Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Daca puneai egr original nu cred ca mai aveai problemele astea.
  3. Vă salut! Am și eu 'o' problemă cu al meu f31. Povestea e lunga, masina are momente cand se 'limiteaza' in sensul in care nu vrea sa traga mai mult de 120hp/300nm din ce vad pe sport display. Am luat problema pe rand: de fiecare data primeam eroare intermitenta pe DPF, o stergeam si masina tragea normal, dar regenerarea se interupea pe parcurs. Isi facea foarte rar regenerari si nivelul de funingine crestea rapid. Intr-un final a dat eroarea permanenta si atunci am luat decizia sa duc filtrul la curatat (pe tester mai dadea durata de viata undeva la 80k km). L-am trimis la Odorheiu Secuiesc si l-au curatat, dupa asta perioada s-a prelungit la 244k km. Problema tot a persistat. Acelasi comportament, eroarea pe intermitent, doar ca acum reusea sa faca mai des regenerarea. Am decis sa merg mai departe, sa schimb EGR. L-am schimbat cu unul de la Pierburg nou. Am aceeasi problema, eroarea ramane dar la fel, isi face regenerari. S-a schimbat si senzorul MAF pe original si senzorul de presiune evacuare. Au mai fost schimbate si cateva furtune preventiv. Unul intr-adevar era fisurat fix langa colier, dar a fost schimbat si acela. Garnitura si clapetele de admisie au fost schimbate si ele, pe original, a fost curatata si galeria. Dupa cateva investigatii, am observat ca turbina are joc axial si radial. Am dus-o la reconditionat, am schimbat totodata si filtrul de ulei si uleiul, restul le-am lasat pentru ca nu aveam mai mult de 5k km de la ultimul schimb. Nu era pilitura in filtru. Masina trage foarte bine in momentul de fata. Asta pana cand a aparut o noua buba. Povestesc mai in amanunt pentru ca mi-a mancat ficatii si nu as vrea sa ajung sa inlocuiesc tot din bara in bara. Orice detaliu poate fi important, asta daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema, asa ca va cer scuzele de rigoare pentru pomelnicul scris. Masina are cutie automata. O dau pe modul sport, accelerez usor, iar in momentul in care ajunge pe la 67-72 km/h masina incepe sa bâlbâie, parca ceva o gâtuie. Cam atunci are undeva la 1800-2000 rpm. Se mai intampla si la alte viteze, dar in acest interval e cel mai des. Nu apare nimic pe tester, doar a revenit eroarea pe dpf intermitenta. Am incercat sa jonglez cu modurile de condus. Pe confort masina merge bine, nu face figuri in intervalul mentionat, doar in jur de 120 km/h, cand, daca nu ma insel, are cam aceleasi rpm. Am dat o pe manual, nu face figuri. Cand bag piciorul in ea, fuge de rupe, nu are nicio problema, nu are nicio intrerupere. Deci aceasta balbaiala apare cand accelerez nu foarte brutal, cand urca liniar, dar doar in conditiile deja mentionate. Imi pare rau daca nu am fost foarte tehnic. Daca am omis ceva, voi specifica ulterior. Nu stiu ce poate fi, ma dispera. Multumesc pentru eventualele raspunsuri!
  4. O sa revin cu update dupa ce rezolv, poate mai are cineva aceeasi problema
  5. Îmi pare rău,nu.Doar service agreat BMW,sunt toate pe net.
  6. O sa incep cu epuratorul, verificat turbina de joc.. si dupa sa ma gandesc la ce e mai rau(simeringuri supape). Segmentii nu prea au cum sa fie deoarece nu scoate fum albastru mereu. Aveti o recomandare de service(Bucuresti, sector 3) pentru o constatare?
  7. Oțelul se dilată la cald. Noi putem scrie trei luni aici,fără service nu rezolvi mare lucru..
  8. Da, într-adevăr, dar dupa putin mers cu ea sa nu mai scoata?
  9. În ralanti are 2 bari presiunea la ulei. In sarcină are 6
  10. Daca o pornesc dimineața, nu da cu fum albastru pana nu o turez, nu imi dau seama de la ce e, ca nu cred ca intr-un km se incalzeste motorul suficient cat sa etanseze garniturile la supape. Ma mai gandeam la epurator sau turbina... acum sa vad ce si cum, eventual sa trec la un ulei putin mai gros. Acum am 5w40 in ea, dar cred ca e putin cam subtirel pentru 408k km
  11. Simeringuri supape,cred.Oricum,tre ‘ demontata chiulasa si văzut ce e acolo. Aici pe forum nu ai cum să faci asta, mergi la service. Nope. E albastru,și dacă mergi în spatele lui miroase a ulei ars.
