Jump to content

Schimb turbina.


g.alin

Recommended Posts

Buna ziua. In zona turbo sunt scurgeri mari de ulei. Am fost astazi la un garaj si mi-a verificat turbo si intradevar axul are joc. nujtiu cat de mare sau mic e jocul pt ca nu am mai vazut pana acum. Mia zis mecanicul ca trebuie schimbat turbo ca risc sa o ia pe ulei si de acolo incepe distractia. El a zis ca daca schimb turbo este nevoie sa imi curete intercularul, furtune, egr si galeria de admisie. mia facut un pret de 1350 euro care unclude turbo nou cu garantie 2 ani, manopera, ulei si filtru ulei si curatarea la ce am zis mai sus. Intrebarea este daca cand schimbi turbo este necesar sa cureti toate acele chestii si daca pretul este oke? Masina este bmw e90 din 2006. Mutumesc frumos! Edited by g.alin
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare un pret cam mare... Eu zic sa suni la Tcm turbo si sa ceri un pret pentru aceeasi lucrare, s-ar putea sa o scoti mai ieftin. Nu este strict necesar sa iei o turbina noua, daca o refaci la niste profesionisti o sa tina foarte mult si o sa coste mult mai putin. Important e ca cei care o refac sa o echilibreze corect si sa aiba aparatura necesara. De obicei ca sa iti ofere garantie la lucrare se verifica si piesele anexe si se curata cum ai zis tu intercooler, egr etc.

Poti sa le dai si mesaj pe farcebook celor de la TCM, avand in vedere ca e weekend acum. Sunt sanse mari sa iti raspunda.

Edited by All
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare un pret cam mare... Eu zic sa suni la Tcm turbo si sa ceri un pret pentru aceeasi lucrare, s-ar putea sa o scoti mai ieftin. Nu este strict necesar sa iei o turbina noua, daca o refaci la niste profesionisti o sa tina foarte mult si o sa coste mult mai putin. Important e ca cei care o refac sa o echilibreze corect si sa aiba aparatura necesara. De obicei ca sa iti ofere garantie la lucrare se verifica si piesele anexe si se curata cum ai zis tu intercooler, egr etc.

Poti sa le dai si mesaj pe farcebook celor de la TCM, avand in vedere ca e weekend acum. Sunt sanse mari sa iti raspunda.

multumesc frumos de raspuns. pretul pe turbo nou este de 750e si restul e manopera curatatul plus uleiul. Mecanicul zice ca imi pune turbina originala bmw. Am sa ii intreb pe cei de la TCM si am sa vad care e diferenta. ms frumos.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca turbina ta este mult prea uzata si nu se mai poate reconditiona ,unul din principalele motive ar fii carcasa tubinei sparta...atunci o inlocuiesti. Daca se poate reconditiona... o repari. La reconditionare echilibrarea turbinei este cheia succesului. Vezi pe net sunt o multime de filmulete pe tema asta.

Dupa parerea mea toata ”distractia” pe tine ar trebuii sa te coste cca 1000E. Asta ar fi reconditionarea turbinei + restul de chestii de care spuneai. Pretul desigur ca variaza in functie de oferta pe care o gasesti pt reconditionarea turbinei.

Observ ca esti din Suceava, din ce stiu eu aveti in Suceava un mecanic care este ”doctor” in turbine, de ce nu mergi la el?

Edited by Saylor Man
Link to comment
Share on other sites

Pai daca turbina ta este mult prea uzata si nu se mai poate reconditiona ,unul din principalele motive ar fii carcasa tubinei sparta...atunci o inlocuiesti. Daca se poate reconditiona... o repari. La reconditionare echilibrarea turbinei este cheia succesului. Vezi pe net sunt o multime de filmulete pe tema asta.

Dupa parerea mea toata ”distractia” pe tine ar trebuii sa te coste cca 1000E. Asta ar fi reconditionarea turbinei + restul de chestii de care spuneai. Pretul desigur ca variaza in functie de oferta pe care o gasesti pt reconditionarea turbinei.

