Jump to content

Method

Members
  • Posts

    237
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov

Previous Fields

  • Masina
    BMW E 90 320d

Method's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Reputation

  1. Bad post Salut.Ti-am trimis un pm referitor la sudura cu laser a clapetelor. Daca ai timp uita-te si da-mi si mie un raspuns.Merci.
  2. Method

    BMW E92 LCI

    http://www.bmwclub.ro/forums/topic/130504-bmw-e90-retrofit-combox-instalare-codare/page__view__getnewpost
  3. Eu am facut singur operatia cu arcuri Eibach.Dar am schimbat si arcuri si flansele. La prima vedere nu e greu dar sa te fereasca Domnu sa ti se blocheze o piulita pe spate partea de sus ca atunci distractie. Plus presa de montaj pe fata. Fara ea e greu rau, aproape imposibil. Operatia am facut-o singur dar la cat m-am chinuit as fi preferat sa o faca altul. Plus ca pe fata pana scoti amortizorul din fuzeta dureaza ceva singur fiind plus montarea inapoi. Nu recomand de unul singur. Da 600 lei, da schimba si amortizoarele ca e pacat, e aceeasi manopera.
  4. Iara presupui si presupui. Raspunsul nu era ptr. tine. Nu este eronat daca crezi bine daca nu, iara bine. Ignora raspunsul, spune ce doresti si asta e. Daca initiatorul topicului era sau este interesat sa incerce singur sa isi rezolve problema ia legatura cu mine sau cu cineva specializat de ex. cu tine sau cu un service. Aici poate gasi indicii, sfaturi, pareri personale mai mult sau mai putin pertinente, experiente personale s.a.m.d.
  5. Personal am facut. Iara discutiile cu tine.La voltmetru mai o mufa de ex.10a se schimba borna de plus acolo. Apoi faci ce am spus. Acuma imi spui ca ce am facut eu de fapt nu am facut. E o discutie infinita cu tine pe bmwclub la orice topic. Pace tie.
  6. Ia un voltmetru.Pus pe baterie, pe borna de minus a masinii si borna de minus a bateriei, inchide masina din telecomanda dar evident portbagajul deschis dar incuietoarea blocata la fel si usile sa ai acces inauntru lasi masina sa intre in stand by apoi scoti cate un device din functiune si vezi care este cauza pana consumul ajunge la 0.02-0.04. Rabdare si usor ii dai de cap.
  7. Si eu folosesc top tec 4600, la e90 2006 163 cp si nu am avut nici o problema plus ca idee mi s-a parut o ca motorul este un pic mai silentios fata de uleiul anterior BMW cu aceeasi norma si fata de Mobil1. Ce alte pareri mai astepti?
  8. Nu e un capat de tara. Schimb-o si gata. Nu astepta sa iti curga pe la garnituri sau sa se sparga palete. La diesel pe HEPU era undeva la 350-400 lei.
  9. Mai usor ptr. tine : coding=modificare parametrii software prestabiliti de catre producator pentru acel modul "Soft nou" sau"resoftare" stergerea in totalitate a unui soft si inlocuirea lui cu altul mai nou sau vechi. La coding nu stergi softul doar modifici niste parametrii si evident aceste modificari trebuie salvate astfel incat sa fie recunoscute si de celelalte module ale masinii. Nu cred ca explicatia acopera 100% dar sper ca iti da o idee despre codare.
  10. Pe auto din coding 3 tipuri de codare pentru lumina.A ta este e sensibilitate maxima. Daca nu ai navi merge schimbat doar prin coding.
  11. Fa rost de un modul de sedan si verifica.Nu trebuie codat din cate stiu. Daca esti din BV te ajut, il dau jos pe al meu si verificam.
  12. GPS si receptie radio dab daca exista optiunea pe masina.
  13. Pai si pe la sedan sunt aceleasi probleme cu firele la portbagaj.Eu am sedan si am facut operatia pe partea dreapta. Am facut si la un break.Cert e ca la break avea problema cu receptia slaba a radioului. La sedan nu am avut atatea probleme. Dar la break am lipit 10 fire. La sedan le-am taiat pe toate si le-am refacut. Oricum trebuie sa verifice vizual fiecare fir din zona respectiva. In mason exista si niste bitum sau o substanta asemanatoare care protejeaza firele de umezeala,cred. Oricum daca ai sedan modulul diversity il gasesti in interiorul masinii, pe plafon,in spate,aproape de luneta. Se observa acolo un capac. Il dai jos, cu grija, ai niste mufe pe acolo destul de finute. Sa nu le rupi. Desfaci capacul si succes
  14. Dezaburirea este antena. Verifica modulul de inchidere centralizata si vezi firele care duc spre modul. O sa ai surprize sa vezi ca in mansonul de cauciuc de la portbagaj sunt o gramada de fire unele din ele duc la acest modul. Posibil sa fie intrerupte sau in scurt. Trebuie sa desfaci si sa verifici. Modulul diversity e in cauza.Succes!
  15. Daca e motorul dim categori M47atunci vezi ca ai si niste piulite de 11. Sa nu cumva sa le pierzi ca nu prea gasesti decat la reprezentanta pe comanda. Si iti trebuie tubulara de 10.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.