Jump to content

mgrx

Members
  • Posts

    92
  • Joined

  • Last visited

mgrx's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Nu stiu codurile, dar sunt doar doua modele: cu palete albe si cu palete negre. Nu sunt interschimbabile.
  2. "Consum: 30% pina la mare, mers cit de tare se poate, cu limitarea scoasa. In oras, noaptea, cam 17-20%. Teoretic consuma si 10% afara, dar in primul rind nu rezisti sa mergi asa, si doi, "what's the point???" Suspensie rigida, dar absolut suportabila. In a treia (a3-a) la 80km/h te lipeste de scaun. Prin Bucuresti, doar 2 masini s-au tinut dupa ea, un Porsche Cayenne Turbo S(cel cu 4 tevi) si un ... 535 biturbo diesel :blink:. Evident sunt si alte masini tari, dar asta a fost. La 100k km la bord totul pe ea este absolut impecabil, dar absolut impecabil. Spune-i te rog asta celui care ti-a zis ca nu sunt prea reusite." Incheiat citat de la un prieten, fost mindru detinator de M5 E39 2000.
  3. Eu as suspecta debitmetrul. Am mai patit ceva asemanator cu senzorul de la axa/e came. Du-te la un service si verifica pe tester senzorul si / tps.
  4. mgrx

    Bujii

    Vezi sa nu fi fost cumva ulei in partea superioara a bujiei, si nu din interior, ceea ce ar insemna sa schimbi garnitura de la capacul de la tacheti, nici o mare jmekerie. Foarte intilnit la M50.
  5. Eu as pune topicul asta sticky, sa-l vada si altii, care pun 2 plastice pe masina si gata tuning, gasim si pe aici vreo 2 posturi...
  6. E34 personal, 92, M50 fara vanos, 14-15 mers cel mai calm posibil, 17 iarna, in bucuresti. Afara, intre 8, 8.5 mers cam 130, finutz, 11 mers aiurea. E36 a unui coleg, acelasi motor, bucuresti, 16-18, afara 8-9-10. In sfirsit am auzit mai sus pe cineva care zice 12-13in bucuresti, eu nu credeam ca e posibil :blink:
  7. Pai nu-i nici o smekerie. Ori o schimbi cu una second care poate tine citiva ani sau 2 zile, ori cu una noua, ori o lasi in pace si te obisnuiesti cu zgomotul, ori... :blink:
  8. 318i consuma 8% in oras doar cind pornesti motorul :blink: Iar tachetii la M40 ii schimbi degeaba, dupa citeva zeci de mii de km incep sa bata din nou, daca nu ai schimbat si axa cu came.
  9. Pret garnitura Reinz ~ 800k lei vechi. Cu o tubulara de 10, parca, rezolvi in juma de ora.
  10. Decupeaza frate, da-i cu flexu, mama lui de bemveu... Lasa-i pe fraierii de-or sa-l cumpere de la tine sa vada si ei ce meserias era fostu propietar si ce flex puternic avea.
  11. Am eu un set complet de scaune (fatza plus banchete spate). Am si fete de usi, dar sunt cam distruse. Scaunele necesita retapisare, dar mecanic sunt bune (nu stai ca la frizer, cu corpul intr-o parte si cu capul in alta :blink: ) Daca te intereseasa, pm.
  12. Pe alte forumuri = banuiesc ca te referi la forumul Volkswagen, unde, intr-adevar, debitmetrele Pierburg (producator Mercedes), se potrivesc la multe modele de tdi-uri 1.9 din grupul VAG. La BMW nu merg.
  13. 10x all, dupa re-soft-are merge de rupe.
  14. - ulei la bujii Schimba garnitura de la tacheti, e cam 600k garnitura si f putin manopera (poti sa o faci si tu, daca te pasioneaza), si scapi de asta; daca tot esti acolo, schimba si bujiile. - bat tachetii daca o tin in turatii ridicate tachetii hidraulici, ori bate unu mai ratacit, ori n-ai destul ulei in masina, nu ar fi mare problema daca asta ar fi singura buba a motorului. Faza cu ulei mai gros e adevarata, dar e de kkt. - consuma ulei (cred ca acum depaseste 1l/1000km) Depinde cum o arzi. Aceeasi masina poate lua 1l la 3000 km si 1l la 1000km, in fn de cine o calca. In general se rezolva cu o segmentate + simeringuri supape. Maxim 1000 euro cu tot cu manopera, fara sa schimbi pistoane degeaba. - mici variatii ale motorului la relanti (nu se vad pe acul de la turometru, dar se mai aud sau le simt in scaun); daca dau pornesc a/c variatiile se vad si pe ac (1-2 milimetrii) - scapa ulei pe la chiulasa - de curand scoate un fum subtire la relanti, mai mult abur (banuiesc ca intra apa in camera de ardere, pentru ca si consuma apa) Probabil ca s-a ciupit usor garnitura de _chiulasa_. Cam 1-200 euro, depinde cine si cum ti-o face. "Cu toate aceste probleme masina trage bine, liniar, se aude bine, cu alte cuvinte chiar nu da deloc semne de oboseala, merge perfect." Foarte bine, analizeaza ce inseamna sa faci ce ti-am sugerat si poate ca o sa fi multumit. Succes. Un fost proprietar de M50B25 care mai regreta uneori ca nu a facut ce a scris mai sus.
  15. Niste cifre cred ca ar fi binevenite...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.