Jump to content

RUN-ul


duxter

Recommended Posts

E model mai nou asta chiar daca e in mile...la cat a costat e ok :)

 

Eu tot cvaut sa licitez pt unul de M dar...nu am noroc sa prind unu mai moca..ca sa dau un car de bani nu merita.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
decat sa o arzi aiurea pe net mai bine ai pune mana si ti-ai monta bara aia :)

Pai am sa o montez chestia e ca nu tine de mine...tb intai sa primesc banii de la asigurari...ca pana acum am luat din banii mei si nu prea mai am cum sa mai "invesstesc" din buzunar. Sa vina banii si am sa o fac.

Link to comment
Share on other sites

PS: Poate niste sfaturi pt schimbarea galeriei de M52 cu una de M50, o am si stau cu ea in portbagaj ca nu prea am avut timp sa ma apuc :)

 

Da: desfaci TB de pe galerie, desfaci cele 12 suruburi care vin la admisia motorului si 2 care sunt sub galerie pe partea cu TB. scoscoti senzorul de temperatura a admisiei si-l pui in cealalta galerie si faci operatiunea in sens invers demontarii. Vezi ca e posibil sa trebuiasca sa demontezi si filtrul de aer, ca sa ai spatiu de manevra. Si cam asta e tot. Timp de lucru pentru un incepator e aproximativ 1 ora - 1 ora jumate.

Oke, si furtunele se potrivesc toate ? ca am vaz tot felul de kituri pe net. PS: TB este ?

Link to comment
Share on other sites

Eu am facut conversia cu galeria de m50.

Asta la m52b28, absolut NU se mai potrivesc furtunele, decat unu, cel ce vine in cotul de la debitmetru.

restu trebuiesc construite, (atentie furtune pentru uz petrolier, altfel se mananca, sau fac collapse din cauza vacuumului)

La conectarea TB pe galerie, ai sa observi ca nu se potriveste, in sensul ca garnitura nu o sa fie suficienta, trebuie ori doua, ori una mai groasa.

In rest, nu e mare bataie de cap, vezi ca rampa de injectoare de m52 nu se va mai aseza perfect pe galeria de m50, nu va mai fi la gauri cu alte cuvinte,aici trebuie improvizat.

Plasticul de pe rampa nu se mai poate pune, cauta unu de m50.

Eu nu ti-as recomanda la motorul tau conversia asta...

Daca mai ai intrebari, baga mare :)

Uite niste poze.

 

Cam asa arata traseul furtunelor mari.

cam totul trebuie construit, nu se va mai potrivi, suportul jojei de ulei, suportul regulatorului de ralanti, al valvei PCV.

 

Eu o sa-mi cumpar kitul din poza 4 sa fie 100% in regula.

 

Numai ca ai multe de desfacut, de potrivit de fabricat, toate astea pot sa dureze 4-8 ore depinde daca ai mai facut asta sau nu.

post-13423-1254442838_thumb.jpg

post-13423-1254442862_thumb.jpg

post-13423-1254442882_thumb.jpg

post-13423-1254443071_thumb.jpg

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Eu am facut conversia cu galeria de m50.

Asta la m52b28, absolut NU se mai potrivesc furtunele, decat unu, cel ce vine in cotul de la debitmetru.

restu trebuiesc construite, (atentie furtune pentru uz petrolier, altfel se mananca, sau fac collapse din cauza vacuumului)

La conectarea TB pe galerie, ai sa observi ca nu se potriveste, in sensul ca garnitura nu o sa fie suficienta, trebuie ori doua, ori una mai groasa.

In rest, nu e mare bataie de cap, vezi ca rampa de injectoare de m52 nu se va mai aseza perfect pe galeria de m50, nu va mai fi la gauri cu alte cuvinte,aici trebuie improvizat.

Plasticul de pe rampa nu se mai poate pune, cauta unu de m50.

Eu nu ti-as recomanda la motorul tau conversia asta...

Daca mai ai intrebari, baga mare :lol:

Uite niste poze.

 

Cam asa arata traseul furtunelor mari.

cam totul trebuie construit, nu se va mai potrivi, suportul jojei de ulei, suportul regulatorului de ralanti, al valvei PCV.

 

Eu o sa-mi cumpar kitul din poza 4 sa fie 100% in regula.

 

Numai ca ai multe de desfacut, de potrivit de fabricat, toate astea pot sa dureze 4-8 ore depinde daca ai mai facut asta sau nu.

 

DC ?

 

Imi place masina ta,mai ales cum se aude :)

 

Ms !

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Fiindca e recomandat la 2.8.

Hai sa-ti explic altfel.

 

La 2.8, cu admisia standard, motorul trage foarte bine si de la 1200rpm, insa pana la 5000, dupa 5000, nu mai simti ca trage progresiv...il tine ceva, n-are aer.

Daca la motorul tau sunt aceleasi simptome, merita schimbul, daca nu, faci schimbarea asta degeaba, mai mult, pierzi si cuplu la turatii joase.

 

La mine cu admisia de m50, de la 2000, trage tot mai tare pana la 6700, insa de la 5000 la 6500 trage extrem de bine, imensa diferenta fata de galeria stock.

Eu am si softat masina pentru galeria de m50, sa-mi optimizez parametrii pentru 40% mai mult aer supt in cilindrii, compensand cu benzina.

Consumul la cox, a crescut semnificativ, la mers normal nu am simtit diferenta.

 

Merita sa faci conversia numai daca conduci sportiv, ai m52b28 si esti dispus la o anume pierdere de cuplu la turatii joase.(mica daca se reface softul bine)

 

Motorul stock e clar gatuit peste 4500rpm, insa are un cuplu fenomenal chiar si de la 1500rpm te baga in scaun, ca dieselul.

Conversia asta nu face altceva decat sa mute plaja de putere/cuplu, mai sus in ture.

Daca motorul tau nu e gatuit la turatii mari, faci degeaba schimbul.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.