Jump to content

probleme cand opresc motorul


jsmith235

Recommended Posts

de cand am schimbat un suport motor am vibratii la relanti.ce-i drept am pus unul care a fost mai ieftin.

Si eu acceasii problema. Doua tampoane ieftine si vibratii, dar au aparut ulterior :((. Dar nu e neaparat tamponul, pt ca nu a vibrat din prima zi. Acuma a mea s-a oprit din vibrat. Si i*-am dar si talpa si usor si nu mai face :D. Poate s-au rupt tampoanele :p.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am schimbat si eu suportii mei dar sincer nu cred ca sunt cu ulei, sunt niste simpli suporti din cauciuc cu metal la partile cape se prin de motor si caroserie. Suportii arata asa:

post-34043-0-36813400-1301035157_thumb.jpg

Si eu i-am schimbat si iti spun sigur ca sunt pe perna cu ulei ca al meu unu cand l-am dat jos sa spart si a sarit uleiu din el. Sincer si eu de cand am schimbat mi se pare ca la relanti tremura un pic mai mult fata de inainte. Iar cu sunetul ala la oprire e de la volanta, dar din filmuletu pe care l-a pus el nu are nimic ciudat fata de toate motoarele pe diesel.

Edited by Acrhine
Link to comment
Share on other sites

BUNA: In urma cu ceva timp am avut un Audi A4 1.9 TDI 2002 b6 ,iar acum am un 320d 150cp.Apropo de termurat motorul la oprire.La Audi am avut aceiasi problema am schimbat toate tampoanele(motor-cutie) apoi ambreiajul (volanta-disc-rulment-placa presiune) masina facea la fel.Psihic eram terminat stiind cati bani am bagat in ea si fara rezultat,insa un mecanic "de'al meu" mi-a rezolvat problema.Toata problema statea in pompa de vacum.A incercat el sa o repare nu stiu exact ce a facut,dar nu a reusit.Din cate imi amintesc parca si franele mi se defectau ,cand acesta pompa nu functiona.Cand imi functionau franele motorul se oprea "ca un benzinar",cand franele nu mergeau motorul se oprea ca la un "tractor".Asa imi dadeam seama ca pompa nu lucreaza corespunzator.I-am schimbat pompa vacum cu totul si s-a rezolvat problema.Motorul avea oprire ca un "binzinar" desi era diesel.La BMW ce sa spun,sincer imi face la fel ca la tine.Cineva mi-a spus ca e de la intinzator(daca imi aduc bine aminte si daca gresesc,va rog sa nu "sariti")..Am un tovaras,are un Seria 7 730d din 2004 si face exact la fel..Eu momentan am alte probleme la masina ,dar cand o sa le rezolv vreau sa ma ocup strict de aceasta problema.Asa ca numai baga bani aiurea in masina decat daca este necesar,..

 

Stima,

 

poate tampoanele motor erau pe vaccum cum este si la seria 5 parca si de aceea daca era pompa dusa era si normal sa ai probleme cu oprirea motorului

Link to comment
Share on other sites

M-am uitat la filmuletul postat de initiatorul topicului... Nu mi se pare ca face in vreun fel deosebit, fata de alte BMW-uri.

 

In schimb ti-as recomanda sa verifici fulia si/sau intinzatorul de la curea..joaca detul de mult motorul ala acolo si daca spui ca ai schimbat tampoanele, ma gandesc ca nu s-au inmuiat deja atat de tare incat sa permita balansul ala.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 5 months later...
  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.