Jump to content

Recommended Posts

Pe 2.0d M47 eu aveam in exterior: 5.5 (mers frumos, pe la 90-100), 6% mers normal, clima, bagaje etc, 6.5% mers tare, tinuta de exemplu pe pilot la 150.

Si astea pe o masina mult mai grea (e39), mereu plina (concedii) si mereu cu clima.

 

Toate testele facute la pompa, ori de la plin la plin, ori pe 100 km sa zicem. Daca nu ai facut consumul la pompa, si vb de BC, ala la majoritatea nu e corect.

 

Consumuri de 8 extern, clar ca nu sunt pt motorul asta, evident are o problema de amestec.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De când am luat maĂâ˘ina am avut problema asta. Ambele termostate defecte , problema remediata, am anulat clapetele swirl Ăâ˘i am gĂŁsit galeria ĂŽnfundatĂŁ la maxim, problema remediata. DupĂŁ asta maĂâ˘ina trĂŁgea Ăâ˘i mai bine, iar la consum nici nu ma uitam. Din Noiembrie a ĂŽnceput brusc sa consume peste parametrii, termostate noi, galerie Ăâ˘i egr curate, valori map Ăâ˘i maf bune. Ce sa zic... o sa mai verific ĂŽncĂŁ o data furtun turbo - intercooler deĂâ˘i nu ĂŽmi da pe tester nici o eroare ca Ăâ˘i cum as pierde boost. La decerelare am un sunet care provine de la turbo, un fel de blow Off, sunet care n-are ce cautĂŁ acolo.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

De când am luat masina am avut problema asta...

Subscriu la problema. Cam tot e nou pe ea. Termostate, turbina, filtru particule, filtre, ulei Consumul nu scade sub 9-10 media.

 

Cand ii aud pe unii ca un consum mediu de 8 e normal. ... NU E normal ... am doua E61 acelasi M47 pe amandoua ... pe una am consum normal de 5,5% media ... Ce cealalta 10% si nu ii dau de cap.

 

Daca cineva s-a mai confruntat cu problema asta rog a posta rezultatul.

Edited by Coscho
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

DupĂŁ ce am recondiționat acum turbina a doua oara, nu știu cum mi au reglat geometria, ideea este ca te bagĂŁ in scaun pe la 2500-2600 rpm. Ănainte de la 2100-2200 , inclusiv cu softul lui Dragoș pe low rpm sa fie cuplu mai mare. Daca accelerezi de jos ai impresia ca are lag foarte mare deoarece pana ajunge la 2500 rpm ca sa bage dureazĂŁ :)). Daca mergi mai tare nu simți deoarece schimbi in cuplul care i place ei.

 

Fiind spuse cele de mai sus, mi a crescut consumul cu minim 1l/100km in orice condiții, la rece este mult mai mare si in oras este mult mai mare, probabil pentru ca nu mai are cuplu in ture joase.

 

Nu știu daca asta poate sa fie o cauza la tine, ĂŽnsĂŁ este o cauza la mine, m am obișnuit cu noul comportament al masinii, nu ma deranjeazĂŁ consumul insa o observatie vizavi de a doua reconditionare a turbinei, prima oara nu mi au umblat la geometrie, acum au schimbat o.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Debitmetru? Senzori? Clar ca e o problema de amestec...si compenseaza cu combustibil.

 

Debitmetru bun. Valori : 7 g/s relanti, 23-35 g/s 2.000 rpm sarcina cu a 3 a. Alte erori nu are.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Exact... dar un seria 1 de 1315 kg.. sa consume cât un 2.0 benzina.. Ăâ˘i sa mai bagi Ăâ˘i bani in turbo Ăâ˘i injectoare degeaba. AĂâ˘a luam un 120i N46 fĂŁrĂŁ Common Rail Ăâ˘i aia era. Semeringuri supape Ăâ˘i verificat Vanos, fĂŁrĂŁ dureri de cap. Benzina Ăâ˘i talpa.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Chiar nimeni nu a mai avut problema asta Ăâ˘i nu i-a dat de cap?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

DupĂŁ ce am recondiĂâşionat acum turbina a doua oara, nu Ăâ˘tiu cum mi au reglat geometria, ideea este ca te bagĂŁ in scaun pe la 2500-2600 rpm. Ănainte de la 2100-2200 , inclusiv cu softul lui DragoĂ⢠pe low rpm sa fie cuplu mai mare. Daca accelerezi de jos ai impresia ca are lag foarte mare deoarece pana ajunge la 2500 rpm ca sa bage dureazĂŁ :)). Daca mergi mai tare nu simĂâşi deoarece schimbi in cuplul care i place ei.

