Jump to content

RobertDB

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 530d E39

RobertDB's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Ambreiajul, volanta sau ambele. Daca e diesel.
  2. Chestia cu vopseaua se poate verifica. La fel si starea tehnica. Ce as verifica eu mai atent, la o masina din asta adusa de afara si cu 1000 de scheme cu actele, e procedura de inmatriculare.
  3. Am patit si eu treaba cu opritul in mers. La mine a fost pompa de presiune. Problema e ca nu da mereu ceva la tester. Pune un mecanic sa o dea jos, si sa o testeze fizic.
  4. In atasament gasesti raposata mea iubire. Din pacate nu mai gasesc acum poze cu ea intreaga. Oricum, a costat 5000e, si asta pentru ca am luat-o de la un prieten, si am mai bagat vreo 1500 in ea. Si nu avea rugina. Daca vrei e30 sunt doua variante mari si late: ori dai 5000+ si iei una ok, ori 3000 si o faci tu in functie de buget. Si cel mai important, dupa cum au zis mai multi colegi, nu pleca din tara cu banii la tine chitit sa iei o masina. Te vei gandi ca tot si facut drumul, si ai cheltuit bani, si risti sa te imbarlige orice turcalete sa iei ultimul cazan, sfidand logica. Bafta!
  5. Salut! Eu numai la ei merg de cand i-am gasit, si sunt multumit. Mi i-a recomandat un prieten care merge tot acolo. El are un 325ci automat, 2005 si este si el incantat.
  6. Eu nu comentez despre cum arata. Si nu vreau sa fiu gresit inteles. Actualul proprietar sunt convins ca este de buna credinta. Dar o masina care a fost inmatriculata de noua in alta parte decat in Romania trebuie verificata mai bine. La 15 ani, are o medie de 20k pe an. In conditiile in care la diesel pretul este mai mare, taxele sunt mai mari, reviziile sunt mai scumpe, si nu in ultimul rand carburantul este mai scump, amortizarea se face undeva la 25-27k pe an. Cum nemtii nu sunt tocmai mana-sparta de fel, e important sa verifici aceste date, mai ales in conditiile in care masina este resoftata, ceea ce inseamna parametri dusi la maxim si presiune maxima asupra componentelor. Acum ce probleme sau interventii am avut eu: Pompe de motorina, 2 la numar (diferite), de la minunatul combustibil din Ro Macara elĂŠctrica O dracie de pe AC (ceva siguranta, a costat vreo 500 de lei cu tot cu manopera la Filaret) In rest doar consumabile. Bafta! - Eu am sunat acum cativa ani la Bavaria si mi-au dat ce au gasit. E drep, ca avem copie a talonului si e posibil sa imi fi cerut mai multe date. Stiu ca sigur nu a mai avut revizii la dealeri, dar macar poti vedea cand a avut ultima interventie si ce rulaj avea la momentul respectiv. Apoi compari mediile de rulaj, si vezi daca se pupa sau da cu virgula!
  7. Sfatul pe care ti l-as da eu, este sa iei VIN-ul masinii si sa suni la Automobile Bavaria. Ei iti pot oferi date privitoare la ultimele interventii facute asupra masinii in service-uri autorizate BMW, oriunde in EU!
  8. UP! Am gasit bandouri, mai am nevoie doar de bara fata si proiector de ceata!
  9. Salut, Dupa cum am scris in titlu, cumpar bara fata E39 FL. Pe langa bara, as mai avea nevoie de urmatoarele; Proiector ceata dreapta Bandouri ornamentale bara spate Multumesc!
  10. Salut, Bara fata e facelift? Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.