Jump to content

De ce BMW ?


Guest Pole

Recommended Posts

BMW 520d Exclusive Edition 10/2002 (E39) 100Kw,136CP,280Nm

94810[/snapback]

 

ahaaaa....acum gata am vazut unde ziceai :blink:....eu am 530d, 2001,M-paket,193 cp,si am incercat sa ma dau mai devreme cu un 745d,da a iesit un prost din parcare si a stricat totu iesise brusc.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Seria 7 :blink:) ala e camion.Poti intoarce un Tico in el.Am condus un 730d dar sincer mi-ar fi frica sa ies cu ea ca eu de obicei o calc si cine stie ce nenorocire se poate intampla.

P.S:Nici un sofer de varsta mea (imediat 21 ani) nu am vazut conducand seria 7.

Numa barosanii si-o permit

Link to comment
Share on other sites

Seria 7 :blink:) ala e camion.Poti intoarce un Tico in el.Am condus un 730d dar sincer mi-ar fi frica sa ies cu ea ca eu de obicei o calc si cine stie ce nenorocire se poate intampla.

P.S:Nici un sofer de varsta mea (imediat 21 ani) nu am vazut conducand seria 7.

Numa barosanii si-o permit

94820[/snapback]

 

asta asa e nici io nu am vazut nici un pustan sa conduca un seria 7 :)...io am 24 de ani...ala de la volan era ceva sarit de 35....:)

Link to comment
Share on other sites

Sunt curios si cum s-au "virusat" de exemplu Romulus, WLF, Bavaria si ceilalti admini si moderatori de BMW... nu de alta, dar de exemplu pe Romulus l-a determinat sa faca un forum pentru Bavarishe Motoren Werke, deci trebuie sa fie o poveste interesanta... :)

94781[/snapback]

 

Eu, din pacate, n-am o poveste asa frumoasa si nici asa de interesanta.

 

Prin anii '70 parintii mei aveau o Dacia 1100 cu tractiune spate. Asta m-a facut sa aud multe povesti despre tractiunea spate, cat eram copil. Pe urma, prin anul 91, conduceam o Dacia 1300, proaspat posesor de carnet. Munceam la o firma privata si cineva de acolo avea un E30, parca un 323i cu 170 CP daca nu ma insel. Urmatorul mai puternic era M3 cu 200 CP. Si scartaiau USOR rotile chiar si in treapta a treia. Asta a avut contributia ei la toata tarasenia...

 

Pe urma, pasionat fiind de aviatie si de istoria celui de-al doilea razboi mondial, am citit multe lucruri si nu de putine ori am intalnit franturi despre istoria firmei BMW.

 

Prin 96, aveam un amic din Germania cu un E36 si m-am jucat putin cu el. Putin din mine a ramas atunci la acea masina. Pe urma si-a luat un 330i E46, printre primele produse. Am si acum acea imagine a noului, pe atunci, serie 3. Agresiv dar de strada. Puternic dar nemodificat. Inginerie fara compromisuri. Un lup in frac. O masina cu caracter, care nu putea fi ignorata.

 

De atunci, cand am putut, am condus un BMW. Mult, putin, incet sau cu viteza. Multe modele, multe motorizari.

 

Prin toamna/iarna lui 2003, cautam informatii despre masina care vroiam sa o cumpar. Tocmai aparuse E60-ul. N-am gasit multe lucruri despre marca asta pe siturile din Romania si nu mi-a placut. N-am gasit un loc unde sa pot afla raspunsuri la intrebarile care le aveam. Am incercat sa rectific aceasta problema. Si uite unde am ajuns. Nu stiu cum se vede din exterior, dar a fost o munca pe care nu multi au fost dispusi sa o faca. In plus, am cheltuit niste bani si nopti intregi. E bine, e rau, timpul le va lamuri pe toate. S-a meritat? Nu stiu, voi stiti. As mai face-o odata? Oricand. Am invatat ceva din asta? Da, multe. As schimba ceva? As avea mai mare grija la oamenii din jur.

 

In rest? Pentru placerea de a conduce... Adica in traducere corecta: Freude am Fahren. Cine a condus unul, stie.

