BMWClub: m3-m5 (ceva de joaca) - BMWClub

Jump to content

  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

m3-m5 (ceva de joaca) msg pro si contra

#21 User is offline   Calin 

  • Fan
  • Group: Banned
  • Posts: 4528
  • Joined: 08-January 08
  • Gender:Male
  • Location:arad

Posted 15 October 2013 - 20:58

Eu daca ar fi sa-mi iau ceva de 'joaca' sigur nu ar fi un M. Poate un Civic, o Calibra cu C20LET, o Integra ceva.
-1

#22 User is offline   kristal_madness 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1302
  • Joined: 26-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 15 October 2013 - 21:03

Calibra aia e ragalie mare. Ma uitam dupa ele acum 15 ani. S-a dus vremea lor. Interiorul e oribil.
2

#23 User is offline   Service Premium 

  • ✠✠✠✠✠✠✠✠
  • Group: Members
  • Posts: 2861
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 October 2013 - 21:07

View Poststranger, on 15 October 2013 - 20:46, said:

tare rau asta cu ''la sfarsitu vietii'' da de unde ai scoso fratelo?

Pai e foarte simplu.
Cat costa in Anglia asigurarea pentru un M3?
Normal ca aia le vand dupa ce s-au depreciat. Sunt uzate, se strica des, asigurarea costa foarte mult. Le vand si isi iau ceva mai recent.
-1

#24 User is offline   kristal_madness 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1302
  • Joined: 26-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 15 October 2013 - 21:20

View PostService Premium, on 15 October 2013 - 21:07, said:

Pai e foarte simplu.
Cat costa in Anglia asigurarea pentru un M3?
Normal ca aia le vand dupa ce s-au depreciat. Sunt uzate, se strica des, asigurarea costa foarte mult. Le vand si isi iau ceva mai recent.


Ciupanezu Stie Tot...

Faptul ca cineva vinde o masina din 2003 nu inseamna neaparat ca aia e ultima cazatura si apare cate un defect la ea la fiecare 500km parcursi. Cut the crap.
Totodata, daca vreau ceva mai nou si cea veche e in stare super, nu ma obliga nimeni sa ma fac colectionar auto, asa ca o pot vinde linistit.

PS: nu cumva incalci regulamentul, detinand 3 usere: Service Premium, Ciupanezu si Dorin Burtan? Sau asta e valabila doar pt pulime?
3

#25 User is offline   mmneg 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1091
  • Joined: 25-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 15 October 2013 - 21:49

Cox, fuga si drift poti face cu orice masina cu un anumit raport greutate/putere.
Nu zice nimeni ca daca il ai nu poti sa faci ce vrei cu el dar cred ca e facut pentru cu totul altceva. Din cele enumerate de tine fuga i sa potriveste cel mai bine. Dar sa nu fie din semafor in semafor.

Eu cand il "fugaresc" o fac pe un drum virajat in afara orasului, o poiana, cheia, paraul rece, dealul negru... Mi se pare ca cel mai bine se simte pe astfel de drumuri, acolo apare diferenta intre un sasiu de m si spre exemplu unul de 335. Diferenta este enorma.

La cox si drift nu o sa simti nimic fata de un alt 3ar cu o putere apropiata/echivalenta cu care scapi si mult mai ieftin la intretinere.
1

#26 User is offline   Service Premium 

  • ✠✠✠✠✠✠✠✠
  • Group: Members
  • Posts: 2861
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 October 2013 - 21:54

View Postkristal_madness, on 15 October 2013 - 21:20, said:

Ciupanezu Stie Tot...

Faptul ca cineva vinde o masina din 2003 nu inseamna neaparat ca aia e ultima cazatura si apare cate un defect la ea la fiecare 500km parcursi. Cut the crap.
Totodata, daca vreau ceva mai nou si cea veche e in stare super, nu ma obliga nimeni sa ma fac colectionar auto, asa ca o pot vinde linistit.

PS: nu cumva incalci regulamentul, detinand 3 usere: Service Premium, Ciupanezu si Dorin Burtan? Sau asta e valabila doar pt pulime?


Un M sh e o loterie. Aici nu vorbeam de masini normale.
Din moment ce repar BMW-uri, cred ca pot sa-mi spun parerea despre ele.
Poate esti tu mai in tema.
Daca iei un M3 E46 ieftin, poti ajunge sa bagi 5-6000 lejer pe reparatii in prima luna.
Au probleme cu vanos-ul, iar un motor de M nu este la fel de fiabil ca un motor de BMW standard.
Dupa 150 000 km poate pica oricand.
Iar M5 E39 e si mai costisitor.


Nu stiu care-i treaba cu pulimea, dar username-ul Ciupanezu nu-l folosesc, e trecut in eternitate, iar Dorin Burtan este un colaborator de-al meu.
Folosesc in prezent doar acest cont.

This post has been edited by Service Premium: 15 October 2013 - 22:01

0

#27 User is offline   Calin 

  • Fan
  • Group: Banned
  • Posts: 4528
  • Joined: 08-January 08
  • Gender:Male
  • Location:arad

Posted 15 October 2013 - 21:55

View Postkristal_madness, on 15 October 2013 - 21:03, said:

Calibra aia e ragalie mare.


O fi ragalie, dar echipata cu motorul ala se pisa si acum pe multe masini
-1

#28 User is offline   KIP 

  • ...................
  • Group: Banned
  • Posts: 24333
  • Joined: 03-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 October 2013 - 21:56

Poate in linie dreapta ! Ca pe viraje a fost dezastru. A ucis o gramada de proprietari. De Calibra zic.
1

#29 User is offline   Viper05 

  • admin
  • Group: Members
  • Posts: 2744
  • Joined: 21-June 05
  • Gender:Male

Posted 15 October 2013 - 21:58

View Postkristal_madness, on 15 October 2013 - 21:03, said:

Calibra aia e ragalie mare. Ma uitam dupa ele acum 15 ani. S-a dus vremea lor. Interiorul e oribil.


plus ca sistemul ala 4x4 de pe calibra e foarte fragil. oricum era o masina suberba acum 15 ani :thumbsup:
1

#30 User is offline   calinbmw2000 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1574
  • Joined: 24-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Vest..

Posted 15 October 2013 - 22:00

Cat te ajung taxele (exclus intretinerea)pe an pt o masina de genu in UK ?
0

#31 User is offline   kristal_madness 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1302
  • Joined: 26-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 15 October 2013 - 22:02

View PostService Premium, on 15 October 2013 - 21:54, said:

Un M sh e o loterie. Aici nu vorbeam de masini normale.
Din moment ce repar BMW-uri, cred ca pot sa-mi spun parerea despre ele.
Poate esti tu mai in tema.
Daca iei un M3 E46 ieftin, poti ajunge sa bagi 5-6000 lejer pe reparatii in prima luna.
Au probleme cu vanos-ul, iar un motor de M nu este la fel de fiabil ca un motor de BMW standard.
Dupa 150 000 km poate pica oricand.


Nu stiu care-i treaba cu pulimea, dar username-ul Ciupanezu nu-l folosesc, e trecut in eternitate, iar Dorin Burtan este un colaborator de-al meu.
Folosesc in prezent doar acest cont.



Vezi ca in UK nu exista service-uri la negru, asa ca masinile de acolo sunt mult mai bine intretinute. De asemenea legea e lege si nu circula chiar toate cotetzurile pe roti ca la noi, cu fumul de 10 metri dupa ele (ma ingrozesc cate zeci de taxi-uri vad zilnic in bucuresti, fumegand masiv).

Nu are nimeni sorti de izbanda cu tine, care evident le stii pe toate. Omul ne-a aratat E46 M3 Cabrio cu 80.000km. De unde le scoti pe alea cu peste 150.000km?
Cate M-uri ai reparat, masini de prim proprietar (nu la mana a 5a sau inmatriculate in BG)?
0

#32 User is offline   Service Premium 

  • ✠✠✠✠✠✠✠✠
  • Group: Members
  • Posts: 2861
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 October 2013 - 22:06

Gata, m-ai lovit sub centura, acum voi plange. Plang.

Pai tocmai aia e treaba. Cand masinile incep sa devina coteturi, apar prin Europa de Est. Adica alea care nu mai trec verificarea tehnica din cauza ruginei sau poluarii.

O masina de prim proprietar e destul de scumpa. In general alea se vand prin dealeri, au fost date la buy-back.

2013 si inca exista teoriile astea cu masina sh buna si ieftina. Unii nu se vor invata niciodata.

Asta oricum mi se pare un topic facut de plictiseala.
Se cauta masina de drift. Dar nu se stie exact ce. S-ar putea plati si dublu, luata de la un mos. Pentru drift. Dar sa nu fie scumpa la intretinere, luata din UK ieftin.

This post has been edited by Service Premium: 15 October 2013 - 22:09

1

#33 User is offline   kristal_madness 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1302
  • Joined: 26-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 15 October 2013 - 22:16

Daca ti s-a parut cumva ca as da 2 bani pe ce faci tu, respectiv ce vrei sa faci/fii tu, sa stii ca ti s-a parut.

Poti sa plangi, sa razi, sa stai si in cap.

