Jump to content

Chip tuning BMW


CT-87-ADY

Recommended Posts

as avea shi eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva.

 

am copiat de la u prieten softul lui cipuit de pe un 525d 2000 shi l-am pus la mine pe 525d 2001 shi nu ini porneste masina

am pus inapoi softul meu shi merge care cineva idee ce trebuie sa ii fac? sa mearga

dau o bere.....

aaa folosesc kwp200+

 

Salut,

Sunt fericitul posesor al unui BMW 520d e39 si la inceput eram foarte nehotarat cu chip tuningul pana cand am facut acest pas!Il am de ceva vreme, masina are acum 160.000km si as vrea sa va spun cum s-a comportat si ce schimbari a adus acest chip tuning: de la 136CP- 171CP, N/m nu stiu sa va spun exact, sunetul motorului este mult mai suparat in ture si mai silentios pana in 2000rpm, consumul a scazut cu jumatate de litru la mersul usor dar in schimb cand ma dau la ea imi ia cu un litru in plus la suta, este super si masina este ok!

Am facut chip tuningul la cineva care se ocupa cu asa ceva, mi a citit softul meu, l-a trimis in germania si in 2 zile m am reintalnit cu el si mi l a pus pe masina pe cel nou!Avea trei tipuri de soft pt masina mea 136CP-150CP(safe),136CP-171CP(safe),136CP-185CP(fara garantie)!

 

Cat despre isprava ta hai sa-ti spun cate ceva ,destul de scurt!Un prieten al meu a incercat asta la alta masina desigur si a trebuit sa i schimbe ECU pentru ca l-a terminat, asa ca mai bine zi ms ca nu ai patit nimic si nu mai incerca lucruri nerecomandate in speranta ca poate vor merge deoarece poti avea surprize, mai ales la BMW care este asa un pretentios cand vine vorba de ale lui componente!Sper ca v-am putut fii de ajutor si va stau la dispozitie cu alte intrebari!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am si eu o intrebare va rog. Am un X3 2.0d 177CP, as vrea sa fac un chiptuning la o firma specializata, dar mai are un an garantie. Din cate am citit pana acum, daca fac chiptuning si ma duc la service cu o problema sau la o revizie, cei de acolo se vor prinde si ma vor scoate din garantie. Totodata, am inteles ca daca ma duc la firma de tuning, imi pot reinstala soft-ul original. Ce nu am inteles inca, este ca daca ar fi reinstalat soft-ul original si abia apoi m-as duce pentru revizie, daca cei de la "A Bavaria" se vor prinde ca am facut candva resoftare si tot ma vor scoate din garantie.

Pentru motorul meu, s-ar face direct prin mufa de diagnoza OBD, iar performantele ar creste destul de binisor, de la 177 la 210 puterea si de la 350 la 410 cuplul, ceea ce ar face sa merite cativa banuti, dar nu ar face sa merite deloc daca exista orice risc de a fi scos din garantie. Asta cu toate ca nu cred ca o sa am vreo problema in urmatorul an, sau cel putin asa sper eu. Dupa 11.000 km motorul merge perfect ca i-am facut rodajul cum trebuie.

 

PS: scuze, de fapt inca o intrebare....merita sa schimb si filtrul de aer cu unul sport? afecteaza cu ceva si asta garantia? nu m-as baga la toba sport sau altele mai costisitoare deocamdata

 

Multumesc anticipat :)

 

 

Asteapta sa iesi din garantie, dupa care poti face o remapare la o firma buna. Inteleg ca mai ai un an garantie. E posibil sa ai si pachetul BMW Basic Service inclus. Si aici ar fi o problema pana expira perioada de gratuitate la intretinere. Totusi pentru un X3 eu nu as face remapare. Am condus unul de 2.0 d si 177 cp. Merge destul de bine si este foarte fiabil. O crestere de putere pentru un suv de calibrul asta parca nu se merita. Eu am un 3-er cu acelasi motor si am sa astept iesirea din garantie pana sa ma bag la o remapare care sigur va fi ori Hamann ori Hartge. In cel mai rau caz SKN.

Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

stiti ce nu inteleg eu de cand citesc topicurile astea cu resoftarea,ca fiecare dintre voi,toti care stiti sa resoftati....cu experienta in domeniu,cand se face resoftarea la un 318d m47 1951cmc3 2002 FL injectie clasica 116cp,il duceti in 145cp si cand resoftati un 320d m47 1951cmc3 2001 nFL injectie clasica il duceti in 165cp de ce ? ca nu pricep...sunt aceleasi motoare nu difera nimic de la A-Z doar caroseria si harta mapa...sunt curios cu ce explicatii veniti...

eu acuma inteleg un 318d 116cp m47n 1995cmc3 common rail 2004 euro 4 facelift il duceti in 145cp in comparatie cu un 320d 150cp m47n 1995cmc3 common rail 2004 euro 4 facelift care il duceti in 180 si din cate am vazut,aici e clar sunt total diferite masinile astea....

