Jump to content

PP9728BA

Members
  • Posts

    36
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 523i

PP9728BA's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Salutare La al meu 525TDS am observat pe conducta ce iese din filtrul de motorina ca motorina vine cu bule mari de aer. Porneste greu cateodata,trage mai greu,cateodata isi revine cateodata trage greu,incontinuu vine motorina cu bule de aer. ce ar fi de facut? mersi
  2. Fasaitul vine de la carcasa termostat , poate nu deschide suficient nici termostatul. Apa picura pe la axul pompei . Maine le schimb ambele
  3. Furtunul nu e fierbinte,e abia caldut de la termostat spre radiator , totodata se aude ca sufla aerul pe acolo...un fasait continuu
  4. Am comandat pompa de apa si termostat intre timp
  5. Masina pierde apa si stand pe loc. Umplu borcanul si a doua zi are putina apa fara sa pornesc motorul. Se vede ca se face baltoaca si picura incontinuu , am desfacut cat de cat pe la fulia pompei de apa se vede ca ar picura. Ar fi distrusa pompa de aia si sa picure pe acolo?
  6. Salutare Am cumparat de o luna un E39 525TDS 143cai , de la bun inceput avea o problema si adica dupa un drum de 10-15 km cand opream masina se facea o mica balta de apa sub ea , cu timpul deja crestea si temperatura in bord si tinde sa fiarba. Pot face un drum de 5-6 km cu motorul rece , urca apa la 90de grade foarte rapid dar dupa aceea deja acul se duce in zona rosie. Ma gandesc ca carcasa termostat o fi crapata undeva? O fi chiar termostatul sau pompa de apa. Ce parere aveti? Multumesc
  7. Buna ziua , Detin un E39 523i din 1998.03 , am demontat EWS deoarece o cunostinta mi-a facut o cheie cu cip la masina pentru ca cheia veche am pierdut-o. Am remontat EWS insa surpriza , masina nu mai porneste deloc , nici macar nu invarte. Din cate am inteles trebuie aliniat EWS cu DME deoarece s-a pierdut "rolling code-ul" . Stie cineva cu care soft se poate face? Am incercat cu BMW Scanner nu merge , am incercat din INPA write ISN nu merge , in INPA da eroare la EWS "Error ECU rejected" , iar cu DIS am incercat sincronizarea DME cu EWS insa da eroare si acolo. Vreo parere? Multumesc
  8. Salutare baieti ! La un E39 523i cu cutie ZF 5HP18 cu eticheta verde , tip ulei LT 71141 cand pun brusc frana masina nu mai pleaca de pe loc 5-10 secunde decat daca apas acceleratia si atunci pleaca cu zdruncinaturi de pe loc , in acest timp turatia urca la 1000 RPM si cand scade sub 1000 abia atunci pleaca masina de pe loc . Cutia nu facea asa pana acum. Am schimbat uleiul si filtrul dar tot la fel face. As incerca varianta sa schimb calculatorul cutiei in prima faza si dupa aceea sa schimb cutia ori mecatronica doar. Ce parere aveti? Multumesc
  9. PP9728BA

    BMW E39 523i

    Am un E39 523i din 2013 , pana in momentul de fata sunt multumit. Nu ma plang , consum la mine in oras (Targu Mures) unde la 11,5-12,5 l/100km la cutie automata , per total eu zic ca este ok.
  10. Salut! La E39 523i single vanos am o problema mica/mare . M-am dus la cumpĂŁrĂŁturi , am parcat mașina și când am oprit motorul si am coborât am auzit cĂŁ ceva sufla la motor,destul de puternic. Am ridicat capota si la cotul termostat ieșea aerul. Furtunile erau destul de tari,dar cea de tur era fierbinte si cea de retur rece. Am schimbat termostatul,exact la fel face. O fi si asta defect sau ce alte probleme mai pot fi? Ăn apĂŁ nu este ulei si nici in ulei apa,deci nu cred cĂŁ e chiulasa. Am pĂŁțit ceva asemĂŁnĂŁtor ĂŽn ianuarie , atunci a fost pompa de apa . Mersi anticipat
  11. Clar. Dublu vanos are altĂŁ instalație electrica , alt tip de debitmetru,etc .
  12. Doresc sĂŁ ĂŽntreb persoanele care au mai schimbat uleiul in cutia automata ZF 5HP18 cu eticheta verde,standard LT71141. Am gĂŁsit ulei Ravenol ĂŽn Germania la preț foarte bun,filtru Mann. Aștept pĂŁreri
  13. Nu are nici o treaba John cu Service Scream (Tezparii) BMW,si e foarte bun! Pot garanta pentru el.
  14. Tipul acela este plecat din tara.Am demontat pompa de apa , am pus silicon de jur imprejur si acum nu mai am probleme...am schimbat si radiatorul cu unul nou Hella
  15. Busonul cred ca este blocat pe deschis...pe acolo poate sa se evapore zic eu...Dar e ciudat...dimineata pornesc masina,ma duc 2-3 km si apa este la 90 de grade deja,bine ca nu trece de 90 de grade,dar totusi dupa 2-3 km nu e prea repede sa fie la 90 grade? In ultima perioada drumuri lungi nu am facut,maxim 20-30 km.Cam intr-o saptamana am facut 200-220 km si inainte era la semn,acum era mai jos de semn apa
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.