Jump to content

claudiu1892

Contributors
  • Posts

    724
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

claudiu1892 last won the day on August 14 2023

claudiu1892 had the most liked content!

3 Followers

About claudiu1892

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Music and Liverpool FC

Previous Fields

  • Masina
    G30 530i xDrive M Sport

Recent Profile Visitors

6806 profile views

claudiu1892's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Contributor 2023 Rare
  • Posting Machine Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

132

Reputation

  1. G32 640i e mai grea cu 180kg decât G30 540i. Având în vedere dimensiunile, cred ca e o greutate rezonabilă. E la fel de grea ca un X3. Apropo, am mers cu X3 vreo 3 săptămâni și nu m-aș putea obișnui cu așa ceva. Ca look e ok, însă spatiul interior e prea mic după părerea mea.
  2. Așa este, e pe platformă de seria 5, deși ca wheelbase și spațiu e cat seria 7. Interesant e ca a fost discontinued, din cauza vânzărilor f reduse, de aici si deprecierea majoră. În prezent este mai ieftin decât un G30 facelift, cu aceleași dotări.
  3. Merci, nu e doar avantajul impozitului, ci și faptul ca ai parcare gratis plus alte beneficii. Referitor la mașina, da, îmi place, mi se pare un mix între SUV, Sedan și Touring. Dar cum nu agreez SUV-ul, e cam singura care s-ar potrivi pentru mine acum
  4. Salut, Vreau să schimb mașina anul ăsta și, după ce am căutat multă vreme un SUV, acum într-un mod ciudat ma interesează modelul G32, varianta 640i. Am urcat într-una și mi se pare senzațional de spațioasă și confortabilă. Am găsit câteva modele în Germania din 2021/2022, care din ce văd, toate au sub capota cabluri mov și bateria în dreptul pasagerului. Deci ar trebui să se încadreze la MHEV. Intrebare: cum vor ști cei din România să o încadreze la categoria mild hibrid (mhev) astfel încât să nu plătesc 2500lei pe an impozit? Pentru cei ce ați luat așa ceva (motorul B58 după 2021) din afară, v-au dat vreun certificat, sau e vreun cod anume în COC? Multumesc
  5. Salut, Ieri am avut masina parcata la Kaufland si mi-am gasit capacul la oglinda spart. Ori a fost luat la picioare, ori cineva a intrat in ea. Culmea e ca nu am gasit resturi pe jos. In fine, nu am avut chef sa fac scandal sa aflu cum/unde, mai ales ca singurele elemente sparte sunt cele doua capace: capacul de sus (nr 2 in schita) si capacul de jos al oglinzii (nr. 4 in schita) in rest totul functioneaza perfect (reglaj, senzor unghi etc). Asa ca am comandat deja capacele respective si o sa vina luni. Intrebarea este: oare cat de grea e operatiunea? Sa incerc singur sau sa cer ajutor la cineva mai experimentat? Multumesc
  6. Momentan s-a rezolvat problema. Dar, de curiozitate, cum aflu ce index au cele existente? Cei de la service dau comanda in functie de VIN
  7. Revin cu update: Am bagat aditiv BMW Twin Power (100ml la vreo 45l de benzina existenti in rezervor) apoi am facut un drum de 120km, pe sport fara sa scada sub 3500rpm. Nu stiu daca e coincidenta sau nu, insa acum am 0 misfires constant (am monitorizat in continuu), si masina merge incredibil de rotund la relanti. Deci tind sa cred ca erau ceva depuneri pe injector.
  8. Nu cred ca vand astia doar o bujie, dar o sa incerc. Azi voi face rost de cheie speciala, cu magnet. Inainte sa schimb bujiile, ma gandesc sa mai fac un test si sa mut si bujia de pe cilindrul 1, pe alt cilindru. Daca misfire continua pe cilindrul 1, e clar ca bujiile sunt ok si trebuie schimbat injectorul, nu? Intre timp am primit oferta de la service pentru schimb injector: 1900lei. Cei de acolo mi-au mai zis sa incerc cu un aditiv. Se pare ca chiar BMW a scos un aditiv OE pentru curatare injectoare : https://www.bavauto.ro/83195a07750?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA5L2tBhBTEiwAdSxJX7pLeFt8-v95SnrJsGbYnBj-H9jXjNSFKFlf5N8sDyseS565SHee_xoCSWgQAvD_BwE
  9. confirm, e problema comuna cu pompa de apa la b48/b58. Eu am schimbat-o la 85.000 km. Dar existau urme fine de antigel pe langa ea
  10. Am fost la service, am pus Ista+, da aceleasi erori misfire pe cylindrul 1 si pe Ista, plus ca variatiile rough running pt cil 1 sunt mult mai mari decat 2,3,4. Am mutat bobina de pe cilindru 1 pe 2, misfire da tot pe 1, deci bobina e ok. Nu am mai avut timp sa mutam si bujia, dar e clar: problema e ori bujia, ori injectorul 1. Cel mai probabil este injectorul, pentru ca dupa cum spuneam, bujiile le-am schimbat in urma cu 9/10k km. Bujiile de pe ea sunt champion, desi stiam ca in general se prefera nkg. In fine, o sa schimb in prima faza bujiile, iar daca persista trebuie schimbat injectorul. Cineva mi-a zis sa incerc cu aditiv de curatare inainte sa schimb injectorul dar nu m-as baga la asa ceva.
  11. o sa schimb eventual bujii cu bobine cu tot, si vedem daca persista ce ai schimbat? bujii sau bobine?
  12. Nu de noua. Am cumparat-o din reprezentanta cu 75.000km. Conform istoricului BMW, s-au schimbat bujiile la 50.000, apoi le-am schimbat si eu la 100.000, la Proleasing BMW. Deci au vreo 9000km actualele bujii. Insa chestia e ca imediat dupa ce le-am schimbat la 100.000, parca relanti-ul nu mai era la fel de rotund ca inainte de schimb. Am zis ca poate mi se pare mie. E posibil ca "meseriasii" de acolo sa nu le fi schimbat cum trebuie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.