BMWClub: Built NOT Bought - BMWClub

Jump to content

  • 31 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Built NOT Bought Rate Topic: ***** 25 Votes

#1 User is offline   CautRezolvari 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 554
  • Joined: 06-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 November 2015 - 11:18

*
POPULAR

Salut tuturor ce urmeaza sa va plictisesc :))

La indemnurile cunoscutilor m-am hotarat sa pierd ceva timp pentru a-mi prezenta masina pentru ca doresc sa impartasesc cu cei interesati pasiunea si problemele intampinate de-a lungul timpului deoarece si eu la randul meu as vrea as primesc impartasanie din alte parti !

Pe la inceputul toamnei anului 2012 dupa 2-3 luni de tocit mobile.ro,autoscout24.ro si alte site-uri eram hotarat sa plec dupa masina in Germania.Imi cautam primul BMW !
Gasisem ceva aproximativ care sa ma incante la bugetul din acea perioada de aprox 8500-9000e (+ alte 2000e pentru modificari pentru ca stiam ca nu ma voi opri doar la masina).
Cu aproximativ o saptamana inainte sa plec am aruncat un search si pe batranul autovit.ro(cu toate ca vroiam masina de la mama ei nu rupta prin gropile de la noi) si am vazut-o pe domnisoara care implinea toate conditiile mele mai putin cea de trapa.
Era un E46 320cd an 2005 gri:
-pachet M-Tech 2 complet
-jante 18 de pacheet M
-faruri xenon fabrica,stopuri led,semnale aripi led
-interior sport Recaro alcantara
-volan M cu comenzi
-6+1 trepte
-modul comfort
-suspensie completa pachet M
-145k km

Mi-a tresarit inima cand a venit proprietarul la intalnire cu ea.
Mi-a placut din prima secunda si chiar daca ar fi avut vre-o problema grava tot o luam cu gandul "lasa ca o fac eu ".
Am mers la un service pentru un test si totul a iesit ok.
Singura "problema" a ei a fost ca scartaia rulmentul de la ambreiaj cand il calcam in rest impecabila.
Masina a fost adusa in tara in 2008 pentru suma de 18000e cu aproximativ 70k km.
Dupa negocieri nu a vrut proprietarul sa scada mai mult de 100e(aia pentru motivul ambreiajului )si masina a fost achizitionata la suma de 9100e.
Fericire mare si sa inceapa modificarile !

Attached File(s)

  • Attached File  5.jpg (291.51K)
    Number of downloads: 796
  • Attached File  4.jpg (464.89K)
    Number of downloads: 957
  • Attached File  3.jpg (523.66K)
    Number of downloads: 944
  • Attached File  2.jpg (380.39K)
    Number of downloads: 875
  • Attached File  1.jpg (661.35K)
    Number of downloads: 764

This post has been edited by CautRezolvari: 04 November 2015 - 11:23

17

#2 User is offline   tradov22 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 87
  • Joined: 01-October 15
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:Bmw e46

Posted 04 November 2015 - 11:19

felicitari pentru achizitie, multi km fara incidente. Asteptam poze cu interiorul :goodjob:
1

#3 User is offline   CautRezolvari 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 554
  • Joined: 06-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 November 2015 - 11:23

View Posttradov22, on 04 November 2015 - 11:19, said:

felicitari pentru achizitie, multi km fara incidente. Asteptam poze cu interiorul :goodjob:


Multumesc !
Vor veni poze cu toate modificarile aduse treptat.
0

#4 User is offline   bmi_blue90 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 375
  • Joined: 02-February 13
  • Gender:Male
  • Location:PH

Posted 04 November 2015 - 11:31

Frumoasa masina!
1

#5 User is offline   cristie35 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 31-May 14
  • Gender:Male
  • Location:Deva

Posted 04 November 2015 - 11:36

n-am inteles ,acuma ai luat-o ? sau in 2012 ?
0

#6 User is offline   Radu I 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 839
  • Joined: 03-October 14
  • Gender:Male
  • Interests:BMW e90

Posted 04 November 2015 - 11:44

View Postcristie35, on 04 November 2015 - 11:36, said:

n-am inteles ,acuma ai luat-o ? sau in 2012 ?