 

am impresia ca 320d nfl 136cp dus in 165cp il faceti praf la motor,daca nu am dreptate veniti cu argumente si contrazicetima..va multumesc...

nu vreau sa se inteleaga ceva,sau sa se simta cineva atacat,vreau doar sa inteleg pana la urma ideea asta in cazul care vi l-am dat,si in primul rand tot respectul pentru tunerii de pe forum...

Link to comment
Share on other sites

Nu ma ocup cu asa ceva dar presupun ca este o diferenta de turbina, care nu poate suporta debitul de gaze pe care il genereaza 320d-ul cu putere marita.

Ai vazut parerea mea despre asemanarile 318/320d in celalat topic.

 

Nu ma ocup cu asa ceva dar presupun ca este o diferenta de turbina, care nu poate suporta debitul de gaze pe care il genereaza 320d-ul cu putere marita.

Ai vazut parerea mea despre asemanarile 318/320d in celalat topic.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma ocup cu asa ceva dar presupun ca este o diferenta de turbina, care nu poate suporta debitul de gaze pe care il genereaza 320d-ul cu putere marita.

Ai vazut parerea mea despre asemanarile 318/320d in celalat topic.

 

Nu ma ocup cu asa ceva dar presupun ca este o diferenta de turbina, care nu poate suporta debitul de gaze pe care il genereaza 320d-ul cu putere marita.

Ai vazut parerea mea despre asemanarile 318/320d in celalat topic.

 

 

nu difera nici turbinele,alta explicatie,cam tacut topicu oare de ce?...baietii cu tuningu un raspuns va rog,ca voi e meseriasi...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50

:)

Link to comment
Share on other sites

salutare,

 

destul de lung topicul ca sa-l citesc tot in timpul programului de lucru, asa ca pun si eu o intrebare:

 

ce se poate face la un e39, 2.5i, facelift? avantaje, dezavantaje si un cost aproximativ? persoane care se ocupa de asa ceva sau recomandari? poate chiar cineva din TM?

 

multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

salutare,

 

destul de lung topicul ca sa-l citesc tot in timpul programului de lucru, asa ca pun si eu o intrebare:

 

ce se poate face la un e39, 2.5i, facelift? avantaje, dezavantaje si un cost aproximativ? persoane care se ocupa de asa ceva sau recomandari? poate chiar cineva din TM?

 

multumesc anticipat!

 

 

Cred ca vei castiga in plus vreo 35 de cai. Sunt din tm si daca vrei te pot pune in legatura cu cel la care am apelat si eu.

Tel meu 0722.357596

Link to comment
Share on other sites

salutare,

 

destul de lung topicul ca sa-l citesc tot in timpul programului de lucru, asa ca pun si eu o intrebare:

 

ce se poate face la un e39, 2.5i, facelift? avantaje, dezavantaje si un cost aproximativ? persoane care se ocupa de asa ceva sau recomandari? poate chiar cineva din TM?

 

multumesc anticipat!

 

 

Poate vrei sa vorbesti si cu George - http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...1678&st=440

 

Pe 13 martie face un turneu in tara.

Link to comment
Share on other sites

salutare,

 

destul de lung topicul ca sa-l citesc tot in timpul programului de lucru, asa ca pun si eu o intrebare:

 

ce se poate face la un e39, 2.5i, facelift? avantaje, dezavantaje si un cost aproximativ? persoane care se ocupa de asa ceva sau recomandari? poate chiar cineva din TM?

 

multumesc anticipat!

 

 

Cred ca vei castiga in plus vreo 35 de cai. Sunt din tm si daca vrei te pot pune in legatura cu cel la care am apelat si eu.

Tel meu 0722.357596

 

Un asemenea spor de performanta de costa cateva mii bune de euro. La motoarele aspirate cresterile de putere sunt (foarte) scumpe. Iesi mai bine cu un schimb cu o masina cu motor mai mare.

 

akm, poti sa vii cu niste grafice dyno care sa-ti confirme afirmatiile?

Edited by Cere
Link to comment
Share on other sites

salutare,

 

destul de lung topicul ca sa-l citesc tot in timpul programului de lucru, asa ca pun si eu o intrebare:

 

ce se poate face la un e39, 2.5i, facelift? avantaje, dezavantaje si un cost aproximativ? persoane care se ocupa de asa ceva sau recomandari? poate chiar cineva din TM?

 

multumesc anticipat!

 

 

Cred ca vei castiga in plus vreo 35 de cai. Sunt din tm si daca vrei te pot pune in legatura cu cel la care am apelat si eu.

