Jump to content

edutulici

Members
  • Posts

    58
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    onesti,bacau

Previous Fields

  • Masina
    530

edutulici's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Dupa mine,nu este masina mai buna ca A8 la acest nivel...nici S nou nu are ceva mai mult,in plus au bagat cateva optiuni suparatoare rau la el...X6 e un X5 ceva mai mic,in afara de aspect obraznic nu are finisaje de prestigiu,capitonajul ala de panza e oribil,ca si la S dealtfel,toate sant facuta pe bucati prin comunitate si nu numai,asamblate pe la austrieci si cine mai stie pe unde.Eu am avut mai intai A8 full,vara....in foarte putin timp se racea,capitonaj,vopsea nu stiu care e factorul dar era racoare foarte repede(culoare neagra),apoi am avut X6 tot vara,cald de mergeam 50 km sa se racoreasca putin,apoi am mers cu S model 2009 2 drumuri de 3000km,obositoare pe pilot automat cu senzorii care reduc automat cand detecteaza masina in fata,am fost la o spalatorie si dupa ce am plecat am vazut ca disparuse unul din butonasele de pe portiera pt scaune...il aspirasera,era un buton din plastic,la o masina care costa cat o vila....Momentan imi pare rau dupa A8,cea mai fiabila si mai reusita la finisaje in interior.
  2. 4,4 de pe un seria 7,160 mii km,cu cutie automata,complet la 1000 euro te intereseaza?
  3. Am intrebat la Bosch Car Service si au zis ca nu se baga. Daca vreau sa-mi dea chiulasa jos. Nu, multumesc! La mine in zona sant 2 Bosch Car,ambele au truse,cred ca le furnizeaza cei de la Bosch,am mai intrebat si pe la Brasov....nu stiu ce sa iti zic,poate le explici celor de la tine ca pot avea si ei truse...Acum am vazut ca esti de la Valcea,incearca la Scania,sigur au.
  4. Le-am trimis mail si mi-au spus ca atat costa: 350euro. A bagat aer sa nu cada resturi in cilindru atunci cand curata de calamina locul unde va intra bujia cea noua. Cam atat am inteles si eu ca ar costa trusa,sant multi care au truse,in special cei de la Bosch,la mine a costat 200 ron pt 1 bujie,am inteles ca nu poti scoate mai mult de 5,6 bujii cu acea trusa,oricum nu merita sa o cumperi tu,poti sa intrebi pe la cei cu service Bosch,sau cei care repara pompe de injectie
  5. Un set complet ,roti,capota fata,portbagaj,volan,chei,pret si livrare?
  6. Pai omul de pe banda a doua intra pe banda unu si la 30 de metri se opreste sa intre in dreapta e corect??Daca ai treaba in dreapta...nu inteleg ce cauti pe a doua banda,esti din zona,cunosti traseul,stii ca tre sa intri acolo....halal condus.Acum si daca iti da dreptate sau nu,nu mai sta pe banda a doua cand ai treaba la dreapta,nu e nici o rusine sa mergi pe dreapta.....macar daca erai in alt oras si nu iti mergea navi....
  7. Multumesc frumos de sfat,daca gasesc buni sa mai mearga 2 ani,imi e deajuns...acum asta e,sh e un risc,sper sa gasesc buni si la pret bun.
  8. In anunt scrie ca are pdf fata spate,eu in poza nu vad senzorii in fata,xenon fara spalator faruri...per total nu arata rau,poate mai lasa la pret.
  9. Arhitectura motorului pe care au proiectat-o si testat-o o armata de ingineri,dupa care au scos motoare de serie,dupa care au aparut probleme din cauza "arhitecturii probate e testate",au revizuit modelul(mai gros cu 0,5)....pana aici e bine sau e ceva ce nu se incadreaza?De ce sa nu tragem concluzia logica:ori nu sant testate suficient,ori e un interes in a vinde si piese de schimb,cat mai multe imediat dupa garantie.Sigur,fiecare face ce vrea,nu e nevoie sa am acordul tau,dar,repet e un topic pt dezbaterea unei probleme si rezolvari,cu argumente pro si contra nu cu sfaturi de curatare sau de facut cum credem de cuviinta.De ce sa nu recirculam toate gazele de evacuare,eventual prin habitaclu daca tot merge...o perioada?Eu unul,cred ca solutia de a recircula aceste gaze a fost pusa in practica dupa proiectare,din cauza noxelor,altfel era usor de instalat un filtru pe acest traseu,multi au pus filtre de la cafetiera cu randament destul de multumitor.
  10. Pai daca pot sa elimin cauza acestor daune nu e mai bine?Nu prelungesc mai mult viata motorului?Daca tot am ajuns la clapete,de ce multi posesori de bmw le elimina cu toate ca au un scop bine determinat de proiectant?Ca sa evite neplacerile de a schimba motorul,e un punct slab,la fel ca si gazele din EGR.Tot intretinere se chiama,dupa ce am curatat tot ce tine de admisie prefer ca pe viitor sa nu mai las sa intre tot felul de reziduri,poate pt fabricant e ok asa,mergi 100 de mii,schimbi galerie,injectoare,debitmetru,mai mergi 60 de mii le mai schimbi odata si dai vina pe tine ca nu ai curatat egr,apoi te saturi si cumperi una doua si de la capat....
  11. BillyM:Nu e prea clar in poze,dar cred ca masina ta merge acum cu clapetele deschise si cu EGR fara furtunasul cu gaze.Zeronoo,txs pt interventie,rezolvarea ta e doar temporara.Mi se pare mie sau e acelasi lucru ca relatia fumator>companii de tutun?Stim toti ca dauneaza fumul in organism dar continuam sa fumam si sa producem,basca mai punem si poze cu urmarile fumatului.Rezolvarea nu e sa fumam cu filtru sau slim,sau sa facem un tratament de aer curat din cand in cand..rezolvarea e sa nu mai ajunga fum in plamani nu?
  12. "Man":eu nu vreau sa te conving pe tine sau pe alcineva sa mearga fara furtunas,nu castig si nici nu pierd nimic,dupa cum scrie la rubrica asta:"Probleme tehnice si rezolvari"am crezut oportun sa deschid un topic cu problema depunerilor reziduale ale galeriei de admise,si implicit o rezolvare nu a mea,e arhicunoscuta pt posesori de bmw.Daca tu crezi ca e mai daunatoare aceasta rezolvare, esti invitatul meu,poti expune parerile contra cu argumente valabile,nu pe scurt,nu autoritar,nu cu explicatii genul:"temperaturi mari la turbina", "axul cu came",sau scaunul pasagerului.Daca esti sigur ca fara gaze rezultatul e o temperatura mai mare la turbina,poate poti sa explici si de ce....nu pe scurt,ca nu se termina literele si nici nu inchide la bacanie.A pus cineva un link aici despre functionarea EGR,mai sant destule pe goagal unde scrie fain frumos ca aceste gaze fac sa lucreze turbina la temperaturi mai mari,mie unul mi se pare logic si de bun simt,un foc care are oxigen arde repede fara a incalzi soba,un foc fara oxigen arde mocnit si infierbanta soba.
  13. pe scurt: egr nefunctional -> temperaturi mai mari a gazelor -> rau pentru turbina, rau pentru noxe Tot pe scurt:nu e asa cum scrii...temperaturi mai mari cauzate de functionarea EGR>>rau pt turbina,rau pt admisie,rau pt injectoare,rau pt segmenti,pistoane,cilindri,rau pt bujii incandescente,rau pt debitmetru,si ai dreptate rau pt noxe...
  14. Pai in acel link spune alceva..datorita temperaturii ridicate....vorbind de functionarea EGR,deci atunci cand nu functioneaza,normal e sa fie temperaturi mai mici...Ce e mai rau pt turbina?temperatura relativ mare de functionare sau temperatura relativ scazuta din cauza obturari furtunsasului?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.