Jump to content

Achizitie Seria 1


nick20pub

Recommended Posts

mmm, ala nou vad ca e dat cu 12,..

 

iarna o sa fie mai naspa..

 

 

 

ma bag in seama ca voiam sa iau si eu un benzinar mai mic,da´ma cam sperie consumu´..

10.7 gasisem pe net. Verificat acum si e trecut 11 in carte(pentru automata, la manuala e 10.1). Eu am scos 13.3 pana acum pe 300 km, exclusiv prin Bucuresti si cu aerul pornit. Condus nici prea sportiv nici prea batraneste, calcat mai tare acceleratia doar la nevoie. Mers constant motorul sta undeva la 1500-2000 turatii si nici nu il auzi, iar daca o calci incepe sa toarca frumos si zvacneste :D

Link to comment
Share on other sites

Si cum ai facut pana la urma cu verificarea masinii si asigurarea?

 

consumul e normal......probabil o sa mai scada cand te mai obisnuiesti cu masina....si o sa mai creasca iarna, si bineinteles depinde si de distantele pe care le parcurgi...drumurile scurte inseamna intotdeauna consum mare.

Link to comment
Share on other sites

ma bag in seama ca voiam sa iau si eu un benzinar mai mic,da´ma cam sperie consumu´..

Pai si cat vroiai sa fie?8?

 

Asa pot zice si eu ca duminica am scos pe 30 km 7.8% intre voluntari si trapezului+retur dar in trafic in zilele lucratoare dimineata+seara ajung si la 11.5.Hai sa nu ne pacalim singuri.

 

Momentan 13 e ok,avand in vedere ca automata consuma din start 1 L in plus ,aerul inca 1L cel putin plus ca acum nu cred ca s-au mers la consum aia 300km,deci ,poti ajunge la 12 fara prea mari probleme.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Si cum ai facut pana la urma cu verificarea masinii si asigurarea?

 

consumul e normal......probabil o sa mai scada cand te mai obisnuiesti cu masina....si o sa mai creasca iarna, si bineinteles depinde si de distantele pe care le parcurgi...drumurile scurte inseamna intotdeauna consum mare.

 

Am mers oarecum pe incredere, in sensul ca ei mi-au spus ca nu pot iesi cu ea de acolo, masina fiind doar instrainata catre ei dar neinmatriculata practic, ei ca si dealer aveau dreptul sa o vanda dar nu sa si faca km cu ea. Mi-au spus in schimb ca prin garantia de 6 luni pe care o ofera, am 2 saptamani in care o pot returna daca nu sunt multumit. Asa ca am luat-o fara sa o verific inainte. Vineri merg la o verificare pe tester, etc.

In mare asa a vazut-o un mecanic si in we cand am fost sa schimb ulei si filtre si din ce s-a uitat la ea zicea ca nu crede sa aiba probleme. Ce mi se pare ciudat e ca dupa ce am schimbat uleiul in weekend arata nivel maxim iar acum e undeva la 3 sferturi. Trebuia sa bag 0W40 iar eu am cerut din greseala 10W40 care am inteles ca nu e foarte potrivit pentru ea si il cam mananca, dar chiar asa repede?

Edited by nick20pub
Link to comment
Share on other sites

Am mers oarecum pe incredere, in sensul ca ei mi-au spus ca nu pot iesi cu ea de acolo, masina fiind doar instrainata catre ei dar neinmatriculata practic, ei ca si dealer aveau dreptul sa o vanda dar nu sa si faca km cu ea. Mi-au spus in schimb ca prin garantia de 6 luni pe care o ofera, am 2 saptamani in care o pot returna daca nu sunt multumit. Asa ca am luat-o fara sa o verific inainte. Vineri merg la o verificare pe tester, etc.

In mare asa a vazut-o un mecanic si in we cand am fost sa schimb ulei si filtre si din ce s-a uitat la ea zicea ca nu crede sa aiba probleme. Ce mi se pare ciudat e ca dupa ce am schimbat uleiul in weekend arata nivel maxim iar acum e undeva la 3 sferturi. Trebuia sa bag 0W40 iar eu am cerut din greseala 10W40 care am inteles ca nu e foarte potrivit pentru ea si il cam mananca, dar chiar asa repede?

cu uleiul ai cam gresit..........eu zic sa il schimbi cat mai repede cu un 0w40 (si filtrul bineinteles); ai sa vezi dupa ce schimbi uleiul ca merge altfel motorul.

