Jump to content

Built NOT Bought


CautRezolvari

Recommended Posts

Multumesc pentru aprecieri.

Da, stiu ca imi trebuiesc semi-slickuri,momentan am Michelin PS3 cumparate noi anul trecut,am crezut ca vor face fata...

Baietii cu care m-am mai dat mi-au spus treaba cu piciorul pe acceleratie,spuneau ca pierzi un timp cat turatia motorului scade si revine cand o bagi in viteza...

Mai astept pareri.

Multa bafta si tie !

 

Pai daca tii apasata acceleratia cand schimi motorul o sa se duca in limitare iar cand vei debreia intradevar vei simti un joc pana se agalizeaza turatia motorului cu turatia trenului de rulare insa nu te ajuta cu nimic din punctul meu de vedere legat de performante, insa socurile alea transmise de la volanta in ambreaj cutie cardane si diferentiale nu fac decat sa scurteze foarte mult viata acestora. Tehnica asa se mai foloseste la raliuri de macadam ca sa rupi aderenta si sa faci masina sa gliseze ( dublu ambreaj ) dat repet pe macadam unde aderenta este scazuta si nu uzeaza asa mult transmisia. Din ce am vazut eu oricum

nu ai schimbat asa de rau si faci foarte bine ca nu o duci peste 4500 rpm ca de acolo cel putin si masina mea numai trage bine..... poate la plecare trebuie sa mai exersezi putin dar si acolo cu gume mai bune o sa fie mai usor ca nu mai patineaza asa usor numai zic poate in viitorul apropriat iti pui un blocant si atunci o sa vezi plecari ca din pusca :)

Link to comment
Share on other sites

Pai daca tii apasata acceleratia cand schimi motorul o sa se duca in limitare iar cand vei debreia intradevar vei simti un joc pana se agalizeaza turatia motorului cu turatia trenului de rulare insa nu te ajuta cu nimic din punctul meu de vedere legat de performante, insa socurile alea transmise de la volanta in ambreaj cutie cardane si diferentiale nu fac decat sa scurteze foarte mult viata acestora. Tehnica asa se mai foloseste la raliuri de macadam ca sa rupi aderenta si sa faci masina sa gliseze ( dublu ambreaj ) dat repet pe macadam unde aderenta este scazuta si nu uzeaza asa mult transmisia. Din ce am vazut eu oricum

nu ai schimbat asa de rau si faci foarte bine ca nu o duci peste 4500 rpm ca de acolo cel putin si masina mea numai trage bine..... poate la plecare trebuie sa mai exersezi putin dar si acolo cu gume mai bune o sa fie mai usor ca nu mai patineaza asa usor numai zic poate in viitorul apropriat iti pui un blocant si atunci o sa vezi plecari ca din pusca :)

 

Am inteles,deci obiceiul meu este bun.

Un site cu semi-slickuri avem si noi in Romania sau doar de peste hotare pot cumpara?

Link to comment
Share on other sites

S-a cam spus deja la ce ma refeream eu. Pe langa asta, parca aveai interne stock si soft custom. Presupun ca ai ridicat limita de turatie maxima, deci daca ramai cu acceleratia in podea, vei tura motorul in limitare, in gol, deci foarte repede - de aici au de suferit o gramada de piese, inclusiv arcuri de supape, cuzineti biele, etc. De trenul de rulare s-a vorbit deja, nu e bine sa dai cu 400+ Nm (sau cat mai ramane la 5000 rpm) in trenul de rulare.
Link to comment
Share on other sites

S-a cam spus deja la ce ma refeream eu. Pe langa asta, parca aveai interne stock si soft custom. Presupun ca ai ridicat limita de turatie maxima, deci daca ramai cu acceleratia in podea, vei tura motorul in limitare, in gol, deci foarte repede - de aici au de suferit o gramada de piese, inclusiv arcuri de supape, cuzineti biele, etc. De trenul de rulare s-a vorbit deja, nu e bine sa dai cu 400+ Nm (sau cat mai ramane la 5000 rpm) in trenul de rulare.

Multumesc de sfaturi !

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor

 

Revin cu ceva filmulete,nu am stiut cum sa le pun direct aici asa ca le-am urcat pe youtube si aveti link-urile mai jos.