1350 euro pentru toata distractia cu o turbina noua.

Link to comment
Share on other sites

Pretul turbinei ca pret sa fie 750e ca e noua, reconditionata intre 1000 si 1500 lei, maxim, dc iei central noua gata echilibrat, dar manopera 600 de euro pe ce doamne? inteleg schimbul de ulei si filtre( cu tot cu cel de aer si motorina) 650 de lei, kitul necesar inlocuirii turbinei apx 350 de lei( nu cred ca il schimba), dar restul? pt demontat turbina care e super usor la e90 si spalat intercooler, egr si galeria de admisie ( dc a consumat mult ulei ala sta in intercooler nu in egr si galeria de admisie)? Edited by cristianpop2016
Link to comment
Share on other sites

Pretul turbinei ca pret sa fie 750e ca e noua, reconditionata intre 1000 si 1500 lei, maxim, dc iei central noua gata echilibrat, dar manopera 600 de euro pe ce doamne? inteleg schimbul de ulei si filtre( cu tot cu cel de aer si motorina) 650 de lei, kitul necesar inlocuirii turbinei apx 350 de lei( nu cred ca il schimba), dar restul? pt demontat turbina care e super usor la e90 si spalat intercooler, egr si galeria de admisie ( dc a consumat mult ulei ala sta in intercooler nu in egr si galeria de admisie)?

Omu a zis ca toate ce trebuie curatate le duce la un garaj care se ocupa cu asa ceva si toate treaba ma costa 150e. Schimbul de ulei tot undeva la 150e si 300e manopera. Depre ce kit spui? care crezi tu ca nu il schimba ca sa fiu atent. Am uitat sa precizez ca sunt in belgia si cred ca de asta este pretul mai ridicat. Ms frumos.

 

Pai daca turbina ta este mult prea uzata si nu se mai poate reconditiona ,unul din principalele motive ar fii carcasa tubinei sparta...atunci o inlocuiesti. Daca se poate reconditiona... o repari. La reconditionare echilibrarea turbinei este cheia succesului. Vezi pe net sunt o multime de filmulete pe tema asta.

Dupa parerea mea toata ”distractia” pe tine ar trebuii sa te coste cca 1000E. Asta ar fi reconditionarea turbinei + restul de chestii de care spuneai. Pretul desigur ca variaza in functie de oferta pe care o gasesti pt reconditionarea turbinei.

Observ ca esti din Suceava, din ce stiu eu aveti in Suceava un mecanic care este ”doctor” in turbine, de ce nu mergi la el?

Am uitat sa precizez ca sunt in belgia acum si nu risc sa merg cu ea asa pana la vara cand merg acasa.Nujtiu cat de uzata e. Am pus mana pe ax si intradevar are joc nustiu cat de uzat e pt ca nu sunt in domeniu. Dar omul a zis ca sa nu risc sa o ia pe ulei sa o schimb.

Link to comment
Share on other sites

Scuze, nu am observat ca ai specificat inca din primul post despre garantie. Nu stiu daca in zona unde esti mai poti obtine si alte oferte de la alte servie-uri. Oricum ar fi, lucru nou nout este altceva + curatarea la toate cele pe acolo se va simti cu sigurata in functionarea motorului.

Succes !

Link to comment
Share on other sites

Scuze, nu am observat ca ai specificat inca din primul post despre garantie. Nu stiu daca in zona unde esti mai poti obtine si alte oferte de la alte servie-uri. Oricum ar fi, lucru nou nout este altceva + curatarea la toate cele pe acolo se va simti cu sigurata in functionarea motorului.

Succes !

e un garaj care se ocupa in special cu bmwuri. nu e reprezentanta ca iti dai seama ca la reprezentanta aici cred ca ajungeam la 3-4 mii.

Link to comment
Share on other sites

Codul de oe al kitului ce trebuie inlocuit in momentul cand schimbi turbina este 11652362145

Il bagi pe google si vezi la imagini despre ce este vorba

ms frumos

 

Omu a zis ca turbo vine cu tot cu kit, adica suruburi garnituri etc. asta inseamna kitul de instalare nu?

