Jump to content

f10 535d 313cp


radusky

Recommended Posts

am gasit ceva setari si suna parca mai interesant. ma mir totusi ca de pe bluetooth, din tel, de pe tunein radio pro, suna mult mai bine ca de la radio

 

 

- floor: 313HP 630 Nm

- upgrade: 375 hp 760 Nm sau la Hartge: 535d and 535d xDrive for (based on 230 kW / 313 hp ) 266 kW (362 hp) / 4400 rpm 730 Nm (538 lb-ft) / 1800 rpm Daca vrei gasesti si faci, deci altii s-au Gandit. [/ quote]

 

 

 

 

 

 

as prefera un powerkit de la bmw, garantat de ei

 

 

Si Panoramio, news, weather nu le ai? Sau google search?

[/ quote]

 

sunt disponibile in Romania? eu nu am reusit sa gasesc asa ceva

 

 

 

 

cat naiba face masina asta de la 0 la 200 km/h?

nu am gasit nicaieri!

 

hihi...am gasit ca e mai lenta cu 3 secunde pana la 200 decat e60 550i...toate cele 3 secunde, si inca 3 zecimi (castigate pana la 100 km/h) le pierde de la 100 la 200 km/h. deci este real ce am simtit la volan. fuck!

Edited by radusky
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca ai o gramada de variante, era cineva prin Iasi care e recomandat de multi, si racing code(de care nu prea ma pot pronunta) ambii au dyno ca sa vezi comparatia inainte/dupa.Mai este si George pe forum la prestari servicii... si daca folosesti google gasesti mai multi.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cat naiba face masina asta de la 0 la 200 km/h?

nu am gasit nicaieri!

 

hihi...am gasit ca e mai lenta cu 3 secunde pana la 200 decat e60 550i...toate cele 3 secunde, si inca 3 zecimi (castigate pana la 100 km/h) le pierde de la 100 la 200 km/h. deci este real ce am simtit la volan. fuck!

 

E si o diferenta de putere de aprox. 54hp (deloc de neglijat) iar v8-ul in combinatie cu un motor mai mare normal ca se "descurca" mult mai bine la viteze mai mari fata de diesel.

 

Oricum, cu o resoftare ar trebui sa fie pe acolo cu 550i sau chiar mai bine.

 

Hartge ofera un powerkit la 362 HP pentru motorul de 313, probabil ca stii.

 

Before & after :

 

 

Diferenta de 2.69 sec 80 - 200 km/h fata de stock.

Link to comment
Share on other sites

 

aiba face masina asta de la 0 la 200 km/h?

nu am gasit nicaieri!

 

hihi...am gasit ca e mai lenta cu 3 secunde pana la 200 decat e60 550i...toate cele 3 secunde, si inca 3 zecimi (castigate pana la 100 km/h) le pierde de la 100 la 200 km/h. deci este real ce am simtit la volan. fuck!

 

0-160km/h- 13,1s vs 12,5s (550i)

0-200km/h -21,9s vs 19,5s (550i)

80-120 in KD 3,4s vs 3,5s

0-400m 13,8s vs 13,8s

 

Resoftata va trage cel putin la fel de bine si la 200km/h, la viteze mai mici va fi mult mai bine.

 

Daca ai garantie bmw accepta doar de la g-power sau hamann, insa trebuie sa iei legatura cu unul dintre cei doi, acestia vor trimite un reprezentant in Ro. la reprezentanta BMW din orasul tau, apoi garantia va fi preluata de ei. probabil ca este destul de costisitor.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

0-160km/h- 13,1s vs 12,5s (550i)

0-200km/h -21,9s vs 19,5s (550i)

80-120 in KD 3,4s vs 3,5s

0-400m 13,8s vs 13,8s

 

Resoftata va trage cel putin la fel de bine si la 200km/h, la viteze mai mici va fi mult mai bine.