  12. Albastru e de la ulei.Alb,de la antigel,negru de la amestec. Cel puțin teoretic..
  13. Multumesc pentru raspunduri si sfaturi ! Am comandat 2 cu tot cu inele ! Revin cu feedback dupa ce ii inlocuiesc ! Stima !
  14. Salutari, vand masina mea de suflet, un BMW Seria 5 F10 535d XDrive, Model 2012 cu M-packet. Am cumparat-o in iunie 2021 la 213k km si am tinut-o in puf de atunci, cu o lista lunga de reparatii si imbunatatiri (am pus la final lista). A avut Casco in ultimii 4 ani dar am schimbat doar 2 parbrize, in rest nu am avut evenimente. O vand pentru ca fac cei mai multi km in oras si am trecut pe o masina electrica (am panouri acasa). ITP valabil 05.2026, RCA 07.2026. Imbunatatiri notabile: intercooler Wagner, downpipe cu catalizator RM Motors, evacuare custom, ECU tuning la Completechip (378HP/768Nm, opacitate 0.9K), MMI Andream (Wireless Android Play/Apple Carplay). Pun si linkul catre autovit, pentru poze: https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/bmw-seria-5-ver-535d-xdrive-at-ID7HDsqC.html?isPreview=1 Consum la drum lung: 6.6% (Viena-Arad pe autostrazi, la 130km/h) si 7.3% (Bucuresti-Regensburg si retur, 3500km, mers sportiv, cu sectiuni de autostrada fara limita de viteza). Foarte confortabila, chiar si pe drumuri rele. Motorizare: 3.0 diesel bi-turbo 313HP, euro 5, evacuare dubla, Cutie Automata 8+1 trepte Moduri de condus: Eco/Comfort/Sport/Sport+ Sistem Start stop, Pilot automat / Cruise control Jante 18" in 2 dimensiuni cu anvelope vara, indreptate si vopsite gri in 2023, stare perfecta. Jante 18" separate cu anvelope iarna, vopsite gri in 2023, stare perfecta. Interior piele bej, plafon negru, scaune sport, scaune fata incalzite. Volan sport de piele, cu padele Tetiere active in caz de accident Faruri Bixenon Adaptive, fază lungă/scurtă automată, spalator automat faruri Keyless GO Senzori ploaie Navigatie mare Afișaj instrumente parțial digital Camere 360 Senzori Parcare Fata/Spate Head Up Display, Recunosteare limite viteza Sistem de Navigatie Profesional cu Carplay/Android Oglinzi incalzite si reglabile electric Bancheta spate rabatabila fractionar 60/40. Suport telefon Magsafe 2 chei originale Schimbul de ulei si filtru motor a fost facut la maxim 10 mii km. Reparatii/intretinere importante, toate facute in service-uri autorizate BMW, cu piese originale BMW: schimb capat tacheti (2021) schimb admisie, corp filtru ulei, garnituri filtru ulei, oringuri instalatie racire, origuri turbo, amortizoare motor (2022) schimb baterie 12v (2022) schimb turbine, galerie evacuare, garnituri conexe (2022) schimb semeringuri si bucsa cutie transfer revizie cutie viteze la service autorizat ZF, cu schimb ulei cutie (martie 2023) schimb discuri si placute fata, lichid frana (iunie 2023) schimb discuri si placute spate (decembrie 2023) schimb curea accesorii si role intindere (iulie 2023) schimb arcuri spate, brate superioare fata, pivot fata stanga (noiembrie 2024) schimb ulei + filtre ulei + habitaclu + motorina (noiembrie 2024) schimb cuzineti, role intinzatoare distributie, garnitura capac tacheti (februarie 2025) schimb ulei + filtru ulei (iunie 2025, 255k km) schimb agregat clima (iulie 2025)
  15. Am reusit sa descopar problema zgomotului la acoperis.. la fiecare blocator al acoperisului din stanga si dreapta estista cate o bucsa alba de ghidaj…. una din ele e sparta, am inteles ca separat nu este de cumparat originala si doar intreg mecanismul. Cum ati rezolvat bucsa asta ? exista aftermarket? ma puteti ajuta cu un link? sau ati inlocuit cu altceva… va multumesc pentru raspunsuri Atasez o poza cu bucsa
  16. Cred/sper sa elimin si rulmentul. Am ridicat rotile fata si, la cea din dreapta, freca un plumb pt echilibrare, de un element de suspensie. Cam ciudat, zic eu, dar era montat cam aiurea. L-am dat jos si vad mai tarziu cum e. Trebuie sa le schimb si pe astea.
