Jump to content

Seria 5 E34 1988-1996


WLF

Recommended Posts

Da, acela este martorul pentru ASC.

 

Atunci când rãmâne aprins, În general se aprinde ºi martorul pentru ABS pentru cã sistemul foloseºte aceeaºi senzori.

 

Am inteles. Trebuie neaparat sa merg la reprezentanta caci simt cum pe ploaie cam derapeaza si la viteze mici.

Ai idee cat ma costa o verificare si sa ma rezolve cu, controlul stabilitatii si poate chiar cu directia?

Link to comment
Share on other sites

scuze mam uitat mai bine este vb de 1994 pentru maryuschris salut

 

 

godfather esti din Bucuresti?? ITI pot recomanda eu un service bun patronul de acolo este un bun profesionist si are un tester performant pe strada nasaud dar nu stiu daca esti din bucuresti sau nu??

 

 

este din 94 masina mea si atat imi arata pe bord nu stiu cati km are reali la nici o masina nu poti stii exact cat are .... atat arata atat am zis ... motorul merge f bine ... m-am intrecut cu un e39 tot 2.5 24v si l-am facut cu putin pt ca sunt motoare la fel ... dar l-am facut si sincer ma impresinat .... dar am constatat si masina mea arunca ulei pe la baie , il si mananca pt ca aveam ulei f prost + plus uzura motorului, este de inteles ... mi-am gasit un motor tot 2.5 de pe un e34 adus din germania ... cu 180 de mii de km de la un prieten ... si masina arata f bine ... nu are nici gram de ulei pe motor ... impecabil nu se aude nici o bataie nimic ... o sa il schimb cu ala... pt ca la al meu ii bat tachetii din cauza ca i-am pus ca bou ulei prost , am joc in cutie, volanta la fel are joc ... si sa schimb tachetii ma costa 10 - 15 mil plus restul ... mai pun 100 de euro si imi iau motorul cu tot ... sau daca are cineva vreo oferta ma gandesc si la un 4.0 v8 :)

Link to comment
Share on other sites

salut deci daca masina arunca ulei pe la baia de ulei ori trebui data jos si schimbata garnitura sau curatata si pusa la loc ,cu silicon de etansare .dar se poate ca uleiul care il arunca afara sa fie faptul ca motorul este pe duca si se produce presiune in baia de ulei .te sfatuiesc intai sa icerci sa remediezi pierderea de ulei si daca tot arunca,uleiul cumparati un motor acum depinde de tine,strict financiar ,ce motorizare iti doresti.eu unl as opta pentru un 3000 cmc max .problema cu tachetii este altceva iar daca te hotarasti sa cumperi un motor second hand mergi la un mecanic si vorbesc foarte serios as recomanda daca spui ca ai probleme legate si de ambreiaj ,volanta ,cutie,sa cumperi motorul cu tot , cu cutie,si sa verifice mecanicul compresia la motorul pe care doresti sa il cumperi plus ca daca vrei sa ai putere te sfatuiesc sa schimbi kitul de ambreiaj si volanta dupa caz daca este nevoie asta pentru motorul care urmeaza sa il cumperi ...,plus bujii ,filtre ,ulei,...... .intrebarea mea este insa nu este cam mare cheltuiala??mai bine incerci o remediere a pierderii de ulei o vinzi si cumperi ceva mai nou asta este parerea mea nu ,trebuie neaparat sa tii cont de ea .salut
Link to comment
Share on other sites

salut deci daca masina arunca ulei pe la baia de ulei ori trebui data jos si schimbata garnitura sau curatata si pusa la loc ,cu silicon de etansare .dar se poate ca uleiul care il arunca afara sa fie faptul ca motorul este pe duca si se produce presiune in baia de ulei .te sfatuiesc intai sa icerci sa remediezi pierderea de ulei si daca tot arunca,uleiul cumparati un motor acum depinde de tine,strict financiar ,ce motorizare iti doresti.eu unl as opta pentru un 3000 cmc max .problema cu tachetii este altceva iar daca te hotarasti sa cumperi un motor second hand mergi la un mecanic si vorbesc foarte serios as recomanda daca spui ca ai probleme legate si de ambreiaj ,volanta ,cutie,sa cumperi motorul cu tot , cu cutie,si sa verifice mecanicul compresia la motorul pe care doresti sa il cumperi plus ca daca vrei sa ai putere te sfatuiesc sa schimbi kitul de ambreiaj si volanta dupa caz daca este nevoie asta pentru motorul care urmeaza sa il cumperi ...,plus bujii ,filtre ,ulei,...... .intrebarea mea este insa nu este cam mare cheltuiala??mai bine incerci o remediere a pierderii de ulei o vinzi si cumperi ceva mai nou asta este parerea mea nu ,trebuie neaparat sa tii cont de ea .salut