 

Fiind spuse cele de mai sus, mi a crescut consumul cu minim 1l/100km in orice condiĂâşii, la rece este mult mai mare si in oras este mult mai mare, probabil pentru ca nu mai are cuplu in ture joase.

 

Nu Ăâ˘tiu daca asta poate sa fie o cauza la tine, ĂŽnsĂŁ este o cauza la mine, m am obiĂâ˘nuit cu noul comportament al masinii, nu ma deranjeazĂŁ consumul insa o observatie vizavi de a doua reconditionare a turbinei, prima oara nu mi au umblat la geometrie, acum au schimbat o.

Trage excelent. La mine ma bagĂŁ in scaun pe la 2800, chestia e ca o face brusc. Clar Ăâ˘i acolo este o problema, am mai mers cu un E90 de 163 cai Ăâ˘i trĂŁgea, dar foarte progresiv, nu simteam nimic.

In fine, aĂâ˘a fĂŁcea Ăâ˘i cu turbo vechi Ăâ˘i cu asta din dezmembrĂŁri. Consumul era super ok prin August - Noiembrie.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Salut tuturor!

Am rezolvat problema, injectoarele erau de vina.

Acum am consum exterior 4.4 - 5.0 la suta Ăâ˘i un consum mixt de 5.5 - 5.7 la suta.

Ănainte aveam pe puĂâşin 6 - 7 la suta exterior Ăâ˘i un mixt de 10 la suta.

DacĂŁ aveĂâşi Ăâ˘i voi consum anormal de mare, verificaĂâşi Ăâ˘i ĂŽnlocuiĂâşi injectoarele.

Drumuri bune tuturor!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor!

Am rezolvat problema, injectoarele erau de vina.

Acum am consum exterior 4.4 - 5.0 la suta Ăâ˘i un consum mixt de 5.5 - 5.7 la suta.

Ănainte aveam pe puĂâşin 6 - 7 la suta exterior Ăâ˘i un mixt de 10 la suta.

Inca de la inceput, nu context imbunatatirea cand schimbi injectoarele.

Ai pus noi? Ai pus tot Bosch?

Le-ai adaptat cu ISTA/INPA?

 

Ai facut afirmatiile astea :

ĂËi când e in toane bune ĂŽmi consuma 5-6 % :))

 

Injectoare schimbate. Problema persista. Are momente când are consumul tipic acestui motor, momente când consuma cu 2 l/100km mai mult.

Ai schimbat o data injectoare?

Acum schimbi a doua oara?

 

Ai luat in considerare schimbarea vremii?

Un motor iarna consuma 6-7% mai mult din experienta proprie.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E al 3 lea set de injectoare schimbat.

Nu sunt injectoare noi, sunt sh bune.

Da, am luat in considerare schimbarea vremii. Ănainte resetam consumul doar la cald, iar valorile le-am scris mai sus.

Problema au fost doua injectoare :

Injectorul 2 : valoare +2,95

Injectorul 4 : valoare +1,01

Celelalte doua au fĂŁcut corectii cu minus.

DDE avea Ăâ˘i urmĂŁtoarea eroare : 4b10, smooth running controller (valori peste 2.0 la injectoare)

DupĂŁ ĂŽnlocuirea celor doua injectoare maĂâ˘ina merge perfect Ăâ˘i scoate un consum bun. (exact atât cât zice producatorul)

Din fericire pistonul nu a fost afectat, am remediat problema cât de repede posibil.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Am pus tot Bosch pe acelaĂâ˘i cod. (Celebrele injectoare cu 836 la final)

Nu este necesarĂŁ adaptarea din INPA/ISTA.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu e sonda lambda ieĂâ˘itĂŁ din parametri?

Ba da. Asta a fost la mine. I-am dat de cap dupĂŁ doi ani de umblat prin service-uri. De la un consum de 11,5 media am ajuns la 6,2. ĂËi asta nu numai cĂŁ i-am schimbat sonda lambda.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.