Jump to content

320i rateu dupa rateu


Kappy123

Recommended Posts

Salutare!

Am achizitionat de curand un e90 320i din 2009 si dupa 2 zile mi-am dat seama ca atunci cand stau pe loc(parcare, semafor etc.)cu motorul pornit, da cate un mic rateu la fiecare 2..3 secunde. Insa nu am observat asta in mers, gen dupa ce plec de pe loc isi revine;Si mi se pare putin lesinata dupa a 2-a. Cand am cumparat masina am dat cateva ture cu ea si nu a avut nici un rateu.Am schimbat bujiile, o bobina care nu parea din setul ei, era anonima si nimic(speram sa fie doar atat).Rateurile de obicei nu sunt puternice dar are momente la pornire cand zguduie masina, de 2 ori a pornit grelut si ma zguduit un pic gen ca merge in 3 cilindri si atat, o opresc si o pornesc din nou si din zguduitul puternic ramane la rateul obisnuit care face si acul de la accelerarie sa fluctueze intre 700+ si coboara pe la 400 dupa care iar urca. Acum mecanicul a zis ca poate sa fie de la catalizator sau de la lambda, acuma fratilor sincer sa va spun nu cunosc o boaba mecanica sau electrica.

Cand e motorul rece merge ok(asa am si luat-o) chiar si dupa ce am schimbat bujiile a stat acul de la acceleratie pe loc vreo 30 de min cat sa vada mecanicul daca mai da rateu. Imediat ce am parasit service-ul, la vreo 30 de min observ la un semafor ca a inceput din nou.

Daca este cineva care a avut experienta asta sau a auzit de la altcineva va rog sa ma sfatuiti sau macar cu presupusul sa dati, macar sa imi fac niste idei. Chestia e ca si mecanicul a spus ca o sa intre pe forumuri si o sa mai caute pe net... iar asta mi-a pus un semn de intrebare daca stie ce face sau nu... faza e ca daca ar fi doar catalizatorul sau o investitie de vreo 1.000 1.500... as da pentru ca interior-exterior arata impecabil iar alte nereguli nu are. Daca ar fi mult mai mult de atat ma gandesc sa o vand, tre' sa se mai gaseasca unul ca mine:D Urban consuma 10-12%, pe autostrada inca n-am apucat sa ies.

Daca a patit cineva la fel rog sa ma ajute cu acest mic problem eu are:D

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/176423-e90-20i-170cp-2007-2008/

"orbim de n43 b20? din ce stiu eu ai asa: injectoare, bobine, pompa vacuum, nox.am acelasi motor pe 118i,cand cautam masina am gasit cateva cu injectoare schimbate, nu stiu sigur daca a fost recall sau ceva, dar la mine, cele schimbate, merg pe masina de 7 ani si sunt ok. ai oscilatii la pornire 10-20sec, e normal. pompa de vacuum am schimbat garnitura, e ok de 3 ani, nox e crapat nu ma deranjez sa il schimb costa cam 1300 lei. daca te astepti sa ai cuplu ca la diesel o sa crezi ca nu trage masina, corect. are 190 200nM parca. incearca la 4000+ si o sa vezi ca se misca bine (eu am 143cp). consuma in Bucuresti, in trafic ok (nu bara la bara sau ceva) 10-11 media in o luna. trafic rau 14 15. la 10-12k km mananca 0.5 cam asa. eu sunt f multumit de motor. nu am auzit de probleme cu distributia, daca vrei sa o schimbi vezi ca e in fata si infinit mai ieftina decat la diesel. <br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19.5px; background-color: rgb(250, 251, 252);">bafta "

http://bmwfans.info/ => scrii ultimile 7 cifre din VIN si vezi ce tip de motor ai (plus alte info)

aflii ce tip de motor ai si ce probleme are motorul tau (macar stii in ce directie te indrepti)

Link to comment
Share on other sites

N43 un motor cu multe probleme, nu prea reusit... cel mai probabil sunt injectoarele, este o problema cunoscuta. Unui prieten ii facea la fel la un seria 1 si a schimbat 3 injectoare. Parca a dat undeva la 1600 lei pe bucata noi. Edited by NRC
Link to comment
Share on other sites

Wind-3er, motorul este N46 si da, cred ca ma astept sa aiba cuplul unui diesel. Acum ca stiu motorul o sa mai caut ne net poate gasesc mai multe informatii, o sa ma duc la reprezentanta sa imi faca un diacnostic poate stiu ei problema tinta. A sii... am uitat sa spun, atunci cand schimb viteza in special plecarea de pe loc, apas acceleratia si ii i-a cam o secunda pana da gaz. Deci apas pedala si inainte sa dea gaz se aude un mic zgomot la motor ca de injector. Am intrebat baietii de la service ce e cu zgomotul ala si mi-au zis ca sunt injectoarele, acum ei nu mi-au spus ca ar fi o problema cu ele. Plus ca scoate si fum alb, nu grav dar mai ales la acceleratii mari... scoate, chiar si cu motorul cald.

Multumesc de informatii!

 

BOASCA o sa ma duc la itp sii ii fac un test, te tin la curent.

Link to comment
Share on other sites

Wind-3er, motorul este N46 si da, cred ca ma astept sa aiba cuplul unui diesel. Acum ca stiu motorul o sa mai caut ne net poate gasesc mai multe informatii, o sa ma duc la reprezentanta sa imi faca un diacnostic poate stiu ei problema tinta. A sii... am uitat sa spun, atunci cand schimb viteza in special plecarea de pe loc, apas acceleratia si ii i-a cam o secunda pana da gaz. Deci apas pedala si inainte sa dea gaz se aude un mic zgomot la motor ca de injector. Am intrebat baietii de la service ce e cu zgomotul ala si mi-au zis ca sunt injectoarele, acum ei nu mi-au spus ca ar fi o problema cu ele. Plus ca scoate si fum alb, nu grav dar mai ales la acceleratii mari... scoate, chiar si cu motorul cald.

Multumesc de informatii!

 

BOASCA o sa ma duc la itp sii ii fac un test, te tin la curent.

 

Cati KW are masina ta? Da-mi seria de sasiu si iti zic exact ce motor ai.

Edited by NRC
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa il contrazic pe Boaska tocmai pentru ca s-ar puteasa fie uzura in motor...

 

Dar fa si un test cu tester dedicat bmw ca poate sunt erori nestiute..

Iata cum consumul creste si chiar hidrocarburile pot sari in aer:

Minutul 4:50 pe acolo, de verificat conditiile pe care senzori de oxigen interpreteaza arderea si implicit comunica injectoarelor ce sa faca..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pe langa ce au spus colegii, incearca sa schinbi benzinaria. Majoritatea au aditie de sulf mai mare decat recomanda BMW. Incearca de la Mol, ei aveau benzina mai putin sulfurata si scria procentul pe pompa de alimentare(la celelalte nu scria despre sulf nimic).
Link to comment
Share on other sites

E un n43 ala de 2.0 cu valvetronic si vanos, injectie directa si senzorii aia nox ft scumpi?

Adica unul nu e asa scump, imi pare ca primul e mai scump nu?

https://www.autokarma.ro/sonda-lambda-dox-2046-denso

Nu cred ca rezolvi pe forum, iti trebuie un service avizat si sau pe cineva care a a vut motorul asta, eu nu stiu cu ce se manaca si nici nu vreau sa stiu

Ar fi bine sa incepi si cu o diagnoza

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.