 

salut mi-am cumparat masina asta pt ca imi place si vreau sa o fac ... impecabila .sunt prea multe de remediat la motor cutie , ca sa il remediez pe al meu ... costa mai mult decat mi-as pune unul sh ...in stare f buna... cel care imi vinde motorul este un prieten de al meu ... are service are tot ... el mi-l pune pe masina ... iar pe al meu il dau la schimb ... plus diferenta. ca sa imi iau ceva mai nou tre sa imi iau tot bmw ... iar e39 ... imi permit unul din 96 - 98 ... apoi si in ala tre sa bag bani iar piesele sunt de 3 ori mai scumpe... pisica doar coupe mi-as lua ... aia daca o iau nu este nici ea noua si nu imi place la fel ca e34.

Link to comment
Share on other sites

Mai oameni buni, terminati cu prostiile pe topicul asta ca l-ati facut varza. Aici trebuia sa se gaseasca un anumit tip de informatie condensata, despre modelul E34, nu tot felul de probleme. Pt probleme aveti arie dedicata, unde vi se va si raspunde.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut baieti!

Imi spune si mie cineva cum sa resetez bordul la un 520i (e34) din `91?

 

Hai k dau o bere la cine imi zice;)

 

L.e.

vreau sa fac ceva de genul:

http://www.youtube.com/watch?v=_a3yGFZ_oqc

Deoarece mi s-a blocat vitezometrul la 0 km/h, si vreau sa stiu daca e din diferential sau din bord.

anyway, daca ar fi din diferential, din care diferential masoara viteza?

Edited by the one
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti!

Imi spune si mie cineva cum sa resetez bordul la un 520i (e34) din `91?

 

Hai k dau o bere la cine imi zice;)

 

L.e.

vreau sa fac ceva de genul:

http://www.youtube.com/watch?v=_a3yGFZ_oqc

Deoarece mi s-a blocat vitezometrul la 0 km/h, si vreau sa stiu daca e din diferential sau din bord.

anyway, daca ar fi din diferential, din care diferential masoara viteza?

salut

tzi apasat butonul de resetare si in timp ce tzi apasat pui contactul pe 1,ceva de genu.

Link to comment
Share on other sites

Ar fi bine un moderator sa curete toate mizeriile de aici, sa lase informatia curata. Pt restul exista arii specializate.

am si eu o intrebare.interiorul de pe un 750i e32 ar potrivi pe e34? ma refer doar la scune si bancheta ...scaunele arata la fel cu cele de e34 la banchete am unele dubii cine stie il rog sa imi raspunda

Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare.interiorul de pe un 750i e32 ar potrivi pe e34? ma refer doar la scune si bancheta ...scaunele arata la fel cu cele de e34 la banchete am unele dubii cine stie il rog sa imi raspunda

Bancheta spate este putin mai lata la e32. Dar multi au reusit sa o inghesuie si s-au declarat multumiti de rezultat.

Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare.interiorul de pe un 750i e32 ar potrivi pe e34? ma refer doar la scune si bancheta ...scaunele arata la fel cu cele de e34 la banchete am unele dubii cine stie il rog sa imi raspunda

Bancheta spate este putin mai lata la e32. Dar multi au reusit sa o inghesuie si s-au declarat multumiti de rezultat.

sper sa reusesc sa o inghesui problema e ca si bancheta spate e reglabila si ma tem ca daca o inghesui nu va functiona :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salut,sunt nou pe forum.urmaresc de ceva timp discutiile de pe forum si cat de curand o sa achizitionez un e34 sedan tinand cont de sfaturile date aici.

dar....am dat de un exemplar care nu prea corespunde criteriilor enumerate la inceputul topicului:bmw e34 1992 motor 18 m40b18 dar are 4 geamuri electrice, tapiterie din piele, jante aliaj, are sigla m-power si chiar arata a m5.

