Jump to content

Sfat achizitie bmw 120d


Miro.P

Recommended Posts

Buna ziua la toti membrii forumului si bine v-am gasit.

Sunt nou pe acest forum si cer sfatul in achizitia unei masini bmw din seria 1 mai exact model 120d.

Sotia care are permis de aproape un an si de cand a luat permisul a condus un renault scenic 1 , a cam venit momentul sa ii schimb masina pentru ca cea veche a inceput sa ne cam lase.

Am tot vazut acest model de la BMV seria 1 , de la 116i , 118i si 120d si sincer cred ca este exact ce ii trebuie iei pentru deplasarea in oras (Bucuresti) (servici-acasa si ceva cumparaturi)

As cauta ceva intre 2008 si 2010 ca ani , nu prea as vrea sa dau multi bani mai ales ca este incepatoare si daca sunt ceva evenimente,sa gasesc piese la dezmembrari.

As dori ceva informatii ,de exemplu cat este impozitul pe an, cat este asigiurarea, si cam ce consum are o astfel de masina in oras.

Am tot vazut pe net anunturi ,unele cu km peste 250.000 ,altele sub 200.000 , ma gandesc ca cine a avut o astfel de masina cu vechime de 10-13 ani are si km peste 200.000

Care sunt problemele cele mai intalnite la motor la acest model?

Ori ce informatie ar fi de ajutor.

Tin sa specific ca nu ma dau banii afara din casa sa cumpar ceva de 5000-7000 euro, iar ca si km pe an nu facem foarte multi, de exemplu am scenicul din 2008 cumparat la 96.000 si acum are 210.000 km

As vrea o masina care sa mearga bine sa nu bag bani in ea dupa achizitie, daca imi puteti spune la ce sa ma uit dupa la o masina sa imi dau seama daca este reala descrierea, ar fi de mare ajutor.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut. Din ce spui tu (mers in oras, rulaj mic) cred ca mai degraba ti se potriveste benzina. Eu am 116i, vezi topicul cu masina mea -> http://www.bmwclub.ro/forums/topic/184399-e87-116i-2007-scufita-rosie/.Eu fac cam 10k km/an, si de cand am masini am avut doar pe benzina. Deci despre diesel nu prea stiu ce sa-ti spun, doar ca are distributia in spate si e mai costisitor sa o schimbi, si are DPF, care si ala cam pica dupa 200k km din cate inteleg. Si la benzina ar trebui schimbata distributia la interval de 100k km din pacate, dar macar e mai putin costisitor fiind in fata.116i e mai slabut ca si putere fata de 118i si 120i, dar probabil il gasesti mai ieftin la achizitie si mai putin alergat. Ca si consum sunt cam la fel. Mie imi arata 10% pe BC, deci este un consum maricel, dar fac multe drumuri scurte, cativa km, si acum iarna o tin destul de mult pornita pe loc pentru caldura.Impozitul e bani de seminte (65 lei), asigurarea in jur de 500 lei. O revizie (schimb ulei si filtre) m-a costat 400 lei ultima oara. Filtrul de combustibil nu se schimba, e in rezervor.Legat de rulajul acestor masini, eu am gasit-o cu rulaj foarte mic, unic proprietar. Am platit in plus pentru asta, dar sunt multumit, nu am schimbat mai nimic la ea de cand o am.Ca si motoare, nu sunt cele mai reusite, au vanos si valvetronic care pot face probleme. Al meu e motorul de prefacelift (N45), si nu are valvetronic. Ar trebui sa tina relantiul bine, si sa vezi daca porneste bine la rece. Sa traga motorul, sa urce frumos in ture, sa nu aiba scurgeri, stii tu. Motoarele astea sunt ceva mai zgomotoase, e ceva normal.Per total este o masina potrivita pentru oras, pentru o femeie, dar nu uita ca e totusi o masina premium, care presupune cheltuieli de reparatie mai mari fata de alte marci.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Benzinar clar daca-i pt sotie, oras si distante scurte. Diesel mi-e teama ca in aceasta configuratie, vei sta cu masina doar prin service. Sunt mai complexe motoarele, au dpf care se incarca rapid la mersul in oras, subturat, distante scurte. Pe langa dpf mai poate pica si turbo pt ca nu-i folosit suficient din cauza mersului subturat. Plus distributia unui N47 din prima generatie. Recomandarea mea este un 116i.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Initial ne uitam dupa un mini-cooper dar nu ne place bordul cu ceasul ala rotund in mijloc.

