pot sa zic ca mi-a placut faza cu cutia de iaurt .. iti sugerez sa mergi la o facultate tehnica , sa iei un prof de rezistenta materialelor , sa-ti explice unpic cum sta treaba . ca dc masinile ar fi niste bucati de carton , frate am avea la orice colt de strada producator de masina , ca doar dc ii mai pui o bara sus o sa fie mai buna . las'o ! si cum mai zicea careva pe aici , si bine zicea , ori vb la general , ori vb de un anume tip/model de masina . masina a fost gandita/proiect initial - cabrio/roadster , sau a fost adaptata dintr-un alt model de caroserie .. si atunci stai si te intrebi .. z4 - coupe - roadster(cabrio) - care e mai rigida ? :blink: cred ca fiecare simte o masina in felulu sau , iar rigiditatea asta e foarte diferita de la unul la altul . o janta mai mare, un cauciuc diferit , masina se simte altfel . propun o adunare cu un cabrio si un coupe , aceleasi caracteristici daca se poate ( jante , gume , suspensii blabla ) , un om cu piatra la rinichi si un drum .. made in romania . si apoi .. vom anunta castigatorul