Jump to content

Consum ulei E39 523i


Recommended Posts

Buna! Detin un E39 523i din 1998. Problema este urmatoarea : La 274.500 km i-am schimbat uleiul si filtrul de ulei,uleiul cumparat a fost ulei BMW 5W40 iar ca si filtru a fost MANN Filter. De la o vreme incoace am observat ca masina scoate fum,mult mai mult fum ca si pana acum. Cand am ridicat capota am vazut ca sub acel capac de la axul cu came este ulei,si dedesubt pe langa alternator si mai multe piese au ulei pe ele. Am scos joja de la ulei sa verific nivelul si surpriza,imi arata parca ar fi gol,tachetii masinii suna,se aud tare,dar in bord nu imi arata nimic legat de ulei.VOi ce parere aveti ce poate fi?Mentionez ca masina merge ok,in afara de acel zgomot de la tacheti,merge ok.A fost pusa si pe tester si o singura eroare da la plasa scaun pasager.La motor nimic.Astept pareri! Multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca-ti pierde foarte mult ulei pe la capacul de tacheti, insa trebuie verificat.

 

Uleiul de pe alternator e probabil de la vasul de servodirectie. Pierde pe la capac sau pe la furtunurile de tur si retur care intra in vas. E o problema comuna. Daca nu o rezolvi cat de cat rapid, o sa-ti pice alternatorul.

 

Daca pe joja nu vezi ulei, cred ca poti trece peste absenta unui martor din bord si poti completa ulei. E logic sa bata tachetii daca nu ai suficient ulei.

Completeaza cat mai repede.

 

Probabil ai si senzorul de nivel ulei stricat.

Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca-ti pierde foarte mult ulei pe la capacul de tacheti, insa trebuie verificat.

 

Uleiul de pe alternator e probabil de la vasul de servodirectie. Pierde pe la capac sau pe la furtunurile de tur si retur care intra in vas. E o problema comuna. Daca nu o rezolvi cat de cat rapid, o sa-ti pice alternatorul.

 

Daca pe joja nu vezi ulei, cred ca poti trece peste absenta unui martor din bord si poti completa ulei. E logic sa bata tachetii daca nu ai suficient ulei.

Completeaza cat mai repede.

 

Probabil ai si senzorul de nivel ulei stricat.

Greseala mea. Alternatorul nu are ulei pe el.In stanga alternatorului mai este ceva asemenator,are si acea componenta curea,o fi pompa de apa,nu stiu,ala are ulei pe el.Maine voi reveni si cu niste poze. De jur imprejur se vede ca a iesit ulei de sub capacul de la axul cu came. Oare ma va costa mult reparatia?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.