Eu nu comentez despre cum arata. Si nu vreau sa fiu gresit inteles. Actualul proprietar sunt convins ca este de buna credinta. Dar o masina care a fost inmatriculata de noua in alta parte decat in Romania trebuie verificata mai bine. La 15 ani, are o medie de 20k pe an. In conditiile in care la diesel pretul este mai mare, taxele sunt mai mari, reviziile sunt mai scumpe, si nu in ultimul rand carburantul este mai scump, amortizarea se face undeva la 25-27k pe an. Cum nemtii nu sunt tocmai mana-sparta de fel, e important sa verifici aceste date, mai ales in conditiile in care masina este resoftata, ceea ce inseamna parametri dusi la maxim si presiune maxima asupra componentelor. Acum ce probleme sau interventii am avut eu: Pompe de motorina, 2 la numar (diferite), de la minunatul combustibil din Ro Macara elĂŠctrica O dracie de pe AC (ceva siguranta, a costat vreo 500 de lei cu tot cu manopera la Filaret) In rest doar consumabile. Bafta! - Eu am sunat acum cativa ani la Bavaria si mi-au dat ce au gasit. E drep, ca avem copie a talonului si e posibil sa imi fi cerut mai multe date. Stiu ca sigur nu a mai avut revizii la dealeri, dar macar poti vedea cand a avut ultima interventie si ce rulaj avea la momentul respectiv. Apoi compari mediile de rulaj, si vezi daca se pupa sau da cu virgula!