Atunci a luat-o. In 2012. A pus ca a gasit-o cu o saptamana inainte sa plece in Germania.
1

#7 User is offline   CautRezolvari 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 554
  • Joined: 06-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 November 2015 - 12:20

Asa cum este normal la noi in Romania, pentru ca nu poti avea incredere deplina in vanzator,dupa cumpararea unei masini trebuie facut schimbul de ulei + filtre(inclusiv cel epurator).
La filtrul de aer am ales K&N pentru ca speram intr-un plus de putere dar mai tarziu am aflat ca nu este sanatos nici pentru motor si nici plusul nu aparut.Este indicat pentru masini de peste 300CP pentru a castiga ceva cai.
Dupa toate acestea am vrut neaparat sa merg cu ea la Bavaria pentru a face niste teste "adevarate"(asta era in capul meu,daca nu stiu ei atunci cine?!).Pe langa faptul ca m-am plictisit de moarte cele 3 ore cat am stat pe acolo pentru ca nimeni nu mi-a spus ca va dura atat de mult sa plec si sa revin mai tarziu,mare lucru nu am aflat de la ei iar pretul acestor "verificari" mi s-a parut exagerat la acea vreme in jur de 550 lei in conditiile in care nu s-a schimbat nimic la masina si am plecat mai dezorientat decat venisem.
Singurul lucru bun verificat a fost istoricul masinii care corespundea cu facturile de la Bavaria care le aveam de la vanzator si kilometri indicati in acestea.
A fost singura si ultima oara cand am mai calcat la Bavaria pentru ai lasa sa imi faca ceva la masina.
Dupa aceasta "suparare" m-am apucat si i-am curatar si EGR-ul care era foarte grasut.

View Postbmi_blue90, on 04 November 2015 - 11:31, said:

Frumoasa masina!


Multumesc !

Attached File(s)

  • Attached File  8.jpg (726.69K)
    Number of downloads: 578
  • Attached File  7.jpg (516.33K)
    Number of downloads: 630
  • Attached File  6.jpg (428.81K)
    Number of downloads: 502

This post has been edited by CautRezolvari: 04 November 2015 - 12:20

3

#8 User is offline   quze 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 313
  • Joined: 04-August 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 November 2015 - 12:24

Foarte frumoasa masina! Sa o stapanesti fara probleme in continuare!
1

#9 User is offline   CautRezolvari 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 554
  • Joined: 06-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 November 2015 - 15:41

A urmat schimbul discurilor de frane si placutelor cu ATE Power(foarte bune,le recomand).

Aveam insa o fixatie,cand opream motorul as fi vrut sa se opreasca foarte lin(doar este BMW) precum un benzinar si in urma acestei fixatii am mers la Bavaria si am cumparat fulie vibrochen si bucsi bascule fata iar tampoanele motor le-am luat Lemforder.
Dupa schimbarea acestora s-a simtit diferenta si nu prea,pana cand am inteles ca dieselul asa are oprirea motorului putin mai brusca,cu timpul am trecut peste.

Domnisoara a primit in perioada imediat urmatoare o pereche de urechi originale M3 cu sticle electrocromate(chiar daca nu are acea mufa pentru a lega electrocromul la curent am sperat ca poate pe viitor voi gasi pe cineva care sa le lege).Cel de la care le-am luat le-a demontat pentru a le vopsi negre iar cand a montat motorasele la loc a inversat stanga cu dreapta iar acest lucru mi-a dat MARI batai de cap deoarece comanda sus-jos era stanga-dreapta si invers.Intr-un final am gasit omul potrivit si si-a dat seama ca de aici ar putea fi si s-a rezolvat.
A mai primit si o navigatie Dynavin Android cu TV in mers,camera marsarier,2xUSB,cablu Iphone,etc.
Angel Eyes era un plus car l-ar fi avut asa ca s-au montat cele cu SMD nu cele cu led,care se vad foarte bine si ziua,dar de aici a aparut problema aburirii farurilor deoarece sticla farului era prinsa in mastic si a trebuit dat jos si pus altul care nu a mai fost precum cel din fabrica.

