Jump to content

Seria 5 E34 1988-1996


WLF

Recommended Posts

Multumesc mult!

Intre timp am intrat si eu pe realom si am vazut. Sunt bucuros ca acum stiu ce masina am si am de unde sa incep.

Daca sti alte site-uri utile sau specializate te rog sa-mi spui.

Merci de ajutor si astept orice alte sfaturi.

Am patit o chestie nasoala cu el. Pentru ca statia audio si alarma sunt legate pe baterie direct in week-end mi s-a descarcat bateria si nu am ma putut deschide usile nici cu cheia. Pana la urma am descoperit cum si a fost chiar interesant. Am alimentat pe dedesubp plusul de la alternator la o alta bateria si asa am reusit.

Sper ca zilele astea sa rezolv si acesta mici probleme electrice, in sensul ca alarma o voi anula, caci nu imi mai trebuie. Sper sa mearga inchiderea centralizata fara ea, daca nu asta e. Si apoi sper sa pot lega statia audio pe contact si atunci gata cu consumatorii

 

O zi buna si multumesc inca o data.

Orice alt sfat util e binevenit!

Link to comment
Share on other sites

vezi ca ai o borna mare de + cu un plastic pe ea , pe acolo se da curent .

E greu de spus ce ai la instalatia electrica daca s-a improvizat pe ea. Normal dupa ce intra in sleep trebuie sa ai sub 0.4 amperi. Mai bine mergi la electrician.

Asta e un topic cu informatii generale de e34, pentru probleme punctuale cauta pe forum sau deschide un topic separat.

 

 

un site bun cu problem comune si rezolvari la e34 e asta..

http://www.bmwe34.net/

Link to comment
Share on other sites

multumesc

chiar am vazut chestia aia de plastic rosie dar nu m-am gandit ca acolo ar putea fi o borna de +. Oricum sub masina si destul de greu accesibil. Dar merci de informatie de acum o sa stiu.

Clar o sa merg la electrician, pentru ca 1 amper e foarte mult. Deci valoarea standard e 0,4 A. Bine ca acum stiu si pot sa verific. O sa o aduc cat mai repede la normal. Clar trebuie anulate toate improvizatiile.

 

Multumesc inca o data. Utile informatii.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ohooo, miroase a naftalina ! frantics.gif

 

Bai oameni ... mult off topic ... ma uit de o ora pe threadu asta si nu vad nimic concret despre ce ma intereseaza 520i vanos 1993... poate gresesc si m-i se pare mie :)

 

daca te intereseaza ceva de domeniul tehnic , poti deschide topic separat si intrebi ce anume te intereseaza :) ca sa sintetizezi

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

caseta ar mai fi ceva major, partea electrica sa fii atent ca e greu de diagnosticat si reparat, nu exista electricieni auto buni din pacate.

nu trebuie sa ai variatii de relanti, verifica VANOS-ul,sa nu tacane, sa nu rontaie, sonda lambda.. sunt astea mai problematice si costisitoare..

daca ai rugina probabil a fost lovita si reparata prost.

 

Daca astea 3 sunt defecte, caseta, VANOS si sonda lambda o pui de un 600 de euro reparatii lejer.

 

sonda lambda 90% din cazuri trebuie inlocuita, e consumabil, se inlocuieste la 100k km, si nu prea iti dai seama, decat dupa consum si eventual miros de benzina la evacuare daca e moarta complet.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Cam toate au ABS, pana acum nu am auzit de masina fara. Cel putin astea dupa 92 incoace. Servo la fel.

Din cauza vechimii, la E34 o sa vedem din ce in ce mai des rugina. Pe pragurile din fara, pe aripile din fata. In rest sunt tanchete.

Caseta se reconditioneaza.

La benzinare mai gasesti furtunuri imbatrinite, multe trag aer fals si zici ca au alte defecte dar e de fapt buba pe traseul de admisie. O clapeta murdara, un IACV murdar, ulei pe la capacul de sus de la culbutori, prostii d-astea.

Eu zic ca daca tabla e in regula, restul se rezolva in timp. La rugina, cand a luat-o te pishi pe masina. Oricat ai incerca sa o protejezi sau s-o cureti, tot o sa aiba rugina.

Link to comment
Share on other sites

Exista optiunea ASC si ASC+T pe E34 .Parca din 1992 s-a pus pe toate modelele BMW.

 

stiam eu ceva ca citisem despre chestia asta dar nu eram lamurit pe deplin...

am de ales intre un e34 din 90 care arata binisor si exterior si interior si un e34 din 95 care are putina rugina pe la aripi si praguri...ma tenteaza cel din 95, tabla o fac eu ca am niste prieteni tinichigii care lucreaza la service si in plus e si anul care merita mai ales la o posibila revanzare

voi ce ziceti?

Link to comment
Share on other sites

Daca are doar puncte de rugina (de suprafata) se pot inlatura foarte usor. Sa nu fie tabla mancata/gaurita etc. In functie de motorizari/dotari, as alege pe cea din 95'.

 

ASC-ul nu a fost introdus din 92 ca standard. Deci multe masini din perioada aia este posibil sa nu aiba.

 

nu este tabla mancata, gaurita ci doar inflorita vopseaua asa...au aceeasi motorizare de 2000cm3 , 150 cp, si dotari cam la fel, dar e si putin mai scumpa asta din 95 chiar daca este putin ruginita

Link to comment
Share on other sites

Daca are doar puncte de rugina (de suprafata) se pot inlatura foarte usor. Sa nu fie tabla mancata/gaurita etc. In functie de motorizari/dotari, as alege pe cea din 95'.

 

ASC-ul nu a fost introdus din 92 ca standard. Deci multe masini din perioada aia este posibil sa nu aiba.

Da da ...ca optiune ma refeream.Era standard pe 750il si 850i. Prin 97 a devenit standard pe taote masinile cu motoare cu 6 cilindri.

Edited by bitz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.