Jump to content

Fum insuportabil in habitaclu


Recommended Posts

Buna seara am un e46 320d,150 cp motor M47n si de vreo 3 luni nu mai pot sa suport mirosul de fum care intra in masina , las mereu trapa deschisa sa iasa fumul afara .

La fiecare pornire cu capota ridicata observ ca in partea stanga (cand ma uit la motor) in dreptul filtrului epurator sau sub el si mai jos sub filtru de habitaclu iese fum timp de veo 4-5 minute , iar daca dau drumu la climatizare nu pot sa mai stau in masina de fum , mai ales cand masina e stationata sau opresc la vreun semafor. La drum lung insa nu mai se simte mirosul.

Am avut pierdere de ulei in urma cu ceva timp dar am remediat problema schimband filtrul epurator ( a fost Îmbâcsit si pierdea pe la garnitura ) , iar de atunci a inceput si calvarul cu fumul la motor si in interior si nu stiu ce sa mai ma fac .

Va rog daca cineva s-a mai intalnit cu acesta problema si a gasit rezolvare il rog sa posteteze aici. Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Se simte miros de motorina arsa si iese doar din partea stanga a motorului . singurul lucru pe care mi l-a zis mecanicul fi ca toate bujiile sunt arse ( asa arata la diagnoza ) dar masina porneste fara nici o problema , chiar si cand afara au fost - 17 grade, nu o pornit in prima secunda, a invartit un pic dar a pornit, deci nu cred ca de aici ar fi problema cu fumul
Link to comment
Share on other sites

Multumes pentru sugestie , o sa incerc astazi sa verific acea garnitura .

Cineva mi-a zis sa veric pompa de vacuum , e posibil sa nu mai etanseze garniturile bine si de acolo sa vina acel fum, adica in momentul pornirii sa picure ulei pe evacuare la pornire si sa il arda rezultand acel fum si miros insuportabil .

E posibil sa fie de acolo ?

Link to comment
Share on other sites

Pai dacĂŁ zici ca la pornire imediat nu are cum sa fie deacolo ca nu se ĂŽncĂŁlzește instant galeria ĂŽn cât sa ardĂŁ uleiul care picura... DacĂŁ ar scoate fum dupĂŁ 5 minute ai mai zice ca e calda galeria... Ție ĂŽți scoate imediat cum pornești adicĂŁ e vorba de etanșare pe evacuare...intelegi? Și poți sa faci diferența ĂŽntre ulei ars și fumul care iese dupĂŁ evacuare.. Eu am avut problema asta și la mn era de la garnitura de la turbina ca au uitat aia sa o punĂŁ...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ce treaba are grohaitul... racordul este dupa filtru/catalizator, nu e ca si cum nu are nimic intre racord si "motor"

 

Tu ai avut vreodata racordul flexibil rupt? Stii cum se aude la pornire sau cand accelerezi? Se aude ca o dacie cu tobe sparte.... nu ai cum sa nu te prinzi ca este ceva spart pe acolo..... mai scoate si fum in timp ce baraie toata si schimbam filtrul epurator.... cu siguranta de acolo este

Link to comment
Share on other sites

Tu ai avut vreodata racordul flexibil rupt? Stii cum se aude la pornire sau cand accelerezi? Se aude ca o dacie cu tobe sparte.... nu ai cum sa nu te prinzi ca este ceva spart pe acolo..... mai scoate si fum in timp ce baraie toata si schimbam filtrul epurator.... cu siguranta de acolo este

Da, mie mi s-a rupt racordul flexibil de tot si atingea protiunea dinspre racord cand luam limitatoarele alea de viteza (camilele). si tin sa iti spun ca sunetul nu era schimbat deloc, doar ca atunci cand stationam se simteau gazele in habitaclu. Deci in concluzie stiu cum se aude... este strict cazul meu, poate in alte cazuri se aude diferit dar nu are de ce...

Link to comment
Share on other sites

Nu se auzea nici un sunet ciudat sau grohait , singurul sunet pe care il auzeam era la schimbarea treptelor , un fel de fluierat ceva de genul pssss

Dupa ce am dat ambele scuturi jos si am urcat masina pe elevator am observat ca bratul drepata si catalizatorul ereau negre de fum , acel racord pe care il aveam nu parea a fi spart sau gaurit, ci piedea prin parte din fata si din spate si de acolo venea acel fum in habitaclu

Tin sa mentionez ca racordul original pe care l-am dat jos de pe masina era compus din acel racord flexibil clasic ( un arc elicoidal imbracat in tesatura metalica care in timp acea tesetura se rupsese nu mai exista ) si capsat peste acel racord cu o tabla super rezistenta compusa din doua parti ( ca si cum ar fi fost capsat in 2 cutii metalice peste racord )si nu se vedea nimic la prima vedere deoarece acea tabla masca racordul din interior care erea spart .

Dupa ce am pornit motorul se vedea cum scapa in fata si in spatele acestuia si fumul se ridica spre motor in dreptul filtrului epurator

Am taiat acel racord existent pe masina si am sudat unul nou marca bosal dimensiunea 60/100 , pretul racordului a fost de 35 lei si mana de lucru 100 lei

 

Atasez si 2 imagini cu racordul flexibil schimbat si cel vechi

post-79954-0-15330700-1491803399_thumb.jpg

post-79954-0-52961600-1491803414_thumb.jpg

Edited by Valentin BMW 320d
Link to comment
Share on other sites

Imaginile nu imi apartin , sunt doar informative , vream sa evidentiez diferenta dintre cel vechi montat initial pe masina cum a fost capsat(faptul ca nu se vedea nimic fisurat doar ca pierdea prin fata si spatele lui ) si cel nou sudat ulterior.

Primul catalizator este de e46 si daca nu ma insel cel de al 2 cred ca e de e90, de aici rezulta si forma mai taiata a primului

Edited by Valentin BMW 320d
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.