Jump to content

E46 330i - 2003


Alcodo

Recommended Posts

Salutare toata lumea,

 

De o vreme citesc cam tot ce se posteaza pe forum, am invatat foarte multe si ii multumesc acestui forum!

Asa ca e timpul sa-mi prezint si eu monstruletul meu.

 

Nu este primul meu BMW, am mai avut pana acum un e46 touring 320d 2004, avea destule optiuni: piele, bluetooth, comenzi radio pe volan, nimic special dar pentru primul meu BMW era un lux. :)

Prietena mea a facut accident cu el. Nu se mai merita sa fie reparat, aea 267.000 km..dar intr-o stare inca buna...

 

Apoi am avut sedan e46 318d 2003, am avut neaparat nevoie de masina, si in lipsa de bani, a fost o masina cu nimic optiuni pe ea..

 

N-a durat mult si am schimbat-o cu un E61 2008 520d (163hp cu soft rescris la 212hp) cu foarte multe optiuni pe ea. Acoperis pano, volan sport, aux-USB, navigatie pro, bluetooth, voice control...si era pria mea masina cu km putini. Doar 85.000 :)

Din pacat drumul de acasa la servici era foarte scurt, vreo 6km, si incepeau problemele din cauza distantei scurte. Bateria nu avea timp sa se incarce, era riscul sa se infunde si filtrul de particule..si cand am auzit cat costa toate probleme astea, am zis ca o vand pentru ca avea doar 100.000 km, si nu-si pierdea prea mult din valoare..

 

Apoi a venit timpul monstruletului. :)

330i, prima masina a mea pe benzina si prima cu 6cilindri. WOW! :)

Masina e luata din Germania aproape de granita cu Belgia (eu locuiesc in Belgia). M-am dus, am vazut-o, am ridicat capota si motorul stralucea.. :) Foarte intretinuta desi avea 177.000km. Dupa un drive test, ma decisem, trebuia sa fiu fraier sa ratez o asa masina. :))

 

 

Are foarte multe optiuni:

 

Modellbezeichnung: 330I

AusfĂźhrung: Europa

TypschlĂźssel: EV51

E-Code: E46 (4FL)

Karosserie: Limousine

Lenkung: links

TĂźren: 4

Motor: M54 - 3,00l (170kW)

Antrieb: Heckantrieb

Getriebe: automatisch

AuĂenfarbe: Silbergrau Metallic (A08)

Innenraum: Stoff/leder Scritto/mysticblau (V8MF)

Produktionsdatum: 05.04.2003

Werk: Regensburg

 

 

Code Standard Equipment

S210A - Dynamic stability control

S411A - Window lifts,electric,front/rear

S473A - Armrest front

S520A - Fog lights

S548A - Kilometer-calibrated speedometer

S550A - On-board computer

S832A - Battery in luggage compartment

S851A - Language version German

 

Code: Optional Equipment

S167A - EU4 exhaust emissions standard

S205A - Automatic transmission

S249A - Multifunction f steering wheel

S255A - Sports leather steering wheel

S261A - Side airbags for rear passengers

S2CEA - BMW light alloy wheel, spider spoke 137

S320A - Deleted, model lettering

S415A - Sun-blind, rear

S423A - Floor mats, velours

S428A - Warning triangle and first aid kit

S431A - Interior mirror with automatic-dip

S465A - Through-loading system

S481A - Sports seat

S488A - Lumbar support, driver and passenger

S493A - Storage compartment package

S494A - Seat heating driver/passenger

S502A - Headlight cleaning system

S508A - Park Distance Control (PDC)

S521A - Rain sensor

S522A - Xenon Light

S534A - Automatic air conditioning

S609A - Navigation system Professional

S644A - Preparation f mobile phone w Bluetooth

S650A - CD player

S722A - Lifestyle Edition

S785A - White direction indicator lights

L801A - National Version Germany

S863A - Retailer Directory Europe

S879A - On-board vehicle literature German

P972A - Comfort Package

 

Am facut destul de multe imbunatatiri la ea (toate noi si OEM):

- vanos-ul reinnoit cu Beisan Kit.

- motorasul de la stergatoarele de faruri schimbat.

- schimbat DISA

- CCV nou cu toate furtunasele.

- intinzator de lant.

- bujii noi

- farurile de ceata schimbate. (aveau oglinzile exfoliate)

- intinzator de curea

- termostat

- baia de ulei..pierdea un pic de ulei..

- Meyle HD brate de control.

 

 

Modificari estetice:

- grile negre (model E92 - Salberk)

- Performance schimbator de viteza si Performance maner frana.

- BBS CH 18inch breedset cu 225/40 si 255/35.

- Oglinzi exterioare M5 e39 vopsite in culoarea caroseriei.

- Logo capota carbon albastru-alb.

- montat cablu audio aux.