Vreau sa precizez ca nu am fost 100% concentrat pe timp si am facut unele greseli la schimbarea treptelor(luam piciorul de pe acceleratie la apasarea ambreiajului,din pacate asa m-am obisnuit dar voi exersa!),a fost o simpla iesire de seara(cu pasager in dreapta 60-70kg) cand am aruncat telefonul pe filmare la cererea unor colegi d-aici de pe forum.Acestea fiind spuse ca si niste scuze in ideea ca imi place sa cred ca s-ar putea si mai bine :D Adevaratul video cu masina,timpi si drift va fi facut la terminarea proiectului :pic:

 

In seara respectiva am avut placerea sa ii mai incerc performantele cu un F10 330d an 2014 resoftat,cu 300+CP.Am avut ceva emotii gandindu-ma ca este automat si clar schimba mai repede ca mine eu nefiind un as in schimbarea treptelor.

A 1-a si a 2-a am patinat pana la capat poate si in prostia mea unde i-am dat talpa pana la fund ajungand sa aiba mai putin de jumatate de bot in fata mea :ireful: (deci aici nu pot spune ca a avut un handicap pentru ca era automata),in a 3-a a aparut fericirea si plecam de langa el ajungand la aprox 190-200 sa am 3 masini in fata(dupa spusele spectatorilor care erau un fel de finish,trecand de ei a inceput franarea).Imi pare rau ca nu am filmat cursa,oricum s-a miscat foarte bine pentru greutatea ei torpila F10.

Mai jos aveti clipurile facute: 80-170km/h....80-180km/h....60-150km/h

 

 

 

 

 

 

cred ca ai vrut sa spui f30 :unsure: ,masina se misca foarte bine ,gen m3 diesel :pardon:

Link to comment
Share on other sites

18 inch,8,5j dar nu cred ca o sa pot sa mai pun 255 cum am acum din cauza noilor jante care au ET13,cred ca voi cauta 245/35 si voi rolui aripile.

Daca vrei te pot ajuta cu un set de slick-uri pe 18 soft spate si super soft fata si un set de jante ca am decis sa trec la 17" si nu am ce sa fac cu ele. Jantele sunt cele din filmari.

Link to comment
Share on other sites

cred ca ai vrut sa spui f30 :unsure: ,masina se misca foarte bine ,gen m3 diesel :pardon:

 

F10 era.Am gresit 330d in loc de 530d.Era seria 5 nou.

 

Daca vrei te pot ajuta cu un set de slick-uri pe 18 soft spate si super soft fata si un set de jante ca am decis sa trec la 17" si nu am ce sa fac cu ele. Jantele sunt cele din filmari.

M-ar ajuta cu ceva sa pun semi-slickuri si pe fata din moment ce nu am tractiune integrala?

Jante am,dupa parerea mea cele mai bune raport greutate-design RC 300 8,3kg/buc abia astept sa le reconditionez.

Totusi as vrea sa vad ceva modele si preturi pe un site,de preferat de la noi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut tuturor

 

Revin cu ceva filmulete,nu am stiut cum sa le pun direct aici asa ca le-am urcat pe youtube si aveti link-urile mai jos.

Vreau sa precizez ca nu am fost 100% concentrat pe timp si am facut unele greseli la schimbarea treptelor(luam piciorul de pe acceleratie la apasarea ambreiajului,din pacate asa m-am obisnuit dar voi exersa!),a fost o simpla iesire de seara(cu pasager in dreapta 60-70kg) cand am aruncat telefonul pe filmare la cererea unor colegi d-aici de pe forum.Acestea fiind spuse ca si niste scuze in ideea ca imi place sa cred ca s-ar putea si mai bine :D Adevaratul video cu masina,timpi si drift va fi facut la terminarea proiectului :pic:

 

In seara respectiva am avut placerea sa ii mai incerc performantele cu un F10 330d an 2014 resoftat,cu 300+CP.Am avut ceva emotii gandindu-ma ca este automat si clar schimba mai repede ca mine eu nefiind un as in schimbarea treptelor.

A 1-a si a 2-a am patinat pana la capat poate si in prostia mea unde i-am dat talpa pana la fund ajungand sa aiba mai putin de jumatate de bot in fata mea :ireful: (deci aici nu pot spune ca a avut un handicap pentru ca era automata),in a 3-a a aparut fericirea si plecam de langa el ajungand la aprox 190-200 sa am 3 masini in fata(dupa spusele spectatorilor care erau un fel de finish,trecand de ei a inceput franarea).Imi pare rau ca nu am filmat cursa,oricum s-a miscat foarte bine pentru greutatea ei torpila F10.

Mai jos aveti clipurile facute: 80-170km/h....80-180km/h....60-150km/h

 

 

 

Multumim, au iesit perfect.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut tuturor

 

Ce inseamna 704Nm?