Attached File(s)

  • Attached File  21.jpg (291.71K)
    Number of downloads: 550
  • Attached File  20.jpg (460.8K)
    Number of downloads: 610
  • Attached File  19.jpg (353.33K)
    Number of downloads: 664
  • Attached File  18.jpg (421.11K)
    Number of downloads: 668
  • Attached File  17.jpg (376.44K)
    Number of downloads: 631
  • Attached File  16.jpg (261.33K)
    Number of downloads: 487
  • Attached File  15.jpg (278.76K)
    Number of downloads: 431
  • Attached File  14.jpg (432.82K)
    Number of downloads: 480
  • Attached File  13.jpg (427.03K)
    Number of downloads: 485
  • Attached File  12.jpg (445.75K)
    Number of downloads: 451
  • Attached File  11.jpg (434.92K)
    Number of downloads: 340

This post has been edited by CautRezolvari: 04 November 2015 - 15:42

3

#10 User is offline   E L S 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 479
  • Joined: 12-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 November 2015 - 15:45

E frumoasa ,,domnisoara''... Sa te bucuri de eaPosted Image
1

#11 User is offline   MuciX 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 444
  • Joined: 20-November 13
  • Gender:Male

Posted 04 November 2015 - 15:45

View PostCautRezolvari, on 04 November 2015 - 15:41, said:

Aveam insa o fixatie,cand opream motorul as fi vrut sa se opreasca foarte lin(doar este BMW) precum un benzinar si in urma acestei fixatii am mers la Bavaria si am cumparat fulie vibrochen si bucsi bascule fata iar tampoanele motor le-am luat Lemforder.
Dupa schimbarea acestora s-a simtit diferenta si nu prea,pana cand am inteles ca dieselul asa are oprirea motorului putin mai brusca,cu timpul am trecut peste.

Rau nu ai facut ca ai schimbat fulia, de asta poti fi sigur, numai ca nu rezolva acea (non)problema. Ea tine strict de principiul de functionare, motoarele diesel sunt oprite prin oprirea alimentarii cu combustibil, spre deosebire de motoarele pe benzina care se opresc prin oprirea aprinderii.
2

#12 User is offline   CautRezolvari 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 554
  • Joined: 06-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 November 2015 - 15:50

View PostE L S, on 04 November 2015 - 15:45, said:

E frumoasa ,,domnisoara''... Sa te bucuri de eaPosted Image

Multumesc !

Continuam cu povestea :))
Mai citeam pe la unii useri ca erau criticati pentru ca nu descriau masina suficient,sper sa ajunga ce urmeaza sa cititi la mine :))

Attached File(s)

  • Attached File  9.JPG (246.16K)
    Number of downloads: 276

3

#13 User is offline   CautRezolvari 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 554
  • Joined: 06-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 November 2015 - 16:03

Mai jos avem si prima iarna impreuna :p

Attached File(s)

  • Attached File  22.jpg (352.47K)
    Number of downloads: 445

1

#14 User is offline   CautRezolvari 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 554
  • Joined: 06-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 November 2015 - 16:56

Daca toamna se numara bobocii iarna se sta pe ganduri si pe oua,nu?

