Jump to content

Diy: eliminare tacanit Disa


Calin

Recommended Posts

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Azi am vorbit cu un coleg de-al meu despre bucsile alea.

Tipul e mester mester la strung si alte chestii asemanatoare.

Zicea ca poate sa imi faca alte bucsi.....

Cica ar fi din bronz grafitat.

Mai ramane sa aflu cum se poate scoate clapeta afara si eventual dimensiunile bucsilor.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hmm... eu am testat altfel daca e rupta membrana. Prima data am verificat cu mana daca lucreaza membrana, am pus pe cineva sa tureze masina si am tinut mana pe DISA (trebuie sa existe un "cui" care se trage inauntru cand e inchisa si iese afara daca e deschisa).

 

Apoi am verificat daca lucreaza bine senzorul care da comanda la DISA sa se deschida. Adica la turatii peste 4000 si ceva trebuie sa se deschida iar sub tre sa se inchida, nu mai stiu exact turatiile dar cam asa ceva.

 

Avand in vedere ca o ai data jos..eu zic ca cel mai simplu ar fi sa conectezi DISA la vacum si sa turezi motorul sa vezi daca lucreaza.

Acuma vezi si cu mana.... cat e de fix cuiul ala...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
a ta e MADE IN CHINA :) :twoup:

 

am vandut-o pe aia made in china acum mi-am luat 1 made in ferentari :twoup:

 

ps: o sa verific zona mai bine cand o s-o ridic pe elevator, cu toate ca m-am uitat foarte bine pe sub toata masina cand am facut pozele si nu am observat nimic ..... :-B

thx

Tacanitul este si in mers , adica sa zicem la 3-4 mii de ture?

 

Am si eu un tacanit pe la 3000-4000 rpm dar nu mereu, poate fi valva disa?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

De cateva luni am si eu un tacanit suspect la motor.

Am 318i/2003 cu motor N42B20 ... e un motor cu valvetronic.

Am mers si am facut diagnoza la reprezentanta si totul e ok ... nici o eroare.

Un mecanic de acolo mi-a spus ca el crede ca e de la distributie ... patina intinzatoare sau/si surubul de reglaj sunt uzate.

Totusi eu am mari indoieli ca e de la distributie pt ca din cate stiu eu distributia e in partea din fata a motorului.

Am stat si am ascultat atent unde se aude tacanitul si nu e din fata (la distributie) se aude in zona motorasului de la valvetronic .... deci undeva pe la mijlocul motorului (pe lungimea lui). Eu banuiesc ca e ceva legat de valvetronic, de sistemul mecanic de angrenare al acestuia (o piesa care are joc)

Acum am citit in acest topic de pb asta cu DISA. Inca o cauza posibila .... acum ar fi 3 posibile

Deci vin si eu cu intrebarea:

A mai avut cineva la motorul N42B20 un tacanit suspect ce se auzea din zona motorasului de la valvetronic ? Tacanitul se aude clar la relanti numai cu capota ridicata.

Poate s-a mai lovit careva de pb asta ... si ma lamureste si pe mine cum se rezolva.

O zi buna sa aveti :twoup:

Edited by SML
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

De cateva luni am si eu un tacanit suspect la motor.

Am 318i/2003 cu motor N42B20 ... e un motor cu valvetronic.

Am mers si am facut diagnoza la reprezentanta si totul e ok ... nici o eroare.

Un mecanic de acolo mi-a spus ca el crede ca e de la distributie ... patina intinzatoare sau/si surubul de reglaj sunt uzate.

Totusi eu am mari indoieli ca e de la distributie pt ca din cate stiu eu distributia e in partea din fata a motorului.

Am stat si am ascultat atent unde se aude tacanitul si nu e din fata (la distributie) se aude in zona motorasului de la valvetronic .... deci undeva pe la mijlocul motorului (pe lungimea lui). Eu banuiesc ca e ceva legat de valvetronic, de sistemul mecanic de angrenare al acestuia (o piesa care are joc)

Acum am citit in acest topic de pb asta cu DISA. Inca o cauza posibila .... acum ar fi 3 posibile

Deci vin si eu cu intrebarea:

A mai avut cineva la motorul N42B20 un tacanit suspect ce se auzea din zona motorasului de la valvetronic ? Tacanitul se aude clar la relanti numai cu capota ridicata.

Poate s-a mai lovit careva de pb asta ... si ma lamureste si pe mine cum se rezolva.

O zi buna sa aveti :twoup:

salut...

am un 316 i,2002,valvetronic,motor N42B18 ,si de o cateva luni ,am un zgomot suspect ce s-a agravat,in zona galeriei de admisie...,parca sub ea,in regimul de 1000 pana la 2000 rpm,atat in acceleratie,mai ales in sarcina,dar si pe loc si in frana de motor(decelerare)insa doar in plaja de turatii 1000-20000...

oricum e enervant,ca un zbarnait de plastic sau asa ceva,se aude la accelerare si un zgomot de vacuum,sau presiune de aer,si e mai pregnant undeva in zona pedalierului,mai precis in spatele lui,inspre compartimentul motor...

am dat capacele de pe motor jos-nimic suspect,am ridicat-o pe elevator,nimic destrans,la toba sau blindaj

-la relanti se aude din zona pedalierului un zgomot nou,ca si cum ar curge o apa,sau ceva asemanator cu un curent de aer...scuzati-mi descrierile,dar ma dispera...si mecanicii dau din umeri si emit ipoteze ca--injectoare,lant...etc...

-motorul merge ok,parca relantiul uneori coboara putin la franare,si e putin mai impiedicat la pornirea de pe loc...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.