ted
Members-
Posts
19 -
Joined
-
Last visited
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Gender
Male
-
Interests
BMW...
Previous Fields
-
Masina
E38 735i
ted's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
Mersi! Pt. Webasto nu am telecomanda, il programez de pe BC
-
Mersi! Sincer, nu stiu daca e model individual, oricum destul de rare E38 cu consola centrala cusuta in piele si culoarea interiorului la fel cu cea a exteriorului
-
Multumesc tuturor pt. aprecieri. Ciupanezu: mersi si pt. sfaturile pe care mi le-ai dat in legatura cu cutia :) Cristi B: pe autobahn masina iti da in primul rand o sezatie de siguranta, comfort si relaxare :bashwall: dinu.negrean: cand am cumparat masina am schimbat toate consumabilele inclusiv discurile de frana care nu erau originale si au tinut cam 3000 km.(la franare de la 120-80 kmh imi trepida f. tare volanul), ajuns in germania am schimbat discurile si placutele fata, de data asta la reprezentanta si bineinteles cu piese originale. De atunci nici o problema. CRM: brelocul il am de la un 5-ar, am sa-l schimb cat de curand <_<
-
Masina o am de un an si cred ca ar fi timpul sa v-o prezint si voua, sper sa va placa: -E38, 735 i –fabr. Noiembrie 1997, -rulaj: 161.400 Km -motor:V8 3500 cmc, 235 cp -cutie: steptronic -culoare:- navarraviolett metalic -navi/tv -telefon -sistem audio DSP -magazie cu 6 cd-uri -pdc fata-spate, -ABS, ASC -8 airbag -tempomat -servotronic -xenon -spalator faruri -volan m, multifunctional -interior piele-Montana -cotiera -scaune comfort cu incalzire si memorie, reglaj lombar -geamuri electrice fata, spate -perdelute, spate electrica -oglinzi electrice, heliomate, incalzite, rabatabile electric -oglinda dreapta reglabila automat pt. mersul inapoi -webasto, aux. heat.+aux. vent. (habitaclu) -alarma -dublu climatronic -computer bord -soft close (portbagaj). Probleme pe parcursul unui an: cutie de viteze reconditionata (a clacat la 160.000 km) ,ULEIUL TREBUIE SCHIMBAT-parerea mea vas de expansiune schimbat (s-a crapat din cauza termostatului), discurile de frana schimbate (de 2 ori)+placute senzor de la clapeta de acceleratie senzor PDC In rest, masina se comporta exemplar. <_< Poze:
-
Pai inca nici nu stiu ce fel de bloc e, nikasil sau alusil Daca stie cineva ce cod trebuie sa caut si unde anume... Ce diferenta e intre nikasil si alusil? Oricum urmatorul drum e la AB
-
Blocul Nikasil trebuie schimbat??? Atunci e grav :blink:
-
Am achizitionat de curand un E38-735i-1997-V8 As dori sa stiu cum pot afla daca blocul motor e alusil sau nikasil, care e diferenta si in functie de asta ce benzina recomandati. Si daca pot afla km reali. in bord-137000, masina are carte service 1997-2006 Multumesc!
-
:blink: http://www.rsportscars.com/eng/cars/acs_gp310.asp
-
Ce fel de ulei de servodirectie recomandati pt. un 318 TDS din 97?
-
http://www.rsportscars.com/eng/cars/cmc_m5.asp :blink:
-
E34, 525 ix Touring, 192 hp, 93
-
Aveti ceva sugestii referitoare la jante pt E34 525 ix, pe 17" sau 18" ? Ce ET trebuie sa aiba? Eu stiu ca trebuie sa aiba minim ET 30. Merci.
-
Salut si bine v-am gasit ! Ma bucur ca am ajuns sa fac parte din acest club si si sa impartasesc experienta BMW cu voi. Sunt proaspatul posesor al unui E34, 525 ix Touring. fabr 1993, 192 hp, lazurblau metallic...si sunt f multumit de el. Avand in vedere ca s-a fabricat in serie limitata sunt destul de rare pe la noi, sper totusi sa aflu cateva pareri de la voi despre acest model (in afara de pretul ridicat al intretinerii :blink: . PLACEREA DE A CONDUCE un BMW cu tractiune integrala te ajuta sa uiti de costul ridicat al pieselor de schimb. Pretul platit in plus este pe deplin justificat in ce ma priveste, spun asta mai ales datorita senzatiei de siguranta pe care mi-o confera.