Eu ti-am zis doar ca exista si masini de 10 ani in stare buna si nu sunt toate niste cazane obosite, cum sustii tu.
1

#34 User is offline   Service Premium 

  • ✠✠✠✠✠✠✠✠
  • Group: Members
  • Posts: 2861
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 October 2013 - 22:19

Da, exista masini de 10 ani in stare buna.
Eu n-am sustinut ca ar fi toate cazane. Insa un M de 10 ani necesita in cel mai bun caz o investitie serioasa in afara de pretul de achizitie.
-1

#35 User is offline   Sly 

  • primitiv
  • Group: Banned
  • Posts: 2750
  • Joined: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:hunedoara/cluj-napoca

Posted 15 October 2013 - 22:19

ce importanta are vechimea.lol

importanta e starea tehnica.

spre exemplu cea mai rapida masina din romania este un nissan skyline din anii 90.
0

#36 User is offline   stranger 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 585
  • Joined: 24-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Gloucester

Posted 15 October 2013 - 22:27

asigurarea difera de la om la om in functie de vechimea carnetului de uk, cmc, zona in care locuiesti, nr de amenzi-accidente care le-ai facut si multe altele. O asigurare la un m3 full casco ( fully comprehensive) pe un an in cazul meu e aproximativ 700£. Deasemeni se poate obtine si ''garantie'' tot un fel de asigurare si pt piese daca se strica ceva ti-o repara gratis aia costa cam 350£ pe an.
Ciupanez, ne cunoastem si nu cred ca e frumos sa ne lom la misto.
0

#37 User is offline   Service Premium 

  • ✠✠✠✠✠✠✠✠
  • Group: Members
  • Posts: 2861
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 October 2013 - 22:32

Nu am luat pe cineva la misto pe topicul asta.
Doar mi-am spus parerea.

Daca vrei sa primesti sfaturi in problema asta, un forum nu cred ca e cel mai bun loc. Intreaba oameni care au avut M-uri, intreaba oameni care au avut masini performante. Poate pe un forum de M-uri.
Dupa cum vezi, unii cred ca 318i si M3 sunt cam acelasi lucru.

Eu nu m-as baga niciodata la un M ieftin pentru ca am vazut mai multe care erau distruse.
Am vazut si unele masini de Anglia intr-o stare deosebit de buna cumparate la bani putini fata de restul Europei, dar nici un M pana acum.
Piesele pentru un M costa mult mai mult, incepand cu amortizoarele sau discurile sau alte lucruri care sunt consumabile.
Iar daca ai o problema la motor, nu multi se baga la o reparatie, iar cei care se baga cer niste preturi foarte mari.

This post has been edited by Service Premium: 15 October 2013 - 22:41

0

#38 User is offline   fuelforlife 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 232
  • Joined: 22-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Cluj - Cheltenham

Posted 15 October 2013 - 22:38

incearca si la licitatii

un exemplu e in witney (nu e asa departe )
http://www.woma.co.uk/

http://www.ebay.co.u...=item3a85afc454


nu uita si roadtax in jur de 500 pe an

This post has been edited by fuelforlife: 15 October 2013 - 22:52

0

#39 User is offline   ALEX L 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 368
  • Joined: 15-May 09
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 16 October 2013 - 09:23

mmneg said:

1381866542[/url]' post='2069078']
Cox, fuga si drift poti face cu orice masina cu un anumit raport greutate/putere.
Nu zice nimeni ca daca il ai nu poti sa faci ce vrei cu el dar cred ca e facut pentru cu totul altceva. Din cele enumerate de tine fuga i sa potriveste cel mai bine. Dar sa nu fie din semafor in semafor.

Eu cand il "fugaresc" o fac pe un drum virajat in afara orasului, o poiana, cheia, paraul rece, dealul negru... Mi se pare ca cel mai bine se simte pe astfel de drumuri, acolo apare diferenta intre un sasiu de m si spre exemplu unul de 335. Diferenta este enorma.

La cox si drift nu o sa simti nimic fata de un alt 3ar cu o putere apropiata/echivalenta cu care scapi si mult mai ieftin la intretinere.


Eu nu am sesizat diferenta aia enorma desi am mers cu amandoua singura diferenta care face diferenta este diferentialul de M
0

#40 User is offline   ZyZ 

  • Membru
  • Group: Banned
  • Posts: 409
  • Joined: 18-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi, Bucuresti

Posted 16 October 2013 - 09:27

View PostSly, on 15 October 2013 - 22:19, said:

ce importanta are vechimea.lol

importanta e starea tehnica.

spre exemplu cea mai rapida masina din romania este un nissan skyline din anii 90.


Tehnic vorbind, nu e din Romania 8)
0

Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro