Jump to content

Identificare corecta sonde lambda


Liviu George

Recommended Posts

Va salut, i-am dat de cap cat de cat programului INPA, nu merge pe toate modulele momentan, dar am identificat cel putin pe ENGINE problemele. Am 2 erori, una permanenta cu senzorul nivel ulei pe care o sa il schimb cat de curand odata cu baia si una asa cum banuiam pe sonde. Lucrez in domeniul pieselor si vreau sa o iau zilele astea, problema e ca nu stiu pe care sa o iau.. Va las atasata o poza aici cu testul din INPA, eroarea e clar pe bank 2, banuiesc ca e sonda inainte de catalizator bank 2, dar nu sunt 100 % pentru ca am si pe lambda bank 2 senzor eroare..sper ca e cauza primei sonde si nu s duse ambele :)) . Astept si parerile voastre colegi, multumesc anticipat!

post-87751-0-03790000-1552826785_thumb.png

post-87751-0-55312400-1552826914_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns, dar cu scuzele de rigoare iti zic ca nu am inteles care anume este. Acolo explica de un motor clasic in 4 cilindri care are 2 sonde, bank 1 si 2..asa e simplu, dar la mine are 4, stiu ca este inainte de catalizator. Bank 2 la masina mea e pe cil 1 si 3 sau pe cil 2 si 4 ? Asta e nedumerirea mea. Oricum, multumesc mult pentru raspuns, o sa mai caut si vad sigur care este, stiu ca e aia inainte, oricum de regula alea pica primele.

Edited by Liviu George
Link to comment
Share on other sites

In linkul 2 explica ca pe partea pe care este primul piston/bujie de acolo se incepe numaratoarea.

Deci prima sonda e cea din fata, pe evacuarea respectiva, de dinaintea filtrului, apoi numarul 2 (bank2) este dupa filtru.. s.a.m.d. (3-4 pe partea cealalta)

Desigur numaratoarea poate diferi la alte marci...

 

Pune ultimile 7 caractere poate aflam de undeva numaratoarea.

 

Sau daca deconectezi oricare din cele 4 probabil o eroare va aparea daca retestezi cu INPA..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

In linkul 2 explica ca pe partea pe care este primul piston/bujie de acolo se incepe numaratoarea.

Deci prima sonda e cea din fata, pe evacuarea respectiva, de dinaintea filtrului, apoi numarul 2 (bank2) este dupa filtru.. s.a.m.d. (3-4 pe partea cealalta)

Desigur numaratoarea poate diferi la alte marci...

 

Pune ultimile 7 caractere poate aflam de undeva numaratoarea.

 

Sau daca deconectezi oricare din cele 4 probabil o eroare va aparea daca retestezi cu INPA..

M-am mai documentat si am gasit ca bank 1 sunt cil 1-4 si bank2 cil 2-3.

Astea sunt ultimele 7: fZ54518, am reusit sa identific ca 11787512976 e codul de origine pt bank 2(cil 2-3). Am cautat si in partslink si tot asa imi da, deci sunt 99% ca asa este si sonda asta e cu probleme. Mai astept totusi.

Edited by Liviu George
Link to comment
Share on other sites

Am luat sonda, am zis sa ma apuc azi de ea și dezastru complet.. 😂😂Nu am catalizatoare pe galerie, am un singur catalizator la mijlocul mașinii, 2 sonde clasice, una ĂŽnainte și una dupĂŁ.. Nu mai ĂŽnțeleg nimic la mașina asta....

Ce corespunde si ce nu corespunde in poza a doua poza din primul post?

Sa inteleg ca doar partea a doua de sub masina, exista ca in acel desen.

Link to comment
Share on other sites

Ce corespunde si ce nu corespunde in poza a doua poza din primul post?

Sa inteleg ca doar partea a doua de sub masina, exista ca in acel desen.

Am inteles ca exista unele modele cu 2 sonde, ft rare totusi si din cate am auzit nu euro 4, dar a mea e e4. Din printul facut la inpa reiese ca am 2 sau 4 sonde citite in program ?!

Link to comment
Share on other sites

E jale cu mașina asta.. Am luat azi sonda noua, lucrez cu piese auto asa ca o dau retur nu e pb. Am bĂŁgat mufĂŁ, se ĂŽncĂŁlzește, e ok.. Dar da aceeași eroare... Am scos și mufĂŁ de la a doua sonda, cea dupĂŁ cât și apare alta err, deci aia e ok. Ăn grafic la inpa nu se modifica valorile dacĂŁ scot ambele mufe...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.