BMWClub: All - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
1092 (0.58 per day)
Most Active In:
Seria 3 (400 posts)
Joined:
29-June 14
Profile Views:
6201
Last Active:
User is offline Aug 21 2019 15:10
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Senior
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Male Male
Location:
Bucuresti

Contact Information

E-mail:
Private
Yahoo:
Yahoo  campanie.alexandru@gmail.com

Previous Fields

Masina:
318ci 2002

Topics I've Started

  1. Problema Vanos/Valvetronic N42B20

    14 February 2017 - 22:31

    Se da urmatoarea situatie: am avut un motor N42B20 pe e46 care mergea foarte bine, nu avea probleme/erori etc. Din cauza unor probleme mecanice (cuzineti si arbore uzati, o biela indoita) am decis sa inlocuiesc motorul cu alt N42B20. Si acesta mergea bine, din cate am observat prezenta cateva erori la vanosuri dar nu m-a interesat deoarece stiam ca oricum pastrez toti senzorii si solenoizii de pe primul motor.
    Am pus noul motor, am mutat pe el: distributie noua, bobinele, bujiile, am schimbat uleiul, filtrul. A mers normal in primele minute, dupa ce s-a incalzit putin a murit brusc motorul si a repornit greu. La ralanti tremura foarte tare, in ture mergea normal. Ulterior am decis sa schimb si senzorul de pozitie axa valvetronic si solenoizii. Problema persista insa daca scot mufa de sus (de la Valvetronic cred) si intra in limp mode motorul merge foarte bine atat in mers cat si la ralanti. Ar mai ramane de schimbat doar motorasul de la Valvetronic, insa nu vad ce rost ar avea atata timp cat motorul nou mergea bine asa cum era pe masina cealalta. Pe diagnoza cu mufa scoasa nu imi da absolut nicio eroare, iar cu mufa pusa da misfire cylinder 4. Am incercat mai multe bobine, bujiile sunt in stare excelenta insa eroarea persista. Are compresie foarte buna pe toti cilindrii (11-12), antigelul si uleiul au o culoare normala.

    Ca nelamuriri ar fi urmatoarele:
    -vanosurile trebuie calibrate dupa ce le-am schimbat?
    -ce se intampla daca cumva au fost inversate cele doua vanosuri? Am incercat sa le schimb intre ele si se manifesta la fel.
    -motorasul Valvetronic trebuie calibrat? L-am reinitializat din diagnoza sa porneasca din pozitia initiala si nu a rezolvat nimic

    Problema 2: am un consum incredibil de mare de ulei (a consumat 1 litru in 250km). Persoana de la care am cumparat motorul a fost de acord sa imi plateasca integral inlocuirea simeringurilor la supape. Atata timp cat masina are compresie buna si va primi simeringuri noi mai ramane vreo cauza a consumului de ulei? Mai e ceva ce pot verifica? Pierderi nu are absolut deloc, nu ramane nicio picatura de ulei sub masina. Ar mai fi de specificat ca am incercat sa las motorul la cald la ralanti cateva minute si dupa sa il turez brusc si da putin fum albastru, dar tot mi se pare inexplicabil consumul de ulei.
  2. Dezmembrez motor 2.0 Valvetronic (N42B20)

    12 February 2017 - 18:43

    Se vinde orice piesa. Motorul a prins joc in cuzineti, motiv pentru care am decis sa il inlocuiesc cu totul. Restul pieselor sunt in stare foarte buna: ax valvetronic, axe cu came, baie de ulei, senzori, pistoane, segmenti, bloc etc. Motorul are 215 400km care pot fi confirmati prin istoric si diverse facturi (a fost pe masina personala).
    Pot sa aduc piesele in Buzau, Ploiesti, Bucuresti mai putin blocul deoarece nu am cu ce sa il transport.
  3. Adaptor CD player aftermarket e46

    08 September 2016 - 09:49

    Salut, m-am interesat ieri de adaptoarele necesare pentru un CD player aftermarket (mi-am ales un model de Pioneer), deoarece am nevoie de usb si auxiliar iar pe playerul OE nu pot pune nici macar auxiliar. Am gasit la be-loud toate cele necesare, dar mi se par foarte scumpe:
    -rama 48 lei
    -mufa antena 35 lei
    -adaptor ce include si cablul cu comenzile pentru volan 210 lei
    De unde pot sa le gasesc la un pret mai ok? Ar fi cam aiurea sa dau 400-500 lei pe player si inca 400 lei pe niste amarate de cabluri si montaj.
    Si inca ceva, cum imi dau seama daca am mufa aceea dreapta sau cea rotunda?
  4. Auxiliar e46

    30 August 2016 - 20:42

    Salut, am si eu nevoie de auxiliar pentru un e46 cu acest cd-player Posted Image.

    Pana de curand se gasea pe Be-loud aceasta varianta, dar aparent a disparut din oferta lor http://www.be-loud.r...E36,-E46-W7495/ .
    Vreo varianta similara? Nu as lua modul din acela si cu usb/sd care costa 300-400 lei, pentru ca auxiliarul imi este suficient.
  5. E46 318i limp mode -nu se tureaza

    03 June 2016 - 21:55

    Salut, am intalnit o problema la un e46 318i, motor N46B20. Motorul a mers perfect pana astazi, cand s-au aprins in acelasi timp si EML-ul si check engine-ul. Motorul nu se mai tureaza peste ~3000 ture, merge destul de greoi.
    Pe tester dau urmatoarele erori:

    P1050 VVT Control Circuit (Bank 1)
    P1062 VVT-Limp Home Request Full Stroke Position not Reached (Bank 1)

    La cine pot merge pentru o verificare in Bucuresti? A mai intalnit cineva problema asta?

Comments

Page 1 of 1
  1. Photo

    Ioanik 

    22 Jun 2017 - 14:07
    Uite aici mai ieftin ;) https://www.torom-anvelope.ro/anvelope-vara-225-60-R17-pirelli-p7-cinturato-runflat-99V--a13672.html
  2. Photo

    All 

    01 Oct 2016 - 01:52
    Daca tot iei Valvetronic si iti asumi riscurile aferente, ar fi cea mai mare prostie sa il iei pe cel de 116 cai. Se simte diferenta de putere dintre cele doua destul de mult, iar consumul este acelasi. Nu lua sub nicio forma 316i.
  3. Photo

    cristisad 

    30 Sep 2016 - 21:23
    Salut.
    E diferenta mare intre 316i 116cp si 318i 143cp? Trage mult mai tare 318i?
Page 1 of 1

www.bmwclub.ro trafic.ro