Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/18/12 in all areas

  1. a mai postat pe undeva la alt topic despre o cutie la un 730D daca nu ma insel. Esti un idiot Lym, daca tu crezi ca eu stau sa dau citate de 100 de orI. Deocamdata cam tragi pe alturi, mai incearca. Oxidarea uleiului creste geometric cu temperatura. Ideea e ca operand la o temperatura mai mica, uleiul ala din cutie tine mult mai mult decat un ulei de motor care il schimbi la 20k km.. de unde si intervalul mult mai mare. In momentul in care tu in regim de exploatare normala ai peste 70 de grade, nu prea e ok, uzura lui creste destul de mult. E un cerc vicios care l-am explicat in articol. De aici si problemele de fapt, pe majoritatea masinilor e un radiator mic, cu un circuit simplu, fara termostat, care doar raceste cu 20 de grade sa zicem, dar nu tine o temperatura X constanta, cum se intampla cu racirea motorului sa zicem. Daca cutia si uleiul depind de producatorul cutiei, sa zicem ZF, circuitul de racire depinde de producatorul masinii, la unele e mai capabil, la altele nu..
    3 points
  2. Urmeaza sfatul meu ca peste 2 ani o sa gasesti E90 pe la 6-7000. Masinile au devenit consumabile, nimeni nu mai pune suflet. Trage de ea cat merge si salveaza cat mai multi bani pentru alta mai buna. Pentru ca intr-o zi te vei trezi plictisit de asta si ar fi bine sa ai 1700 in plus sa iei ceva mai bun. Sau poate te manaca in fund sa te inmultesti si iti vei da seama ca 2 usi nu mai sunt suficiente. Nu arunca banii ca nu se stie ce urmeaza. La cum se misca statul nostru creca mai dureaza vre-o 2 ani sa se implementeze ceva referitor la masinile de BG. Gandeste-te ca anu acesta e an electoral. Nu se apuca nici dracu sa isi puna "bulgarii" in cap. O sa se faca toti ca ploua.
    1 point
  3. Las-o pe BG. E ok si va fi ok 99%. (Eu n-as da 1700 nici sa ma bati, cand de fapt cu masina mergi exact la fel).
    1 point
  4. cum ii poti da un sfat tinand cont de salariu cand in primul rand tu ai cumparat o masina in care ai investit datorita neatentiei tale. adik ce treaba are salariul cu faptul ca tu ai luat o masina si ai bagat bani in ecu, ambreiaj, si brate? pai cand ai probat masina aia nu ai vazut ce pb are? aia-i treaba ta. dar nu se poate lua ca sfat" nu iti lua e46 ca uite..e nasol eu am cumparat brate ecu si ambreiaj)pai...despre ce vorbim? si plus taxele care indiferent de masina sau propietar alea trebuie platite. deci iar nu intri in criteriu....ei asta pana aici. dupa ce tu ai reparat defectele care nu le-ai depistat initial....spui ca masina e un vis nu...implcit o recomnazi...deci...? hotarastete. si oin plus de asta baiatu vb de benzina nu de diesel(iar o mare diferenta de clasificare).lasa-l sa incerce sa "guste" si el visul. respect
    1 point
  5. i-am rugat pe cei de la filaret sa verifice cind am fost sa fac geometria. cum... chiar nu e meseria mea. explicatia lor a fost: 1.am mers perioada prea scurta in DS si destul de brutal(ceea ce s-a si intimplat intr-o zi) zapacind valorile din cutie sau 2. uzura a unor valve. mi-au spus ca daca acele valve sunt uzate si reapare, schimbul de ulei nu rezolva problema. nici inainte nici dupa
    1 point
  6. Va salut pe toti! Vreau sa impartasesc cu voi ce probleme am avut si eu cu 520 D E60 177 CP fabricatie aprilie 2008 motor N47 cutie manuala. ...S-a rupt lantul la distributie... S-a intamplat pe autostrada in apropiere de Viena la Wells, ruland linistit cu 130 km/h pe tempomat, exact cand ma intorceam in Romania cu masina prospat achizitionata din Germania PS: Nu s-au auzit zgomote, sau tacanituri la motor Dupa lungi peripetii ... ADAC, service reprezentanta ... am primit diagnosticul - sa rupt lantul !!! mie nu-mi venea sa cred ! Masina avea 162.000 KM cu toate revizile facute la BMW. Solutia celor din Austria "inlocuire motor" ?!!! am intrebat cat costa : R: 5.700 EUR (motor + manopera) am inlemnit. Am dus in tara masina pe trailer si am inceput sa caut pe cineva sa o repare (sau macar sa vedem ce-i spart prin motor) (PS: cei din Austria au diagnosticat problema fara sa desfaca _chiulasa_). Binenteles ca lantul nu se poate schimba decat daca se demonteaza motorul de pe masina (este situat in partea cu parbrizul). Ce s-a intamplat: - Pompa de ulei s-a blocat (principala vinovata) s-a rupt lantul cel mic care angreneaza pompa, apoi s-a incalcit in cel de pe vibrochen (asa cred ca ii zice) si s-a rupt si acesta; - pistoanele au atins 11 supape fara sa le indoaie vizibil (le-am inlocuit pe toate) - s-a rupt/crapat suportul de la axele cu came. Am comandat toate piesele pe original (oricum nu se gasesc pe producator), iar piese + manopera = aprox 2.400 EUR. La banii astia gaseam motor SH dar nu m-am riscat sa patesc acelasi lucru. De la reparatie am rulat deja 17.000 KM si nici o problema, masina merge ca unsa, sper sa nu mai am probleme ! Din cate stiu in Arad la reprezentanta au mai fost 2 cazuri similare la reprezentanta, principala problema fiind pompa de ulei. Va recomand celor care au acest tip de motor si au peste 100.000 KM cu masina sa o schimbe (aprox 350 EUR). Am postat si niste poze cu motorul...
    1 point
  7. Daca tu poti urma orbeste un sfat de la oricine, asa, esti invitatul meu. Dupa cum ai vazut bine, omul povesteste din ce-a visat azi-noapte (vezi faza cu temp uleiului), iar apoi alti useri o iau de buna si incep sa-l urmeze ca oile (no offence), fara macar sa verifice informatia. Intai i-a spus ca e cutia praf ca are temp de 75*C, apoi spune ca parca vorbise (altcineva) pe alt topic de o cutie de 730d in situatia asta, complet relevant, de altfel. Over and out.
    1 point
  8. eu n-am postat nimic legat de temperatura uleiului.
    1 point
  9. Asa ca, data viitoare cand mai emiti astfel de diagnostice pe forum, ar fi frumos sa le si sustii cu extrasul din documentatia aferenta, nu sa vii sa-i iei peste picior pe cei care intreaba.
    1 point
  10. Dap cutia este manuala. Sigur ca ma gandesc si la varianta asta. Baietii de la BMW Brusells spun ca ar fi lantul care angreneaza axele cu came de la pompa de injectie. Dar totusi eu aici am niste dubii. Ei nu au desfacut sa vada exact despre ce este vorba. Ma gandesc totusi sa nu fi sarit lantul cu 1 dinte sau cam asa ceva, pentru ca in momentul in care ai rupt lantul (ori cel de la pompa de injectie catre axele cu came, ori celalalt) atunci supapele raman deschise in diferite pozitii si in mod normal cand dai la demaror ar trebui sa nu se invarta motorul, pentru ca pistoanele raman blocate in supape. Totusi la mine cand dai la automat motorul se invarte !!! Treb sa mai studiez si problema asta. Am luat mai multe variante in calcul (si pe cea cu motorul SH), dar inainte de a trece la atac astept sa vad ce raspuns primesc de la BMW Germania. Cei de la BMW Brusells deocamdata nu mi-au spus nimic de depozitarea maisnii. Eu le-am spus ca pana nu primesc raspuns de la BMW Germania (cei de la Brusells cat ai Bavaria au fost pusi in copia e-mail-ului)nu fac nimic. Vedem ce o fi
    1 point
  11. n-ai inteles un aspect. sunt dispus sa cheltui, dar nu fara cap.
    1 point
  12. Mie personal trimurile piano black mi se par cele mai frumoase.
    1 point
  13. Cel mai mult conteaza rabdarea,daca ai rabdare usor usor se fac toate,la fire nu mi-a placut ca a trebuit sa stau sa tai,sa inadesc,sa izolez...in rest a fost simplu adica schimbi piesele,nimic improvizat.
    1 point
  14. Ce surse ai cand spui asta? Asa din tabloide pot sa prezic si eu cutremure.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.