Link to comment
Share on other sites

cu uleiul ai cam gresit..........eu zic sa il schimbi cat mai repede cu un 0w40 (si filtrul bineinteles); ai sa vezi dupa ce schimbi uleiul ca merge altfel motorul.

Eu ma gandeam sa merg cu asta pana ajunge spre minim si apoi sa il schimb. Afecteaza in vreun fel motorul?

Link to comment
Share on other sites

Eu ma gandeam sa merg cu asta pana ajunge spre minim si apoi sa il schimb. Afecteaza in vreun fel motorul?

eu tind sa cred ca il afecteaza, atata timp cat uleiul 0w40 este mult mai "fluid" la rece decat 10w40, iar motorul avand orificii de ungere destul de mici, cat si un sistem de recuperare a vaporilor de ulei (valva pcv) proiectat tot pentru un ulei cu vascozitate redusa la rece, iar atata timp ca motorul este "rece", uleiul tau 10w40 fiind mai vascos nu asigura o lubrifiere eficienta, si opune o "rezistenta" mai mare;

Link to comment
Share on other sites

Rezistenta mai mare si consum marit :) logic.

S-o stapanesti cu mare drag, ai facut o alegere mai multdecat inteleapta. Cu timpul te vei obisnui si vei merge economic cu ea. Ai un motor f. fiabil si bun. Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Bine-nteles ca afecteaza, pentru ca tolerantele in motor sunt calculate pentru un anumit tip de ulei. Tocmai de asta, pe masura ce motorul se uzeaza, tolerantele cresc, si se pune ulei mai vascos. Folosirea unui ulei prea vascos mareste uzura motorului.
Link to comment
Share on other sites

As vrea sa intreb si eu ceva legat de topic, ma gandesc ca nu are rost sa incep altul. Sper sa nu fie o problema..

 

M-am uitat recent dupa un 118d, din 2010 aproximativ, iar km pana in 100k.

Ca dotari, am cautat sa aiba obligatoriu xenon, iar de dorit ar fi pachetul M interior-exterior, sau macar scaunele sport interioare.

 

In conditiile astea, preturile am vazut ca sunt pe la 16k-17k.

As fi cautat un E90, insa in banii astia masini corecte sunt de negasit, tinand cont de conditiile de mai sus.

 

Intrebarile ar fi, din pacate, legate de motor.

Am citit despre probleme cu motorul N47. Se pot rezolva cu schimbarea distributiei? E posibil sa o aiba deja schimbata?

BMW am vazut ca ofera o garantie standard si o garantie optionala. Ce durata are garantia standard? iar cea optionala cum se numeste?

 

As incerca, pentru orice eventualitate, sa gasesc una in garantie, standard sau optionala, in caz de probleme la motor..

 

Daca aveti orice alte sfaturi, la ce e nevoie sa fii atent la un E87, sa imi spuneti va rog.

 

Multumesc

Edited by paul_e88
Link to comment
Share on other sites

Salut, la dotari similare nu cred ca vei un E90, fiind de nou cu 10-15kE mai scump ca seria 1. Nu vei gasi vreo masina cu distributia schimbata.

Dupa cum am mai spus si inca sustin, motoarele N47 nu au (deja) acesta problema dar ea poate aparea destul de rar. La miile de masini care cutreiera tara cu acest motor crezi ca cele 8-10 masini care au avut probleme reprezinta vreun etalon? Cate din ele aveau un istoric clar si km reali sau o intretinere corespunzatoare?

Link to comment
Share on other sites

o mica corectie.. fara sa veific insa, deci e posibil sa ma insel, dar 10-15.000eur intre un seria 1 cu acelasi motor/ dotari si un seria 3 nu cred ca exista. poate maxim 7000 ?! Verificam dar la prima vedere, e enorma diferenta precizata de tine :)
Link to comment
Share on other sites

Da, e diferenta de pret intre ele, dar in varianta sh se gasesc configuratii similare la diferenta de ~4k euro.

Deci se duce cam in 20k un E90 din pacate.

