Costuri intretinere f 10
#1
Posted 04 June 2017 - 09:10
#2
Posted 04 June 2017 - 16:12
La inceput lucram doar la reprezentanta. Costuri:
- bujii, releu, discuri si placute fata spate: 7000 lei
- fulie motor, role si curea accesorii: 3600 lei
- igienizare clima, reumplere si filtru carbon: 1000 lei
- geometrie 300 lei
Apoi am inceput sa lucrez cu un mecanic de incredere ce a foat la banat car:
- schimb ulei + filtre 1000 lei
- schimb ulei cutie 1500 lei
- schimb pompa apa + garnitura corp racitor ulei 700 parca
- schimb bucsa grup diferential
- schimb brate inferioare fata (700 lei piesele)
Astea sunt lucruri ce imi vin acum in minte si preturi aproximative. Au fost mai multe lucrari, dar nu am stat sa ma uit in facturi.
#3
Posted 04 June 2017 - 22:39
In mod normal daca iti permiti pretul de achizitie nu vad cum ar putea fi intretinerea o problema.
#4
Posted 16 June 2017 - 07:20
#5
Posted 16 June 2017 - 07:37
eu am mai cumparat si roti de iarna, jante + anvelope....3500 lei.
in rest, daca ai probleme mecanice sunt destul de costisitoare.
#6
Posted 16 June 2017 - 07:42
Crysis21, on 04 June 2017 - 16:12, said:
La inceput lucram doar la reprezentanta. Costuri:
- bujii, releu, discuri si placute fata spate: 7000 lei
- fulie motor, role si curea accesorii: 3600 lei
- igienizare clima, reumplere si filtru carbon: 1000 lei
- geometrie 300 lei
Apoi am inceput sa lucrez cu un mecanic de incredere ce a foat la banat car:
- schimb ulei + filtre 1000 lei
- schimb ulei cutie 1500 lei
- schimb pompa apa + garnitura corp racitor ulei 700 parca
- schimb bucsa grup diferential
- schimb brate inferioare fata (700 lei piesele)
Astea sunt lucruri ce imi vin acum in minte si preturi aproximative. Au fost mai multe lucrari, dar nu am stat sa ma uit in facturi.
Poti sa-mi dai si mie un tel de contact al mecanicului cu care lucrezi(din ce-ai scris am tras concluzia ca esti multumit de el).Numarul meu de tel. este 0730530009.Multumesc.
#8
Posted 16 June 2017 - 08:47
#9
Posted 16 June 2017 - 08:54
#10
Posted 16 June 2017 - 08:56
miky_1, on 16 June 2017 - 08:44, said:
Ai primit minus de la mine, din simplul motiv ca a te imprumuta la banca pentru o masina scumpa sh, este in opinia mea o prostie. Daca iei masina pe leasing, ca ai nu stiu ce afaceri, si iti deduci cheltuieli, aia e cu totul altceva, dar ca sa ai o rata de 4-500 eur la banca pentru o masina sh costisitoare, nu este o decizie prea inteleapta. Ai mai primit minus de la mine, si pentru faptul ca ti-a fost lene sa cauti, si ai adresat o intrebare generica. Pai consturile de intretinere pot varia enorm in functie de o multime de parametri, pe care tu nu i-ai oferit aici atunci cand ai adresat intrebarea, dar astepti raspunsuri.
This post has been edited by mcliviu: 16 June 2017 - 08:56
#11
Posted 16 June 2017 - 08:57
miky_1, on 16 June 2017 - 08:44, said:
Stai linistit, am citit topicul si nu ai deranjat cu nimic.
Ai un + de la mine.
OPaul, on 16 June 2017 - 08:47, said:
Probabil ca ai dreptate, mai sunt si oameni rautaciosi (daca asta este dorinta omului, nu vad ce treaba ar avea altii sa il judece) , insa, colegul cu siguranta are o pasiune pentru aceasta marca si considera ca merita sa faca un compromis/efort pentru a intra in posesia lui.
Respect.
#12
Posted 16 June 2017 - 09:02
miky_1, on 16 June 2017 - 08:54, said:
Aici e totul relativ. E greu de spus de cati bani trebuie sa dispui lunar, pentru ca depinde de cati bani din veniturile tale vrei sa aloci unui fier.
Ti s-au dat sus exemple relevante. Piesele de schimb in general sunt scumpe, mai ales daca le iei originale. Consumabilele sunt si ele scumpe, depinde ce repere ai. O revizie costa la reprezentanta 1700 2000 de lei ulei si filtre. Daca o faci la alte servisuri, poate fi 800 900. Dar daca mai schimb si niste placute, niste discuri, mai costa 1000 1500 lei. Un cauciuc pe 18 premium e minim 600 800 lei.
Dar sa nu facem confuzia totusi si sa credem ca toti care au bmw mercedes audi au venituri mari. Pentru ca nu e asa, multi si le iau, merg pana pica si le vand. Le pun cauciucuri sh aduse din ghermania, schimba uleiul la 30 de mii, etc. Le tine 2 ani avand poate norocul sa nu pice nimic la ele si le vand apoi impecabile, intretinute etc.
#13
Posted 16 June 2017 - 09:04
Cavaliere-bine punctat-pt un fier.Desi este un fier,ne plac,ne atrag si ni le dorim.Simplu: 800 900 o revizie service,1000 lei discuri etc.M ai lamurit pe scurt.Ms frumos
Thanx BMG
This post has been edited by miky_1: 16 June 2017 - 09:11
#14
Posted 16 June 2017 - 09:20
#16
Posted 16 June 2017 - 19:14
Crysis21, on 04 June 2017 - 16:12, said:
La inceput lucram doar la reprezentanta. Costuri:
- bujii, releu, discuri si placute fata spate: 7000 lei
- fulie motor, role si curea accesorii: 3600 lei
- igienizare clima, reumplere si filtru carbon: 1000 lei
- geometrie 300 lei
Apoi am inceput sa lucrez cu un mecanic de incredere ce a foat la banat car:
- schimb ulei + filtre 1000 lei
- schimb ulei cutie 1500 lei
- schimb pompa apa + garnitura corp racitor ulei 700 parca
- schimb bucsa grup diferential
- schimb brate inferioare fata (700 lei piesele)
Astea sunt lucruri ce imi vin acum in minte si preturi aproximative. Au fost mai multe lucrari, dar nu am stat sa ma uit in facturi.
Ma intristeaza postarea ta... Nu inteleg cum de ai putut sa dai atatia bani la reprezentanta. Nici la mecanic nu mi se pare ca este foarte avantajos, piesele pentru revizie costa <600 lei iar manopera ~150 lei. Restul lucrarilor par ok.
Ontopic: si eu te sfatuiesc sa te uiti pe Autokarma/Epiesa, asa vezi cel mai bine la ce preturi se gasesc piesele pentru o masina. Daca te apuci sa intrebi lumea fiecare o sa vina cu preturile lui. Pentru aceeasi masina unul poate sa iti spuna ca da 1500 lei la revizie, altul ca da 500 lei si nu mai intelegi nimic. Depinde foarte mult de tine daca ai un mecanic cinstit, daca stai sa iti comanzi piesele singur, daca iei o masina cu istoric de intretinere, daca vrei sa pui piese de calitate etc.
#17
Posted 19 June 2017 - 13:06
All, on 16 June 2017 - 19:14, said:
Ontopic: si eu te sfatuiesc sa te uiti pe Autokarma/Epiesa, asa vezi cel mai bine la ce preturi se gasesc piesele pentru o masina. Daca te apuci sa intrebi lumea fiecare o sa vina cu preturile lui. Pentru aceeasi masina unul poate sa iti spuna ca da 1500 lei la revizie, altul ca da 500 lei si nu mai intelegi nimic. Depinde foarte mult de tine daca ai un mecanic cinstit, daca stai sa iti comanzi piesele singur, daca iei o masina cu istoric de intretinere, daca vrei sa pui piese de calitate etc.
Asa faci cand iti cumperi prima masina si vrei sa o intretii cat de bine poti. Apoi te trezesti cand vezi diferentele enorme de pret intre piesele comercializate de reprezentanta si cele din magazin. :wacko: Am preferat sa pun mereu piese de calitate, chiar daca au fost mai scumpe. Reprezentanta a fost o greseala. Aveam alta parere...
#18
Posted 19 June 2017 - 14:54
1. kit distributie, vreo 24 de repere imreuna cu uleiul si filtrul de ulei. Toate piesele au fost pe OE. Pret piese: 2600RON; Manopera 600Euro. In pretul de manopera a intrat si garnitura de la galeria de admisie, plus curatatul galeriei
2. baterie VARTA 105Ah AGM - 800RON
3. Placute de frana fata si spate Jurid, OEM - 500RON
4. Filtrele toate pe MAN - 400RON
5. Tampoane OE, plus schimb - 1000RON
Simt ca-mi scapa ceva, dar in mare cam asta am facut pana acum. Sper sa te ajute.
LE. Manopera, doar la un singur mecanic in particular, nu reprezentanta. Este vorba despre acelasi mecanic la care merge si Crysis21. :)
This post has been edited by RaYn3: 19 June 2017 - 14:58
#19
Posted 19 June 2017 - 18:41
#20
Posted 19 June 2017 - 21:39
All, on 19 June 2017 - 18:41, said:
Piesele le-am cumparat eu, iar manopera a fost mai mare pt ca-i xdrive. La reprezentanta costa 6500Ron si schimbau doar lantul superior, plus piesele aferente care tin doar de asta. Un pret putin chiar mai mare, dar tot pe acolo, piese+manopera am primit si de la alt mecanic din tm, doar ca nu inspira prea multa incredere. Poate parea mai mare in comparatie cu preturile practicate de lucian pop spre exemplu, doar ca aveam o luna jumate de asteptat la el, la care se mai adaugau costurile cu transportul pana acolo, cazare o noapte. Pe de alta parte nu cred ca schimba toate piesele nici el. Mai multe decat reprezentanta, clar, dar totusi nu chiar toate douazeci si de repere. Poate ma insel eu totusi si ma corecteaza cineva care chiar a schimbat la el. Tot in acei bani de manopera, mi-a schimbat si placutele de frana.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk