BMWClub: E46 1.8ti n42b20a - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

E46 1.8ti n42b20a Probleme de functionare

#1 User is offline   stuparu_alexandru 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 08-December 19

Posted 08 December 2019 - 12:43

Va salut!

Am o mare problema cu masina mea, mai precis motorul.
Fac mentiunea ca masina are cutia de viteza automata.
La plecarea de pe loc (turatii mici) motorul nu merge rotund, lasa impresia ca merge in 3. Cand accelerez la turatii mai mari pare ca merge ok, desi tot are un 10% ca are ceva.
In momentul in care stationez, cu ea la relanti, fie stop sau parcare, motorul incepe sa tremure serios si se aprinde si martorul de "check engine". Asta dupa vreo 15 secunde. Cand plec, se stinge martorul si pare ca si-a revenit.
Daca stau 1 minut la semafor cu ea, incepe sa mearga in 2-3 pistoane, opresc pe dreapta, repornesc motorul si isi revine.

Pe tester imi apare eroare de "missfire la cilindrul 3 si 4".

Am schimbat la ea, debitmetru aer, bobine, bujii, distributie.

Mecanicul mi-a zis ca s-ar putea sa fie de la axa de valvetronic. Din ce m-am mai uitat pe net, e posibil sa fie si senzorul pozitie ax came, dar nu stiu exact pana nu verific.

Orice sfat sau parere mi-ar prinde bine.

Merci anticipat!
0

#2 User is offline   manole2000 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 638
  • Joined: 15-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti, Arges

Posted 08 December 2019 - 13:04

Salut. Incearca cu benzina de la Rompetrol.
-1

#3 User is offline   stuparu_alexandru 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 08-December 19

Posted 08 December 2019 - 13:26

Doar Rompetrol sau OMV bag in ea.
Merci oricum, dar nu cred ca de la benzina face asa.
0

#4 User is offline   torvalds 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 169
  • Joined: 18-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 08 December 2019 - 14:43

Ce bobine si bujii ai pus ?
0

#5 User is offline   stuparu_alexandru 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 08-December 19

Posted 08 December 2019 - 15:36

Bujii NGK bobinele after market ceva.
Ideea e ca facea asa si inainte sa le schimb.
0

#6 User is offline   torvalds 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 169
  • Joined: 18-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 09 December 2019 - 14:48

intreb pentru că eu am prins bujii beru contrafacute precum și bobine tot beru tot contrafacute (adică mergea prost cu bujiile iar bobina dade anumia missfire)

din epopeea mea cu motorul n42 pot sa te sfatuiesc să incercu urmatoarele

să scoți mufa de la debitmetru sa vezi daca are vreun efect . din cate imi amintesc daca e scoasa mufa de la debitmetru se dezactiveaza valvetronicul - adică supapele sunt deschise la maxim, ca si cum nu ai avea VVT, iar accelerarea nu se ami face din vvt ci se face din clapetă, modul clasic . totodată se va dezactiva si vanosul . ideea e ca fara debitmetru va merge pe o hartă de avarie

sa lasi mufa de la debitmetru si sa scoti doar mufa de la senzorul excentric ceea ce va dezactiva valvetronicul dosar dar vei ramane cu vanosul.

Asta ca sa iti faci o idee despre sistemul care iti genereaza probleme .

Missfire ul este doar efectul unei probleme .

Dacă ai avut probleme cu simeringuriel de la supape si a luat-o pe ulei, ar putea fi si catalizatorul care s-a înfundat .

Oricum, fă o diagnoza cu un INPA sau ce soft gasesti si zi-ne erorile .
1

#7 User is offline   Bmwlido 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 52
  • Joined: 15-September 19

Posted 09 December 2019 - 15:49

Mai verifica odata bujiile/bobinele si tot traseul electric. Eu zic ca problema e de la senzorul de pe arborele cotit, poate sa iti dea missfire pe cilindri si din cauza chiuloasei uzate/fisurate. Ideea e ca nu-ti combina cum trebuie amestecul pe cilindri aia 2.
0

#8 User is offline   stuparu_alexandru 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 08-December 19

Posted 10 December 2019 - 18:37

update:
se pare ca problema e din distributie, a fost pusa prost.

am de schimbat acum niste supape din ce mi s-a zis.. sa vedem. sper sa nu mai fie nevoie de alte postari
0

#9 User is offline   stuparu_alexandru 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 08-December 19

Posted 03 January 2020 - 19:53

Salut,

Dupa ce s-a facut testul de compresie, sunt dusi cil 2 si cil 3.
Nu e din supape, s-ar parea ca sunt segmentii dusi.

Un mecanic mi-a zis ca nu e adevarat si ca axa valvetronicului e vinovata si ca poti sa nu ai compresie daca e axa dusa.
Ca segmentii se duc foarte rar etc.

Aveti cumva idee daca este posibil? Tinand cont ca masina prinde chiar si 180km/h sa fie doar axa defecta si intr-adevar sa nu faca compresia din cauza aia?

Merci anticipat!
0

#10 User is offline   valifocus 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 25
  • Joined: 29-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanța

Posted 05 January 2020 - 05:42

Am avut și eu simptomele tale. Dupa ce am schimbat bujii, bobine, vvt, carter etc.. Am schimbat axa de la vvt și culbutorii și problema s-a remediat.
Senzorul de crankshaft nu este, l-am avut și pe ala stricat.... Dacă e stricat îți oprește motorul de tot. Senzorul de camshaft nu are treabă decât dacă da eroare doar el, în rest este doar o comunicare defectuoasa cu alte echipamente. Se schimba repede și costa câteva zeci de lei.
Ce am spus aici sunt doar niște păreri reieșit din propria experiență.
Succes!
0

#11 User is offline   stuparu_alexandru 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 08-December 19

Posted 06 January 2020 - 21:34

Merci!
0

#12 User is offline   stuparu_alexandru 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 08-December 19

Posted 13 January 2020 - 18:23

Am rezolvat-o.

Problema era axa/sistemul valvetronic, mi-a scos toata nebunia aia, a inlocuit-o cu alta, masina merge acum.
0

#13 User is offline   roby_m 

  • Frumos
  • Group: Members
  • Posts: 1348
  • Joined: 16-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 13 January 2020 - 18:47

View Poststuparu_alexandru, on 13 January 2020 - 18:23, said:

Am rezolvat-o.

Problema era axa/sistemul valvetronic, mi-a scos toata nebunia aia, a inlocuit-o cu alta, masina merge acum.


Bravo! Ce mecanic a fost cel care a identificat problema si a schimbat axa? Intreb ca sa stiu daca voi avea eu sau altcineva nevoie pe viitor.
0

#14 User is offline   stuparu_alexandru 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 08-December 19

Posted 13 January 2020 - 21:18

View Postroby_m, on 13 January 2020 - 18:47, said:

Bravo! Ce mecanic a fost cel care a identificat problema si a schimbat axa? Intreb ca sa stiu daca voi avea eu sau altcineva nevoie pe viitor.


Cred ca Gabriel il cheama, are un service langa Parcul Tineretului/Mofleni, fosta Chimica, e undeva pe stanga in curtea fabricii aleia.

Asa ca scurt istoric, eu cautam prin anunturile pentru dezmembrat si respectivul mi-a dat numarul lui sa vorbesc cu el. A cam fost singurul care si-a dat seama ca de acolo e.

La Targoviste era vorba de 1000 de euro, planat, schimbat supape, distributie.. altcineva mi-a zis ca-s segmentii dusi, din nou o gramada de bani...

Din fericire a iesit bine, era cea mai ok varianta.
1

#15 User is offline   roby_m 

  • Frumos
  • Group: Members
  • Posts: 1348
  • Joined: 16-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 13 January 2020 - 21:20

Da, Gabi e mecanicul la care apelez si eu pt lucrurile pe care nu mi le pot face singur.
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
1 members, 1 guests, 0 anonymous users

  1. ThunderClapRO

www.bmwclub.ro trafic.ro