Jump to content

Chip tuning BMW


CT-87-ADY

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

As dori sa-mi spuneti si mie pentru motorizarea 40d pe un x6 ce chip-tunning-uri imi recomandati?! Si daca puteti spune si preturile!

Multumesc

PS: Am vazut ca, cei de la Hamann urca puterea cu 25ps si 65nm(vi se pare bine la un motor de 3000 bi-turbo?!),dar nu am vazut un pret !

Edited by Advanced
Link to comment
Share on other sites

As dori sa-mi spuneti si mie pentru motorizarea 40d pe un x6 ce chip-tunning-uri imi recomandati?! Si daca puteti spune si preturile!

Multumesc

PS: Am vazut ca, cei de la Hamann urca puterea cu 25ps si 65nm(vi se pare bine la un motor de 3000 bi-turbo?!),dar nu am vazut un pret !

 

Pretul pt un soft Hamann, in Romania, era de 1,000 euro + TVA. Cred ca e acelasi si in Germania. Scrie-le un mail.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Da, ai dreptate: nu as apela la ..."baieti"! Corect! Dar, referitor la SKN, am vazut prea multi nemultumiti si o lipsa totala de reactie din partea reprezentantului pt Romania. Nici nu mai discutam despre o eventuala ...despagubire/garantie etc.

Poate SKN Germania este o firma serioasa, dar - in Romania - nu prea am vazut decat discutii, certuri, acuze si ...motoare praf! De asta spuneam.

 

Poti te rog frumos sa imi spui si mie ce intelegi prin motoare praf?

Stii cazuri concrete ?

Link to comment
Share on other sites

la SKN ai 2 optiuni de chiptuning:

Stage 1 = 466hp cu 715nm => 1600 eur

Stage 2 = 504hp cu 755nm => 1800 eur

 

varianta a 2a cred ca e prea brutala.

 

ti se vor parea f mari preturile, stiu.

 

ofera si garantie.

 

Ministerul de interne din germania are multe masini softate la ei.

 

 

Preturile sunt cu adevarat mari, am schimbat niste emailuri cu baietii de la ESS care au scos softul de 500 cai pt X6 50i dar inca lucreaza la cel de F01, am prins mare incredere in ei dupa ce am "bantuit" foarte multe forumuri de profil inclusiv al lor. Cred ca voi umbla si la downpipes.

 

 

 

Daca la un 750i te uiti ca in loc de 400 euro lu` gigel dai 1500 eur la o firma cu renume gen SKN, Superchips, Evolve etc... inseamna ca ai gresit din start masina. Trebuia sa iti iei un papuc diesel.

 

Hehe, tare asta cu papucu diesel, ideea e ca daca ar trebui sa aleg intr-un gigel care a resoftat masina subsemnatului si inca alte multe masini care inca merg flawless si alte firme bine cunoscute de tuning din Romania dar care au feedback negativ, e clar ca l-as alege pe "gigel", plus de alta stiu un bine-cunoscut "tiunãr" din Bucuresti care deja e atat de "profi" incat a dezvoltat hartile de tuning el insusi ca sa nu mai dea bani la partenerul bine-cunoscut din Germania dar el se foloseste in continuare de renumele partenerului cu hartile lui personale si baga masinile in "mormant"...oricum in vacanta de iarna voi da o fuga la Aremark.

Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut,

 

exista cineva printre noi care are o masina diesel cu cutie automata, filtru de particule si care are chiptuning,

Pentru mine este important sa aiba minim 30 000 km rulati cu chip modificat si care sa ne spuna cum functioneaza masina.

 

As vrea si eu sa-mi pun si d-aia intreb.

Link to comment
Share on other sites

deci,

 

am un 520d - 163 cp, E60 cutie automata si filtru de particule.

80% din timp merg cu masina prin oras.

Ma intereseaza sa-i fac un chiptuning si masina sa functioneze ok si sa nu se infunde filtrul de particule.

 

 

 

Cand am cumparat masina in ian 2007 am comandat la AcSchniter un power box care a costat 2000 eur din cate imi amintesc.

Dupa ce a fost montat si am rulat 15 000 km au inceput problemele - cand ajungeam la 4000 ture nu mai sarea in treapta superioara de viteza, pur si simplu se ~~bloca~~ cutia.

la service BMW mi-au spus oamenii ca este infundat filtrul de particule, l-au curatat si a mers 2000 km dupa care s-a repetat bucuria. Iar curatat, iar mers 3-4000 km iar infundat filtrul. Intre timp am schimbat si un debitmetru.

 

Am cedat cu nervii, am dat jos ~~cutia~~ de la Schnitzer si le-am dat-o inapoi.

Mi-au returnat banii si mi-au spus (scris) ca datorita faptului ca rulez foarte mult in oras si ca la noi probabil combustibilul nu este de cea mai buna calitate - produsul lor nu functioneaza.