 

:blink:

 

PS Exista si o imagine negativa asociata (similara cu giul/mercedes)care intotdeauna m-a deranjat, chiar si cand nu conduceam un BMW. Cineva spunea, ca parca toate BMW-urile sunt conduse de acelasi om. Cred ca putem schimba si asta. Parca exista deja un thread pe tema asta.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Eu, din pacate, n-am o poveste asa frumoasa si nici asa de interesanta.

 

Prin anii '70 parintii mei aveau o Dacia 1100 cu tractiune spate. Asta m-a facut sa aud multe povesti despre tractiunea spate, cat eram copil. Pe urma, prin anul 91, conduceam o Dacia 1300, proaspat posesor de carnet. Munceam la o firma privata si cineva de acolo avea un E30, parca un 323i cu 170 CP daca nu ma insel. Urmatorul mai puternic era M3 cu 200 CP. Si scartaiau USOR rotile chiar si in treapta a treia. Asta a avut contributia ei la toata tarasenia...

 

Pe urma, pasionat fiind de aviatie si de istoria celui de-al doilea razboi mondial, am citit multe lucruri si nu de putine ori am intalnit franturi despre istoria firmei BMW.

 

Prin 96, aveam un amic din Germania cu un E36 si m-am jucat putin cu el. Putin din mine a ramas atunci la acea masina. Pe urma si-a luat un 330i E46, printre primele produse. Am si acum acea imagine a noului, pe atunci, serie 3. Agresiv dar de strada. Puternic dar nemodificat. Inginerie fara compromisuri. Un lup in frac. O masina cu caracter, care nu putea fi ignorata.

 

De atunci, cand am putut, am condus un BMW. Mult, putin, incet sau cu viteza. Multe modele, multe motorizari.

 

Prin toamna/iarna lui 2003, cautam informatii despre masina care vroiam sa o cumpar. Tocmai aparuse E60-ul. N-am gasit multe lucruri despre marca asta pe siturile din Romania si nu mi-a placut. N-am gasit un loc unde sa pot afla raspunsuri la intrebarile care le aveam. Am incercat sa rectific aceasta problema. Si uite unde am ajuns. Nu stiu cum se vede din exterior, dar a fost o munca pe care nu multi au fost dispusi sa o faca. In plus, am cheltuit niste bani si nopti intregi. E bine, e rau, timpul le va lamuri pe toate. S-a meritat? Nu stiu, voi stiti. As mai face-o odata? Oricand. Am invatat ceva din asta? Da, multe. As schimba ceva? As avea mai mare grija la oamenii din jur.

 

In rest? Pentru placerea de a conduce... Adica in traducere corecta: Freude am Fahren. Cine a condus unul, stie.

 

:blink:

 

PS Exista si o imagine negativa asociata (similara cu giul/mercedes)care intotdeauna m-a deranjat, chiar si cand nu conduceam un BMW. Cineva spunea, ca parca toate BMW-urile sunt conduse de acelasi om. Cred ca putem schimba si asta. Parca exista deja un thread pe tema asta.

94824[/snapback]

 

fiecare poveste despre cum am ajuns aici, este interesanta , pentru noi :) pana la urma, niste oameni total diferiti au fost uniti acum/aici de trei initiale (cum spuneam la inceputul topicului) ... :) si de cineva care si-a dat interesul ca acest lucru sa fie posibil... :)

Link to comment
Share on other sites

"plimbarea in grup nu se va intampla" poti sa imi spui si mie dc k sunt curios ?

94833[/snapback]

 

Pentru ca trebuie organizata de cineva si trebuie cerute aprobari de la autoritati si politie. Altfel este ilegala. Altfel, am fi doar niste taximetristi spontani. Dar sunt si alte motive, printre care cateva se discuta in alte topicuri.

 

Uite un exemplu: Schimbare regulament.

Link to comment
Share on other sites

Eu timp de 5 ani de zile am condus o dacia 1310 din 94. In 2001, knd eu eram student cel mai bun prieten al meu, kre avea tot Dacia k si mine a facut un efort si a vandut mashina vrand sa-si ia Calibra. Knd a avut toti banii a prins o oferta de la un tip kre aducea mashini din afara si si-a cumparat mashina pe care o am eu acum (era adusa din Germania de 1 saptamana si avea 90.000 km). Am fost FOARTE entuziasmat knd am vazut-o pt k era BMW dar tin minte ca nu mi-a plakut delok spatele! Era prima data in viata knd vedeam un E 36 compact! Mi se parea ca spatele era taiat urat. In fine m-am obisnuit, in timp am mers cu el la mare, la munte, la intalniri cu tipe...peste tot! Un alt prieten foarte bun, kre umbla in gasca ku noi avea Calibra. Si in toti anii de studentie, cei mai buni prieteni ai mei aveau BMW compact si Calibra si eu Dacia Break. Era frustrat, mai ales k eu veneam cu femei si ei plekau ku ele....de cele mai multe ori :blink:

Pana acum 5 luni, knd am stans bani sa-mi iau un Logan (aveam 6.000 eur) deja nu mai eram student (am terminat in 2005) si am zis sa scap de breakul ala nenorocit si sa am mashia mea! Moment in care tipul ku BMW compact, mashina in kre mi-am petrecut mai tot timpul studentiei a spus k mi-o da la 5.500 EUR k a venit timpul k dupa 5 ani de cand o are sa-si ia altceva. Am stat un pik pe ganduri si in cele din urma am renuntat la LOgan si am ales E 36 compactul pe care il am acum, din 1996, cu 146.000 km. Avea 142.000 knd l-am luat. Prietenul asta al meu si-a luat ultimul tip de Astra full option pe kre a dat 21.000 EUR si celalalt prieten tot Calibra are si acum. Dar acum knd ma intalnesc cu ei nu ma mai simt frustrat pt prima data in 5 ani! :)

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Sunt curios si cum s-au "virusat" de exemplu Romulus, WLF, Bavaria si ceilalti admini si moderatori de BMW... nu de alta, dar de exemplu pe Romulus l-a determinat sa faca un forum pentru Bavarishe Motoren Werke, deci trebuie sa fie o poveste interesanta... :)

94781[/snapback]

Bayerische Motoren Werke – BMW :blink: nu de alta dar se mai uita cineva si ne facem de ras.no lua in nume de rau. :)

Edited by kobra
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca trebuie organizata de cineva si trebuie cerute aprobari de la autoritati si politie. Altfel este ilegala. Altfel, am fi doar niste taximetristi spontani. Dar sunt si alte motive, printre care cateva se discuta in alte topicuri.

 

Uite un exemplu: Schimbare regulament.

94839[/snapback]

 

eu nu am spus sa ne dam in spectacol si sa facem scartzuri sa atragem atentia...doar sa fim asa 5,10 bmw uri si sa ne plimbam legal putin fara intreceri sau chestii de genu asta si dupa aia sa ne oprim undeva la o carciuma la un ICE TEA :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Bayerische Motoren Werke – BMW :) nu de alta dar se mai uita cineva si ne facem de ras.no lua in nume de rau. :)

94873[/snapback]

 

my bad ! nush de ce am scris aiurea.... :) :blink:

Link to comment
Share on other sites

5-10 BMW-uri in coloana nu sunt legale. In alta ordine de idei, citeste si tu pe aici. In mai multe weekenduri s-a organizat cate o intalnire si o iesire la un ICE TEA.

 

Sunt si poze in galerie.

 

:)

94931[/snapback]

 

poti sa ma ajuti si pe mine sa vad pozele din galerie :) un link ceva :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu am avut pana acum banii mei pe care sa-i dau pe o masina. De la ultima dacie noua pe care a avut-o, tata si-a schimbat un pic conceptiile si am trecut la sh-uri. Am schimbat 5 Opel-uri pana acum 9 luni, cand am ales BMW.

De vreo 4 ani eu fac alegerile, pe banii parintilor. In octombrie 2005 eram cu un tip in Germania si el cauta o remorca. Alaturi era o reprezentanta BMW. Am plecat singur sa imi clatesc ochii (nici macar nu m-am gandit ca as putea sa cumpar un BMW cu euro 3 cu banii pe care ii aveam, deci doar sa ma uit pe acolo). Tot uitandu-ma prin curte la masini scumpe am zarit un E46 (nu stiam atunci codurile - ulterior m-am documentat) si cand am auzit ca se poate inscrie nu m-a mai interesat alta masina. Am pus banii pe masa si a doua zi am luat masina. Cand am iesit cu ea pe sosea eram fascinat (imi scapa piciorul in pedala si ajungeam prea repede la 130-140 km/h).