Toata lumea se mira de cei 704Nm si spun ca este ceva putere numai mie nu mi se pare asa "wow" probabil din cauza patinarii excesive la plecare dar era timpul sa inteleg...In urma unor "experimente" cu alte masini ceva parca nu era in regula,nu era ca la inceput si banuiam ambreiajul,dar cum ar putea sa fie cand am luat cel mai bun ambreiaj posibil la ora actuala?!Am cuplat treapta a 4-a si de la 1300 de ture talpa,ajungand sa faca presiune la 2000 iubitul turometru danseaza direct la 4000 fara cresterea vitezei => PROBLEMA AMBREIAJ! Volanta nu batea,placa nu vroiam sa cred ca ar fi(din cauza pretului :D) doar trebuia sa reziste la 800Nm,sa fie oare discul?Toata lumea spunea ca ceramica nu are cum sa patineze pentru ca atunci cand se incalzeste prinde si mai bine...

Ma gandeam la rulment,dar nu facea nici un zgomot cand apasam ambreiajul...Sa fi intrat nenorocit de ulei pe disc,sa se fi spart cilindrul sau furtunul...? O saptamana am stat cu gandul numai la asta si cand am dat ambreiajul jos surpriza placuta,discul de ceramica se tocise in 3500 kilometri,asta inseamna 704Nm.Acum inteleg puterea care este acolo.

Kitul volanta-disc-placa a fost trimis la Atix pentru investigatie si solutionare iar raspunsul a fost ca volanta este in stare foarte buna si nu are rost sa o intaresc pentru ca mi-ar pune aceleasi arcuri care le am deja pe ea,placa mi-a spus ca este foarte buna si nu a mai vazut una asa tare,discul necesita alte pucuri.

Am scapat usor de aceasta data doar cu alte pucuri la disc si cate o fata la volanta si placa.

Mai jos aveti poze cu discul tocit iar astazi ar trebui sa ajunga noul disc si voi pune poze si cu acesta.

Atila,baiatul de la Atix,a spus daca voi mai avea probleme sa patineze trebuie sa facem alt kit cu 2-3 discuri mai ales pentru viitorul cuplu.

Daca tot am umblat aici voi scoate si CDV,sunt foarte curios de cursa care o va avea dupa.

In curand voi reveni cu noi jucari.

 

http://s1.postimg.org/pms3obz5n/IMG_3743.jpg

 

http://s1.postimg.org/yvu9yg81n/IMG_3744.jpg

 

http://s1.postimg.org/doqjafvej/IMG_3745.jpg

 

http://s1.postimg.org/jfgpo63ej/IMG_3746.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am montat ambreiajul si i-am scos si CDV iar acum am din nou pedala moala ca la ambreiajul stoc.Mi se pare ca prinde mai jos acum ambreiajul dar sunt uimit de cat de moale este pedala acum.

 

http://s20.postimg.org/vy02ug9mh/IMG_3762.jpg

 

http://s20.postimg.org/6ghoaurw9/IMG_3763.jpg

 

http://s20.postimg.org/uzjps5wah/IMG_3764.jpg

 

http://s20.postimg.org/3q8cdnv7d/IMG_3765.jpg

 

http://s20.postimg.org/jlx6gylrt/IMG_3766.jpg

 

http://s20.postimg.org/6llfkiz7d/IMG_3767.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Eu am scos CDV odata cu inlocuirea kit-ului de ambreiaj iar diferenta a fost destul de sesizabila.Valva aia incurca mai mult,decat sa ajute .La fel am patit si eu,adica odata cu cresterea puterii,ambreiajul a inceput sa patineze(senzatiile costa) si vorbisem cu Atix ptr intarirea volantei, discului de ambreiaj,dar in final am ajuns tot la unul OEM,care sper sa nu se duca prea repede...Oricum,in viitor voi ajunge pe la Atix,sigur.
Link to comment
Share on other sites

De 2 saptamani tot se auzea ceva pe partea dreapta si odata cu schimbarea ambreiajului am analizat putin p-acolo sa vad ce ar putea fi si concluzia = pivot bascula si probabil bucsa care era cam moale si oricum aveau amandoua(stanga-dreapta) 3 ani jumatate.

Ieri a venit timpul sa rezolv problema si am schimbat ambele brate + bucsile(Lemforder) ca sa fie totul 100% ok, chiar daca pe cea de pe stanga am schimbat-o acum aproximativ 2 ani si nu avea nici o problema,o voi pastra de rezerva.

Bratele de pachet M au pivotul mai mare decat cele normale,lucrul acesta nu il stiam dar l-am vazut acum.

In curand ajung jantele de la make-up si urmeaza sa fac teste sa vad ce dimensiuni de anvelope pot pune pe spate.

Probabil cele cumparate anul trecut noi Michelin Pilot Sport 3 255/35/18 nu vor mai incapea.