Link to comment
Share on other sites

Astazi am vazut turbina noua. Nu era in nici o cutie nimic. era intro folie si avea o foaie pe care avea un grafic. si scria acolo de presiune si altele. Vreau sa stiu o turbina noua vine in intro cutie are o factura nu? e posibil una reconditionata sa arate exact ca una nou? nici o urma de uzura totul curat ca nou? Si la suruburi avea ceva cu rosu ca un fel de sigiliu. E posibil sa fie reconditionata ? ms frumos. si inca ceva daca masina nu se conecteaza la tester, nu poate sa imi dea garantie la turbo? ca nu poate sa vada nujtiu ce parametri si sa le trimita inapoi celor de la care a cumparat turbina? multumesc
Link to comment
Share on other sites

Pentru ce ai mai facut topicul daca ai facut tot ce ti-a venit tie si n-ai tinut cont de niciun sfat? Ai cerut si parere de la TCM sau alte service-uri care se ocupa cu turbo-uri? Ai primit sfaturi degeaba, acum descurca-te cu situatia. Arunca 1350 euro la gunoi pe o turbina care nu vei sti niciodata daca e noua sau reconditionata si pe care aparent nici macar nu vei primi garantie. Cine stie ce bine il aranjezi pe mecanic, poate stie el ceva si peste 3 luni o schimbi iar.

Nu exista "nu se conecteaza la tester", astea sunt vrajeli ieftine practicate de jegurile de mecanici de la noi din tara ca sa isi scuze diversele greseli si/sau sa pacaleasca lumea. Am vazut pe mai multe topicuri expresii precum "mi-a facut diagnoza mecanicul, am check-ul aprins dar nu da nimic pe tester" sau "nu se conecteaza testerul". Astea sunt basme spuse de mecanici care nu stiu sa interpreteze erori si au 0 cunostinte in domeniu sau in cel mai bun caz au o interfata de diagnoza foarte foarte proasta (adica nici macar o replica de calitate dupa o interfata decenta nu au). Ei stiu doar mecanica de Dacie, sa lege cu sarma si sa dea cu barosul.

Link to comment
Share on other sites

Astazi am vazut turbina noua. Nu era in nici o cutie nimic. era intro folie si avea o foaie pe care avea un grafic. si scria acolo de presiune si altele. Vreau sa stiu o turbina noua vine in intro cutie are o factura nu? e posibil una reconditionata sa arate exact ca una nou? nici o urma de uzura totul curat ca nou? Si la suruburi avea ceva cu rosu ca un fel de sigiliu. E posibil sa fie reconditionata ? ms frumos. si inca ceva daca masina nu se conecteaza la tester, nu poate sa imi dea garantie la turbo? ca nu poate sa vada nujtiu ce parametri si sa le trimita inapoi celor de la care a cumparat turbina? multumesc

Daca e vorba de garajul din topic, nu inteleg de ce iti pui atatea intrebari.

Daca garajul este serios si, asa cum ai spus inca de la inceput dau garantie de doi ani tubinei, zic sa mergi pe mana lor, mai ales daca ei sunt cei care monteaza turbina, adica se ocupa de manopera, atunci cu siguranta trebuie sa taie chitanta/deviz pe lucrarea facuta, ceea ce e dovada si garantia lucrarii.

 

In privinta testului care vor sa il faca prin conectare la masina, spune-le sa faca acelasi test (sa vada daca pot extrage parametri cautati in privinta turbinei noi) pe turbina veche, care banuiesc ca e inca pe masina, inainte de lucrare. Sanse sunt minime sa nu poate extrage parametrii doriti pentru turbina noua, poate daca schimbul e cu o alta turbina.. nu s-ar reusi, dar nu cred ca pentru asta esti la ei..

 

Pretul nu este mare pentru o turbina noua si celelalte lucrari de curatare.

Intr-adevar la schimbul turbinei este foarte recomandabil sa se faca si schimbul de ulei al motorului.

 

Eu am schimbat recent turbina cu o turbina reconditionata si s-a intamplat sa vad ce echipamente au folosit (si ce profesionist au explicat tot ce trebuia stiut), pentru ca am fost personal (si pentru o reducere de pret) sa fac schimbul.

 

In incheiere, lucru care o sa aduca multe minusuri, nu te baza (mult) pe "specialistii" din tara noastra... costul (dar si experienta omului!!) unor echipamente pentru calibrarea tubinelor nu este accesibil tuturor/multora (!); iar romanul e si inventiv pe deasupra..

Iar "jarul" care il ia o turbina pe autostrazile din Europa nu se compara cu "autostrazile" Romaniei.. din prezent, si aici ma refer si la regimul indelungat de lucru la care e supusa o turbina pe autostrada, spre exemplu, din Germania.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pentru ce ai mai facut topicul daca ai facut tot ce ti-a venit tie si n-ai tinut cont de niciun sfat? Ai cerut si parere de la TCM sau alte service-uri care se ocupa cu turbo-uri? Ai primit sfaturi degeaba, acum descurca-te cu situatia. Arunca 1350 euro la gunoi pe o turbina care nu vei sti niciodata daca e noua sau reconditionata si pe care aparent nici macar nu vei primi garantie. Cine stie ce bine il aranjezi pe mecanic, poate stie el ceva si peste 3 luni o schimbi iar.

Nu exista "nu se conecteaza la tester", astea sunt vrajeli ieftine practicate de jegurile de mecanici de la noi din tara ca sa isi scuze diversele greseli si/sau sa pacaleasca lumea. Am vazut pe mai multe topicuri expresii precum "mi-a facut diagnoza mecanicul, am check-ul aprins dar nu da nimic pe tester" sau "nu se conecteaza testerul". Astea sunt basme spuse de mecanici care nu stiu sa interpreteze erori si au 0 cunostinte in domeniu sau in cel mai bun caz au o interfata de diagnoza foarte foarte proasta (adica nici macar o replica de calitate dupa o interfata decenta nu au). Ei stiu doar mecanica de Dacie, sa lege cu sarma si sa dea cu barosul.

I-am contactat pe cei de la TCM si miau spus ca iei nu se ocupa cu turbine. Si de conectat masina la tester nu se conecteaza. am fost la foarte multe garaje, si cu diagnoza originala nu sa conectat. nimeni nu stie din ce cauza. Are soft de putere pe ea si se pare ca cei care au pus softul si-au pus si amprenta pe el si asta ar fi o varianta. Eu am intrebat aici pt ca alte serviceuri nu se inghesuie sa iti dea sfaturi asa daca lucrarea nu e facuta e iei. Am intrebat aici sa primesc un raspuns de la cineva care sa mai confruntat cu schimbarea turbinei sau cu porblema cu diagnoza. Am precizat si mai sus ca eu nu sunt in tara si nu am deaface cu un mecanic de cartier cu ai zis tu. Voiam sa stiu cam care e diferenta dintro turbina noua si una reconditioana asa la prima vedere. Oricum multumesc de timpul acordeat.

Link to comment
Share on other sites

Pentru ce ai mai facut topicul daca ai facut tot ce ti-a venit tie si n-ai tinut cont de niciun sfat? Ai cerut si parere de la TCM sau alte service-uri care se ocupa cu turbo-uri? Ai primit sfaturi degeaba, acum descurca-te cu situatia. Arunca 1350 euro la gunoi pe o turbina care nu vei sti niciodata daca e noua sau reconditionata si pe care aparent nici macar nu vei primi garantie.

 

Scuze ca iti scriu colegu, dar nu ai observat in posturile de mai sus ca omul a scris clar ca nu este in tara si la lucrarea respectiva i se ofera garantie? Iar ”garajul” respectiv se ocupa cu reparatiile in special la BMW. Nu vad unde-i problema?