Tel meu 0722.357596

 

Un asemenea spor de performanta de costa cateva mii bune de euro. La motoarele aspirate cresterile de putere sunt (foarte) scumpe. Iesi mai bine cu un schimb cu o masina cu motor mai mare.

 

akm, poti sa vii cu niste grafice dyno care sa-ti confirme afirmatiile?

 

 

 

in linkul de mai jos gasesti un tabel cu cresterile de putere in cazul chiptuning....

 

http://www.tcmturbo.ro/car-specs.php?make=4&page=2

Link to comment
Share on other sites

am un prieten, are un 320D din 2000, i`a facut CHIPTUNING, masina tragea mortal, tipul conduce sportiv, cam in 6 luni i`a dat motorul peste cap. de`aia sunt putin sceptic in legatura cu chiptuning`ul, avand in vedere ca si eu conduc cam sportiv!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

eram si eu interesat de parerea unui utilizator al RaceChip dar tot nu m-am lamurit....

am citit pe forumuri din strainatate acelasi lucru ca si aici.. au primit box-ul, l-au instalat si au plecat la un "test drive"

prima impresie...slabutz aportul de putere dar mai sesizabil la viteze mari. Majoritatea spuneau ca acest box are jumperi

sau ma rog mai multe pozitii in care poate fi setat pentru putere sporita si ca setarea default este cea implicita = aport de putere scazut.

Ai incercat si celelalte setari sau ai lasat boxul pe cea standard? Pentru ca in cazul acesta te cred ca nu isi merita banii.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Citesc de 3 zile topicul asta, si acum sunt dezorientat mai rau ca inainte, vad ca sunt mai multi "tunneri" si as vrea sa intreb ceva;

La sfirsitul lunii viitoare voi fi in Germania si imi iau primul BMW. Inca sunt in dilema ce sa aleg intre E61 525dA (197cp) si E61 520dA (163cp) oricum fabricate dupa 07.2007. Din cauza taxelor si intretinerii, inclin spre un E61 520dA caruia o sa-i fac ciptuning la unul din voi dar nu stiu la care (sunt prea sincer nu???). Masina va avea in jur de 170.000km si intrebarea este:

1. Se merita sa fac ciptuning la km astia?

2. Sunt prea multi km ptr. un ciptuning? Mentionez ca nu iau masina de la Turci/Rusi/ ci o iau de la reprezentanta BMW.

3. Inteleg ca dupa ciptuning se vor obtine in jur de 200cp si cam 230Nm... Corect?

Sunt un sofer normal fara interese de "liniute si ambitii exagerate" in trafic deci masina o voi exploata fara exagerari "majore".

Astept raspunsurile voastre cu interes.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Salut, din cate stiu 525d e61 197 cai are 3000 cmc, alegerea mai buna ar fi un 530d fiind aceleasi taxe (impozit, rca) si o putere mai mare, ar mai fi si 535d..... care are tot 3000cmc dar la un pret net superior :twoup: . Daca nu esti un impatimit al vitezei cred ca te va multumi si un 520d 163cai care va ajunge dupa resoftare la 200cai si 410nm (varianta recomandata).

 

ps: daca masina e in stare tehnica ok se poate face resoftare fara nici o problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Salutare tuturor, am avut un Peugeot 407 2.0 HDI de 136 CP si i-am facut resoftare la 20.000 km (masina am avut-o de noua) am vandut-o la 80.000 km fara probleme. Deci am facut aproape 60.000 km cu chip-tunning si nu am avut probleme. Acum am un 320 dA din 2006 modelul de 163 CP si ma bate gandul la un chip. Diferenta este ca masina are deja 165.000 km. Desi starea ei este excelenta la varsta si kilometrajul ei, as dori sa aud niste pareri de la CUNOSCATORI, desi am avut si eu si niste prieteni chip-uri, nu ne consideram cunoscatori, deci cred ca se simt cei care pot sa vorbeasca si cei care nu.

Ma intereseaza cam asa :

1- la datele de mai sus , 320 dA, 2006, 163 CP, 165.000 km se merita sau nu chip?

2- trebuie sa se umble si la parametri cutiei? este steptronic daca nu ma insel, D, DS si Manual

3- sunt preturi diferite intre una cu cutie normala si una cu cutie automata?

4- resoftarea se va face simtita la fel ca la una cu cutie manuala?

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

eu am un e46 316i din 99 si am vazut pe un site de specialitate ca un chip pentru masina asta creste puterea cu doar 9 cp . sunt chipuri diferite sau nu poate mai mult ?

pentru ca vad o risipa de bani sa dai 1200 lei pentru 9 cai in plus

Edited by chris_2010
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.