Jump to content

Recommended Posts

Astazi am fost si eu la service pentru revizie motor: baietii sunt foarte amabili, deschizi, iti explica tot ce vrei sa stii si stiu ce au de facut.

Seful de service George si el la fel de amabil, gata sa te ajute cu orice ai avea nevoie (legat de masina).

Eu sunt multumit de service si as reveni la ei si cu alta ocazie, mi-au inspirat incredere...

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Scopul nu a fost acela de a te influenta insa daca tot ai deschis subiectul hai sa iti explic putin cum sta treaba la noi(lucrez in domeniu). Reprezentatele la noi in marea majoritatea au cei mai prosti mecanici posibili, habar nu au sa foloseasca o diagnoza sau sa identifice o problema. De ce se intampla asta? Culmea nu neparat din vina rerezentantei in sine ci a angajatilor si aici am sa dau un exemplu: Bavaria il angajeaza pe Gigel ca sef de service si il trimite la scolarizare in Germania ca sa stie tot ce tine de Bmw si de modul de a aborda problemele la aceasta marca. Gigel se intoarce in Romania si incepe sa lucreze... pe masura ce trece timpul devine din ce in ce mai bun ca mecanic si ii dirijeaza si pe ceilalti in service, ce sa faca si cum sa rezolve diverse probleme( de regula maxim 2-3 oameni sunt scolarizati). Clienti incep sa afle de faptul ca Gigel care este sef de service la Bavaria este foarte bun in ceea ce face si fac pe dracu in patru prin diverse cunostinte si relatii sa ajunga la Gigel ca el sa se ocupe de masina lor. Cu timpul... Gigel realizeaza ca nu mai merita sa stea ca si angajat, sa se treazeasca in fiecare zi la ora 7 dimineata si sa ajunga la 7 seara acasa pe un salariu fix cand poate bine mersi sa stea acasa, sapa o groapa in curte isi cumpara niste scule din autovit si incepe sa isi anunte asa cum poate clientii ca pot veni direct la el acasa la alte preturi fara de reprezentanta. Dupa un timp Gigel incepe sa produca bani si mai vorbeste cu un baiat sa il faca asociat cu care s-a inteles bine la reprezentata si in care are incredere si pleaca si respectivul, investeste niste bani si devine service specializat BMW. Astfel, clientul e fericit ca Gigel se ocupa 100% de masina lui, Gigel e fericit ca se agita pentru el, ca are afacerea lui si castiga mai bine. Bavaria ramane fara omul in care a investit ceva si o ia de la inceput.

Aceasta poveste este valabila peste tot, nu numai la Bmw, oamenii din reprezenante sunt foarte slab pregatiti, habar nu au cum sa diagnosticheze o problema banala plus ca exista si o lipsa de interes. Avantajul reprezentatei consta in faptul ca daca ai o problema complicata la masina, mai ales pe partea electrica reprezentanta apeleaza direct la constructor pentru a identifica problema dar aceste cazuri sunt destul de rare.

Pot da la nume de reprezentante unde nu mi-as lasa masina nici macar sa imi schimbe filtrul de polen dar nu am niciun interes sa ii vorbesc de rau.

 

Legat de Service Scream (Tezparii) Bmw, personal ii stiu pe baieti si am sa ii recomand tot timpul, sunt oameni de nota 10 care se implica si cauta o solutie cat mai ok fara sa te jupoaie, sunt foarte bine pregatiti. Eu am sa ii recomand tot timpul si nu am niciun interes, de mai bine de un an nici macar Bmw nu mai detin deci nu am de ce sa le fac reclama. Cat despre faptul ca service-ul nu accepta piesele clientului din nou va zic... este normal, iar acest lucru se va schimba peste tot inclusiv la service-urile de cartier. Chiar daca tu vi cu piese OE service-ul nu are cum sa iti ofere garantie pe lucrarea pe care o efectueaza la masina ta. Daca o piesa din cea pe care tu ai cumparata se strica, te vei duce la magazinul de unde ai achizitionat-o iar magazinul respectiv iti va refuza garantia pe motiv ca sevice-ul este de vina. Au fost nspe mii de cazuri. De asemenea asa cum a mai spus un coleg mai sus, niciun service nu vrea sa isi asume responsabilitatea ca tu ai venit cu piesele tale si ca sunt ok, pot fi fake-uri. Sa nu uitam imensa fabrica de uleiuri false care a fost gasita in Rusia, fabricau printre altele si ulei Bmw.

Incercati sa vedeti putin si partea plina a paharului, un service nu poate sa traisca dintr-o manopera pe care ti-o ia la un schimb de ulei sau la un schimb de ambreiaj. Si service-ul ala trebuie sa isi plateasca angajatii, sa plateasca chiria, curentul etc si sa mai aiba si preturi de bun simt pentru toata lumea.

 

Asa merg lucrurile iar in scurt timp singurii care vor mai accepta piese ale clientului vor fi mecanici privati sau service-uri de cartier unde te duci sa faci cel mult o revizie.

 

De asemenea poate o sa va vina greu sa credeti insa in 99% din cazuri service-uri precum Service Scream (Tezparii) Bmw, Bimmer Serv, Ad Garage, Evo Car si altii, au pretul de intrare al pieselor mai scump decat cel de vanzare al magazinelor precum Epiesa sa Autokarma. De ce? Pentru ca aceste magazine vand piese intr-o zi cam cat vinde un service in doua luni. Este imposibil sa ai preturile asemenatoare cu cele pe care le practica magazinele astea din cauza diferentei foarte mare de volum.

 

f bine punctat goodjob.gif

Link to comment
Share on other sites

Toate service-urile sunt super tari pana cand dau de o problema care n-o pot rezolva, m-am lamurit si eu cu un engine faultâŹ, care l-am rezolvat la un service din dezmembrari (ei au facut-o prin eliminare), aveau masina la dezmembrat modelul meu, reprezentanta, service dedicat marci etc, unii au schimbat piese aiurea crezand suta la suta ca aia e problema ...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Îmi place că sunt unii care vin și sunt super mulțumiți, zic că sunt de treabă, amabili, când ei au venit doar pentru un schimb de ulei.

Bineînțeles că a fost totul OK, asta poate să facă oricine, să desfacă un șurub de la baia de ulei, și să schimbe câteva filtre.

 

Să vedem când au ceva mai complicat de făcut, și trebuie să plătească preț dublu pentru o piesă aftermarket, dacă mai sunt mulțumiți.

Oriunde am fost m-am dus cu piesele mele, comandate de mine, la prețul care mi-a convenit și producătorul pe care l-am vrut.

Nu aș accepta să merg la un service și să-mi pună piese aftermarket la preț mai mare decât OE, că vezi doamne au angajați de plătit, chirie, cheltuieli etc. Asta nu-i problema mea. Eu îi plătesc pentru munca care o fac, la oră, și atât. Restul nu mă interesează că au chirie mare, câți angajați de plătit, etc.

 

încă ceva, când îi aud pe unii că nu-și asumă responsabilitatea pentru piesele aduse, și altele, de parcă n-am fi în Romania, unde majoritatea clienților nici nu primesc bon, deci îi plătesc la negru, dar ce să vezi, ai garanție la lucrare dom'le. Da, sigur. Și cum dovedești că ai fost acolo fără factură?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt oameni care nu au timp să caute piesele respective.

Sunt și unii oameni comozi.

 

Ce plătești în mod normal extra la un service din asta vine, nu te interesează ce e în spate, plătești extra "luxul" de a veni și a lăsa mașina, ca apoi să o iei gata reparată, fără să stai să cauți tu piesele, să aștepti după un curier...etc

 

Fie că unii cred sau nu, timpul pentru unii oameni poate fi mai prețios și mai valoros decât 300RON extra :) - da, sună a snob, dar mai e și ăsta un lucru de luat în calcul, pe care service-ul mizează. :queen:

 

Un service însă, repet, face asta pentru a veni în ajutor, nu se ocupă cu vânzări piese auto. Că un service poate face și asta este un extra cost și un moft pe care ți-l asumi sau nu.

 

Calitatea unui service ar trebui să vină din lucrările făcute, nu din prețurile pieselor. Și da, un service cu adevărat bun și util lucrează și cu piesele tale!

Edited by deeJayOg
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, timpul este mai prețios, dar pentru mine asta e plĂŁcerea mea, sĂŁ caut piesele, sĂŁ le comand, sĂŁ le vĂŁd ĂŽn cutii, noi :pardon: Consider asta ca o parte din pasiunea de a avea BMW.

 

ĂntradevĂŁr dacĂŁ sunt atât de experți precum pretind unii atunci sĂŁ taxeze mai mult la orĂŁ, dacĂŁ fac muncĂŁ de o calitate atât de bunĂŁ.

Dar sĂŁ pluseze ĂŽntr-un mod nesmțit la piese mi se pare ca și cum ar lua clientul de fraier. AdicĂŁ sĂŁ-ți spunĂŁ ĂŽn fațĂŁ, și sĂŁ-ți arate negru pe alb cĂŁ o piese costĂŁ (sĂŁ zicem) 3500 lei când tu știi cĂŁ ea de fapt e 1200 lei, și poate OE 3000 lei, tu cum te-ai simți dacĂŁ ai accepta? Ai avea o senzație plĂŁcutĂŁ?

Probabil pe cei care habar n-au cât costã o piesã, cum aratã, sau ce e mai exact, ei ar accepta.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

De asemenea poate o sa va vina greu sa credeti insa in 99% din cazuri service-uri precum Service Scream (Tezparii) Bmw, Bimmer Serv, Ad Garage, Evo Car si altii, au pretul de intrare al pieselor mai scump decat cel de vanzare al magazinelor precum Epiesa sa Autokarma. De ce? Pentru ca aceste magazine vand piese intr-o zi cam cat vinde un service in doua luni. Este imposibil sa ai preturile asemenatoare cu cele pe care le practica magazinele astea din cauza diferentei foarte mare de volum.

 

Și atunci ce-i oprește sĂŁ comande de la epiesĂŁ sau autokarma la rândul lor?

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

nu este chiar asa usor. ca si service care ai contract cu furnizori de piese iti vine piesa direct la service in depozit (in in 2 ore (poate si mai repede).

Cum ar fi ca un service sa dea comanda pe epiesa si sa trebuiasca sa se duca dupa fiecare piesa a doua zi abia?! Nu mai vorbesc de posibilitatea de retur care daca ai contract cu furnizorii functioneaza foarte rapid

 

A spus bine cineva mai sus,pur si simplu asta este modelul lor de business, cei care se pricep poate ca sunt deranjati de anumite adaosuri dar cati nu se pricep?! multi, foarte multi. mai bine ii pierd de clienti pe aia care se pricep (care si asa de multe ori sunt pacoste pe capul servisurilor :)))) ) si raman cu cei care din nestiinta, comoditate sau care sunt foarte darnici la mana care platesc oricat fara probleme indiferent daca adaosul comercial este 0 sau 500% :)))

 

 

Întradevăr dacă sunt atât de experți precum pretind unii atunci să taxeze mai mult la oră,

 

Nici asta nu e chiar asa, ca pentru client cam bate la ochi daca ii iei o manopera prea mare..pentru 1.5 ore de munca. ca se factureaza separat.

Asa gen (hai sa dau exemplu un schimb de discuri +placute fata spate) il incarci la pretul discurilor si placutelor ba chiar ii poti lua manopera mai putin sa dea bine la factura, sa vina si data viitoare, dar tu ti-ai scos inca de 2 ori manopera facturata din adaosul la piese :). Plus ca il poti imbarliga pe client ca tu i-ai pus discuri bune, originale nu facaturi cum lucreaza acum toata lumea :)))

 

* nu ma refer la Service Scream (Tezparii), vorbeam de o practica generalista din multe servisuri atunci cand optezi sa iei piesele de la ei.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Un service însă, repet, face asta pentru a veni în ajutor, nu se ocupă cu vânzări piese auto. Că un service poate face și asta este un extra cost și un moft pe care ți-l asumi sau nu.

te contrazici singur... mie tipa de la Service Scream (Tezparii) mi-a spus clar ca nu primesc clientii cu piesele lor!

 

iar ca sa repari o masina la acest service, ai nevoie de piese, pe care nu ai cum sa le aduci tu, asa ca esti obligat sa le cumperi de acolo... asta nu e niciun moft, e afacere pura !

 

ce e si mai frumos e ca nu iti spun asta la telefon de la inceput, cand faci programarea... afli abia cand ajungi acolo :D

 

Calitatea unui service ar trebui să vină din lucrările făcute, nu din prețurile pieselor.

ar trebui sa vina din ambele, daca nu vor ca clientii sa-si aduca singuri piesele...

 

Și da, un service cu adevărat bun și util lucrează și cu piesele tale!

bingo ! :flowers:

 

Și atunci ce-i oprește sĂŁ comande de la epiesĂŁ sau autokarma la rândul lor?

ai auzit de cont de client PREMIUM ? :D :smoke:

 

majoritatea service-urilor au asa ceva la epiesa... in rest, lucreaza cu distribuitorii clasici, cunoscuti (nu dam nume)

Link to comment
Share on other sites

Paranoia la romani este mare dar PROSTIA este uriasa.......facusem o programare la AB pentru o verificare la lantul de distributie pentru astazi ,pe care am anulat-o deoarece intre timp am facut si o intrebare la Filaret(service autorizat BMW) si am inteles ca si ei fac acest lucru care inseamna demontarea masinii si masurarea elongatiei lantului plus ascultarea cu un aparat.Costurile acestei operatiuni sunt de 200/250 roni.Deci prin urmare nu ma mai grabesc sa prind pseudo-oferta AB de 250 roni doar pentru ca "mi se pare" mie sau altcuiva ca se aude lantul.Ce dracu cautati fratilor la tot felul de mecanici ORL-isti si service-uri care practica preturi la piese aftermarket mai mari decat la piese originale.

Cum fac frate aia la service-ul asta constatarea?Asculta cu urechea si zic:"Domne se cam aude ceva ,poate fi de la lant.......morcovul este bagat si tu preventiv schimbi distributia.Cat de prost sa fi incat sa te lasi manipulat de astfel de oameni,am mai dat ieri pe strada de unii care faceau decalcificari cu hidrogen.....curatau motorul,DPF,EGR si tot ce se poate cu un aparat minune care injecta hidrogen in admisie,lucrau la un Golf 4 de 1.4 benzina cu numere rosii care apartinea unor colorati(samsari sau proaspat proprietari de super masina).

Duceti-va toti la ei ...ce draq sa cautati voi prin reprezentante......acolo se fac doar lucrari de mantuiala si se schimba piesele voastre bune cu altele SH.

 

Ai fost pana la urma la Filaret?

Adica pentru suma scrisa de tine se face cam jumatatea din operatiunea de schimbare a distributiei.

Daca ai fost ne poti da detalii?

thumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

Scopul nu a fost acela de a te influenta insa daca tot ai deschis subiectul hai sa iti explic putin cum sta treaba la noi(lucrez in domeniu). Reprezentatele la noi in marea majoritatea au cei mai prosti mecanici posibili, habar nu au sa foloseasca o diagnoza sau sa identifice o problema. De ce se intampla asta? Culmea nu neparat din vina rerezentantei in sine ci a angajatilor si aici am sa dau un exemplu: Bavaria il angajeaza pe Gigel ca sef de service si il trimite la scolarizare in Germania ca sa stie tot ce tine de Bmw si de modul de a aborda problemele la aceasta marca. Gigel se intoarce in Romania si incepe sa lucreze... pe masura ce trece timpul devine din ce in ce mai bun ca mecanic si ii dirijeaza si pe ceilalti in service, ce sa faca si cum sa rezolve diverse probleme( de regula maxim 2-3 oameni sunt scolarizati). Clienti incep sa afle de faptul ca Gigel care este sef de service la Bavaria este foarte bun in ceea ce face si fac pe dracu in patru prin diverse cunostinte si relatii sa ajunga la Gigel ca el sa se ocupe de masina lor. Cu timpul... Gigel realizeaza ca nu mai merita sa stea ca si angajat, sa se treazeasca in fiecare zi la ora 7 dimineata si sa ajunga la 7 seara acasa pe un salariu fix cand poate bine mersi sa stea acasa, sapa o groapa in curte isi cumpara niste scule din autovit si incepe sa isi anunte asa cum poate clientii ca pot veni direct la el acasa la alte preturi fara de reprezentanta. Dupa un timp Gigel incepe sa produca bani si mai vorbeste cu un baiat sa il faca asociat cu care s-a inteles bine la reprezentata si in care are incredere si pleaca si respectivul, investeste niste bani si devine service specializat BMW. Astfel, clientul e fericit ca Gigel se ocupa 100% de masina lui, Gigel e fericit ca se agita pentru el, ca are afacerea lui si castiga mai bine. Bavaria ramane fara omul in care a investit ceva si o ia de la inceput.

Aceasta poveste este valabila peste tot, nu numai la Bmw, oamenii din reprezenante sunt foarte slab pregatiti, habar nu au cum sa diagnosticheze o problema banala plus ca exista si o lipsa de interes. Avantajul reprezentatei consta in faptul ca daca ai o problema complicata la masina, mai ales pe partea electrica reprezentanta apeleaza direct la constructor pentru a identifica problema dar aceste cazuri sunt destul de rare.

Pot da la nume de reprezentante unde nu mi-as lasa masina nici macar sa imi schimbe filtrul de polen dar nu am niciun interes sa ii vorbesc de rau.

 

Legat de Service Scream (Tezparii) Bmw, personal ii stiu pe baieti si am sa ii recomand tot timpul, sunt oameni de nota 10 care se implica si cauta o solutie cat mai ok fara sa te jupoaie, sunt foarte bine pregatiti. Eu am sa ii recomand tot timpul si nu am niciun interes, de mai bine de un an nici macar Bmw nu mai detin deci nu am de ce sa le fac reclama. Cat despre faptul ca service-ul nu accepta piesele clientului din nou va zic... este normal, iar acest lucru se va schimba peste tot inclusiv la service-urile de cartier. Chiar daca tu vi cu piese OE service-ul nu are cum sa iti ofere garantie pe lucrarea pe care o efectueaza la masina ta. Daca o piesa din cea pe care tu ai cumparata se strica, te vei duce la magazinul de unde ai achizitionat-o iar magazinul respectiv iti va refuza garantia pe motiv ca sevice-ul este de vina. Au fost nspe mii de cazuri. De asemenea asa cum a mai spus un coleg mai sus, niciun service nu vrea sa isi asume responsabilitatea ca tu ai venit cu piesele tale si ca sunt ok, pot fi fake-uri. Sa nu uitam imensa fabrica de uleiuri false care a fost gasita in Rusia, fabricau printre altele si ulei Bmw.

Incercati sa vedeti putin si partea plina a paharului, un service nu poate sa traisca dintr-o manopera pe care ti-o ia la un schimb de ulei sau la un schimb de ambreiaj. Si service-ul ala trebuie sa isi plateasca angajatii, sa plateasca chiria, curentul etc si sa mai aiba si preturi de bun simt pentru toata lumea.

 

Asa merg lucrurile iar in scurt timp singurii care vor mai accepta piese ale clientului vor fi mecanici privati sau service-uri de cartier unde te duci sa faci cel mult o revizie.

 

De asemenea poate o sa va vina greu sa credeti insa in 99% din cazuri service-uri precum Service Scream (Tezparii) Bmw, Bimmer Serv, Ad Garage, Evo Car si altii, au pretul de intrare al pieselor mai scump decat cel de vanzare al magazinelor precum Epiesa sa Autokarma. De ce? Pentru ca aceste magazine vand piese intr-o zi cam cat vinde un service in doua luni. Este imposibil sa ai preturile asemenatoare cu cele pe care le practica magazinele astea din cauza diferentei foarte mare de volum.

nu :)

preturile de intrare sunt in general sub ceea ce zici tu.Depinde mult si de la ce furnizor cumpara, daca iei de la Trost de ex e mai scump.Daca vorbim de OE se pot lua prin contract preturi foarte bune.

In general in service se castiga relativ putin din manopera , grosul vine din piesele de schimb acolo se merge pe la 20-30% adaos. Una peste alta se prefera sa se dea pret mai mic la manopera iar apoi sa se recupereze din piese, oarecum normal e un business si trebuie sa si castigi.Se poate si manopera mai mare si preturi mai mici dar in general omul se uita mai intai la manopera.

Edited by olyro2000
Link to comment
Share on other sites

O sa incerc sa fac si eu un review mai detaliat, pentru ca am fost la ei, pentru mai mult decat un schimb de ulei.

 

 

 

Primul contact cu ei: imi cautam masina, am gasit una bucata 320d lci si programez masina pentru o verificare. Ajung la ei, se uita putin la masina, o pune pe tester..verdict? DA! e buna masina doar ca are o scurgere de ulei la cutia de viteze(este autoamata), m-am uitat si eu alaturi de ei la cutie dar efectiv parca eram prost, nu vedeam nici o picatura de ulei!( am verificat dupa cutia in alt service, cutia nu pierde ulei si merge perfect dupa 2 ani de la achizitia masinii).La final, cand sa plecam de la service, cu masina, tatal meu le cere factura pentru suma de 350 de le(verificarea masinii) iar acestia incep s-o dea din stanga in dreapta pana l-am luat eu pe tata de pe capul lor(tocmai imi cumparasem primul BMW,ma durea undeva de factura lor).

La 3 zile dupa cumpararea masinii, cedeaza fulia. Panica mare, tractat masina pana la ei si facut scandal vreo 10 minute pe tema "Ce dracu ati verificat la masina de 350 de lei, ca deja mi-a picat ceva dupa nici 3 zile de la verificarea masinii?"'.In fine, m-au calmat spunandu-mi ca-mi fac o reducere de 200 de lei, zic super tare, ma informasem ca o fulie si o curea nu costa mai mult de 1200 ron, scad si cei 200 de lei si suma parea ok,dar asta era doar in capul meu.In realitate am platit 1400 de ron (unde a fost aplicata reducerea? inca ma intreb si eu...)

 

 

Al doilea contact si cel mai costisitor: MI SE RUPE DISTRIBUTIA la masina (da, a-ti citit bine, e90 lci 320dA n47), duc masina pe platforma, imi spune ca dureaza o zi pana desface motorul si vede exact ce trebuie inlocuit. DEVIZ? 8.500 RON, zic "bine... asta e situatia, apucati-va de masina". Dupa 2 zile ma suna ca masina e gata, ma duc s-o ridic, dau o tura si totul era si este in continuare ok, masina softata, tragea si trage ca inainte, ABSOLUT NIMIC DE REPROSAT dar, a doua zi dupa ce ridic masina, bag cheia, o pornesc si imi apare martor in bord "Nivel Antigel Scazut". fac poza, ii trimit lui Sorin si-mi spune sa trec pe la ei si ianinte sa completez cu apa si sa vin cu masina cand am timp sa se uite.

 

De aici am inceput sa vad NEPROFESIONALISMUL din ei, adica era evident acest aspect:

Luni - ma duc la ei sa verifice masina si-mi spun ca n-au timp azi si sa vin in alta zi( atunci de ce mi-au spus sa vin cand vreau?!) zic ok, vin in alta zi.

Marti - ii sun, aveti timp azi sa va uitati la masina mea de ce pierde atingel? Nu putem, hai treci joi pe la noi sa vedem ce are.

Miercuri - iar se aprinde martorul de antigel in bord, pun mana pe telefon si ii sun: "Maine (adica joi) vin la voi cu masina ca iar imi curge antigel, SPUNE-MI EXACT la ce ora sa vin cu masina?" Raspunsul lor : "Te astept pe la un 12:00-12:30."

Joi - la 12 fix eram la ei, intru in garaj, am o mica conversatie cu ei si astept...vreo 20 de minute in care ei efectiv nu faceau nimic alt ceva decat sa vorbeasca chestii random. La 12:30 ii vad ca inchid garaju si ii intreb, deja foarte nervos ca ce fac. "AAA, lasa-ne si pe noi sa mancam 15 minute(care au fost 45 min) ca suntem morti de foame". Eu deja eram poker face, ma chemi de la 12, nu te apuci de masina timp de juma de ora si dupa imi spui sa mai astept putin sa mananci...pai de ce m-ai chemat la 12?!

In fine, se intorc de la masa, deschid garajul si imi cer cheia, se duce in curte/parcare unde era masina, deschide capota si cu o lanterna se uita la motor, fara s-o ridice pe elevator sau ceva sub pretextul "nu e nevoie s-o ridicam, daca ai fisuri le vedem"

Raspunsul lor la problema mea dupa ce masina abia iesise din serviceul lor? Mai mergi asa cu ea pana se mai agraveaza ca momentan pare totul ok, poate nu o sa mai ai antigel lipsa Raspunsul lor a fost socant, m-am urcat in masina si n-am mai vrut sa dau de ei.

 

Si stiti de ce spun eu ca acest service nu este unul cu PROFESIONISTI?

M-am dus la primul service de cartier pe care l-am vazut, le-am spus ce problema am cu antigelul, si scoate imediat o super scula, o pompa cu un furtun pe care l-au infiletat in locul capacului vasului de expansiune. Baga presiune in instalatie si verifica daca am vreo scurgere, folosind elevatorul din dotare (REPET, eram la un service mic de cartier, nu la PREA LAUDATII Service Scream (Tezparii) SHIT).

 

 

Parerea mea? Service Scream (Tezparii) se pricepe doar la schimbat distributii si atat... si nu ca se pricep ca sunt ei mari mesteri, ci pentru ca au exersat inainte pe sute de masini ale clientilor si tratandu-i cu spatele daca ceva nu a mers ok dupa.

 

 

PS: Am uitat sa va zic! Stiti cat a durat sa-mi dea factura de 8500 ron? pai 3 saptamani in care i-am stresat zilnic sa o trimita pe mail sau ceva, si cand ma duceam la ei in service sa verifice masina ptr antigel le spuneam si mereu se scuzau ca nu le merge imprimanta, ca n-au stampila si asa mai departe..

 

PS1: ce v-am povestit eu aici este fix adevarul, exista pe pagina lor de farcebook poze cu masina mea de cand fulia a fost schimbata, cand masina a intrat in service cu distributia rupta, plus ca am factura de la distributie

 

PS2:n-am absolut nici o idee de ce masina tot pierdea antigel, de cand a fost verificata ultima data, la serviceul de cartier, masina nu a mai pierdut antigel si efectiv nu mi-am batut capul sa aflu ce a fost.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Sincer eu m-am cam lĂŁmurit cu așa zisele servisuri "specializate" pe o anumitĂŁ marcĂŁ din RomĂŁnia. Din câte am vĂŁzut asta e doar o scuzĂŁ sĂŁ pluseze prețurile (logic din moment ce au o clientelĂŁ limitatĂŁ), și le permite sĂŁ se creadĂŁ mari experți.

 

PânĂŁ la urmĂŁ conteazĂŁ atitudinea celor din service, cum trateazĂŁ clientul, seriozitatea lor, expertiza. Nu sĂŁ te crezi expert, și cu nume de parodie gen Service Scream (Tezparii)

Link to comment
Share on other sites

nu are nicio treaba numele.

iar adevarul este ca in servisurile dedicate sansele sunt mult mai mari sa gasesti pe cineva care sa iti identifice corect o problema (din punctul meu de vedere asta e principala calitate pe care eu o caut la un service - sa identifice corect o problema)

mai departe, calitatea manoperei din pacate este la noroc peste tot :))).. manopera este efectuata de oameni iar un om poate gresi indiferent ca lucreaza pe 10 milioane sau pe 100.

un mecanic poate sa efectueze o lucrare super complexa la perfectie iar a doua zi sa faca gresit un banal schimb de placute sau de amortizoare.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

(..)

calitatea manoperei din pacate este la noroc peste tot :))).. manopera este efectuata de oameni iar un om poate gresi indiferent ca lucreaza pe 10 milioane sau pe 100.

un mecanic poate sa efectueze o lucrare super complexa la perfectie iar a doua zi sa faca gresit un banal schimb de placute sau de amortizoare.

(Aici nu e vorba de doua doua lucrari nu-i asa?)

Adica Service Scream (Tezparii) e scuzabil pentru ca nu a gasit timp sa rectifice scurgerea de antigel a masinii lui koleos???

 

Atentie ca diferenta de la 10 la 100 de milioane e cam mare; asa si pretentiile!!

Nu prea ma intereseaza daca sau cum ai uitat ceva..!

Casca ochii mecanicule/service-ule ce te dai expert, ca de asta ceri banii care ii ceri!!

 

Factorul uman isi are locul lui dar nu cand ceri bani multi!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Sincer eu m-am cam lĂŁmurit cu așa zisele servisuri "specializate" pe o anumitĂŁ marcĂŁ din RomĂŁnia. Din câte am vĂŁzut asta e doar o scuzĂŁ sĂŁ pluseze prețurile (logic din moment ce au o clientelĂŁ limitatĂŁ), și le permite sĂŁ se creadĂŁ mari experți.

 

 

 

In sfarsit un om cu minte! Mecanicul trebuie sa fie responsabil, nu sa alerge numai dupa bani. Ca nu reinventeaza roata la caruta, repara si/sau inlocuieste.

 

Eu merg la service de cartier, pai cum bibileste omul masina si are si initiativa, mai rar. Asta dupa ce 7 ani am mers in alta parte, ca aia se ocupau numai de VAG si BMW. Si le ziceam ce sa faca si ce sa investigheze tot timpul.

Link to comment
Share on other sites

au doua locatii...

 

- Splaiul Unirii 459 (asta e sediul nou, pe car o sa il vedeti in toate prezentarile lor)

 

- Calea Vitan 291 (in fapt un garaj intre alte garaje, la care ajungi cu greu, si pleci si mai greu, mai ales daca mai vine alta masina in spatele tau)...

Link to comment
Share on other sites

Ca tot suntem pe un forum, imi dau si eu cu parerea dupa ce am calcat cu fosta masina prin destule maghernite si reprezentante.

 

De fiecare data cand am fost intr-un service multimarca, si-au dat cu parerea ce are masina pe banii mei. Schimbat piese degeaba si eventual schimbate si prost, ca deh, n-a mai vazut Dorel asa ceva si nici nu s-a obosit sa citeasca un manual sa vada ce zice producatorul.

 

Legat de piese, presupunem ca esti un service ca cel despre care discutam, care are o coada de clienti la usa:

1. Vine "gigel" care a comandat el piesa ca e mai ieftin in alta parte, bineinteles fara sa stie de cod, an fabricatie si etc. Desfaci jumatate de masina si nu se potriveste, ce faci? cine iti plateste tie elevatorul blocat? Eventual mai pierzi si alti clienti, pe cei pe care ii ai la programari, pentru ca nu ai elevatorul liber.

 

2. Acelasi "gigel" care si-a luat masina "premium", comanda cea mai ieftina piesa pe care o vede pe autokarma (ca doar e roman, doar nu da el bani "sa plateasca brandul" la alte piese). Evident, cat dai atata face, piesa se strica in doua saptamani, sau eventual merge prost de la inceput (sa luam exemplu o flansa de amortizor care scartaie de cum ai pus-o pe masina).

Ce se intampla in situatia asta? Gigel zice ca piesa e noua si ca e service-ul prost, n-a stiut sa o monteze.

 

Banuiesc ca mai sunt inca alte 100 situatii de genul. Daca as fi in locul lor, la fel as face.

Mie un pret EXAGERAT pentru o piesa imi spune altceva: nu nesimtire, ci faptul ca nu vor sa puna acea piesa pe masina :)

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

dar cum e cand vii cu piese OE si nu vor sa ti le monteze ???

 

culmea, la piese OE ai garantie numai daca le montezi intr-un service autorizat pt acea marca... dar daca te refuza cu piese OE si prefera sa iti monteze piese aftermarket, cine e gigel si cine e dorel in faza asta ? :sorcerer:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.