Jump to content

problema pornire E46 320d nFL


rain

Recommended Posts

siguranta de 100 A este exact in torpedou , in spatele sigurantelor care se vad.dai acel capac negru jos (eu am dat si torpedoul jos) si ai sa vezi mai multe sigurante mari dintre care una de 100A.scrie pe ea 100.eu am inlocuit-o apoi s-a ars din nou la primul contact...si tot asa.nujiile le schimbasem in primavara lui 2013 cu unele marca DENSO...in iarna trecuta mari probleme am avut cu masina...greu o mai porneam , numai din compresie.am fost pe la doi mecanici care imi dadeau verdict pompa defecta , ca ei au verificat bujiile si sunt ok.noroc ca m-am pus eu acum de m-am dus la alt mecanic si i-am zis sa imi dea bujiile jos ca sa le masor.una era in scurt , de aceea imi ardea siguranta mereu.azi a pornit foarte ok masina cu bujii beru.succes
Link to comment
Share on other sites

sunt sigur ca 90% din mecanici au aceeasi metoda de a masura o bujie.ii verifica continuitatea.bineinteles ca nu ai cum sa faci diferenta dintre o bujie buna si una in scurt cand ii verifici continuitatea deoarece bujia are o rezistenta interna foarte mica.bujia se verifica efectiv doar alimentand-o la 12 volti.sa nu mai zic ca anul trecut plangeam langa masina ca nu pornea eu fiind convins ca bujiile sunt 100 % ok , ca na .. doar am trecut pe la vreo 3 mecanici si ei mi-au confirmat ca sunt ok.traiasca forumul ca altfel cine stie cati bani mai dadeam sa reconditionez si pompa ... si alte minunatii.alt mecanic imi spunea ca bujiile nu intra in actiune decat pe la - 5 grade si ca la 5 grade cum imi pornea mie greu nu avea voie sa faca asa.acum cu problema rezolvata la 0 grade mi-a pornit la sfert de cheie.
Link to comment
Share on other sites

sunt sigur ca 90% din mecanici au aceeasi metoda de a masura o bujie.ii verifica continuitatea.bineinteles ca nu ai cum sa faci diferenta dintre o bujie buna si una in scurt cand ii verifici continuitatea deoarece bujia are o rezistenta interna foarte mica.bujia se verifica efectiv doar alimentand-o la 12 volti.sa nu mai zic ca anul trecut plangeam langa masina ca nu pornea eu fiind convins ca bujiile sunt 100 % ok , ca na .. doar am trecut pe la vreo 3 mecanici si ei mi-au confirmat ca sunt ok.traiasca forumul ca altfel cine stie cati bani mai dadeam sa reconditionez si pompa ... si alte minunatii.alt mecanic imi spunea ca bujiile nu intra in actiune decat pe la - 5 grade si ca la 5 grade cum imi pornea mie greu nu avea voie sa faca asa.acum cu problema rezolvata la 0 grade mi-a pornit la sfert de cheie.

 

ca sa eviti unele neplaceri e bine sa pui bujii calitative respectiv BERU am pus eu pt ca asa le-am avut originale si chiar nu am intampinat niciodata asemenea probleme de scurt

si de ce zic asta ...pentru ca si asa e destul de desfacut si montat cand e vorba de bujii....de ce sa faci un lucru de 2 ori?

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Ca sa verificati bujiile nu va trebuie decat un multimetru, o surubelnita si 15 min libere (la E46 320d nfl). Masurati rezistenta pe fiecare bujie si trebuie sa fie undeva la 1.2 pana la 1.5 (atat aveau alea Beru noi la montare). Daca au peste 2-2.5 necesita deja schimbare, daca nu indica nimic inseamna ca sunt moarte complet. Masurarea o puteti face la mufa de alimentare ce iese din releu (un fir se pune pe - (este unul singur pt toate bujiile - fir maro) iar celalt se pune pe + ce merge la fiecare bujie - gasiti pe forum poza detaliata a mufei daca veti cauta ). In acest fel puteti sti cu exactitate in ce stare va sunt bujiile. Daca e doar una cu probleme nu cred ca influenteaza atat de mult pornirea, insa daca aveti 2 moarte clar trebuie schimbate. Mult success!
Link to comment
Share on other sites

Ca sa verificati bujiile nu va trebuie decat un multimetru, o surubelnita si 15 min libere (la E46 320d nfl). Masurati rezistenta pe fiecare bujie si trebuie sa fie undeva la 1.2 pana la 1.5 (atat aveau alea Beru noi la montare). Daca au peste 2-2.5 necesita deja schimbare, daca nu indica nimic inseamna ca sunt moarte complet. Masurarea o puteti face la mufa de alimentare ce iese din releu (un fir se pune pe - (este unul singur pt toate bujiile - fir maro) iar celalt se pune pe + ce merge la fiecare bujie - gasiti pe forum poza detaliata a mufei daca veti cauta ). In acest fel puteti sti cu exactitate in ce stare va sunt bujiile. Daca e doar una cu probleme nu cred ca influenteaza atat de mult pornirea, insa daca aveti 2 moarte clar trebuie schimbate. Mult success!

