Jump to content

cocina


poope

Recommended Posts

In sfarsit fac si eu un topic aici... sa fie.. sa vada lumea.. sa mai intreb una alta si sa mai cer pareri si sfaturi...

 

Am un 325i e46 din 2001 luat tot de aici de la Saplacan acu ceva vreme... a stat mult timp masina aia la vanzare si pana la urma am luat-o eu. Si am lucrat ceva la ea sa o aduc intr-o stare destul de buna. Acu e brici si merge ca unsa si o cam conduce prietena mea. Si dupa toate astea am zis ca totusi aia nu e o masina pentru mine si am inceput sa ma reorientez spre ceva un pic mai maricel si anume un seria 5. Vroiam e39 deoarece mi se pare un model minunat din toate punctele de vedere dar parca si e34 imi suradea din cauza caroseriei. Plus ca vreau sa mai fac eu una alta la masina deoarece se pare ca am aceeasi problema ca si multi altii de aici si anume sa lucru si sa upgradez. Asa ca e39 pica din discutie, este destul de nou si nu ca e greu de facut dar parca nu are aceasi valoare ca si un e34... nush... am renuntat la idee

 

Asa ca e34 a ramas... si singura masina care sa o iau la niste bani ok si care sa nu fie cocina este cea pe care am luat-o din Cluj de la un nene. Masina a avut un singur proprietar in Germania si a fost adusa aici de un intermediar si vanduta lu nenea de aici. Deci nu a rulat prin multe maini si de aici si starea destul de ok a masinii (210 mi km reali zic eu). Taxa de inmatriculare in valoare de 1700 de euro a fost platita si nerecuperata si am si o adeverinta de la ANAF de la nenea pentru asta si plus ca e motoru m20b20 care e ok la taxe si ca bonus nu este trecut in carte, statusu "seria nu poate fi citita" ceea ce este minunat pentru mine deoarece pe viitor vreau sa schimb motoru asta. Asa ca am mers, am vazut masina, I-a dat nenea o cheie si am zis: asta e.. un pic de negociere si gata... a ramas la mine. Bineinteles ca a venit ceva bisnitar la el si a spus ca e ceva colectionar si ca o sa ia el masina si i-a promis mosului ca vine dupa ea si de 2 luni nu venise, si mosu a facut un contract de vanzare cumparare cu ala fara bani si fara acte predate asa ca o promisiune... si acum e complicat ca trebe un contract de reziliere de la primarie care trebuie semnat de ala si trimis mosului pentru ca mosu sa poata reinscrie masina la primarie in Cluj(s-a entuziasmat si a scos-o de la finante in momentu semnarii contractului fantoma), pentru ca sa poata scoate mie certificat fiscal.. oricum problema rezolvata intre timp deoarece am inteles ca a sosit hartia si mai tre sa mearga mosu la primarie sa plateasca impozitu lipsa si gata.. o sa poata fi pe numele meu....

 

oricum,, masina nu e cine stie ce... imi place caroseria ca este in stare foarte buna si culoarea e ok, dar fara rugina si alte rahaturi care ar fi normale la o masina de varsta asta. Are ca dotari NIMIC: si anume doar oglinzi electrice, coloana de directie reglabila pe inaltime, si aer conditionat hahaha....in rest nu are nimic nimic... i-a pus nenea xenon pe faza scurta si in afara de aia e mega blank... dar e ok.. ca am unde sa pun chestii...

 

Ce am apucat sa fac la ea:

 

i-am schimbat rulmentii pe spate deoarece erau praf si huruiau la orice miscare.. bineinteles ca erau originali si sparti si vai de ei.. pana si sabotii de frana care au venit cu masina. Am schimbat si flansa de la cardan si rulmentu intermediar daca tot am ridicat masina pe elevator. Arata ok pe dedesupt. Nu e sparta sau nu e coapta si mai stiu eu ce altceva. Dupa care am trecut la motor si am zis sa ii reglez tachetii ca bat... si am mers la un mecanic obosit si i-a prea strans si a sugrumat masina. Bineinteles ca am verificat si fisele de la buji si am descoperit capacu distribuitor dus si rotoru si le-am pus noi (BERU), vreo 2 fise de buji is puscate si am luat un set de pe alt motor second in stare buna cu tot... si o sa le pun pe alea (noi nu imi permit momentan). Buji noi Bosch. Am zis ca desfac eu capacu sa reglez tachetii dupa specificati primite de la useri de aici sau si de pe net si am reusit.. singura problema e ca am stricat 2 suruburi si acu stau cu masina pe margine pana imi vin toate suruburile, saibele si piulitele originale sa le schimb cu totu si sa ii mai fac un reglaj. Masina nu avea curea de AC asa ca am pus noua. Schimbat ulei cu 5W-40 original BMW, filtru de ulei si de aer noi.

