BMWClub: cris2dum - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content


User Rating: ***--

Group:
Members
Active Posts:
829 (0.18 per day)
Most Active In:
Seria 3 (170 posts)
Joined:
15-July 08
Profile Views:
17179
Last Active:
User is offline Mar 01 2020 18:29
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Membru
Age:
39 years old
Birthday:
April 16, 1981
Gender:
Male Male
Location:
Constanta
Interests:
BMW

Contact Information

E-mail:
Click here to e-mail me
Yahoo:
Yahoo  sparkle_81

Previous Fields

Masina:
E36 318is coupe facelift

Latest Visitors

Posts I've Made

  1. In Topic: Reglaj pompa injectie - diesel e46

    27 February 2020 - 20:31

     bmw nick, on 14 July 2018 - 07:46, said:

    pompa de injectie dupa ce a fost calata pe banc si se monteaza pe masina, trebuie ajustat avansul ca sa aiba puterea si arderea completa, avansul inceputului de injectie (real) aproape perfect trebuie sa fie intre 0.0 si +2.5 , iar cel nominal -1.50, temperatura motorului sa fie de minim 50 - 60 grade. Ajustarea avansului se face aducind motorul la ''punctul mort'' TDC introducind piesa de blocaj in vollanta, se blocheaza pompa scotind saiba in forma de sageata, strins la loc surubul torx 50,se da jos intinzatorul de curea, inpreuna cu suportul acestuia(tubulara de 50mm), dupa care se desface surubul negru ce tine pompa(tubulara 22mm) dupa care se depreseaza pompa cu presa speciala, nu se umbla la suruburile cele 4 care tin pompa pe motor, si se da avansul in functie de necesitate, daca ai avansul sa zicem +8, trebuie invirtit arborele cotit in sensul acelor de ceasornic, din experienta as zice cam 12 -15mm ca sa aduci valoarea cit mai aroape de zero, nu uita sa scoti piesa de blocaj a motorului facind aceasta procedura, dupa ce ai invirtit arborele cotit 12-15 mm deblochaza pompa, pune saiba cu virf la locul ei, si stringe inapoi surubul torx50. ai de pus restul de piese ca sa faci masina sa pornesaca, important ca in momentul citirii (eu folosesc bosh kts) motorul sa fie cald, daca e rece valoarea se schimba adica daca ajungi sa zicem la +1.5 cu motorul rece, in momentul in care motorul se va incalzii valoarea va ajunge aproape de 0.0. recomand ca reglajul sa se faca cu motorul cald. procedura nu e una simpla si este de durata, de obicei un avans dureaza cam o zii cu montat / demontat, si asta in cazul in care este doar pompa vp44 inplicata.


    Este cea mai completã și corectã exemplificare a procesului.
  2. In Topic: [Serviciu] retrofit nuca schimbator normal la ///M iluminat

    30 August 2015 - 08:47

    Cauta pe e39 forum acelasi utilizator, asa dai de el .
  3. In Topic: Fuel injection system

    16 August 2015 - 10:00

    Fuel injection system este o eroare generalizata; nu este cava anume, ci poate fi orice pe sistemul de injectie/alimentare.
    Eu am avut eroarea asta acum ceva timp.
    Ce-ti recomand :
    - diagnoza tester
    - test injectoare ( poti face cea cu seringile pentru motorina pe retur )
    - verifica tampoanele motor cutie ( pentru trepidatii)
    - verifica pompa de sub scaun sa ai debit de motorina constant si marit.
    - aer fals


    Completeaza locatia la profil.
  4. In Topic: BMW E36 320i

    11 August 2015 - 08:11

    Pai si nu era mai bine daca faceai o testare cu un alt calculator pe masina ?
  5. In Topic: BMW e36 sedan 1992

    25 June 2015 - 11:55

    Multumesc de info . Sunt momente cand imi face figuri ews-ul, si eram curios cum ai procedat.

Friends

Comments

Page 1 of 1
  1. Photo

    Andrei_e36 

    28 Oct 2012 - 00:11
    Om de cuvant!Recomand cu incredere!Toate cele bune!!!
  2. Photo

    zeky 

    17 Mar 2009 - 20:33
    mi-a dat marfa buna.....recomand
Page 1 of 1

www.bmwclub.ro trafic.ro