 

 

egal cu 0 metoda asta.bujiille trebuiesc date jos si alimentate ca sa iti dai seama daca lucreaza corect sau nu.doar ce am explicat ca asa mi le-au masurat si mie mecanicii la care am dus masina si mi-au spus ca sunt bune.o bujie era in scurt (daca este in scurt practic inseamna 0 ohmi ...dar daca nu ai cine stie ce aparat plus ca mai au rezistenta si cablajul pana la bujii iti va arata tot 1 - 1,2 ohmi ) asa ca cel mai bine este sa dai bujiile jos si sa le pui la 12v sa vzi daca se inrosesc.acum am pus bujii marca BERU , made in Germany.porneste instant masina.

 

a mea a pornit tot la prima cheie cu toate bujiile arse oricat de frig a fost afara,ce-i drept a invartit un pic mai mult decat cu toate bujiile noi

 

 

la mincu cum aveam o bujie in scurt si ardea siguranta de la relee era ca si cum erau arse toate bujiile.la 0 grade imi pornea foarte greu , invartea cam 7 -8 sec.la - 10 grade iara trecuta imi pornea deja la a doua cheie.am ramas si fara baterie de cateva ori.sunt curios acum cu bujiile noi cum o sa imi porneasca la - 10 grade

Link to comment
Share on other sites

egal cu 0 metoda asta.bujiille trebuiesc date jos si alimentate ca sa iti dai seama daca lucreaza corect sau nu.doar ce am explicat ca asa mi le-au masurat si mie mecanicii la care am dus masina si mi-au spus ca sunt bune.o bujie era in scurt (daca este in scurt practic inseamna 0 ohmi ...dar daca nu ai cine stie ce aparat plus ca mai au rezistenta si cablajul pana la bujii iti va arata tot 1 - 1,2 ohmi ) asa ca cel mai bine este sa dai bujiile jos si sa le pui la 12v sa vzi daca se inrosesc.acum am pus bujii marca BERU , made in Germany.porneste instant masina.

 

 

 

 

la mincu cum aveam o bujie in scurt si ardea siguranta de la relee era ca si cum erau arse toate bujiile.la 0 grade imi pornea foarte greu , invartea cam 7 -8 sec.la - 10 grade iara trecuta imi pornea deja la a doua cheie.am ramas si fara baterie de cateva ori.sunt curios acum cu bujiile noi cum o sa imi porneasca la - 10 grade

Eu pun un plin de motorina la bataie pentru metoda asta (stiu sigur deoarece eu asa am procedat...si dupa montaj le-am masurat si e aceasi valoare). Pe mine nu ma intereseaza la ce mecanici ai fost tu si care nu sunt in stare sa tina un aparat de masura in mana. Accepti pariul? Daca da, astazi filmez cum se procedeaza si iti demonstrez. Nu mai induce lumea in eroare daca nu stii sigur.

Iti urez success si schimba mecanicul/electricianul masinii inainte sa iti distruga si altceva!

Link to comment
Share on other sites

mai omule tu ori nu stii electronica ori nu stii sa faci diferenta intre o bujie in scurt si una intrerupta.o bujie intrerupta inseamna ca celelalte iti vor functiona perfect si masina iti va porni si cu 3 bujii functionale sau chiar doua functionale.o bujie in scurt in schimb inseamna ca iti arde siguranta ce alimenteaza releul de bujii si celelalte bujii nu iti vor functiona.te asigur ca bujia in scurt daca o masori prin metoda ta (ceea ce au facut si mecanicii la care am dus-o ) iti va arata ca este ok.am curaj sa pun acest pariu dar imi pare rau ca am aruncat bujia cu pricina.ai avut vreodata o bujie in scurt?nu iti doresc sa ai ca prin metoda ta de masurare sigur plangeai pana iti dadeai seama ca ea e de vina.asa ca nu induce tu in eroare daca nu stii sigur.

 

mie imi pornea si la -10 fara bujii dar dupa 2 maxim 3 secunde

 

 

probabil ai compresia mult mai buna ca la mine de iti pornea la -10 fara bujii si invartea doar 2 -3 sec.la mine la - 10 plangeam langa ea pana pornea.tot 2320d nfl ai si tu sau fl?

Edited by george_geo1010
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mai omule tu ori nu stii electronica ori nu stii sa faci diferenta intre o bujie in scurt si una intrerupta.o bujie intrerupta inseamna ca celelalte iti vor functiona perfect si masina iti va porni si cu 3 bujii functionale sau chiar doua functionale.o bujie in scurt in schimb inseamna ca iti arde siguranta ce alimenteaza releul de bujii si celelalte bujii nu iti vor functiona.te asigur ca bujia in scurt daca o masori prin metoda ta (ceea ce au facut si mecanicii la care am dus-o ) iti va arata ca este ok.am curaj sa pun acest pariu dar imi pare rau ca am aruncat bujia cu pricina.ai avut vreodata o bujie in scurt?nu iti doresc sa ai ca prin metoda ta de masurare sigur plangeai pana iti dadeai seama ca ea e de vina.asa ca nu induce tu in eroare daca nu stii sigur.

 

Colegu, eu nu am nimic cu tine, insa: rezitenta bujiei masurata pe firul ce vine de la mufa nu are nici o treaba cu siguranta si releul. Ca sa verifici releul, masuri aceasi mufa (adica iesirea din releu) sa vezi daca scoate tensiune pentru bujii. Siguranta de care vb tu se afla in panoul de sigurante si nu are nici o treaba cu bujiile (in acest caz nu vei avea tensiune la intrarea in releu).

 

Orice bujie ce nu da valoarea specificata este o bujie ce functioneaza necorespunzator. Bujia in scurt nu iti va afisa in nici un caz valoare de 1.2-1.5, probabil va fi 1 sau o bujie ce nu mai ajunge la temperatura nominala poate afisa valori mai mari de 2.5;

Te rog sa ignori postarea mea daca nu ma crezi si sa lasam pe fiecare sa decida cum isi testeaza piesele. Tu poti allege orice metoda vrei.

Se poate masura orice, chiar si releul se poate verifica. Daca nu ai gasit tu persoane in stare sa faca acest lucru, asta nu inseamna ca nu se poate. Daca tu spui ca o verifici doar scoasa afara..cum o verifici? Zi-mi procedura prin care determini tu daca lucreaza correct sau nu o bujie.

Link to comment
Share on other sites

nu vreau sa intru in contradictorii cu tine dar la electronica ma pricep de 100 de ori mai bine ca la mecanica.cu asta ma ocup.ceea ce am vrut eu sa spun este ca ,,Vasile,, care repara masini nu are un aparat performant de masura care atunci cand ii aatinge testerele intre ele sa ii arate 0 ohmi si cand pune testerele pe pinii din mufa corespunzatori bujii aferente ce urmeaza a fi masurata nu cred eu ca o sa ii arate cati ohmi trebuie sa arate o bujie + rezistenta cablurilor care mai are si aia ceva (0,2 - 0,5 ohmi).deci cea mai buna si sigura metoda este aceea de a scoate bujiile afara si a le pune la 12v (amperajul corespunator).intr-o sec doua trebuie sa se inroseasca.eu iti garantez ca ,,Vasile,, care repara masini daca masoara o bujie care este in scurt cu aparatul lui luat de la ,,38 ,, sigur va ajunge la concluzia ca este buna.in fine.fiecare le masoara cum vrea el.eu am incercat sa fiu de ajutor si sa nu pateasca si altii ca mine.succes
Link to comment
Share on other sites

Am fost cu pompa de injectie azi la constatare la cei de la express diesel, finalul e tragic: 8200 ron reconditionarea, astia nu cred ca sunt sanatosi. Au spus ca e calculatorul ars, dar mie nu mi-a dat nici un fel de eroare pe tester, apoi au zis ca trebuie sa schimbe si capul hidraulic, pistonul de avans, carcasa pompei si nu mai stiu ce, si ca mai bine cumpar una reconditionata la 4150 ron de la ei.... am impresia ca au fost pur si simplu magari.. nici nu mai stiu ce sa fac. Cei care ati optat pt o pompa sh, cum se comporta? pt ca majoritatea au foarte multi km/uzura fiind un model vechi de peste 12-13 ani ... Edited by rain
Link to comment
Share on other sites

parerea mea este sa cauti o poma sh , ar costa cam 250 - 300 eur una.cauta poate ai noroc sa gasesti una cu km mai putini , gen 200 - 250k si poti avea noroc sa te tina inca 100-150k.parerea mea.auzi tu 8200 lei reconditionarea.dar nu le-ai zis ca nu vrei sa reconditionezi toata masina , doar pompa de injectie ...:)))
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am postat pe undeva candva, cred un tabel cu toate codurile ce sunt scrise pe pompe.

In ideea sa cauti codul cel mai nou. Codul care se produce si in prezent.

Au fost 3 part-numbere ....

 

Primisem informatia de la reprezentata.

Edited by silgal191
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.