nu l-am vazut decat pe net si am vorbit cu proprietarul parcului auto care detine masina sa programam o zi sa-l conduc si sa-l vad in fata.

acum daca eram in romania poate credeam ca e o gluma dar sunt in danemarca si oamenii de aici sunt iritant de seriosi si corecti.prea corecti.

as dori cateva sfaturi apropo de modelu asta si de motor care la inceputul topicului e descris ca cel mai nereusit din toate(consum mare fiabilitate zero si putere mica).

multumesc ,mult

Link to comment
Share on other sites

sunt destule dar am reflectat mult la variantele cele mai accesibile si concluzia ar fi sa-l cumpar pe asta pt caroserie si interior e impecabil,si motorul are garantie un an ,dar ma gandesc sa-l schimb in decursul anului asta cand ajung in tara cu un m50b20 din germani care e la 200 de km de mine si as putea cumpara de acolo un motor excelent cu 1000 de euro max.

 

 

sunt destule dar am reflectat mult la variantele cele mai accesibile si concluzia ar fi sa-l cumpar pe asta pt caroserie si interior e impecabil,si motorul are garantie un an ,dar ma gandesc sa-l schimb in decursul anului asta cand ajung in tara cu un m50b20 din germani care e la 200 de km de mine si as putea cumpara de acolo un motor excelent cu 1000 de euro max.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

date oficiale nu exista. Cand a fost dezvoltat e34 nu exista standardul Euro NCAP. Are protectie destul de buna dar e greu de apreciat cate stele ar lua. Chiar daca ar testa unul azi trebuie tinut minte ca masina are deja un 15 ani in care sasiul s-a degradat in timp.

Ca idee, este ranforsata in portiere,deci are si protectie laterala. In anii 90 avea recordul mondial pentru un sedan de serie pe distanta de franare de la 100km/h-0 in 40 m si multe altele. La primul facelift airbag-ul pentru pasager a devenit standard.

Acum la NCAP se puncteaza si chestii de genul daca piuie centura, protectia pietonilor...

Aici e un articol cu un test facut de TUV la vremea respectiva.

http://www.e34.de/e34/tests/Crashtest-520i.jpg

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

mare atentie,cand cumparati e34 verificati pragurile si aripa fatza jos la imbinarea cu pragul,dak este ruginita,aripi bune nu se gasesc,iar cele neoriginale noi,vin ca dreacu pe masina,cele originale costa 12,5 milioane bucata,deci mare atentie!!cat despre sigurantza nu va faceti probleme,e tanc!!bafta!!
Link to comment
Share on other sites

Domi,cunosc articolul,este si pe you tube un filmuletz cu impactul.dupa cum arata cred k a avut o viteza mult mai mare decat viteza cu care testeaza cei de la NCAP!!!si eu am avut accident cu e34,la o viteza destul de mare,purtam centura,n-am patit nimic absolut,doar ca m-au durut coastele si plamanii o vreme dupa accident!!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Eu am un e34 si am si probleme,nu stiu de ce dar multi asa zic ca nare atata putere cum trebuie,si eu am observat ca uneori trage mai bine si uneori mai slab,alta problema dipara apa la 2000 km 1 litru de apa,nu se vede la furtun la radiator,acuma am schimbat si radiatorul pentru ca o curs,cand stau cu masina la semafor uneori nivelul de apa merge un pic de la mijloc spre rosu,si inca ceva cand opresc motorul este nivelul apei bun deci de la mijloc un pic spre albastru si daca imediat dupa oprire vreau sa pornesc iara este nivelul un pic de la mijloc spre rosu,nu stiu ce ar fii oare garnitura de _chiulasa_?si mecancii cer o gramada de bani si nici nu stiu la cine sa ma duc(mai am inca un BMW de e28 si am segmentat motorul si acuma nu mai are nici putere asa cum trebuie si odata trage si odata deloc nu si mecanicul nu stie sa repare el o facut treaba nu consuma uleiul)ah si mai am inca o problema vreau sa desfac bordul acolo unde este butoanele pentru caldura pentru ca nu au lumina probabil becul si ar fii mai fain daca mergea si nu stiu sa desfac ,a este vorba de un BMW 520 1991 24V astept raspunsurile
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.