BMWClub: Achizitie Seria 1 - BMWClub

Jump to content

  • 20 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Achizitie Seria 1

#21 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5123
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 May 2013 - 07:01

merg de cateva luni cu G5 2tdi 4 motion 2005 an de fabricatie asta pe lang 325-ul compact al meu,am mai facut si ceva km cu un 118d 2009 ,sa o luam pe rand.
-suspensie :desi G5 are suspensie sport si destul de jos e mult mai confortabil decat BMW-urile,pot spune ca serie 1 stock este aproape la fel de rigid ca si compactul meu care are suspensie H&R,in ceea ce priveste stabilitate,manevrabilitate diferentele sunt mici
-interior: uluitor dar interiorul de E46 este peste cel de serie 1 si undeva sub cel de Golf la diferenta mica fata de Golf ,cu mentiunea ca la Golf am piele si alte rahaturi care dupa 70k sunt praf :) gratie suspensiei sport in E46 am mai mult zgomot interor,dar ca si clasament in ceea ce priveste calitae si spatiu ar fi G5,E46,serie 1
-motoare: aici M54 bate la cur ambele motoare de departe pur si simplu e mult peste.motorul de 143 cai de pe serie 1 trage destul de bine dar parca se plafoneaza la viteze mari,cel de pe G5 e lent pana pe la 70 apoi incepe sa traga comparabil cu serie 1,ca si fiabilitate nu ma pronunt PD-urile de la VAG au avut toate probleme,modelul meu de ex nu a avut probleme cu injectoarele dar a avut probleme cu chiulasa.La G5 schimbati in 70k o gramada de piese ca fiabilitate eu zic ca e sub BMW,sau poate a fost un G5 mai ghinionist ce am prins eu.
Pana la urma daca poti trai cu suspensia mai dura din serie 1 si ai bani pusi deoparte pt distributie e ok,altfel G5-ul o concurenta interesanta doar ca e posibil daca prinzi un model cu probleme sa bagi mai multi bani in ea decat in BMW .PS:un alt avantaj am G5-ului in cazul meu e 4 Motion :)
de adaugat la motoare daca mai era nevoie:PD-ul este extrem de zgomotos si ca plaja utila 18000-3500 ture ,la BMW la fel este destul de zgomotos si schimbatorul tremura la relanti :) asta a fost lucrul care m-a socat cel mai mult la serie 1 tremuratul schimbatorului in conditiile in care masina avea 3000 sau 2000 km.

This post has been edited by alex230ro: 15 May 2013 - 07:04

0

#22 User is offline   bobyV 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 63
  • Joined: 28-August 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 15 May 2013 - 07:49

..inseamna ca,intr-adevar, ai mers foarte putini km cu seria 1 !
comparatiile de dinamica cu G5-ul nu sunt obiective.. Si cum adica se plafoneaza la viteze mari? :) cat ? 170. 180? .. pai vb de doar 143cp . Intre 80 si 120 pd-ul se duce usor mai bine dar daca pornesti "intrecerea" de la 120 sta mai bine 1er-ul. pana la 80 nu e nicio diferenta
interiorul la E46 e mai ok ca cel de seria 1 ?? ce elemente te determina sa faci afirmatia asta?
Oricum comparam mere cu per.. Vw cu bmw. tehnologie invechita si monotonie extrema cu placerea condusului unei masini cu tractiune spate care imbina perfect puterea celor 143cp cu un consum redus si totul intr-un ambient fara greierasi chiar si cu suspensia aia rigida si dupa multe gropi de romania.
-1

#23 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5123
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 May 2013 - 08:08

cu serie 1 am facut maxim 200 km,cu G5-ul am vreo 3000 iar cu E46-ele 32.000 comparatia am facut-o interior serie 1 stock vs interior E46 sport vs interior G5 Highline.Fara greierasi mai greu serie 1 dar ma rog eu am precizat ce masini am comparat.Mda plafonarea pt mine la serie 1 era relativa adica de la 130 nu tragea la fel sa zicem ca 2,5-ul :p
Ca sa reformulez ca vad ca te-ai suparat si zic strict serie 1 vs G5 :
-dinamica si fiabilitate serie 1
-interior si confort G5
nu bag aspectul exterior ca aici fiecare cu gusturile lui.
0

#24 User is offline   bobyV 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 63
  • Joined: 28-August 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 15 May 2013 - 08:40

