Jump to content

BMW 520d e60


iustin s

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

520d - 50000k, 177CP, cutie automata:

viena - brasov = 5.4L/100km. continuat drumul si ajuns in bucuresti cu 5.1L/100km. fara realimentari. condus cu 7km/h peste limita maxima admisa (cruise control cu functie de franare activat doar pentrtine viteza constanta)

condus sportiv bucuresti (in zilele libere sau in afara orelor de varf): 9L/100km

condus economic bucuresti (in zilele libere sau in afara orelor de varf): 8L/100

condus in orele de varf: 9.7L/100km

 

sub 180 RON impozit anual (nu gasesc momentan chitanta pentru suma exacta)

timbru de mediu 870 RON

RCA 327,84 RON/ 6 luni

 

 

cam astea sunt ''performantele'' unui 520d referitor la costuri.

despre touareg nu stiu nimic, motiv pentru care nici nu-mi permit sa-mi dau cu parerea.

personal sunt foarte multumit de masina. carcoteli de genul motor slab pentru sasiul de 5ar o sa gasesti destule pe forumuri. daca nu ai boala vitezei in sange, mania depasirilor extreme sau grandomania concetateanului colorat care isi imagineaza ca drumul public este proprietatea sa privata, masina iti va oferi in schimb siguranta, confort si clasa. eu am trecut de vremea liniutelor cu baietii, motiv pentru care apreciez aceasta motorizare relativ modesta. am ales aceasta versiune din aceleasi considerente ca si tine strict legate de intretinere si costuri. altfel, 530d sau mai sus este la fel de accesibil financiar. diferenta o face doar vizita la ANAF.

 

in alta ordine de idei, nu putem compara merele cu perele. fiecare cu plusurile si minusurile lor...

sa auzim numai de bine!

 

 

 

Buna seara, salutare tuturor. In primul rand vreau sa-mi cer scuze daca gresesc aria la care adaug subiectul, sunt la prima postare pe bmwclub.ro, momentan in calitate de potential propietar al unui 520d.:). Am cateva nelamuriri pe care sper sa ma ajutati sa le inlatur. Momentan, detin un Touareg (2.5 tdi). Din cauza taxelor din ce in ce mai mari si a consumului mare (10 l/100km-defapt consumul nu este mare la performantele pe care le ofera, insa motorina este prea scumpa) am hotarat sa trec pe un BMW 520d, la un consum, sper eu mai mic - ma astept undeva la 5-6l/100km, sper sa-mi puteti confirma acest consum :-S, la un impozit seminificativ mai mic, si, sper eu si la costurile pieselor mai ieftine(compar, de exemplu un set de placute de frana care au costat vreo 1000 ron la Touareg cu unele la 500/600 la BMW). Ma puteti ajuta cu mai multe informatii in ceea ce priveste costurile de intretinere, fiabilitatea acestui motor si a seriei 5, in general (daca sunt probleme des intalnite/majore), si daca merita trecerea de la un SUV la aceasta masina pentru niste costuri de intretinere semnificativ (daca sunt semnificativ mai mici) ? Va multumesc anticipat!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Eu nu inteleg cum de ai ajuns in posesia unui Touareg in conditiile in care te deranjeaza un impozit de 1000 lei pe an... Daca vrei intretinere ieftina te poti reorienta spre un sedan de clasa medie. La fel cum spune un coleg mai sus, ceva din clasa Passat-ului. La e60 nu e asa mare chestie distributia de 3000-3500 lei, la Touareg cred ca poti sa ajungi in situatia sa cheltuiesti 3000-3500 lei mult mai des. Tu de cat timp il ai? Cati km ai facut cu el? Din cate am auzit de la alti proprietari de Touareg cheltuielile de intretinere sunt foarte mari, consumul de 10 (care nu e rau daca te raportezi la motor/dinamica masinii/greutate) ar trebui sa fie ultima problema.

La e60 intretinerea o sa fie putin mai ieftina si consumul considerabil mai bun (mers 90% extraurban un 520d ar trebui sa consume 6-7, o diferenta sesizabila fata de Touareg) dar in continuare o sa ai multe cheltuieli daca vrei sa il mentii intr` o stare buna.

Link to comment
Share on other sites

Eu am un E60 din 2007 cu motorul M47.Probleme cu distributia nu am, si la verificari mi s-a spus ca e ok.Ca si consum, vara-toamna in oras am avut cam 8.5-9 in oras, extraurban undeva la 5.5-6%.Pe iarna in oras am avut consum undeva la 10-11%, inclinat spre 11 :)). Singura problema care am avut-o pana acum cu el a fost DPF-ul.Ca si costuri de intretinere, ulei+filtre au fost undeva la 400 de lei, discuri+placute de frana fata+spate undeva la 1200 de lei.Si kitul de ambreiaj cu volanta am vazut ca e undeva la 2500 de lei( plus minus 500 de lei)
Link to comment
Share on other sites

Colegule, am avut un E60, 520 dar pe benzina. Am tras de ea 180k km. Nu am facut curse, nu am forjat-o, nu am tras remorci, nu am fost cu ea pe camp etc, iar dupa acei 180k masina obosise rau de tot. Consuma cam in acelasi regim de 90% extra-urban 8-9% deci pe diesel ar trebui sa iasa lejer macar un 7% (nu mergeam nici prea incet, sincer). Masina luata de noua.

Cea mai nasoala parte a fost cu greierii si cu tremuratul. Aveam greieri undeva pr langa bancheta din spate si in consola centrala, plus ca la relanti tremurau ambele scaune din fata si schimbatorul (la rece si volanul). La 3000rpm deja tremurau rau de tot scaunele.

Totusi, l-am luat deodata cu un prieten. Acelasi E60 520i luat de pe acelasi camion, cu aceleasi dotari. Eu nu am avut probleme cu ea, iar el a schimbat cutia de doua ori.

Acum am pe cineva in familie cu 520d. Masina merge bine, dar a avut de schimbat la 100k distributia, galeria de admisie iar filtrul de particule era infundat rau (l-a scos afara si gata). Ce nu pot sa suport la 520d E60 este sunetul criminal al motorului. Motoarele diesel se aud, dar unele canta superb, te hipnotizeaza. In schimb la 520d troncane ca un tractor, e foarte enervant (problema sesizata la 4 520d-uri diferite + cate am mai auzit mergand pe strada).

Daca vrei o masina mai ieftina de intretinut, dar totusi confortabila, ia-ti un Passat. BMW-urile sunt destul de costisitoare, majoritatea posesorilor le tin pentru "placerea de a conduce", cum a spus cineva mai sus. Daca nu vrei sa scoti vreo 25k€ pentru un Passat nou, ia-ti un B6 de prin 2008 cu motorul 2.0TDI. Este extrem de confortabila + toata lumea are Passat B6 si piesele sunt foarte usor de gasit si ieftine, iar motorul este foarte fiabil si puternic (cel putin in 2 ani in care am avut eu Passat).

Daca iti sare cheful de E60 si vrei totusi VW, sa te feresti de motoarele 1.2 FSI sau TFSI, 1.4 TFSI ca de ciuma. Momentan am eu o Jetta 1.2 TFSI si a trebuit schimbat motorul la 50k km, insa am auzit ca in general se rupe lantul pe la 30-40k. Motoarele 1.6 si 2.0 TDI de la VW eu cel mai bun raport pret/calitate.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salut

A cam venit vremea sa imi schimb actuala masina si de ceva timp tot urmaresc sa aflu adevaratul pret al unui bmw e60, 2000D, sh, cu aceleasi x dotari pe diferite site-uri..ro, it, de, ...

Ca o fi nfl sau fl, ramane de vazut ce gasesc si ce preturi vor fi dupa 15 martie. Ideea ce ma macina - din ce am citit pe aici, am ramas ingrozit, volan mutat dreapta stanga, de la ac manual la automat..un coleg zicea de masina cu sasiul facut din 3 - daca il nimereste pe careva nenorocul e suparare mare...

ce as vrea sa aflu de la voi:

cu VIN-ul masinii daca merg la reprezentanta imi poate spune :

1.unde avea volanul cand a iesit din fabrica?

2.km reali?

3.cu jucariile astea care le aveti de umblat in setarile masinii, gen vcds de la vw/audi, pot fi 'corectate' unele erori ca pt o perioada scurta la o verificare in reprezentanta sa apara ca fiind ok?

4.afara de cele enumerate mai sus, care considerati ca ar fi cel mai negru scenariu care s-ar putea ivi la scurt timp dupa achizitionarea unui e60?

 

Orice raspuns este binevenit,

Stima!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

colegi, niste mici nelamuriri am..

ca dotari de fabrica, standard, se numara si bluetooth-ul, navigatie (chiar si pe display-ul mic), spalator faruri (chiar si pentru cele xenon)? modelul a plecat din fabrica cu 3 chei mari, sau 2 mari si una mica-de usa?

special pentru posesori, la varianta din 2007 cu motorul de 163 dar aspect de LCI, un pret corect ar fi 8000-8500E ? la aceasta valoare v-ati aprecia si voi masina, si ma refer aici la una bine tinuta?

ca si repere urmaresc in mod obligatoriu sa aiba incalzire si clima automata -modelul cu butoane rotunde si xenon.