 

Chestia e ca nu as vrea sa joc la loterie cu un N47, ca am vazut ca e mai mult dupa cum ti-e norocul.

Posesori care le-au cumparat de noi au patit-o, asa ca nu cred ca se pune problema istoricului incert.

Iar intretinerea are rolul ei, dar ma indoiesc ca tocmai posesorii de BMW nu ingrijesc masina.

 

Am gasit si topicul de aici cu discutia despre lant, si din cate am inteles, BMW nu are o solutie inca, ci doar schimba lanturi - in functie de zgomot, si motoare - pentru cei mai greu de auz.

 

In anuntul PUMA, parca BMW spune ceva despre posibile probleme la motoare pana in luna 03/2011. Sa inteleg ca dupa, toate au fost in regula?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Revin cu un update la ce am mai facut. Schimbat uleiul din nou cu 0W40 original BMW de data asta, plus filtru, filtru polen, placute+discuri fata/spate,ulei servodirectie, ulei grup cardanic,bieleta directie stanga+cap de bara, cauciucuri (i-am pus de vara). Senzorul din baie e stricat si s-a aprins iar beculetul dupa vreo 100 km si dupa inca vreo 600 verific si imi arata ca e la minim. Ca sa fiu linistit am completat cu jumatate de litru ramas de la schimb si am mers la Norauto si i-am rugat sa scoata uleiul intr-un bidon curat si apoi sa il puna la loc. Din 5 litri cat s-au pus mai erau doar 3.5 litri...am mai luat 1 litru am completat si de atunci vad ca a ramas la acelasi nivel uleiul(vreo 200 km). Pentru ca pe langa faptul ca a mancat ulei are un zgomot dubios dimineata cand e motorul rece(parca se ineaca asa cateva secunde pana scade turatia sub 1000) si pentru ca mi se pare totusi exagerat consum de 15% in oras si 9% in afara i-am facut o programare la bimmer-service.ro unde am fost azi. Baiatul de acolo s-a uitat 2 min la ea a zis ca pierde pe la garnitura de la baie si garnitura de la tacheti. Am decartat 50 lei am luat devizul de 800 si cam asta a fost tot. Acum nu stiu ce sa zic pentru ca uleiul l-am schimbat la un prieten care are magazin de piese auto si au stat baietii acolo jumatate de zi pe sub ea sa schimbe tot ce s-a mai schimbat la ea si pierderi mi-au zis ca nu are.

Ca sa fie tabloul complet in seara asta aproape cand sa ajung acasa s-a aprins din nou martorul de check engine in bord asa ca trebuie sa merg iar cu ea la o verificare...

Ma gandesc sa merg la MHS (am citit mai bine despre ei decat despre AB). Sau imi puteti recomanda un mecanic care sa se uite mai amanuntit la motor si sa imi spuna ce probleme are/daca are?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

pierderile trebuie sa se vada cu ochiul liber,cati km are masina?

 

71900 acum, 70300 cand am luat-o. Am fost la AB in Baneasa sa verific sasiul si mi-au zis ca ar fi reali. Prietenul unde am schimbat uleiul spune ca dupa cum se aude motorul la pornire si dupa faptul ca mananca ulei el crede ca are mult mai multi si ca uzura motorului e mare. Acum nu stiu ce sa mai cred, ca masina e rulata doar in Romania nu e adusa din afara de samsari.

Edited by nick20pub
Link to comment
Share on other sites

ciudat garniturile alea de zici tu cedeaza la km mai multi,acum asta e schimba-le si eventual verifica compresia.

 

fara suparare dar motoarele pe benzina de pe serie 1 nu imi inspira nimic (E87 vorbesc) mai ales ca au avut ceva bube.in continuare sunt uluit cum dracu nu le-a dar prin cap sa puna un motor de mijloc pe benzina ceva gen 125i(stiu ca exista dar doar cabrio parca)

cum ziceam si aici..

 

 

vezi si asta

a se aplica daca masina e dupa 2007 N43 motorul

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

ciudat garniturile alea de zici tu cedeaza la km mai multi,acum asta e schimba-le si eventual verifica compresia.

 

 

cum ziceam si aici..

 

 

vezi si asta

a se aplica daca masina e dupa 2007 N43 motorul

 

Mersi. Este N46B20 din 2006 motorul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.