De atunci tin la ea din zi in zi mai mult. Singurul regret este ca nu ne induram de banii pentru un CASCO si merg prin oras cu masina ca si cum as merge cu un ou in lingura (mereu o feresc de aiuriti d-astia si ma dau la o parte cand vad ca vrea sa-mi taie calea vreunul). Afara insa am fugit cu 200 (eram curios sa vad cat merge). Garaj nu am si cand e urat afara parca as vrea sa o iau in casa.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am fost fixat pe BMW.Am vrut sa imi cumpar o masina la varsta de 18 ani , cu putini bani (bani de buzunar si de alocatie stransi timp de 3 ani) . De cand ma stiu am avut o ura enorma pentru Dacii nu le sufar mai ales 1300. Am avut si o lista cu cerinte de la masina si prima era tractiunea pe spate era primul lucru daca masina nu avea asa ceva nu mai conta ce marca cat de 9 este etc. Cu banii pe care ii aveam nu puteam sa imi cumpar decat 1: Opel Ascona (pana in 81) sau Rekord . 2: Mercedes ,Bot de cal '' W115 . 3:BMW e21 e12 e23 . Intamplarea a facut ca cea mai ieftina masina sa fie un BMW 318 E21 asa ca l-am cumparat si desi pana acum l-am condus de maxim 15 ori am inteles de ce BMW si nu altceva iar acum nu pot scoate 2 fraze fara sa zic BMW, vad BMW peste tot. Prietenul meu cel mai bun a avut Dacia 1300, liberta , Ford Mondeo 1998, VW Passat 2003 si primul lucru pe care il spunea cand auzea de tractiunea spate era ca e periculos si foarte proasta... pana cand l-am luat la o plimbare in BMW , dupa 10 minute isi cerea scuze , acum a luat si el virusul BMW are un 525i E34 .

Tata a avut 3 BMWuri E21 si cand m-a vazut cu 318 in fata casei primul lucru pe care l-a facut a fost sa imi smulga cheile din mana si sa plece la o plimbare , dupa expresia fetei mi-am dat seama ca este mai fericit decat un copil de 5 ani care tocmai a primit jucaria pe care si-o dorea , pur si simplu era pierdut in cele 4000-6000 de ture ale motorului. Pentru mine e clar ca urmatoarea masina va fi tot un BMW.....850CSI :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

si eu am ajuns tarziu la BMW, am avut masini mai slab cotate, am avut un prieten mai mic ca si varsta care avea un 320d E46 cu care am facut o tura si de atunci s-a aprins flacara. apoi unele evenimente neplacute cu peugeot 307 m-au determinat sa o vand si sa o cumpar pe actuala, cu care sunt in relatie de 1 an si 2/3, si inca ne simtim bine impreuna.

imi era frica de tractiunea spate, dar acum, cum spunea si prietenul meu, nu as mai da tractiunea spate pe altceva. as schimba-o pentru un Subaru pentru AWD si legatuta cu WRC, dar ca si feeling, BMW inca este The King.

Link to comment
Share on other sites

Dupa 7 ani de condus Dacia tatalui meu, m-am hotarat ca ar fi timpul sa-mi iau si eu o masina a mea. Am tot cautat pe net masini care sa se incadreze in 3500eu, dar ceva care sa arate mai bine ca un E36 nu am gasit, asa ca m-am decis: BMW. Cu toate ca e mai veche imi place la nebunie si are un design care nici acum nu si-a pierdut farmecul. Dupa ce am luat-o mergeam cu ea de zici ca transportam oua..ma feream de denivelari, cei din spate ma claxonau ca merg prea incet... acum merg normal dar cu mare atentie la gropi si denivelari si mai ales la dobitocii care taie fata, taie curbele, franeaza tarziu etc..

Pt mine, BMW este un vis devenit realitate!

Link to comment
Share on other sites

Pfuii...... la mine a fost cam invers am plecat dupa un Audi a6 Break 2,5 TDI 180 Hp .... (am un prieten ce are un "Haudi" a6 4X4 cu care am facut si eu destui km ....) si m-am tot invartit pe langa ea nu mi-a placut si am cautat altceva tot break .... am vazut Autobuzul .... statea cuminte ... :) ( ma bufneste rasul numai cand ma gandesc) am cerut sa fac o proba cu el si l-am luat ... oricum peripetii prin Germanica :) per ansamblu super multumit , Daca nu voi avea bani de rx8 2.6 rotativ tot BMW imi voi lua.....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.