 

multumesc anticipat!

Edited by marsh@ll
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

special pentru posesori, la varianta din 2007 cu motorul de 163 dar aspect de LCI, un pret corect ar fi 8000-8500E ? la aceasta valoare v-ati aprecia si voi masina, si ma refer aici la una bine tinuta?

 

 

S-o crezi tu. Am una pe care intentionez sa o vand. Fix asa. Lci dar cu motorul m47 de 163 cp. Intretinuta cum nu se poate mai bine. Chit ca e a doua masina si nu o mai folosesc aproape deloc, decat sa o dau cu 8.500 mai bine ii dau foc. Ia-ti masina pe care ti-o permiti. Nu mai visa avioane cu 8.500 euro. Sau nu te mai lua dupa preturile olx/autovit. Oricum masini ingrijite exemplar nu prea o sa gasesti pe astfel de site-uri fiindca nu e loc acolo de samsari.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

ca posesor de touareg 2.5 tdi si bmw e60 520d, in primul rand vreau sa spun ca nu au nici o treaba una cu cealalta...trecerea de la una la alta nu o sa fie usoara, si piesele sunt mai ieftine la touareg!! recent am schimbat placutele de frana spate ATE, au fost 200 d lei, impozit platesc 300 de lei, consumul in oras e undeva la 13% extraurban 8%, e60 u ia 8-9% in oras 5-6% exterior!

 

repet ca nu au nici o treaba una cu cealalta, dar daca ar fi sa ma scap de una, bmw-ul l -as da primul, e mult mai practic decat e60-u, mai ales in oras si pe timp de iarna, desi pare un tanc touaregu, e60 e mai lung si nu prea ai unde sa l parchezi, cu cealalta tot timpu gasesti loc undeva, pe o bordura etc....

 

diferenta cea mai mare intre cele doua este la calitatea materialelor folosite la interior, pielea (daca e piele) toate plasticurile folosite mult mai slabe calitativ la touareg, toate se decojesc, crapa etc...la e60 trebuie sa aiba mult peste 300.000 sa vezi uzura pe scaunul de la sofer sau volan!

 

 

si la fiabilitate sta mai bine bmw-u, daca schimbi distributia alte probleme nu o sa mai ai, nu trebuie sa ti faci probleme prinvind injectoarele, susoensiile pneumatice, cutia automata sau galeria de evacuare cum e la touareg :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

colegi, niste mici nelamuriri am..

ca dotari de fabrica, standard, se numara si bluetooth-ul, navigatie (chiar si pe display-ul mic), spalator faruri (chiar si pentru cele xenon)? modelul a plecat din fabrica cu 3 chei mari, sau 2 mari si una mica-de usa?

special pentru posesori, la varianta din 2007 cu motorul de 163 dar aspect de LCI, un pret corect ar fi 8000-8500E ? la aceasta valoare v-ati aprecia si voi masina, si ma refer aici la una bine tinuta?

ca si repere urmaresc in mod obligatoriu sa aiba incalzire si clima automata -modelul cu butoane rotunde si xenon.

 

multumesc anticipat!

 

 

la lci toate au lupe la far si splatoare standard, dar asta nu inseamna ca au xenon!! care au xenon nu au reglaj la faruri langa blocul de lumini, nici navigatie nu e standard, idrive au toate dar nu si navi...masina vine din fabrica cu una doua sau trei chei in functie de configuratie...bafta

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc mult de raspunsuri, cu ajutorul vostru ma informez mai bine si stiu unde si cum ma pot invarti..

Suma este de aprox echivalentul in lei a 10000E, insa categoric nu dau atat pe masina. De grabit nu ma grabesc, banii in buzunar clar nu se devalorizeaza.

V'am adresat acele intrebari fiindca un putin cunoscator ca mine este foarte usor de indus in eroare cu ceea ce este pe olx...

Nu visez avioane, caut sa aflu ce imi pot permite sa visez...posibilitate daca aveam sa ies afara mergeam, insa din pacate este exclus...

Totusi cookie daca ar fi sa vinzi masina sa zicem fortat oarecum de o imprejurare nefavorabila (ipotetic vorbind, doamne fereste de necaz), care ar fi suma sub care nu mai cobori...sa imi fac o idee..

Multumesc inca odata,tuturor pt raspunsuri!!

P.s. nu ma descurajeaza raspunsurile voastre chiar daca unele sunt mai "dure", ma ambitioneaza sa casc ochii mari sa nu calc intr'un cazan.

Stima!

Edited by marsh@ll
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.