- pus harta GPS 2014 si facut update la firmware (3D map)

 

 

Mai departe incerc sa mentin masina cat mai 'tanara'. :) poate la anul caut un pachet M..vedem cum stam cu banii.

 

Deocamdata asta e, incerc sa savurez fiecare km parcurs cu ea. :)

 

 

Poze am sa pun in weekend! (pentru interesati);-)

Link to comment
Share on other sites

Acum vin si pozele.. calitate iphone...sper in curand sa fac niste poze mai decente.

 

Asa arata cand a fost cumparata.

http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/IMG2107.jpg

http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/IMG2110.jpg

http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/IMG2108.jpg

 

Asa arata acum (oglinzile M5 e39 + BBS CH 18inch breedset replica (OEMS prod.):

http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/IMG2798.jpg

http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/IMG2799.jpg

http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/photo_3.jpg

http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/photo_5.jpg

 

Logo carbon blue/white + grile Salberk.

http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/2014-04-11_155158.jpg

 

Maner frana si schimbator viteza automat BMW Performance:

http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/2014-10-03_155712E6eCW.jpg

http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/photo_1_2BfIXv.jpg

 

Cablu AuxAudio lucrat sub cotiera..

http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/2014-03-14_1832055meuG.jpg

http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/IMG2802.jpg

 

Chiar sunt curios sa vad masina, astept pozele...si bbs-urile, in ce configuratie sunt?

 

 

BBS-urile sunt replica 8j si cele din spate 9j. Cele originale sunt 8.5j in fata si cele din spate 10j. Nu cred ca cele 10j incapeau pe sedan, asa ca am mers la sigur cu replica 9j.

Edited by Alcodo
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru reacĂâşiile pozitive!

Oglinzile le-am primit gratis, si am profitat de ocazie. :) cam asta ar fi ideea: sa urmeze si un pachet M.

 

Greutatea jantele nu stiu, dar iti pot da linkul de unde le-am luat!

http://www.bmautosport.co.uk/showroom/product_info.php/new-motorsport-style-alloys-hyper-silver-deeper-concave-rears-p-3540?cPath=51_23_155_31_214

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am cumparat un timp in urma un obd scanner, si imi dĂŁdea doar o eroare la termostat. Doar conectorul electric era 'impuscat' :). L-am schimbat si acum nu mai am nici o eroare. M-am mai jucat un pic cu scannerul si am dat de 'read datastream' la dme.

Ma ĂŽntreb unde as putea gĂŁsi un tabel cu valorile normale pe care ar trebui sa la citire. De exemplu, la senzorul de la axul cu came, la cel de admisie imi dĂŁdea o valoare de 0,4v nevariind, de unde am dedus ca nu funcĂâşioneazĂŁ la parametrii normali, deĂâ˘i nu am nici o eroare la scanare, dar ma confrunt totuĂâ˘i cu o oarecare reacĂâşie lenta la pedala de accelerator in ture joase, in D (e automata). Am sa le schimb pe ambele, si cel de la admisie si cel de la ieĂâ˘ire.

 

 

 

Si ĂŽncĂŁ o ĂŽntrebare pentru cunoscĂŁtori: la relanti, nu foarte des, si nu la interval repetat, parca 'uita sa respire'...face un click, cade un pic in ture si apoi ĂŽĂâ˘i revine... Am curatat ICV, disa e noua, bujiile sunt noi, pcv-ul e nou cu toate furtunasele.

De asemenea vanosul a fost revizat cu beisan kit.

 

Salutari.

Edited by Alcodo
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ăntre-timp am primit un pachet:

post-66463-14233111609486_thumb.jpg

 

 

Deasemena am schimbat sincei doi senzori de acceleratie.

 

Joi duc masina la garaj pentru schimbarea Pompei servo si toĂâşi suportii puntea spate, diferential. Suportii de motor sunt deja schimbati.

 

Ăncerc sa menĂâşin masina cât mai tânara si sĂŁnĂŁtoasĂŁ! :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Dupa o perioada lunga de absenta pe forum, e timpul sa revin cu completarea listei de modificĂŁri si upgrade ale monstruletului:

 

- Am montat m-pachet complet: masina avea din fabrica interiorul gri si suspensie m-sport, acum au fost montate restul pachetului m-tech:

Volan M nou

Bara fata, spate, difuzor, praguri, decoraĂâşiuni uĂâ˘i, faruri ceata, spoiler portbagaj.

Baghetele exterioare uĂâ˘i, bara fata si spate si senzorii parcare au fost vopsite in culoarea caroseriei.

Link to comment
Share on other sites

La motor am schimbat intinzatorul curea airco. Avea un zumzet ca de lanĂâş, doar la relanti, iar cu o Ăâ˘urubelniĂâşa am reuĂâ˘it sa localizez sunetul la intinzator. Acum masina mea e silenĂâşioasĂŁ ca o masina hibrid (exagerat spus) :)) oricum nici un zgomot care nu-si are locul. :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.