  17. Sunt vaccinat cu e46 325xi, asta e poezie pe langa aia. Deci, bateria e pa, sters erori, totul ok pe partea asta. Planetare fata nu are, , ramane rulmentul. Plus termostat.
  18. Azi am facut o plimbare mai lunga, 55km x 2. Undeva in judet. Am facut o mare lista cu probleme: La pornire vibreaza toba (probabil un racord de cauciuc neconform) In mers (mai auzisem si inainte), zgomot ca de avion. La viraj dreapta tace. Sunt 2 posibilitati: 1.rulment sau planetara (mai degraba primul) 2.vascocuplajul (l-am mai auzit facand ca avionul cand nu mergea ventilatorul din fata pentru ac) Si, cand eram eu relaxat la a inceput dansul: temperatura la lichidul de racire a inceput sa oscileze intre 78 grd (aveam 130) si 102 grd dupa 1 minut in parcare cu motorul pornit. La fel si la intoarcere. Probabil a decedat termostatul, desi, sunt curios ce gasesc, masina are o revizie in 2020 (are un biletel, avea cam 71k km atunci). Nu stiu ce au schimbat. Pana acum, in exterior temperatura era 93-96 iar in oras 96-99. Aici ma folosesc de un OBD II pentru masuratori Mai trage dreapta un pic, mai are niste zgomote la rulaj cu viteza mica pe denivelari. Cand sa ma intorc acasa (uitasem camerele conectate) nu a mai pornit. Cred ca bateria, de atatea descarcari, e la final de viata. Aveam in portbagaj bateria de la cabrio, noua, am pus-o cu cabluri, nu a mers, dupa am pus-o pe masina, direct. Ciudat, nu a luat-o din prima, parea descarcata si asta (poate electromotorul, cine stie). Cert este ca, am desfacut bornele, le-am curatat un pic, am conectat-o, am strans bine bornele si a pornit fara probleme. Bateria masinii o mai testez un pic si o voi inlocui. Ca sa fie treaba completa, dupa schimbul de baterii, mi s-a aprins si martorul de abs (dupa ce-l aveam aprins deja pe cel de airbag - am deconectat scaunul sofer acum cateva zile). Ar fi frumos sa nu mai mearga nici ventilatorul de ac, proaspat inlocuit. In rest, merge si arata super, !!!
  19. Salut, am achiziționat de curand un e90 320d 163cp, m47. Cand pornesc masina dimineata, aceasta da fum albastru cand o turez, la relantii nu da. Dupa ce merg aproximativ 1km cu aceasta, fumul albastru se duce complet, ramane doar cel negru tipic de diesel. Mentionez ca masina este 2005, modelul fara DPF de fabrica. Norul de fum este foarte abundent. La cald nu da deloc albastru, problema incepe doar daca las masina mai multe ore.
  20. Sterge tot / cauta si in fisiere ascunse si reinstaleaza din nou uitate dupa esys si launcher
  21. Yesterday
  22. Salutare, tot incerc sa fac un setup cu E-Sys pentru codare. Am instalat Launcher Pro 2.8.1 si merge insa am o problema cu E-Sys 3.30. Cand deschid E-Sys acesta se incarca dupa care iti apar acele pop-ups unde dau Ok si dupa aceea programul se inchide brusc fara niciun mesaj de eroare. Am incercat dupa sa folosesc si versiunea 3.28 si se comporta la fel. Programul face asta si daca il rulez din Launcher si daca il deschid direct, este acelasi comportament. In schimb am incercat si versiunile 3.33.4 si 3.40.2 si acestea merg fara probleme, nu se inchid, insa acestea nu sunt compatibile cu E-Sys Launcher Pro 2.8.1 pe care il am eu asa ca nu pot folosi aceste versiuni, stiu ca Launcher-ul merge cu versiunea 3.30 sau mai vechi. Programul in rulez pe un Windows 10 si am verificat deja: JRE sa fie versiunea 8, am incercat si varianta pe 32bit si 64bit Am verificat C++ Redistributable si am toate versiunile de la 2013+ Am incercat sa rulez programul ca si administrator si cu compatibility settings pentru Windows 7. Nimic nu merge... Please help!
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.