Nu m-am suparat, de ce as face-o ? :) Probabil sunt si subiectiv dar conduc in mod frecvent un pd de 140cp si sunt oarecun in tema cu performantele ambelor. As aminti si de precizia directiei la seria 1 .. apropo de viteze mari . Parca se aseaza altfel pe asfalt si am cateodata senzatia ca 180km /h cu seria 1 se simt ca si cum as conduce golful cu 150-160 . Condusul pe viraje este de asemenea un atu important ptr bmw si daca la liniute golful poate sta chiar usor mai bine pe viraje e pierdut bine :)
Legat de interior masina mea are 120.000k. si totul arata ca nou in interior .golf- ul are 60.000 si prezinta deja urme de imbatranire.. Acum e de discutat si faptul ca bmw ul a facut mai bine de 100k in germania pe distante lungi fata de golf care a circulat exclusiv in tara si in care s-a urcat si s-a coborat poate chiar de mai multe ori decat in bmw..
Legat de greierasi o sa reanalizez probl dupa mai multi km cu bmw-ul dar acum am doar unul singur ragusit saracul.. se aude cand si cand in portiera de la sofer.. pe cand la golf ma incanta vreo 4 cu orchestra cu tot de fiecare data cand o conduc :)

This post has been edited by bobyV: 15 May 2013 - 08:46

0

#25 User is offline   23LKY 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 611
  • Joined: 04-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Focsani

Posted 15 May 2013 - 08:44

Ce va place voua nene la interiorul de Golf5? Plasticele alea de se zgarie in draci, sau poate senzatia de balena data de parbrizul mare si suspensia de Logan? Eu as zice ca Seria 1 e peste Golf ca interior, si nu ma refer aici strict la materiale ci la ergonomie, imbinari. Eu la peste 110000km cu 1-er-ul meu si destul de multe gropi, inca e extrem de inchegat, nu am niciun greieras in interior. Golf5 e anost rau, f prost izolat fonic, volanul ala e odios, pe 1.9 ai 5 trepte, pe 2.0 te lasa-n drum injectoarele... C'mon, sa fim onesti, BMW are motoarele mult peste VW, ca si consum, tehnologie. E problema asta cu distributia, insa na, e pretul pe care-l platim pentru evolutie.
0

#26 User is offline   cortez11 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 151
  • Joined: 17-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Eden

Posted 15 May 2013 - 08:52

pe mine ma lasa rece preturile la golf5 sh
0

#27 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5123
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 May 2013 - 09:02

multi posesori de serie 1 aici :D
-interiorul de G5 e mai "fresh" sa zic asa,dezavantajul e ca se duce dracu instant :) ca rezistenta cel de BMW rezista mai bine
-2tdi e de bulan, eu am bulan ca nu e modeul cu injectoare proaste si chiulasa e revizie B altfel mai are o problema cu pornirea la cald .nu ai ce sa izolezi fonic la 2tdi :)))
G5 are un greier in spate ,serie 1 era nou dar avea unul si la E46 am macaralele de la geamuri care fac concert(si fetele de usi se pare?)
@23LKY G5 cu suspensie sport e ok,chiar sta decent,tot are simptomul ala de pompare suspensia dar e ok cat merg eu prin Bucuresti e acceptabil,iar ca stabilitate din nou e ok sub serie 1 clar,evident daca vorbim de stock serie 1 e peste E46 ca si stabilitate dar cum, eu nu mai am masina stock discutia e inutila ,oricum asta m-a impresionat foarte mult la serie 1 modul cum sta pe drum,din pacate paleta de motoare pe benzina este extrem de restransa .(ma refer sa aiba motor benzina la 200 cai)

This post has been edited by alex230ro: 15 May 2013 - 09:07

0

#28 User is offline   zaza 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 55
  • Joined: 03-June 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 15 May 2013 - 09:04

Hai sa imi dau si eu cu parerea.
Acum 3 ani si eu am fost in situatia ta, am cautat/citit/documentat destul de mult pana am reusit sa-mi achizitionez masinuta.
Este un E87 118d productie 2007 si achizitionata de mine in 2011 la ~90k de la un proprietar de sex feminin din Buc care a cumparat-o de noua de la reprezentanta.
Si da, am luat o masina care a rulat in Romania, pe faimoasele noastre drumuri, dar care a fost intretinuta, cu service la zi, istoric..etc... si asta dupa ce am vazut destul de multe masini aduse de afara care la prima vedere pareau OK, dar dupa o cercetare mai amanuntita ..of..of
Am 3 ani de cand o am si pot sa spun ca sunt foarte incantat de masinuta, fara probleme majore; in afara de filtre, ulei si un releu de buji nu a cerut nimic in plus in cei 30k de km pe care i-am facut de atunci....ah, si distributia inca duce :thumbsup:

In concluzie, o masina buna se gaseste destul de greu trebuie sa ai doar rabdare si oricand as alege Seria 1 in detrimentul Golf-ului.
0

#29 User is offline   23LKY 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 611
  • Joined: 04-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Focsani

Posted 15 May 2013 - 09:35

Alex ia zi-ne cat consuma 2.0tdi-ul? Eu iti zic ca am record de consum minim 3.7l/100km pe Bucuresti-Focsani, media de 5.2l/100km 4 persoane plus bagaje full pe 5000km, Focsani-Nadlac-Budapesta-Praga-Berlin-Fussen-Viena si inapoi, cu clima pornita ca eram in iulie, iar acum ca medie am 6.8l/100km la o viteza de 33km/h medie, in oras cu ceva iesiri. Zi-mi daca VW poate face asta vreodata. Si nu imi da exemple de pd-uri de 1.9. Vreau 2.0 :) PD.
0

#30 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5123
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 May 2013 - 09:38

consumul:pe BC el zice 7% iarna se duce spre 8,5% pe BC, real cred ca mai se adauga 1 litru,am mers doar Bucuresti cu el trafic mixt adica dimineata liber si seara mega aglomerat(Pipera) pt 1600 kg si 4 motion eu zic ca e decent.ca stil de mers merg destul de tare cu el .viteza medie 22 sau 25km.

This post has been edited by alex230ro: 15 May 2013 - 09:42

0

#31 User is offline   23LKY 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 611
  • Joined: 04-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Focsani

Posted 15 May 2013 - 09:42

Seria1 118d

Golf 5 140cp PD

Asa e cel mai concludent cred. Si sa mai tinem cont de o chestie, multe Seria1 din sondajul ala au jante pe 17 chiar 18 care evident ridica consumul. La Golf avem multe cu jante pe 15, si chiar si-asa, VW consuma mai mult.

This post has been edited by 23LKY: 15 May 2013 - 09:44

0

#32 User is offline   FANATIC 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1859
  • Joined: 26-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 15 May 2013 - 09:48

Din pacate treaba cu motoarele de VW de 2 l pot sa o confirm si eu.Prima data cu un prieten am ramas la Buzau ,venit cu taxiul acasa.Cea de a doua am ramas la Munchen ,inchriat masina + venit acasa cu masina dupa care am mers sa o cumparam.VW am trimis o platforma sa-l aducem acasa.
0

#33 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5123
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 May 2013 - 09:49

View Post23LKY, on 15 May 2013 - 09:42, said:

Seria1 118d

Golf 5 140cp PD

Asa e cel mai concludent cred. Si sa mai tinem cont de o chestie, multe Seria1 din sondajul ala au jante pe 17 chiar 18 care evident ridica consumul. La Golf avem multe cu jante pe 15, si chiar si-asa, VW consuma mai mult.

probabil oricum eu obtin in general consumuri spectaculoase cu mai toate masinile cu care merg :)

This post has been edited by alex230ro: 15 May 2013 - 09:50

0

#34 User is offline   bobyV 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 63
  • Joined: 28-August 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 15 May 2013 - 09:59

Totusi .. 3,7 l/100km mi se pare cam tras de par. Cu mers usor subturat, in conditii atmosferice perfecte si cu anv cu rezistenta scazuta la rulare poate.. dar altfel niciodata nu poti scoate consumul minim indicat de producator ( care la 118d este 4l/100 km ) fara a fi indeplinite toate cele 3 conditii de mai sus :) . In fine, nu vreau sa creez o polemica dar 3,7 mi se pare putin exagerat.
Eu pot confirma din propria experienta diferentele de consmum si daca diferenta in afara orasului este de cca 1L la suta de km in favoarea 118d -ului in oras diferenta e ceva mai mare. In Bucuresti in orice tip de aglomeratie am circulat cu bmw-ul consumul nu a sarit de 8L- 8,2L pe cand golful a papat si 11,5 - 12L/ 100km in conditii deosebite de trafic :)

View PostFANATIC, on 15 May 2013 - 09:48, said:

Din pacate treaba cu motoarele de VW de 2 l pot sa o confirm si eu.Prima data cu un prieten am ramas la Buzau ,venit cu taxiul acasa.Cea de a doua am ramas la Munchen ,inchriat masina + venit acasa cu masina dupa care am mers sa o cumparam.VW am trimis o platforma sa-l aducem acasa.