 

 

Intre timp masina e iesit din garantie si mi-as pune un chip cu care sa nu am problemele care le-am avut cu Schnitzer. (de preferinta nici alte probleme)

 

Inainte vreme am avut un E39 520 diesel si cand masina avea 136 000 km i-am pus un chiptuning de la Aspad (upsolute - ceva austriac) si aceasta masina are acum 420.000 km si functoneaza impecabil - dar nu avea filtru de particule - si in urma chiptuningului la acelerare brusca lasa un nor de fum....

 

Am sunat la Aspad ( au site) si am intrebat daca softul lor functioneaza si la masini cu filtru de particule. Omul a cerut timp sa se documenteze si nu m-a mai sunat innapoi :))))

 

Are cineva?....ce soft?...cum merge?...vreau o firma, cu factura...nu gigel in parcare

Link to comment
Share on other sites

Ok. Acum ai facut o prezentare completa a situatiei!:thumbsup: Eu nu te-as sfatui sa apelezi la Aspad (chiar daca au preturi mici). SOftul il face un turc, in Austria.

Referitor la powerbox vs resoftare, s-a tot discutat pe forum; nu are sens sa revin.

Ti-as recomanda sa iei legatura cu Wetterauer-Timisoara pentru un soft de calitate. Gasesti pe net (site-uri si youtube) cum se comporta masina dupa resoftare si-ti poti face o idee.

Si, nu as mai apela la powerbox-uri; e mai bun un soft.

Masina mea este resoftata; dar nu am 30,000 km deocamdata. Dar, nu are nicio problema (si nici nu cred ca va avea).

 

 

PS. Daca esti interesat, iti pot lasa un tel de contact cu ei, pe pm.

Link to comment
Share on other sites

merci, lasa-mi te rog un contact pe pm.

 

Nu am probleme ca softul este facut de un turc, atata timp cat omul este capabil si ce face functioneaza :)))

 

Astept in continuare pareri a celor care utilizeaza si au rulat mai mult fara probleme.

 

Din moment de in urma resoftarii se imbogateste amestecul de carburant probabilitatea ca filtru de particule sa se infunde este mare - si acest lucru apare dupa o vreme si un numar de km rulati, nu este neaparat o regula cu un nr de km. Eu m-am bazat cand am spus 30 000 pe experienta mea anterioara.

Link to comment
Share on other sites

Din moment de in urma resoftarii se imbogateste amestecul de carburant probabilitatea ca filtru de particule sa se infunde este mare

 

Dupa resoftare, nu trebuie ca amestecul sa fie mai bogat! Din contra, poate fi saracit pe o anumita plaja de turatii!

Amestecul va fi mai mult, nu - neaparat - mai bogat!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sa nu-i spui ca user name-ul este ...numarul de inmatriculare al masinii!!:rolleyes:

Castigul va fi mic, cam 10%. Depinde si de starea motorul tau de acum. Vei simti o diferenta mica datorita curbei de cuplu!

Oricum, ca si regula, pe motoare atmosferice cresterea e mica. SI, daca mai e si cilindreea mica , ....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Discutie cu Manhart (pentru un ECU modificat de ei - bypass la ECU-ul masinii):

I: "I would like to receive some additional information about BMW E87 118d (UD71) engine conversion ECU (art no:11 18 0143F).

After installation will affect in some ways the engine, turbo system, particle filter or other parts? This will affect my cars general warranty? How will work in conjuction with a bigger intercooler?

Please send me also a price offer for that additional ECU."

 

R: "We do not touch the turbo. Cables will go to the injection system to extend the injection time.

As the power upgrade starts working form a 60% gas pedal angele the cleaning procedure of the filter will stay as normal an cause no problems.

 

System is extremey reliable and TUV approved."

 

Ei spun ca este safe si nu dauneaza motorului in timp. Pretul ~1600E

Link to comment
Share on other sites

Da, stiu, pai de asta le-am si cerut o oferta de pret. Oricum sunt ceva mai ieftini decat AC Scnhitzer. Am vazur ca mai toti iti ofera un ECU suplimentar, similar Power Box-ului si o resoftare. Pachetul BMW Performance de este numai pentru varianta x20d? Ce include el? Edited by dumi_id
Link to comment
Share on other sites

Da, stiu, pai de asta le-am si cerut o oferta de pret. Oricum sunt ceva mai ieftini decat AC Scnhitzer. Am vazur ca mai toti iti ofera un ECU suplimentar, similar Power Box-ului si o resoftare. Pachetul BMW Performance de este numai pentru varianta x20d? Ce include el?

 

Pachetul Performance cuprinde: un nou ECU, un intercooler, senzorii de aer, cateva furtune pe aer si un convertizor de cuplu pentru cutia de viteze automata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.