@G-alin - cred ca turbina aia dupa cum o descri tu nu este nou nouta , ci este reconditionata.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Scuze ca iti scriu colegu, dar nu ai observat in posturile de mai sus ca omul a scris clar ca nu este in tara si la lucrarea respectiva i se ofera garantie? Iar ”garajul” respectiv se ocupa cu reparatiile in special la BMW. Nu vad unde-i problema?

@G-alin - cred ca turbina aia dupa cum o descri tu nu este nou nouta , ci este reconditionata.

Multumesc de raspuns. In legatura cu turbina nustiu ce sa zic, chiar am dubii in privinta ei. Ea arata ca noua, cu dopuri pe orificii cu sigile pe suruburi tot. dar faza ca nu a venit intro cutie si era intro folie ma pus pe ganduri. Acuma dau inainte nu am ce face. Nu sunt in tara si sa vin de la 2000 km cu o turbina care scapa ulei, are joc la ax si suiera e cam riscant, asa ca dau inainte cu asta care mio pune omu. ms frumos.

Link to comment
Share on other sites

Scuze ca iti scriu colegu, dar nu ai observat in posturile de mai sus ca omul a scris clar ca nu este in tara si la lucrarea respectiva i se ofera garantie? Iar ”garajul” respectiv se ocupa cu reparatiile in special la BMW. Nu vad unde-i problema?

@G-alin - cred ca turbina aia dupa cum o descri tu nu este nou nouta , ci este reconditionata.

 

Daca a spus ca va lua legatura cu cei de la TCM am presupus ca poate si sa ajunga la ei. Am citit doar raspunsul adresat direct mie si nu am urmarit in detaliu toate celelalte postari ca sa vad ca de fapt nu e in tara. Mie nu imi par asa seriosi daca cer pret de turbina noua si vor sa ii dea turbina reconditionata, e cam aiurea... Manopera este scumpa 600 euro pentru Ro, dar pentru alta tara eu zic ca e decent.

 

Ai grija de factura de la reparatie si ca iti valideaza garantia, aia e cea mai importanta in situatia de fata.

Edited by All
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca a spus ca va lua legatura cu cei de la TCM am presupus ca poate si sa ajunga la ei. Am citit doar raspunsul adresat direct mie si nu am urmarit in detaliu toate celelalte postari ca sa vad ca de fapt nu e in tara. Mie nu imi par asa seriosi daca cer pret de turbina noua si vor sa ii dea turbina reconditionata, e cam aiurea... Manopera este scumpa 600 euro pentru Ro, dar pentru alta tara eu zic ca e decent.

 

Ai grija de factura de la reparatie si ca iti valideaza garantia, aia e cea mai importanta in situatia de fata.

ok multumesc frumos. In acea manopera de 600 e inclus si uleiul si curatarea galeriei, intercoler egr. acesta din urma mi0au comunicat astazi ca trebuie schimbat ca a ramas intredeschis.

Edited by g.alin
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspuns. In legatura cu turbina nustiu ce sa zic, chiar am dubii in privinta ei. Ea arata ca noua, cu dopuri pe orificii cu sigile pe suruburi tot. dar faza ca nu a venit intro cutie si era intro folie ma pus pe ganduri. Acuma dau inainte nu am ce face. Nu sunt in tara si sa vin de la 2000 km cu o turbina care scapa ulei, are joc la ax si suiera e cam riscant, asa ca dau inainte cu asta care mio pune omu. ms frumos.

 

Sa sti ca o turbina bine reconditionata si ma refer aici in special la echilibrarea ei , in conditii normale de exploatare cu servisare coreta a motorului te poate duce lejer inca 100K KM. Ai scris ca a venit in folie si are atasat un grafic/info. Ala este graficul de la standul de echilibrare al turbinei. Daca ai acces la el vezi cum a fost echilibrata. Faptul ca arata ca noua este ca a fost curatata bine in totalitate, deci au facut o treaba profi.

Succes la lucrare si asteptam feedback-ul tau.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.