Jump to content

Fum Alb la rece, 320d, 163cp


Recommended Posts

salut, revin cu noutati, dupa 1810km facuti toate lichidele sunt la semn, in afara de motorina nu a consumat nimic altceva, ulei sau antigel, am pus diagnoza, injectoarele sunt in parametri, dar imi da o eroare 4A70 - MAP VALUES INCORRECT, din cate imi dau eu seama masina e REMAPATA si probabil si de acolo fumul, nu e facut ok softul, interesant este ca o incelzesc in realantiv si fum tot iese, dau o tura cu ea nu mai iese fum deloc, nici in mers nici in relantiv, sa fie soft problema, sa fie anulat DPF-ul dar nu cum ar trebuii
Link to comment
Share on other sites

Salutare, vin cu noutati, am desfacut filtrul epurator si uita-ti ce-am gasit, plin de ulei acolo, dar nu am gasit un filtru efectiv, doare niste "serpentine" din plastic, debitmetrul cam afumat si el, turbina in capatul ei foarte curata, fara joc la ax, acum o sa continui pana la EGR sa desfac sa vedem acolo ce este, si sa curat senzorul MAP, acum legat de filtrul epurator este normal ce-am gasit acolo? nu trebuia sa aibe un filtru efectiv acolo?

 

Poze

 

poze

post-29687-0-35540800-1498114407_thumb.jpg

post-29687-0-12998200-1498114443_thumb.jpg

post-29687-0-83422200-1498114671_thumb.jpg

post-29687-0-54234900-1498114678_thumb.jpg

post-29687-0-61871600-1498114740_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ti-am zis de la inceput ca iti arde ulei . Sunt curios cu ce ideie mai vine colegu razzzzvan acuma, cand el a tinut ca este de la injector/ardere incompleta

In momentu asta , ori de la turbo iti baga ulei in admisie ,ori pe langa garnitura de _chiulasa_.

Iti zic sa nu mai umbli cu masina si nu cumva sa turezi motorul in starea asta ca daca incepe si o ia pe ulei se cam duce dracului tot motorul.

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce dar cred ca din cauza garniturii de _chiulasa_ este, din moment ce axul de la turbo este intact, nu are joc absolut deloc, dar si filtrul epurator este uscat, mi s-a spus ca are turbo ceva garnituri si pe acolo sa scape uleiul pe evacuare, acum nu stiu miercuri se desface si se va vedea, sper sa fie de la turbo ca e mai simpla lucrarea

 

Admisia am curatat-o, e curata deci clar nu baga ulei in admisie, ca am desfacut-o iara sa vad, filtru epurator curat, posibil pe partea de evacuare de la turbo sa arunce uleiul afara, si da arunca chiar bine si intreg nu vapori sau picuri

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
Salut am avut aceeasi problema ca si tine...baga ulei in capul pistonului.pe langa asta am avut segmenti uzati...si cu un drum am schimbat segmenti semeringuri cuzineti chiulasa rectificata...plus garnituri noi peste tot...cost total 5000 de lei manopera inclusiv...eu am schimbat si blocul motor ca era spart...asa am luat masina...acum masina merge ceas..nici gram de fum ulei sau altcv pe esapament..pot sa zic ca am motor nou😁sper sa te ajute informatiile date
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce dar cred ca din cauza garniturii de _chiulasa_ este, din moment ce axul de la turbo este intact, nu are joc absolut deloc, dar si filtrul epurator este uscat, mi s-a spus ca are turbo ceva garnituri si pe acolo sa scape uleiul pe evacuare, acum nu stiu miercuri se desface si se va vedea, sper sa fie de la turbo ca e mai simpla lucrarea

 

Admisia am curatat-o, e curata deci clar nu baga ulei in admisie, ca am desfacut-o iara sa vad, filtru epurator curat, posibil pe partea de evacuare de la turbo sa arunce uleiul afara, si da arunca chiar bine si intreg nu vapori sau picuri

 

Nu te mai lua dupa Opaul asta, cu mancatul uleiului, bine ca nu te pune sa faci si un test de compresie. Tu trebuie sa schimbi racitorul de gaze de la EGR. Racitorul de gaze e sub termostatul EGR si are forma dreptunghiulara. Prin el trec niste conducte mici care racesc gazele. Daca una e fisurata iti ajunge lichid de racire in admisie, de unde rezulta si aburul.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut am avut aceeasi problema ca si tine...baga ulei in capul pistonului.pe langa asta am avut segmenti uzati...si cu un drum am schimbat segmenti semeringuri cuzineti chiulasa rectificata...plus garnituri noi peste tot...cost total 5000 de lei manopera inclusiv...eu am schimbat si blocul motor ca era spart...asa am luat masina...acum masina merge ceas..nici gram de fum ulei sau altcv pe esapament..pot sa zic ca am motor nou😁sper sa te ajute informatiile date

 

Salut,

Cat te-a costat blocul motor?La ce service ai facut lucrarea?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.