe baza actelor si specificatiilor pe baza seriei de sasiu, nicidecum pe baza unor analize noxe. Testul de noxe s-a facut ca la orice masina, pe baza raportului Lambda si testului de opacitate care poate analiza particule mult mai mici decat cele eliminate de modelele fara DPF. Acelasi test a fost facut si de RAR-ul mobil, care a comparat valorile cu cele initiale de la prima intrare in RAR a masinii. Diferentele au fost mult sub toleranta.
Link to comment
Share on other sites

RAR-ul cu prostia aia a lor mobila nu poate verifica daca noxele corespund normelor de poluare. Nu are cum. Noxele, adica NOx, se determina cu test dinamic, am trecut eu prin asta si stiu diferentele intre Euro 3 si Euro 4, e vorba de cateva grame de NOx in plus. Mai mult de nivelul C02 nu cred ca pot verifica, deci daca masina are sau nu are DPF nu e relevant.
Link to comment
Share on other sites

Pai tu n-ai spus intr-adevar, dar daca nu ai spus, asta inseamana automat ca nici nu lucrezi acolo? Lasa ca au spus cei care te cunosc. :)

 

Legat de norme de poluare si masuratori RAR. E ciudat ca la o masina cu DPF, care primeste o reducere de 25% la taxa de inmatriculare (in jur de 500 euro), pe baza unei constatari trecuta sub semnatura si stampila de RAR pe cartea de identitate, atunci cand se intoarce la RAR pentru ITP, inginerul ala nu mai constata lipsa DPF-ului de pe masina. In general se pica ITP-ul inclusiv pe motivul ca nu ai cauciucurile conforme cu datele din carte, ma gandesc ca ar trebui sa fie valabil si in cazul DPF-ului.

 

Ah, vad ca ai editat si consideri offtopic discutiile despre locul de munca. Ok, atunci nu te va deranja daca pun link in topicul celor de la AB, cu trimitere catre acest topic. :)

 

 

Nu inteleg de unde interesul tau vadit pentru acest subiect.

 

RAR-ul cu prostia aia a lor mobila nu poate verifica daca noxele corespund normelor de poluare. Nu are cum. Noxele, adica NOx, se determina cu test dinamic, am trecut eu prin asta si stiu diferentele intre Euro 3 si Euro 4, e vorba de cateva grame de NOx in plus. Mai mult de nivelul C02 nu cred ca pot verifica, deci daca masina are sau nu are DPF nu e relevant.

 

Nu are nici o legatura filtrul de particule cu nivelul de poluare Euro. Exista modele BMW cu filtru de particule care sunt Euro 4 si modele fara filtru de particule care sunt tot Euro 4. Ma repet, masinile cu DPF au si catalizator. O masina fara DPF ramane in continuare Euro 4, poate chiar mai curata avand in vedere ca softul de gestiune al motorului este structurat pentru DPF si ECU vede in continuare senzorii ca functionand in parametri. Tocmai, mai mult decat nivelul de CO2 nu se poate verifica, iar testul dinamic intr-adevar, se face pentru a determina diferentele intre modelele Euro 3 si Euro 4 insa doar la prima inmatriculare. Nici o masina nu are un alt motiv dupa aceasta interventie sa mai intre in RAR pe standul dinamic. Asadar,lasand deoparte faptul ca nu exista sanctiuni in vigoare aplicabile, si lipsa DPF-ului nu poate fi depistata prin teste abilitate, de care ne lovim zi de zi, pentru ce atata tam-tam pe marginea acestui subiect?

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

Din moment ce primesti o scutire la plata a unei sume de x sute euro cand inmatriculezi masina, scutire datorata echiparii masinii cu filtru de particule, oare nu ar trebui sa platesti in momentul in care hotarasti sa anulezi/demontezi filtrul ? De asemenea, atata timp cat primesti reducerea respectiva fiindc masina are filtru, cum naiba sa fie legal sa-l anulezi/demontezi ? In momentul ala nu se numeste ca ai pacalit statul, ca ai beneficiat de o reducere de care nu prea trebuia sa beneficiezi ? Nu esti tu cam in afara legii cu dpf off-ul ala ?
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.