Misto..ai fost la Munchen :) In rest despre ce vorbesti ?

This post has been edited by bobyV: 15 May 2013 - 10:01

0

#35 User is offline   23LKY 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 611
  • Joined: 04-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Focsani

Posted 15 May 2013 - 10:02

Uite-aici.

Poate parea exagerat insa e chiar realizabil. Nu am mers subturat, am incercat sa mentin viteza undeva la 105-110km/h intr-a 6-a iar in localitati si sunt multe ale naibii, am incercat sa nu cobor prea mult sub 90km/h adica cat mai mult mers constant. Am anvelope cu rezistenta scazuta, Nokian WR-G2 pe roti de tabla de 16".

This post has been edited by 23LKY: 15 May 2013 - 10:03

0

#36 User is offline   FANATIC 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1859
  • Joined: 26-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 15 May 2013 - 10:05

View PostbobyV, on 15 May 2013 - 09:59, said:

Totusi .. 3,7 l/100km mi se pare cam tras de par. Cu mers usor subturat, in conditii atmosferice perfecte si cu anv cu rezistenta scazuta la rulare poate.. dar altfel niciodata nu poti scoate consumul minim indicat de producator ( care la 118d este 4l/100 km ) fara a fi indeplinite toate cele 3 conditii de mai sus :) . In fine, nu vreau sa creez o polemica dar 3,7 mi se pare putin exagerat.
Eu pot confirma din propria experienta diferentele de consmum si daca diferenta in afara orasului este de cca 1L la suta de km in favoarea 118d -ului in oras diferenta e ceva mai mare. In Bucuresti in orice tip de aglomeratie am circulat cu bmw-ul consumul nu a sarit de 8L- 8,2L pe cand golful a papat si 11,5 - 12L/ 100km in conditii deosebite de trafic :)


Misto..ai fost la Munchen :) In rest despre ce vorbesti ?

Daca aveai rabdare sa citesti tot topicul poate gaseai raspunsul,dar probabil faci parte din categoria de tampiti care se baga in seama aiurea.

Scuze de off
0

#37 User is offline   AdrianHH 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 413
  • Joined: 08-December 08

Posted 15 May 2013 - 10:37

Eu stiam ca A3-ul e concurentul seriei 1,nu Golf-ul.

In fine,poti compara si mere cu pere :)

118i-ul ala parea interesant,destul de cinstit.Nu stiu taxa cat o fi.


0

#38 User is offline   bobyV 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 63
  • Joined: 28-August 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 15 May 2013 - 10:40

View PostFANATIC, on 15 May 2013 - 10:05, said:

Daca aveai rabdare sa citesti tot topicul poate gaseai raspunsul,dar probabil faci parte din categoria de tampiti care se baga in seama aiurea.

Scuze de off



Mai bine ai reciti tu ce ai scris mai sus.. Nu esti in stare sa te exprimi in limba romana dar te grabesti sa insulti. Oare din ce categorie faci tu parte ?

This post has been edited by bobyV: 15 May 2013 - 10:45

0

#39 User is offline   junioralex 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 197
  • Joined: 31-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Posted 15 May 2013 - 10:55

View Post23LKY, on 15 May 2013 - 08:44, said:

pe 1.9 ai 5 trepte, pe 2.0 te lasa-n drum injectoarele...


Exista 1.9 si cu 6 trepte,iar 2.0 tdi`ul dupa aproape 260k tot n-am schimbat nimic la motor,poate tine si de noroc. Ii adevarat ca acele plastice din interior nu sunt cele mai reusite comparabil cu BMW,dar cum am spus si mai sus,comparam marci diferite din prea multe puncte de vedere.

PS:Bine asta daca nu vine cineva si ne explica cum se invarte in cercuri de oameni Jmechery si cum sta treaba cu astfel de masini... :thumbsup:
0

#40 User is offline   sbircris 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 967
  • Joined: 10-December 11
  • Gender:Male
  • Location:B

Posted 15 May 2013 - 10:56

deci un vw a ramas la munchen, care vw a fost urcat pe o platforma si trimis acasa.

e clar ca buna ziua,..ce nu s-a inteles?
0

Share this topic:


  • 20 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro