Jump to content

Termostate e60


kevinn14

Recommended Posts

Salut . Am verificat si eu temperatura apei in meniul ascuns si inafara orasului nu se ridica mai mult de 70 grade . Pe loc se duce in 86-87 .

Asta-vara cand am verificat in meniul ascuns prima data statea la 86-87 si inafara orasului , fara probleme .

 

Am inteles ca ar trebui schimbate cele 2 termostate , acum intrebarea mea este , sigur este problema de acolo ?

E cineva care le-a schimbat si tot nu se ridica apa ?

Eu nu imi dadeam seama daca nu intram in meniul ascuns , caldura mi se pare ca baga ok .

 

Am mai auzit la cineva ca ar trebui schimbat si racitorul de ulei de la cutie ... ca ar mai fi un termostat in el ...? Are legatura , stie cineva ?

E vb de un e60 530xd

Multumesc anticipat .

Edited by kevinn14
Link to comment
Share on other sites

Salut . Am verificat si eu temperatura apei in meniul ascuns si inafara orasului nu se ridica mai mult de 70 grade . Pe loc se duce in 86-87 .

Asta-vara cand am verificat in meniul ascuns prima data statea la 86-87 si inafara orasului , fara probleme .

 

Am inteles ca ar trebui schimbate cele 2 termostate , acum intrebarea mea este , sigur este problema de acolo ?

E cineva care le-a schimbat si tot nu se ridica apa ?

Eu nu imi dadeam seama daca nu intram in meniul ascuns , caldura mi se pare ca baga ok .

 

Am mai auzit la cineva ca ar trebui schimbat si racitorul de ulei de la cutie ... ca ar mai fi un termostat in el ...? Are legatura , stie cineva ?

E vb de un e60 530xd

Multumesc anticipat .

 

Da ! in mod sigur unul din termostate este defect... Recomandarea mea este sa le schimbi pe ambele atat cel general cat si cel EGR, astfel vei stii sigur ca pe viitor nu vei mai avea probleme cu termostatele.. Daca poti sa lei iei MAHLE ar fi super :thumbsup:

 

PS: Nu e bine sa mergi foarte mult cu masina daca nu ajunge la temp optima adica 88-90 grade pt ca dpf-ul nu isi mai face procesul de regenerare si in timp vei avea probleme

Link to comment
Share on other sites

Da , nu o sa merg . Dpf oricum nu mai am dar nu vreau sa merg așa . Acum sincer nu știu de când este problema pt ca vara când am verificat , eram mai mult curios de meniul ascuns .... erau 30 grade afara și stĂŁtea apa si inafara orașului la 88 grade ... e posibil sa fie de ex de iarna trecutĂŁ ... eu nici nu prea dau drumul la caldura ca nu suport .... mie și acum mi se pare ca baga f f cald ... sper sa se rezolve , le schimb sapt care vine .

Am mai vĂŁzut pe farcebook ca au schimbat unii ambele termostate și tot nu li se ridica apa , de-asta ĂŽntrebam

Edited by kevinn14
Link to comment
Share on other sites

Da , nu o sa merg . Dpf oricum nu mai am dar nu vreau sa merg așa . Acum sincer nu știu de când este problema pt ca vara când am verificat , eram mai mult curios de meniul ascuns .... erau 30 grade afara și stĂŁtea apa si inafara orașului la 88 grade ... e posibil sa fie de ex de iarna trecutĂŁ ... eu nici nu prea dau drumul la caldura ca nu suport .... mie și acum mi se pare ca baga f f cald ... sper sa se rezolve , le schimb sapt care vine .

Am mai vĂŁzut pe farcebook ca au schimbat unii ambele termostate și tot nu li se ridica apa , de-asta ĂŽntrebam

 

Bun sa te fac sa intelegi putin despre ce este vorba..Singurul mod in care motorul se poate raci este daca apa trece prin radiator iar dupa aceea intra in motor. Termostatul este ca o poarta intre radiator si motor el are rolul de a sta inchis si sa nu permita ca apa care trece prin radiator sa intre in motor pana cand acesta nu ajunge la 90 de grade, in momentul cand acesta a ajuns la 90 de grade se deschide si permite sa intre putina apa rece cat sa scada temperatura in jur de 88 de grade dupa care se inchide iar si face acest lucru in mod continuu...

 

La tine in mod sigur unul din termostate este blocat pe deschis si astfel tot timpul intra apa rece in motor.. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Bun sa te fac sa intelegi putin despre ce este vorba..Singurul mod in care motorul se poate raci este daca apa trece prin radiator iar dupa aceea intra in motor. Termostatul este ca o poarta intre radiator si motor el are rolul de a sta inchis si sa nu permita ca apa care trece prin radiator sa intre in motor pana cand acesta nu ajunge la 90 de grade, in momentul cand acesta a ajuns la 90 de grade se deschide si permite sa intre putina apa rece cat sa scada temperatura in jur de 88 de grade dupa care se inchide iar si face acest lucru in mod continuu...

 

La tine in mod sigur unul din termostate este blocat pe deschis si astfel tot timpul intra apa rece in motor.. :thumbsup:

 

 

Am ĂŽnțeles . Sapt asta le schimb ĂŽnseamnĂŁ ca trebuie sa fie in regula dupĂŁ schimbare . Mersi mult .

Link to comment
Share on other sites

Astazi am apucat sa le schimb .L-am schimbat intai pe cel EGR , am dat o tura si prin oras si pe afara , parca doar in oras statea ceva mai bine , inafara orasului scadea iar in 70-72 . Apoi l-am schimbat si pe cel mare ( original ) , si temperatura sta acum inafara orasului la 90-91-92 grade si in oras 94-95-96-97 grade . In orice caz dupa ce se incalzeste masina nu mai scade temp sub 90 . Poate este doar o senzatie dar mi se pare ca mi-a scazut si consumul putin :)
Link to comment
Share on other sites

Astazi am apucat sa le schimb .L-am schimbat intai pe cel EGR , am dat o tura si prin oras si pe afara , parca doar in oras statea ceva mai bine , inafara orasului scadea iar in 70-72 . Apoi l-am schimbat si pe cel mare ( original ) , si temperatura sta acum inafara orasului la 90-91-92 grade si in oras 94-95-96-97 grade . In orice caz dupa ce se incalzeste masina nu mai scade temp sub 90 . Poate este doar o senzatie dar mi se pare ca mi-a scazut si consumul putin :)

 

Acum poti fi sigur ca nu o sa mai ai probleme cu termostatele o perioada buna de timp :thumbsup:

 

Si da, un motor care functioneaza la temperatura optima este mai economic :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut colegi si Sarbatori Fericite .

Revin si eu asupra acestui topic , dupa cum se vede in postari , am schimbat ambele termostate acum un an ( decembrie 2017 )

Temperatura apei a stat ok , pana in seara asta cand am verificat iar ( culmea acum 3 seri am verificat si era ok ) In oras apa imi sta undeva intre 75-79 grade , cum ies din oras incepe sa creasca 85-87 ... intru in oras scade iar 75-80 ... pe loc parca creste ( 80-81-82 ) nu am mai asteptat sa vad mai mult . Care sa fie problema , mi-a picat iar cel de la egr ? Atat tine , 1 an ? Stiu ca era normal invers sa stea mai sus in oras si inafara sa scada ? Va rog dati-mi o parere ca o iau razna ma dispera termostatele astea ...

Link to comment
Share on other sites

Sunt consumabile .f proaste am avut si orig si producator . La fel anual cedau

 

Da , dar acum ar fi mai multe sanse sa fi picat cel de egr nu ? Din moment ce la viteza imi sta la 85-87 ? Adica data trecuta cand le am schimbat pe amandoua imi statea la 68 grade la viteza mare si 85 in oras ... si tin minte ca imediat cum l-am schimbat pe cel mare si-a revenit instant

Link to comment
Share on other sites

Da , dar acum ar fi mai multe sanse sa fi picat cel de egr nu ? Din moment ce la viteza imi sta la 85-87 ? Adica data trecuta cand le am schimbat pe amandoua imi statea la 68 grade la viteza mare si 85 in oras ... si tin minte ca imediat cum l-am schimbat pe cel mare si-a revenit instant

 

nu poti decat sa incerci , cel de sus e f usor de schimbat asa ca nu ai nimic de pierdut, poti sa o faci si tu

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat , l-am schimbat pe cel de egr . Tot scade putin imediat cum intru in oras pana pe la 81-82 dar apoi creste iar . In parcare mi-a ajuns la 90 . Cu cel de anul trecut nu mai trecea de 85-86 .

Am pus original acum si cel de egr ... sper sa fi fost asta greseala , ca anul trecut am lus Behr . Adica sper sa nu fie asta durata lor de viata — 1 an

Link to comment
Share on other sites

Ce observ de cand am schimbat iar asta de egr : in oras imi ajunge pe la 85-86 dar doar daca merg mult cu masina in oras gen minim 30-35 minute :) apoi nu mai scade dar totusi mi se pare mult , eu am avut numai benzina pana acum.... deci la drumurile pe care le fac eu inseamna ca nu imi ajunge niciodata la temp optima in oras .

Inafara orasului creste f repede si sta intre 84-88

Link to comment
Share on other sites

Am sunat pe mecanicul de la service si zice ca normal ca a facut aerisirea . Deci nu stiu pe mine problema ma depaseste ...

azi am facut un drum mai lung si se pare ca de fapt nu s-a rezolvat problema prin schimbarea termostatului egr ... sau s-a rezolvat partial nici nu stiu ...

masina cand merg mai tare peste 100 km/h sta apa intre 84 si 87 ... cum intru intr-o localitate scade la 81-82 ( mers 50-60 km/h )

Pe loc sta apa pe la 84-85 cu caldura pe auto la 22 grade , daca dau caldura la maxim scade la 76-77 grade .

Nu mai inteleg nimic ... termostatul egr este schimbat de cateva zile original ... termostatul mare schimbat fix acum un an - original ...

la service imi zic ca imi schimba iar termostatul mare ... cum e posibil sa pice asa repede ? Este asta simptop de termostat mare defect ? Stiam ca daca e ala defect sta apa la viteza mare la 68-70 grade , ca asa imi statea anul trecut inainte sa il schimb ...?

Am inteles ca ar mai fi o pompa auxiliara de apa ... sa fie aia ? Sau poate chiar pompa de apa ...? Ce fac , dati-mi un sfat ca o iau razna ... a mai patit cineva asa ? Sa stea apa ok la viteza mare si la viteza mica sa scada la 80-81 si cu caldura la max la 77 ? In acelasi timp , daca las caldura la maxim cu viteza mica scade la 77-78 si apoi daca ii dau tare peste 110-120 incet incet isi revine - max 85-86 grade ( tot cu caldura la max )

Ce naiba sa ii fac sa ii schimb toate piesele din ea .... ?

 

Mai exista si partea asta ciudata , deci merg tare sta apa ok 86-87 grade , incetinesc treptat pana opresc masina ajunge apa la 80-81 grade cu masina pe loc , dar daca o las asa pornita ajunge iar la 87-88 grade ... am vazut asta stand la coada in vama

Link to comment
Share on other sites

Daca te deranjeaza rau diferenta de la 86 la 90 nu ai decat sa le schimbi anual, sa platesti cat nu face, e problema veche asta cu termostatele. Nu cred sa influenteze asa mult mersul motorului sau consumul 4-5 grade. Piesele de schomb sunt slabe, pe original nu te atingi de ele. Edited by calinus68
Link to comment
Share on other sites

Daca te deranjeaza rau diferenta de la 86 la 90 nu ai decat sa le schimbi anual, sa platesti cat nu face, e problema veche asta cu termostatele. Nu cred sa influenteze asa mult mersul motorului sau consumul 4-5 grade. Piesele de schomb sunt slabe, pe original nu te atingi de ele.

 

Asta e problema ca sunt puse ambele pe original ... le am schimbat fix acum un an cel mare original , cel egr Behr . Acum cateva zile l-am pus si pe cel egr original . Nu ma deranjeaza ca sta la 86 in loc de 90 , ci ma deranjeaza ca atunci cand reduc viteza scade pana la 80-81 ... si daca dau caldura la max pana la 76-77 si apoi creste iar ...

o fi picat iar cel mare ? Mai e si problema ca in oras , deci daca plec cu ea si merg exclusiv in oras ajunge f greu la 85-86 acum pe timp de iarna ...

ce sa fac sa il schikb iar pe cel mare ?

Link to comment
Share on other sites

Daca sta apa la 86 de grade, mergi linistit. Sa nu stea la 57-63 de grade. 85 in medie e ok ;)

 

Da , sta la 86-87 in mers inafara localitatii , cum scad viteza de ex localitati 60 km/h scade la 80-81 grade , daca dau caldura la max ajunge pe la 76-77 apoi incepe sa creasca iar daca raman la viteza mica dar f greu , doar daca merg iar mai tare creste iar in 86-87 repede

Edited by kevinn14
Link to comment
Share on other sites

Am fost azi cu un prieten cu un 520d sa vedem cum ii sta lui am mers prin oras si pe exterior , nu stiu daca avea sens comparatia , al lui fiind alt motor , dar i-am dat o veste proasta , a lui sta inafara orasului la viteza 49-50 grade si in oras urca pe la 64-65 :))))

Deci a mea sta bine bine ...

oricum ar fi m-am hotarat maine sa comand termostatul mare din nou , pe original ... nu cred ca este normal odata ce mi-a ajuns peste 84-85 sa mai imi scada . Asa verific si daca cei de la serviceul de anul trecut mi l-au pus original sau nu , pt ca am ajuns sa suspectez asta acum .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.