 

Daca ai garantie bmw accepta doar de la g-power sau hamann, insa trebuie sa iei legatura cu unul dintre cei doi, acestia vor trimite un reprezentant in Ro. la reprezentanta BMW din orasul tau, apoi garantia va fi preluata de ei. probabil ca este destul de costisitor.

 

am dubii ca bmw sustine asa ceva. ei nu au power kit pentru acest motor

 

 

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

am dubii ca bmw sustine asa ceva. ei nu au power kit pentru acest motor

Spor in continuare la dubiile tale, sunt oameni care au ales optiunea asta imediat dupa ce au cumparat masina de noua, nu suntem noi mai catolici decat papa ...

Spune mai bine ca nu te induri sa dai 2mii euro la nemti sau minim 650 prin tara pentru soft, ca nu ai fi primul cu 535d F10 softat.

  • Like 6
  • Downvote 14
Link to comment
Share on other sites

am dubii ca bmw sustine asa ceva. ei nu au power kit pentru acest motor

 

Nu au power kit, am intrebat si eu pt 640d, exact raspunsul acela mi l-au dat ei. Stai linistit ca le convine, se pala repejor pe maini cu garantia.

 

 

 

pe de alta parte, pe mine ma cam ingrijoreaza "nevoia" de reprize fulger la peste 120km/h. Pt ce sunt ele necesare ? pt depasirea celuilalt zevzec care merge pe DN cu 130 ?

 

De placere !

 

De nevoie,pt ca traim in Ro, tara fara autostrazi si plina de soferi frustrati.

  • Like 9
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Spor in continuare la dubiile tale, sunt oameni care au ales optiunea asta imediat dupa ce au cumparat masina de noua, nu suntem noi mai catolici decat papa ...

Spune mai bine ca nu te induri sa dai 2mii euro la nemti sau minim 650 prin tara pentru soft, ca nu ai fi primul cu 535d F10 softat.

 

Nah, ce bai ai?! :-)))...pffff, i-a sarit tandara de la nimic :-)...poate ma indur, poate nu. habar nu am. cand a cazut prostia aia de night vision pe e60 (care era un gimimick, sincer) m-am indurat sa dau 3000 euro. poate acum nu ma mai indur, vorba ta..numa'nu te enerva, nu ai pentru ce :-))))

 

intreb doar (deci nu te enerva din nou :-))), e soft sau tunning box? ;-)

 

daca stii pe cineva, fii bun si pune-ma in legatura!

 

 

 

 

pe de alta parte, pe mine ma cam ingrijoreaza "nevoia" de reprize fulger la peste 120km/h. Pt ce sunt ele necesare ? pt depasirea celuilalt zevzec care merge pe DN cu 130 ?

 

exact, pentru depasirea in siguranta a unui zevzec...sau a mai multora, simultan! :-)))...ceea ce inseamna ca intri inapoi pe banda ta cu aprox 170-180 :-)...si nu sunt deloc "fulger", sunt..."sanatoase":-)

Edited by radusky
  • Like 6
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Radusky, arunca un ochi aici http://www.hartge.de...motor_6153.html . Asta e tuning box de la Hartge. Si au si pt 535d mai jos in lista, 2600 euro cu tva :)

Dar nu stiu cat o sa te ajute, eu unul nu as da atatia bani pe asa ceva, mai bine un retrofit ceva mai util.

 

da, am vazut deja. e interesant ca nu maresc mult cuplul, pentru a proteja cutia. cei care fac remap, maresc in schimb foarte mult cuplul (ceea ce e o prostie, pentru o masina cu RWD, cel putin. duce la pierdere masiva de aderenta)

Edited by radusky
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am un pe 530D (245HP) power-box de la DTE-CRD systems (a venit montat pe masina din Germania). Rezultatul power-box-ului: 291HP si cam 610Nm din cate tin minte. Comparat cu stock se simte o diferenta destul de mare, la viteze de peste 80Km/H

 

bravo tie! :-)

cine ce mai are? :-)))

 

 

 

  • Like 2
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Eu am facut soft pe e60 535d LCI la George de pe forum, nu pot sa ma pronunt deoarece nu are rost sa fac dyno pana nu termin cu nunta(2 injectoare musai + DPF de schimbat pt linistea mea, iar sotia nu stie ca m-ar da afara din casa).

