Jump to content

Sempai Ion

Members
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest
  • Interests
    BMW

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520d 2000

Sempai Ion's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare! La 520 d capacul ce acopera motorul, acela cu emblema, exista? Consola de clima? furtunele de la servo? Bara fata este de facelift? Ce a avut ...casetofon sau cd si daca mai exista...
  2. Nu stiu daca-ti spun ceva nou dar, tinand cont ca ai senzori ABS pe fiecare roata, daca dupa verificare descoperi ca functioneaza normal, raman rulmentii pe spate. S-au demagnetizat sau banda aceea magnetica de pe ei s-a exfoliat. L-a mine dupa multe si grele incercari, cu un sfat primit de aici pe forum asa am ajuns la adevarata problema. Si s-a rezolvat. Sper sa ajute. bafta!
  3. Am avut un 525 TDS din 96 cu acelasi simptom. A fost pompa de motorina (cap hidraulic uzat). Aceiasi modalitate de a-mi demonstra a avut-o si persoana respectiva. A turnat apa rece pe pompa de motorina si... surpriza, sfert de cheie.
  4. Si eu am avut o problema asemanatoare. Am urmat cam aceiasi pasi. Dar, intr-un final, rezolvarea a venit prin schimbarea acelui regulator de turatie pentru ventilatorul interior al climei. Acela de sub bord (scaun dreapta). Dupa aceea si-a reluat functia normal si fara sa prelungeasca perioada cat ventilatorul ar trebui sa ma functioneze dupa ce opresti masina si scoti cheia din contact.
  5. Multam fain de raspuns. Acum am gasit raspunsul, ai dreptate. UP!
  6. Minte de rupe. Nu existĂŁ 520d de 150 cp iar ecranele nu sunt OEM. Nu vĂŁd ĂŽnsĂŁ care-i problema dacĂŁ-i resoftatĂŁ. DacĂŁ maÂşina ĂŽĂži place, cumpĂŁr-o! <_< Ai dreptate. :) Salutare! O mica intrebare... eu stiam ca exista si motoare de 2000 d de 150 cp (fratele meu are un 2003 320 d -150 cp, un prieten bun 520 d - 150cp - ambii le-au cumparat din Germania acum 2 ani si nu au facut alte modificari. Eu am un 520 d din 2000 facelift de 136 cp) probabil softate direct din fabrica pentru puterea aceasta. S-au dovedit a fi masini trainice si usor de intretinut din toate punctele de vedere. Daca ne gandim la sportivitate... hmmm... aici un motor sub 3000 nu cred ca-l poti considera sportiv, poate doar nervos si cu inclinatii ...:bashwall: In rest, un mare UP pentru E39. SUPER TOPIC!
  7. Superba... Te lasa fara cuvinte. Bafta la vanzare! Cel ce o va cumpara se va simti rege. Un mare up pentru bijuteria ta.
  8. Am fisierul intreg. Ti-l pot trimite mail. Da-mi PM si ti-l pun pe mail. Se pare ca split-ul acesta nu este o reusita. Am un manual pentru seria 3 E46. Are 20 Mb si se pare ca split-ul nu este o varianta prea buna.
  9. Asa am gasit manualul. Am sa incerc sa gasesc si pentru diesel, inclusiv pentru modelele mai noi. Ma bucur ca se vad. Mai am diagramele cu distributia pinilor pentru diverse modele. Daca este cineva interesat sa-mi spuna. Bafta!
  10. O intrebare. Sunt bune fisierele sau faptul ca le-am split-uit le face nefunctionale? Altfel le salvez in alt fel si le mai postez odata.
  11. Partea a doua din manual. Sper sa fie folositor BMW_3___5_Series_Service_And_Repair_Manual__haynes_3_4.pdf BMW_3___5_Series_Service_And_Repair_Manual__haynes_4_4.pdf
  12. Sper ca fie upload-ul fisierelor sa nu fie o problema. Fisierul era prea mare asa ca l-am split-uit in 4 fisiere. Primele 2 le voi atasa aici. Poate fi folositor.BMW_3___5_Series_Service_And_Repair_Manual__haynes_1_4.pdf BMW_3___5_Series_Service_And_Repair_Manual__haynes_2_4.pdf
  13. Nu cred ca trebuie sa bagi farul in cuptor ca sa-l incalzesti :twoup:. Am dat 20 Ron pe o "scula" de incalzit. Si le-am desfacut usor apoi. Legat de mecanismele de reglaj, chiar nu gasim pe cineva care ar putea fabrica asa ceva? La SH nu prea gasim. Modelul este simplu ne trebuie doar un "meserias" in plastic. Am vazut link-ul atasat si ...85 $/side mi se pare un pic cam mult (ma refer la http://www.odometergears.com/subpages/bmw.html ). No offence! informatia este utila si practica dar...cateodata buzunarul nu pare sa raspunda la fel de practic. Atatea ne dorim sa facem pentru masina ... Eu as spune ca norocul nostru este informatia impartasita aici. Avem optiuni si asta-i bine.
  14. Si eu am avut problema cu senzori de ABS (cu toate simpomele, ASC nu functiona corect sau deloc, intra ABS aiurea, becul pemanent aprins) si pina nu mergi la un tester nu-ti poti da seama care senzor este sau nu defect. Poate nu senzorii sunt. De exemplu, eu am schimbat senzorul respectiv si (aici multam fain de info celor care m-au sfatuit) cum problema persista am ajuns la rulmentul de la roata respectiva. Pina nu mergi la tester, chiar daca ai cunostinte de mecanic, senzorul nu-l poti gasi defect sau nu, indiferent cum il masori. Bafta oricum!
  15. Si eu am avut o problema asemanatoare la un BMW 525 tds din '96, la cald pornea greu. Am fost cu ea la tester. Totul parea ca este de la pompa de injectie. Am schimbat toate garniturile pompei si tot nu pornea la cald. Totul s-a rezumat apoi la uzura rotorului din pompa de injectie. la rece o lua la sfert...la cald trebuia sa te rogi... In fine, mi-au pus o supapa de sens si cat de cat s-a mai remediat. Pina nu am schimbat pompa nu s-a remediat. Sper sa fie o info utila. Bafta!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.