Jump to content

Forbidden

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Dambovita

Previous Fields

  • Masina
    bmw 520 i

Forbidden's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Si eu am schimbat cilindrul ambreiajului de pe cutie. Aerisirea a fost o "necunoscuta" si pt mecanicul care mi l-a schimbat iar intr-un final, aerisirea mi-a facut-o in felul urmator: a luat un furtun care sa se potriveasca la diametru cu recipientul unde pui lichidul de frana si a suflat aerul lui din plamani acolo eu tinand din masina apasata pedala de ambreiaj. Am repetat metoda asta de vre0 3 ori si acum merg cu masina si cilindrul nou pus fara probleme. ))
  2. Am gasit oglinda la userul "db 85 amd" caruia ii multumesc pe aceasta cale pentru seriozitate. Topic closed. thx!
  3. Oglinda completa cu tot cu suport deoarece mi-a rupt-o un dezaxat din dusmanie. Am ramas doar cu suportul de prindere (cel din antimoniu) rupt pe care oricum o sa-l arunc ca nu mai am ce face cu el nemaiputand fi folosit nici ala.
  4. Cumpar oglinda stanga (partea soferului) cu tot cu suport. De preferat culoare alba. Contact: id messenger obsesion_cip@yahoo.com E34 520i
  5. La mine scartaie cand virez dupa ce merg ceva mai mult cu masina, ce naiba o avea? ^^
  6. Si eu o pot opri cu mana chiar si dupa 400km de mers continuu. Temperatura nu a trecut de jumatate niciodata.
  7. Am si eu de schimbat 2 furtunase la debitmetru si nu stiu de unde sa le cumpar <_< . Un furtunas saracul l-am pansat cu niste scoci => tiganie :)) Am mai dat de o mufa care saraca nu are acoperis si cand ploua e inundata... Presupun ca nu o afecteaza apa, nu? Mufa se afla undeva sub stergator pe partea soferului.
  8. Tester pt. masina din semnatura, in Ploiesti, stie careva? An de fabricatie 1991.
  9. Preturi pentru: regulator relanti, debitmetru, filtru aer/banzina, te rog. Masina este cea din semnatura. VIN: BD39987
  10. Am facut asa cum mi-ai zis si tin sa-ti multumesc mult de tot. S-a rezolvat, acum e totul ok!
  11. O sa cobor in decursul zilei de azi la masina ca sa fac treaba asta cu pinul de la mufa pt. diagnoza. Intuitia imi spune sa iau dupa mine o canistra de 20l de benzina in caz de ia foc sa pot sa-l intretin. Incep sa ma satur de BMW si de toate porcarioarele care se defecteaza. Cel mai nasol e cand stai intr-o zona unde mecanicii de "dacii" ies ca ciupercile dupa ploaie si te umple de sfaturi inutile si fara pic de logica. Totusi, cel mai nasol e atunci cand schimbi "n" piese si problemele care le ai persista. Cel mai probabil o sa ma duc la service cu bata si daca dupa inlocuirea unei piese problema e aceeasi, ma apuc sa-i ologesc pe meseriasii lu` peste. <_<
  12. Salut! Bmw 520i M50B20 150Hp an fab. 1991. Posibil sa va fi lovit si voi de problemele care vi le voi descrie aici. In primul rand, cand pun contactul la masina, se aude un sunet ciudat urmat de-o trepidatie. Presupun ca ar putea fii de vina un releu. Aveti idee ce releu e de vina si cat costa? Alta problmea, inainte sa schimb uleiul imi aparea in bord OilServiceInspection si sub el erau 2 patratele, galben si langa cel galben altul rosu, ambele aprinse. Acum dupa ce am schimbat uleiul, imi apar la fel casutele de sub OilServiceInspection. Inca o problema ciudata, ma pregateam sa plec la cumparaturi, am pornit motorul si mi-a sunat telefonul. Am scos masina din viteza, frana de mana trasa si motorul la relantiu. Am vorbit la telefon cam 20 min. In acest timp cat motorul mergea, dupa vreo 10 min s-a turat singur timp de 2 sec. iar apoi dupa inca 5 min s-a oprit singur si mi s-au aprins cateva indicatoare din bord: abs(culoare galbena), lampa de ulei, bateria, indicatorul de la brake hydraulics(rosii toate). Am dat cheia in pozitia 0 si apoi am pornit-o iar. A pornit fara probleme cum de altfel asa imi porneste mereu, indiferent ca e motorul rece sau cald. Tin sa precizez ca la relantiu tremura usorde tot, abia se simte, dar tremura...
  13. Cutia e manuala... Inca nu am gasit timp ca sa demontez tot ce tine de directie ca sa aflu de unde vine jocul la volan, dar mi-a zis un mecanic ca ar putea fi cardanul volanului. Legat de punctul 2: am observat ca "da in nas" cand ma dau tare la ea. Pot fi injectoarele pe duca sau poate fi cutia de viteze pe duca?
  14. Am nevoie de niste pareri sa stiu la ce sa ma astept inainte de a ajunge la service. Am 2 probleme la un E34 520i M50B20 150Hp. 1. Dupa o plimbare de 300km si o alimentare la o benzinarie Lukoil, am observat o chestie nasoala cand schimb treapta de viteza, mai exact uneori se simte o zmucitura. Pana acum n-am avut problema asta tinand cont ca am alimentat cu benzina `95 de la Rompetrol sau Omv. Sa fie din cauza benzinei sau poate fi alta problema mai nasoala? Reamintesc ca pana sa bag benzina de la Lukoil nu mi-a facut nici o faza naspa referitor la zmucituri. 2. Am un joc la volan si un troncanit. Poate fi nuca cardanica de la volan sau caseta de directie? Directia nu are joc decat in timpul ala cand troncanitul e prezent. La gropi(drum de tara) imi troncane volanul daca nu tin mana pe el. Tin sa reamintesc si aici faptul ca daca dau de volan stanga dreapta putin, troncane volanul. Multumesc anticipat pt. sfaturi/pareri!
  15. E34,520i,M50B20,150CP,01.1991
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.