 

http://s20.postimg.org/4t2f5uzw9/IMG_3885.jpg

 

http://s20.postimg.org/6ywq0d3cp/IMG_3887.jpg

 

http://s20.postimg.org/ajsljl7w9/IMG_3886.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Acum am citit topicul cap coada. Felicitari pentru pasiune , munca , nervi si banii investiti ...asta inseamna sa fii pasionat.

 

Jantele bbs sunt foarte faine si eu o sa caut un set tot pe 18 in toamna ...si au si greutate mica. Iti doresc sa ti se implineasca tot ce mai ai in plan cu ea - acum merge precum arata BRAVO!!

 

 

p.s. as fii foarte curios sa vad cum stam , din filmari merge identic cu 335d-ul meu

Edited by Exo_Luci
Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Acum am citit topicul cap coada. Felicitari pentru pasiune , munca , nervi si banii investiti ...asta inseamna sa fii pasionat.

 

Jantele bbs sunt foarte faine si eu o sa caut un set tot pe 18 in toamna ...si au si greutate mica. Iti doresc sa ti se implineasca tot ce mai ai in plan cu ea - acum merge precum arata BRAVO!!

 

 

p.s. as fii foarte curios sa vad cum stam , din filmari merge identic cu 335d-ul meu

 

Salut

 

Iti multumesc pentru aprecieri si urari!

Oricand ai drum in Bucuresti ma poti contacta si cu placere vom face o experienta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ieri am luat jantele de la reconditionat,nu au iesit exact cum imi doream dar vor mai intra inca odata la revopsit.

Reamintesc ca jantele sunt R18,8,5J,ET13 toate.

Am fost placut surprins sa vad ca diferenta de greutate este de 5,5kg/roata.Rotile vechi pe fata aveau 22,5kg,cele noi 17kg !

Am pus pe una din ele 225/40/R18 iar pe fata iese de sub aripa si nu prea imi place.Am mutat-o pe spate si acolo vine mai bine dar atinge la denivelari si oricum pentru spate vroiam macar 245/40/R18.

Aveti pozele mai jos sa va faceti o idee.

Ce sa le fac sa iasa la fata pentru ca trebuie sa fac comanda de semi-slickuri si trebuie sa stiu ce dimensiuni sa comand pentru a nu avea probleme 235/40 sau 245/40?

Pe fata nu as vrea sa scad sub 225/40.Se mai pot umfla aripile dar nu cu fibra?

 

http://s20.postimg.org/vbfllmnuh/IMG_3952.jpg

 

http://s20.postimg.org/jnljr2ypl/IMG_3954.jpg

 

http://s20.postimg.org/6fm5y516h/IMG_3957.jpg

 

http://s20.postimg.org/vdzh8gri1/IMG_3959.jpg

 

http://s20.postimg.org/56yaci989/IMG_3960.jpg

 

http://s20.postimg.org/e392gfzuh/IMG_3962.jpg

 

http://s20.postimg.org/wcfuar4u1/IMG_3964.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

De facut banuiesc ca se pot face sa arate precum cele din pozele de mai jos dar cum?

Eventual m-ar ajuta si ceva numere de telefon ale baietilor care mananca operatiunile astea dimineata-pranz-seara...

 

http://s20.postimg.org/q6ee40awp/924582_291312254387963_1469115725_n.jpg

 

http://s20.postimg.org/wy4t6uzw9/Pictureee_030.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ti-am spus de la incepur dar nu ai vrut sa asculti :)

 

Daca vreo sa arate ca in poza de mai sus trebuie sa pui cauciucuri trase si eventual perne dar pt alergat masina nu e o optiune buna.

 

Ai 2 variantw: tai aripile sau schimbi jantele

Edited by Kenbobo
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cauta-l pe Florin Tutu de la ExpertWheels pe farcebook si vorbeste cu el

 

Am vorbit cu el acum si a spus ca trebuiesc reconstruite aripile...

 

Deci cine reconstruieste aripi dar nu din fibra?

 

Ti-am spus de la incepur dar nu ai vrut sa asculti :)

 

Daca vreo sa arate ca in poza de mai sus trebuie sa pui cauciucuri trase si eventual perne dar pt alergat masina nu e o optiune buna.

 

Ai 2 variantw: tai aripile sau schimbi jantele

 

Ai avut dreptate dar nu am avut ce sa fac pentru ca fac 17kg pe roata fata si probabil pana in 19kg pe spate,deci schimbarea jantelor iese din discutie !

Cum spune si titlul "Construita nu cumparata" cred ca voi cauta variante pentru reconstruirea aripilor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.