 

Masina nu are AC functional deoarece mosu era un scartzar si nu l-a incarcat cu freon, plus ca are butornu de dezaburiure spate dus si radiatoru din bord fisurat (minunat), asa ca am gasit la cineva de pe forum o cutie cu tot ce tine pentru o conversie de la clima manuala la cea automata. Sper sa o pot pune sus singur weekendu asta. Pe langa asta mi-s duse telescoapele de la capota si de la portbagaj, si alea le pun sus tot acum, si voi chimba chrom lineu cu shadow line tot in weekendu asta...Masina primeste si faruri cu reglaj electric de la Bosch cu tot cu blocu de lumini si o sa fie standard tot pe masina. Sper sa le pot pune si pe alea. Mai am de reglat capota ca sta prea sus si prea in fata si dupa ce pun toate astea o sa incarc clima cu freon sa vad daca merge.

 

Nenea a facut o improvizatie pentru dezaburire si anume a pus pe direct dezaburirreea spate cu un comutator de veioza (tipic varsta a treia). Tre sa vad exact cum rahat a legat-o si cum pot sa o trec iar pe panou de clima.. plus ca nu merge asa bine dezaburirea. Ia foarte mult timp sa dezabureasca luneta deci orice sfat legat de cum as putea remedia problema asta este binevenit...

 

Cu alte cuvinte nu prea am apucat sa ma bucur de masina deoarece sta de cand am luat-o dar sper ca saptamana ce vine sa fie functionala din nou...

 

Planuri: multe

 

O sa-i pun geamuri electrice pe toate usile, pilot automat, computer de bord, alte frane, alte suspensii, alta evacuare, alt motor, vopsea noua, scaune sport, incet incet. Nu mai vreau sa o vand.. asta e clar.. deci va muri odata cu mine..

 

poze de pe net doar de la anunt dar voi pune si cu ea acum cat de curand...

 

link cu anuntu original pana la poze:

 

http://www.tocmai.ro/bmw-520i-1988-18400203.html#current_image

Edited by poope
  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E ok,vad ca nu pare sa aiba semne de rugina asa ca esti norocos din punctul asta de vedere :)

In rest o sa vezi ca it va manca nervii si banii,dar in final va merita tot.

deja incepe .... se simte si nu o am decat de 2 saptamani haha

Link to comment
Share on other sites

O sa pun acest topic la favorite (watch). Spor la treaba poope si daca ai nevoie de ajutor sunt aici.

 

Sent from my unknown using Tapatalk

multumesc multumesc....daca o sa fie cazu o sa strig dupa ajutor... sper sa pot face ce vreau eu cu ea... (v8 in the future)

 

acu au venit farurile... prafuite dar deseara primesc un clean up.... urmeaza sa soseasca azi si telescoapele capota plus portbagaj... tot ce tine de conversia de clima si pachetu shadowline... sper sa ajunga intregi... si maine cola mult si rabdare sa fie puse....

 

e careva cu e34 care poate oferi un ajutor legat de cum se desface grila fata si eventual bara fata? vreau sa vad care e treaba si pe acolo pe dedesupt

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asa scumpe sunt fisele?

Mai ai mult de munca pana sa te bucuri cum trebuie de masina, bafta.

is vreo 600 de lei fisele....mai am un pic... dar e ok.... am vreme.. is curios care e faza cu minusuri si plusuri pe aici ca nu le inteleg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Cam mult pt niste fire...

is fire cu mufe..... in ambele parti... e un suport din plastic care tine firele la un loc.. e tot stou acolo la banii aia...

 

apropo stie careva sum desfac chederele alea de crom de la geam din interior?am vrut a schiimb azi si cre ca tre sa dau jos fetele de usi da nu sunt sigur..

 

problema noua descoperita: suportu motor pe staga rupt... ma frec pe el... maine inca o zi plina.... poate pot pune poze cu tambalau de pe strada

Link to comment
Share on other sites

bad day at work....doar un far pus sus.... multe clipsuri rupte aiurea....shadow line inca nepusa.....fisele de buji inca nepuse.... ceva pata de ulei cub clapea de acceleratie care face praf mufele de dedesupt necuratata....mufe lipsa la reglaju farurilor (credeam ca is standard pe masina)

 

singuru lucru bun e ca am fcacut rost de butonu de comanda reglaj pe gratis...macar atat

Link to comment
Share on other sites

bad day at work....doar un far pus sus.... multe clipsuri rupte aiurea....shadow line inca nepusa.....fisele de buji inca nepuse.... ceva pata de ulei cub clapea de acceleratie care face praf mufele de dedesupt necuratata....mufe lipsa la reglaju farurilor (credeam ca is standard pe masina)

 

singuru lucru bun e ca am fcacut rost de butonu de comanda reglaj pe gratis...macar atat