Exact asa am stat si eu pana in primavara cand m-am hotarat sa imi fac evacuarea CSL full inox 63mm.
Aceasta a insemnat:

-downpippe fara catalizator,doar racord
-un catalizator "sport"
-o intermediara Magnaflow
-Y-ul
-tipsuri duble
-difuzor CSL

Sincer dupa toate acestea avand un flow mai bun ma asteptam la un mic castig de putere(mai ales ca aveam si filtru K&N),dar mai tarziu am aflat reteta.
Acum cu noua evacuare scapasem de acel fluierat la schimbarea treptei datorat faptului ca nu aveam finala.

Attached File(s)

  • Attached File  28.JPG (282.33K)
    Number of downloads: 408
  • Attached File  29.jpg (222.37K)
    Number of downloads: 477
  • Attached File  31.jpg (341.82K)
    Number of downloads: 486
  • Attached File  32.jpg (258.66K)
    Number of downloads: 535
  • Attached File  27.JPG (364.05K)
    Number of downloads: 598
  • Attached File  23.jpg (201.97K)
    Number of downloads: 597
  • Attached File  25.jpg (207.15K)
    Number of downloads: 552
  • Attached File  24.jpg (184.29K)
    Number of downloads: 471
  • Attached File  26.jpg (157.3K)
    Number of downloads: 525
  • Attached File  33.jpg (272.79K)
    Number of downloads: 458

This post has been edited by CautRezolvari: 04 November 2015 - 16:57

5

#15 User is offline   CautRezolvari 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 554
  • Joined: 06-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 November 2015 - 17:46

Dupa ce am facut evacuarea trebuia sa ma si bucur de ea la maxim si singurul mod era o resoftare(si un upgrade turbo care in momentul acela nu a fost facut).
Am auzit despre destui "tunneri" de colt de strada care fac resoftarile doar cu laptopul in brate si cu expresia pe buze "Daca mai vrei iti mai dau cai",satul de atatea masini resoftate care la bucuria apasarii pedalei se face noapte in spate,am decis sa merg la o firma foarte profi din Bucuresti care se ocupa in special cu GTR.
Ajuns la ei am aflat ca aveam pe undeva o pierdere(o veti vedea pe grafic) si ca ar fi indicat sa o rezolv,cu toate acestea,urcata pe Dyno,domnisoarei i s-a spalat creierul si au rezultat 170CP si aproape 400Nm.
Data jos de pe Dyno si pusa pe sosea se simtea o diferenta care imi placea,dar ma asteptam la ceva mai mult.Am plecat cu gandul ca trebuie sa rezolv problema iar pe urma ar trebui sa se vada o diferenta mai mare.
Masina a mers cu softul respectiv aproximativ 2 ani in care s-au facut aproximativ 15k km si nu am avut absolut nici o problema cu ea.
Intre timp am mai facut ceva schimbari la ea de mici piese de uzura(termostat EGR,nuca schimbator scurta M originala BMW,etc) si a primit un pachet full de leduri lumina rece interior.

Attached File(s)

  • Attached File  34.jpg (384.2K)
    Number of downloads: 271

0

#16 User is offline   NDY11 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 20-January 14
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 04 November 2015 - 17:50

Este superba masinuta :). Drumuri bune fara probleme !
0

#17 User is offline   windows07 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 18-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 November 2015 - 18:03

Ma bucur ca sunt oameni. Gen. Felicitari. Astept sa mai postezi
0

#18 User is offline   Marius05 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 624
  • Joined: 14-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Posted 04 November 2015 - 18:30

Frumoasa masina,frumoasa poveste :)
Astept continuarea cu sufletul la gura.
Sa o stapanesti sanatos,multi km cu ea si spor la modificari!
0

#19 User is offline   B-490-RZV 

  • El Diablo
  • Group: Members
  • Posts: 2287
  • Joined: 31-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 November 2015 - 18:42

Sa o stapanesti sanatos in continuare! Frumoasa masina, intorc capul si acum dupa ea :)
0

#20 User is offline   eneh 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 545
  • Joined: 08-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 November 2015 - 18:53

Arata bine rau :)
0

Share this topic:


  • 31 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro