Jump to content

Termostat defect


Recommended Posts

Salut!Astazi masina a stat la relanti in jur de 20 de minute si nu a dat caldura iar temperatura apei nu a iesit din zona albastra, banuiesc ca termostatul este defect.Cum imi pot da seama daca este defect?Mentionez ca masina este un e46 318ci.

probezi furtunul gros, cel de jos de la radiator, unde are senzurul de temperatura, din partea stanga cum te uiti la motor. Trebuie sa fie rece furtunul.

 

Piesa nr.8 de aici: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BP71-EUR-12-2001-E46-BMW-318Ci&diagId=17_0214

 

Daca furtunul este rece, inseamna ca termostatul este bun.

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

Buna seara , dragi posesori de bmw-uri si priceputi la bmw-uri .

 

Detin un e46 , 330 cd fl 204 cam din luna mai 2017 .

 

Toate bune si frumoase , de cand am cumparat-o nu am luat seama temperaturii motorului , dar in luna octombrie mi-a atras atentia un prieten despre faptul ca temperatura motorului nu este cea corecta , intrucat potentiometrul era mereu la prima liniuta si nu la jumate cum ar fi trebuit sa stea .

 

am mai circulat asa pana acum , iar acum odata cu venirea gerului am mers la un mecanic si am schimbat termostatul .

 

problema e ca temperatura este aceeasi .

 

precizez ca nu mi-a ajuns acul la jumatatea ceasului decat o singura data cand am mers foarte repede cu masina.

 

in seara asta am intrat in meniul secret al masinii , iar dupa un drum de aproape 20 km , temperatura apei era de 70 grade.

 

Mecanicul spune ca este de vina ceasul , dar nu cred .

 

Pe tester au aparut mai multe erori respectiv

- senzorul temperatura exterioara defect , cu toate ca l-am schimbat recent si in bord imi apare temperatura corecta

- 410c si 4152 - care se refera la faptul ca au fost scosi clapetii de admisie si puse dopuri in locul sistemului

- 4221 - cilindrul 1 circuit bujie

- 4222 - cilindrul 2 circuit bujie

- 4232 - cilindrul 3 circuit bujie

 

Daca ati intalnit astfel de probleme , sau aveti idee .. va astept sa va dati cu parerea , chiar si daca nu sunteti mecanici :)

Link to comment
Share on other sites

Termostatul de pe racitorul de ulei al cutiei automate l-ai verificat?

am cutie manuala . nu inteleg ce treaba au una cu alta .

 

inca ceva .. mergand cu clima la maximum 32 grade si la ultima treapta a ventilatorului ... nu este o caldura chiar asa cum ar trebui sa fie la o masina . practic nu ai mai putea sa respiri daca ai merge la ultima treapta .... dar eu merg mereu asa ca sa am o temperatura optima in habitaclu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.