Jump to content

Martor DDE aprins


Recommended Posts

Acum cateva zile stresam un "Megane" pe la 120 km/h.La un moment dat mi s-a aprins un martor luminos la bord.O spirala sub care scrie "DDE".Am oprit masina cateva secunde,dupa care am pus din nou contactul.Becul s-a stins.Azi din nou s-a intamplat acelasi lucru.Banuiesc ca martorul este de la bujiile incandescente.Ma asteapta probleme?Masina este E46 320D 2002.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vezi sa nu ai vreunu din cablurile care duc la bujii intrerupt sau ceva de genu eu zic ca este de la vreo bujie , e dusa sau ceva de genu...de obicei DDE ala se aprinde inainte sa pornesti motoru cateva sec si dupa se stinge...P.S este MEGANE sau e46 320d 2002 ?? :blink:
Link to comment
Share on other sites

Dupa cum cred ca ai vazut la inceput eu am un E46 din 2002.Eu stresam Meganul ...din spate :blink:

Chestia e ca dupa ce am oprit motorul s-a stins si DDE-ul.La repornire s-a aprins cum e normal.Chestia e ca masina merge si cu el aprins,fara probleme.Dar mi-e frica sa nu fac ceva motorului,asa ca pana maine...cand o duc la diagnoza,pauza.

Va spun maine ce a avut.

Link to comment
Share on other sites

Bun!Azi am pus testerul pe ea.

Eroare 4073 si eroare 4560 parca,asta nu o mai tin minte corect dar parca zicea ceva de VZE sau WZE.

A anulat erorile si pana acasa nu a mai facut figuri....ce e drept nu am reusit sa ajung la 120...

Altfel motorul e in parametri normali, (tipul zicea ca e excelent),ceea ce m-a uns la suflet.Nu stiu daca e efect placebo ,dar parca dupa anularea erorilor mergea mai nervoasa.Cum ziceam se poate sa fie o parere...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
La diesel bujiile folosesc doar la pornire.. deci verifica-le mai ales ca din cate am inteles aici pe forum DDE e de la bujii... oricum teoretic pui contactu lasi cateva secunde sa se incalzeasca bujiile si apoi pornesti... potin incerca si asa sa lasi "pe bujii" putin si apoi sa pornesti... pui contact lasi sa zicem 5-10 sec si continui...
Link to comment
Share on other sites

Acum cateva zile stresam un "Megane" pe la 120 km/h.La un moment dat mi s-a aprins un martor luminos la bord.O spirala sub care scrie "DDE".Am oprit masina cateva secunde,dupa care am pus din nou contactul.Becul s-a stins.Azi din nou s-a intamplat acelasi lucru.Banuiesc ca martorul este de la bujiile incandescente.Ma asteapta probleme?Masina este E46 320D 2002.

219290[/snapback]

 

DDE inseamna mai exact "digital diesel electronics" ! La tine nu cred ca sunt bujiile de vina daca zici ca ti s-a aprins din mers acel martor , bujiile la diesel folosesc doar la pornirea motorului :blink:

 

Ok! Am cautat pe net ceva informatii despre DDE, ce face si cum face , si am gasit ceva

 

 

"Fine tuning for fuel injection - the Digital Diesel Electronics (DDE) system manages all engine functions in BMW diesel models. This saves fuel, ensures you enjoy smooth, cultivated performance and helps reduce lowers exhaust emissions, thereby minimising your BMW’s impact on the environment.

 

Common rail fuel injection in BMW diesel engines combines greater fuel efficiency, lower emissions, improved engine sound and significantly smoother running. Digital Diesel Electronics (DDE) supports these important advantages.

Digital diesel electronics (DDE) is a system that monitors the position of the accelerator and the driver’s application of pressure to determine exactly when fuel injection is to start, as well as the volume of fuel supplied and charge pressure. This ensures optimum fine tuning for the relevant engine responses under all running conditions. The result of this micromanagement is even greater economy, improved smoothness and a reduction of harmful emissions.

The DDE system is also responsible for speed regulation, and gives the electronic immobiliser clearance for ignition when the correct key code has been supplied."

 

Sper sa va ajute cu ceva... Bafta ... :)

Edited by Lt.Powell
Link to comment
Share on other sites

multumesc .pt. informare ..ai dreptate,azi 03.09.007 am impins din nou masina ,a pornit si am dus-o la reprezentanta BMW banat car din timisoara ...dupa diagnoza trebuie schimbate :injectoarele,un releu,filtru aer,filtru,gaze ...total factura ~ 46-50 milioane ,eu am dat acceptul de a comanda piesele ..am procedat bine ?? si cand ma gandesc ca totul a pornit de la un bec martor aprins in timpul mersului nenorocitul de DDE :blink:
Link to comment
Share on other sites

multumesc  .pt. informare ..ai dreptate,azi 03.09.007 am impins din nou masina ,a pornit si am dus-o la reprezentanta BMW  banat car din timisoara ...dupa diagnoza trebuie schimbate :injectoarele,un releu,filtru aer,filtru,gaze ...total factura  ~ 46-50 milioane ,eu am dat acceptul de a comanda piesele ..am procedat bine ?? si cand ma gandesc ca totul a pornit de la un bec martor aprins in timpul mersului  nenorocitul de DDE  :blink:

279550[/snapback]

 

Man, sincer imi pare rau! Nu am vrut sa zic sa nu zici ca delirez sau chestii de genu, da am mai auzit de martorul acesta DDE si la alte dieseluri si nu au scapat cam ieftin :) da in general se refera la injectoare ... bafta si sper sa reusesti sa o rezolvi ... ne ti la curent cu informatii ... :)

Edited by Lt.Powell
Link to comment
Share on other sites

tu ce zici ?primesc injectoarele defecte inapoi ? cum stiu ca le-au schimbat ? ..cand m-am intors pe autostrada ca mi s-a aprins DDE ..masina mergea la fel de bine ca si inainte de aprinderea becului marotor DDE ..chiar am testat-o si la 180km/h ..o sa va tin la curent dupa ce o scot din "super service banat car bmw "..intial am vb. la telefon cu mecanicul dupa ce m-a anuntat defectele sa repare masina doar sa porneasca si sa nu schimbe injectoarele ..raspunsul mecanicului de la reprezentanta a spus ca nu se poate asa ceva,eu intentionam sa duc masina si in ungaria la szeged pt.test este si acolo reprezentanta BMW ....sincer nu prea am incredere in service-ul nostru fie el si de la reprezentanta bmw ...tot in romania este
Link to comment
Share on other sites

ma in primu rand ca din ce spune lumea care merge la reprezentante.. chiar daca ti-e defect 1 injector ei ti le schimba pe toate ca cica numa asa poate da garantie......daca o sa frecventezi tot reprezentanta injectoarele "defecte" ti-s degeaba ca oricum nu le mai pun ei la masina..

 

Pun si eu aceeasi intrebare.. daca ti-s duse injectoarele.. mai trage masina ? mai merge rotund la relanti..? ca din cate spune omu lui masina ii tragea si cu injectoarele varza... dubios prin reprezentantele astea...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

tu ce zici ?primesc injectoarele defecte inapoi ? cum stiu ca le-au schimbat ? ..cand m-am intors pe autostrada ca mi s-a aprins DDE  ..masina mergea la fel de bine ca  si inainte de aprinderea becului marotor DDE  ..chiar am testat-o si la 180km/h ..o sa va tin la curent dupa ce o scot din "super service banat car bmw "..intial am vb. la telefon cu mecanicul dupa ce m-a anuntat defectele sa repare masina doar sa porneasca si sa nu schimbe injectoarele ..raspunsul mecanicului de la reprezentanta a spus ca nu se poate asa ceva,eu intentionam sa duc masina si in ungaria la szeged pt.test este si acolo reprezentanta BMW  ....sincer nu prea am incredere in service-ul nostru fie el si de la reprezentanta bmw ...tot in romania este

279557[/snapback]

 

Man nu pot sa iti zic nimic sigur! Atat ca am prieteni patiti, in sensul ca si-a comandat o piesa noua ... bineinteles si platita ... si defapt i-a fost reparata piesa veche care o avea el pe masina , deci chiar nu stiu ce sa zic! Nici eu personal nu am incredere in service-urile de la noi, daca ai posibilitati eu as zice sa o duci afara la reparat! Si eu o sa fac la fel :blink: Service-urile de la noi sunt specializati in primu rand sa te stoarca de bani ...

Link to comment
Share on other sites

Pun si eu aceeasi intrebare.. daca ti-s duse injectoarele.. mai trage masina ? mai merge rotund la relanti..?  ca din cate spune omu lui masina ii tragea si cu injectoarele varza...  dubios prin reprezentantele astea...

279561[/snapback]

 

Nu,teoretic nu! Am avut un prieten care ii era dus, cel putin le-a verificat compresia si unul dintre ele era dus! L-a schimbat cu unul SH si a rezolvat problema! Din cate stiu eu un injector ajunge la 1800RON (nou). :blink:

In legatura cu reprezentatele ca zici ca sunt dubioase, sunt de aceeasi parere ... cel putin la noi in partea de vest ...

Link to comment
Share on other sites

azi dimineata cand am impins-o pt.a o duce la reprezentanta masina a pornit usor in 5-6 metri de impins ..si motorul in relanty mergea frumos..pe turometru la fel ..ca si cum nimic nu avea .....eu cred ca nu pornea din cauza relului care trebuie sa mi-l schimbe si la test au constatat ca si injectoarele au ceva ...dar ei sustin ca nu o pot face sa porneasca fara sa schimbe si injectoarele ...hmmmm 50 milioane :blink:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.