 

 

stie careva de la ce is mufele din ultimele doua poze?

post-7563-0-56145700-1414961084_thumb.jpg

post-7563-0-71856400-1414961101_thumb.jpg

post-7563-0-11822000-1414961281_thumb.jpg

post-7563-0-80944500-1414961306_thumb.jpg

post-7563-0-79584100-1414961479_thumb.jpg

post-7563-0-55458400-1414961525_thumb.jpg

post-7563-0-50384900-1414961759_thumb.jpg

post-7563-0-52844100-1414961775_thumb.jpg

post-7563-0-73460200-1414962031_thumb.jpg

post-7563-0-55043500-1414962256_thumb.jpg

post-7563-0-23869800-1414962278_thumb.jpg

post-7563-0-02537800-1414962482_thumb.jpg

post-7563-0-36581600-1414962508_thumb.jpg

Edited by poope
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Succes la proiect! Stai pe strada vulcan? Sa ma uit mai atent dupa masina cand trec pe acolo sa vad cu evolueaza.rolleyes.gif

salut.. pe vulcan stau da... da acu e pe doja ca numa acolo am gasit bordura cat sa pot sa incap sub ea....poti sa te opresti odata si la o tigara pe acolo... esti binevenit...

 

de evoluat? evolueaza geu... dar sigur

Link to comment
Share on other sites

bad day at work....doar un far pus sus.... multe clipsuri rupte aiurea....shadow line inca nepusa.....fisele de buji inca nepuse.... ceva pata de ulei cub clapea de acceleratie care face praf mufele de dedesupt necuratata....mufe lipsa la reglaju farurilor (credeam ca is standard pe masina)

 

singuru lucru bun e ca am fcacut rost de butonu de comanda reglaj pe gratis...macar atat

vezi ca daca vrei sa pui shadow line iti trebuie clipsuri,ce ai pe masina se vor rupe .

Link to comment
Share on other sites

vezi ca daca vrei sa pui shadow line iti trebuie clipsuri,ce ai pe masina se vor rupe .

 

 

le-am comandat... adica is cateva coduri pe realoem si alea la care mi-a dat numaru de bucati le-am luat per total, la alea marunte care vin deasupra usilor am luat 16 in total.. sa fie mai mult de 8 pe o parte??? vreo idee de cum le desfac pe cele de la geamuri din interior?

Link to comment
Share on other sites

cel mai trist surub la care poti ajunge si lucra vreodata este cel cu care este prinsa semnalizarea pe aripa interioara...

latest news..

 

am tot reglat si dereglat tachetii si am ajuns la concluzia ca nu aia sunt de vina la misfireu imens care il am..

 

Am schimbat fisele cu totu de pe un alt motor... si pareau ok.. si nu merge deloc rotund motoru... pana acum am pus asa: capac distribuitor beru nou, rotor beru nou, fise buji bremi second dar in stare buna, curatat clapeta de acceleratie si toate mufele de pe acolo, reglat si dereglat tacheti si merge fix ca p...la....

 

Inainte sa umblu pe acolo bateau tachetii si avea putin missfire... apoi am reglat tachetii la un mecanic si ia prea strans si a mers ca p..a masina... a curatat ala clapeta de acceleratie si mie frica sa nu fi pus mufele aiurea pe acolo (deoarece imediat dupa ce a strans tachetii si a curatat clapeta pe acolo a mers rau masina.. gen in 3-4 pistoane doar)....

 

Eu le-am pus acu cand am recuratat clapeta dupa cum erau dar nu stiu daca erau bine, plus ca nu stiu daca mufa care vine de la senzoru de pe o fisa de bujie intra unde trebe la engine management: de exemplu am o mufa unde era asta bagata sub galeria de admisie putin in fata spre suportu motor (rau de tot am ajuns la ea sa o scot), dar fix acolo mai am o mufa care pana la un punct e cu acelasi fir care merge la senzoru de la vibrochen din fata...si aia e libera si e fix pe acelasi film ca si mufa care vine de la senzoru de la bujie... oare sa intre acolo ? wtf????

 

acu mi se pare ca am lasat putin prea mult spatiu la tacheti si un pic bate si parca se accelereaza mai greu motoru decat acu 2 zile cand erau tachetii mai stransi....

 

no acuma nu stiu ce mufe sa mai verific... sa mai scot sa mai curat.. ce rahat ar mai putea fi de verificat la o aprindere de m20b20??(bujile is alea vechi dar azi le schimb dar nu cred ca de la buji sa mearga chiar atata de rau) plus ca o sa curat valva aia de relanti si o sai re fucking reglez tachetii a enspemia oara pana mi se f..t toate filetele... si apoi o sa raman in pana de idei.. deci clar undeva e ceva (consuma si mult si parca merge infranat motoru)

 

va rog ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.