Vad ca toata lumea il recomanda pe: 0744 286 693 Dragos Stancescu [ Completechip Iasi ], poti sa vorbesti si vezi ce iti propune.

A facut lumea soft si la M550d, asa ca un 535d nu`i un mare mister.

 

PS: Stiu cum e cu nightvision, am patito si trebuie sa schimb senzorul pentru a 2-a oara dupa un accident minor care l-a lasat "stirb" merge si nu prea ... adica noaptea nu prea mai iti arata nimic fata de cum trebuia sa arate in mod normal.

Edited by Gabriel.V
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am facut soft pe e60 535d LCI la George de pe forum

Pai aici e vorba de F10, nu E60. La tine e simplu ca merge direct prin mufa OBD (ceea ce face George, copiaza softul tau stock si il trimite la niste unguri care il modifica , dupa aia ti-l scrie pe masina), insa la F10 trebuie demontat ECU si scrierea softului se face direct pe el cu riscurile de rigoare. La asta se pricepe Dragos din Iasi si altii, parca am vazut si la TCM Turbo cateva F10 facute.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

daca 300 de cp nu iti ajung cand intri intr-o depasire, POATE N-AR TREBUI sa depasesti chiar atunci.

 

Pana atunci o statistica de weekend de la Zoso:

 

vineri – 27 accidente, 3 morți, 27 rĂŁniți,

sâmbĂŁtĂŁ – 35 accidente, 8 morți, 43 rĂŁniți,

duminicĂŁ – 24 accidente, 13 morți, 22 rĂŁniți,

luni – 30 accidente, 10 morți, 38 rĂŁniți.

 

si un comentariu de pe blogu lui:

 

Boss, cand te ciocanesti frontal cu un tir pt ca mergi cu 140km la ora si depasesti aiurea poti sa ai frana franelor, centura centurilor si volvo ultimul model de siguranta ce nici RAR nu a vazut. Nici rahat de analize nu mai ramane din ocupantii masinii. Majoritatea mortilor sunt din cauza depasirilor amboulea si viteza excesiva. Nu vad alta solutie decat masini nemarcate, inregistrati cand se baga ca boii(toti ii vedem) in depasiri si arsi la bani si/sau luat carnetul.

  • Like 6
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Pai aici e vorba de F10, nu E60. La tine e simplu ca merge direct prin mufa OBD (ceea ce face George, copiaza softul tau stock si il trimite la niste unguri care il modifica , dupa aia ti-l scrie pe masina), insa la F10 trebuie demontat ECU si scrierea softului se face direct pe el cu riscurile de rigoare. La asta se pricepe Dragos din Iasi si altii, parca am vazut si la TCM Turbo cateva F10 facute.

 

s-a prabusit topicul in subiectul cu softul :-)))...ramane sa decid, daca imi asum riscurile sa am o masina...cum am mai avut, de fapt

 

cei care mai aveti f10, ce experiente mai aveti cu el?

 

sunt intrigat de urmatorul fenomen: cand parchez masina, motorul se opreste datorita start stop-ului, ocazie cu care constat ca uneori pot cobora din masina fara sa mai fac nimic (deci masina e oprita) iar alteori cand deschid usa, imi spune "ïgnition is on", deci tre sa mai apas odata pe butonul de start stop. nu vad diferenta specifica intre cele doua situatii sa inteleg de ce uneori e nevoie si alteori nu e nevoie sa mai apas pe butonul de start/stop. Ma enerveaza! :-)

 

daca 300 de cp nu iti ajung cand intri intr-o depasire, POATE N-AR TREBUI sa depasesti chiar atunci.

 

Pana atunci o statistica de weekend de la Zoso:

 

vineri – 27 accidente, 3 morți, 27 răniți,

sâmbătă – 35 accidente, 8 morți, 43 răniți,

duminică – 24 accidente, 13 morți, 22 răniți,

luni – 30 accidente, 10 morți, 38 răniți.

 

si un comentariu de pe blogu lui:

 

Boss, cand te ciocanesti frontal cu un tir pt ca mergi cu 140km la ora si depasesti aiurea poti sa ai frana franelor, centura centurilor si volvo ultimul model de siguranta ce nici RAR nu a vazut. Nici rahat de analize nu mai ramane din ocupantii masinii. Majoritatea mortilor sunt din cauza depasirilor amboulea si viteza excesiva. Nu vad alta solutie decat masini nemarcate, inregistrati cand se baga ca boii(toti ii vedem) in depasiri si arsi la bani si/sau luat carnetul.

 

super! unde pot resofta masina sa aiba sub 300 cp? putem sa ne organizam pentru o petitie impotriva celor care au bmw peste 300 cp? :-)))...rataciti de pe forum logan...pai daca ai mai multa putere, depasesti mai in siguranta, am constatat. tu, ce ai constatat dupa ce ai condus masini de 150 cp si de peste 300 cp? sunt curios :-)

 

...iar daca nu imi ajung pentru o depasire, simplu, nu depasesc. daca are masina (nu eu!) peste 300 cp, inseamna ca trebuie sa depasesc tot?

 

Ar trebui suspendat dreptul de a mai conduce pe drumurile publice pe viata cei care fac depasiri la limita si sunt prinsi de politia rutiera.

 

la limita o fac cei mai multi care doar CRED ca au masini puternice, in special posesorii de BMW cu motoare entry level (nu toti, multi din ei)

 

 

 

Edited by radusky
  • Like 6
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

daca 300 de cp nu iti ajung cand intri intr-o depasire, POATE N-AR TREBUI sa depasesti chiar atunci.

 

Pana atunci o statistica de weekend de la Zoso:

 

vineri – 27 accidente, 3 morți, 27 rĂŁniți,

sâmbĂŁtĂŁ – 35 accidente, 8 morți, 43 rĂŁniți,

duminicĂŁ – 24 accidente, 13 morți, 22 rĂŁniți,

luni – 30 accidente, 10 morți, 38 rĂŁniți.

 

si un comentariu de pe blogu lui:

 

Boss, cand te ciocanesti frontal cu un tir pt ca mergi cu 140km la ora si depasesti aiurea poti sa ai frana franelor, centura centurilor si volvo ultimul model de siguranta ce nici RAR nu a vazut. Nici rahat de analize nu mai ramane din ocupantii masinii. Majoritatea mortilor sunt din cauza depasirilor amboulea si viteza excesiva. Nu vad alta solutie decat masini nemarcate, inregistrati cand se baga ca boii(toti ii vedem) in depasiri si arsi la bani si/sau luat carnetul.

 

marti, nimic?...despre ce vorbim? cata mai spiritu de cearta aici :-)))...acuma, ca am luat deja masina, ce dreac fac cu ea, ca are peste 300. ma gandesc ca ar trebui sa ma apreciezi ca am scazut totusi, de la 367. fac eforturi, vezi bine, sa ma incadrez in logica ta ;-)

 

 

 

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

se codeaza start stop sa fie tot timpul pe off sau sa retina ultima stare

 

 

nu inteleg la ce te referi. intrebarea mea era ce face ca odata sa fie intr-un fel, altadata sa fie in alt fel...

 

eu zic sa plusezi spre 400 caluti :)))

 

da da, vezi sa nu! vrei sa iau amenda ca am depasit la limita de cum am urcat in masina? inainte sa si pot porni motorul? nu nu! nu fac din astea! :-))))

 

 

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.