La BMV seria 1 ne place cum arata atat exterior cat si interior, mi se pare mai potrivit pt.fata decat golf 6 , iar cu VW am avut experiente neplacute cu o masina care am zis ca am luat.o bine la km putini dar sa am surpriza sa constat dupa aceea ca este cu dieselgate.

Ce parere aveti despre 118d, cat duce filtrul de particule la acest model, ce am vazut eu au peste 200k

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca tu si sotia ori nu stiti ce vreti, ori vreti voi ceva, dar in mod sigur nu in bugetul respectiv:

 

- indiferent ca discutam despre 116, 118, 120, toate au cam acelasi motor diesel, cu problemele aferente; nu vreti masina cu rulaj mare, pai arunca un ochi pe mobile.de sa vezi cam care e bugetul la un asemenea model , cu rulaj mic

- diesel pt rulat in oras???? sincer, ar trebui sa te orientezi spre un motor alimentat cu benzina/gpl; suna oarecum incurajatoare consumurile alea promise de diesel, dar in mod clar nu se aplica la distante scurte, iar in plus, intretinerea si diversele probleme (ce apar garantat la un autoturism uzat moral si fizic) vor face asemenea achizitie o gaura neagra. Din pacate, nici motorizarile alimentate cu benzina, din perioada aceea nu sunt stralucite, din contra, as zice ca sunt cam problematice

- asigurare, impozit, consum....lol....ce intrebare e asta??? valoarea asigurarii este clar influentata de CNP conducator, restul sunt informatii publice, pe care le poti afla foarte usor

- chestie de gusturi, nu stiu cum ati ajuns voi la concluzia ca un bmw vechi, diesel, cu tractiune spate, joasa, e masina potrivita pentru o incepatoare, eu as zice ca mai potrivita este o masina de clasa mica/subcompacta, motor aspirat, cutie automata, clasica, cu convertizor de cuplu e mult mai potrivita

-bmw nu e chiar o achizitie de buget mic(ata noua, cat i sh), de aceea, la un buget de achizitie mic, si daca se urmareste mentinerea cheltuielilor reduse, sunt alte marci care fac fata cu brio

-pentru probleme specifoce modelelor bmw, ai material de lectura pentru zile intregi, in aria dedicata problemelor tehnice, foloseste cu incredere functia search (coltul dreapta sus)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De acord cu cele scrise mai sus, as mai adauga cateva chestii:

- nu exista bmw de 5000 de euro si 12 ani in care sa ai garantia ca nu bagi bani. As zice invers, exista garantia ca o sa bagi bani in el

- motoarele pe benzina de la bmw din perioada aia nu mi se par cele mai reusite. Deci unul care are acum peste 200k km o sa aiba cel mai probabil probleme

 

Cea mai buna alegere e o masina pe benzina, de la alta marca. Ceva comun (Reno, vw, skoda), ca sa gasesti piese din dezmembrari cum spui, la nevoie. Ar merge chiar si o japoneza, dar nu stiu cum e situatia cu piesele de schimb la ele, adica daca gasesti aftermarket sau doar originale

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut 120D E87 folosit preponderent in oras si vreo 3-4 drumuri mai lungi pe luna.

Daca il scoti in fiecare weekend la un drum mai lung e ok si diesel, daca e exclusiv pt oras, si eu iti recomand benzina.

 

Ti-as recomanda anii 2005-2006 cu motor M, nu ai probleme cu distributia. Eu l-am vandut anul trecut cu 3500 EUR (din 2006 anul, destul de dotat: piele, trapa, incalzire, navi), in familie. Mergea la 4000, dar fiind masina ingrijita, am preferat sa o las in familie.

 

Cred ca in 3-4000 EUR ar trebui sa gasesti si acum un E87 decent.

Link to comment
Share on other sites

Nu o sa fie ce vrei sa auzi, dar o sa iti zic ce as face eu daca as avea 4000 euro si as vrea o masina pentru oras. As lua acesti bani si i-as da ca avans la un leasing de inca 3-4 mii si as lua o masina noua, euro6, cu garantie si care nu mi-ar da dureri de cap ca poate la urmatoarea cheie nu mai porneste sau ca o sa trebuiasca sa o imping prin traficul din Bucuresti cand moare pana gasesc un trotuar liber unde sa o abandonez.

 

Gandeste-te ca Romania a primit inca o amenda pentru poluare, Firea nu mai este primar, de data asta e posibil sa se interzica pe bune diesel-ul vechi in Bucuresti, orasul in care vrei tu sa circuli. Chiar daca nu se va intampla anul asta, se va intampla, trebuie sa ai si asta in vedere.

 

Personal, mi-as lua un Hyundai i10, este o masina perfecta pentru oras, are tehnologie moderna si 5 ani garantie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.