Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/19/12 in all areas

  1. Salut si respect tuturor,am si eu nevoie de ajutor pana ajung la bmw-filaret,poate o rezolvam noi,intr-o seara cand nu aveam ce face (acum 3zile) mi-am spalat masina,nu la spalatorie ca de obicei ci in curte,ridic capota vad ca e praf mult pe motor si ce sa vezi am pus furtunul pe motor ca sa inlatur praful,am o boala imi place sa fie motorul curat,la toate masinile personale spal motorul...dar la spalatorie nu la furtun,am pus furtunul mai rau l-am murdarit,ma suna un prieten de la mare ca sa-mi povesteasca cu si-a alergat bmw pe A2,eu tot cu furtul pe motor,mi-am luat cafeaua si tigarea si dai la vorba si spalat motorul c-am 20min,de plictiseala si lenee,termin treaba si dupa vreo 2 ore,pe la 1AM aud un vuiet mare era electroventilatorul (fac o paranteza am sa postez la sectiunea Prob electrice si rez chestia asta de electroventilatoare,al meu are o modificare facuta de un prieten sa mearga pe treapta maxima cand pornesc cliama si merge foarte bine si se si opreste cand nu mai e nevoie de al,dar e deranjant putin zgomotul) revin,masina era inchisa,cheia scoasa din contact...m-am speriat ca ala a luat-o aiurea si am deschis masina si am deconectat bateria -,a 2a zi am luat-o la verificat i-am cuplat mufa iar la electroventilator cu chia scoasa din contact si tot asa facea,am scos mufa iar si am luat-o la o mare 'talpa' sa se usuce=)),ajung acasa conectez mufa si nu mai facea...bucurie mare pentru 5 ore,pe la 7 seara cand frecam iar 'duda' si masina fiind iar inchuiata,aud un ' clank-clank-clank' ridic capota si urmaresc acest 'clank' venea dintr-o cutie care se afla in partea pasagerului-dreapta pe oala masinii spre far in jos,scrie pe ea siemens pe capac,inauntrul ei se afla o placa electronica cu 3 relee,unul mare si 2 mai mici,deconectez iar bateria pana a doua zi,ma trezesc conectez minusul,nu mai facea clank-clanc dar incepe iar ventilatorul sa porneasca fara cheie in contact pe direct adica,desfac cu greu releele din cutiuta aia,2 din ele erau foarte oxidate,le desfac si pe ele din carcasa lor le curat le pun iar la loc si toat asa facea,pleca ventilatorul dar NU mai facea si nu mai imi face Clank releele,ma duc in dezmembrari imi iau releele fara acea placa electronica le montez si nenorocitul ala de electrocur tot asa face,pleaca de nebun,nu am ajuns inca la testar cu ea,clima imi merge,baga rece dar in mers ca electroventilatorul i l-am decuplat din mufa de frica sa nu i-a masina foc,am convocat toti bmw-istii din oras de la mine cu masini identice sa vedem care o fi baiul,dc pleaca asta de nebun,incercand sa conectam mufa mea de la masina pe electroventilatoarele lor,si ce sa vezi frateeeeee ce sa vezi,din 4 masini 525d din 2002 ca a mea,1 era 2001 si 1 2003,dar 2 din 2002,NICI macar 1 nu era la fel !!!!!!!!!!!!!!!!!! 3 nu aveau cutiuta aia cu releele pe oala era probabil in alta parte,nu am gasit-o,si cealalta a4 a avea mufa la electrovent. in fata la nari,dar in 3 fire cu am crezut ca am si eu, ca doar e drq facelift fiind din 2002,avea pe mufa electroventilatorului o catare in plus fata de a mea si nu am vrut sa rupem nimic,si m-am lasat pagubas si am plecat ca Pacala acasa si fiind foarte "mandru" de ceea ce facusem.Sun un bun prieten la Brasov cu un alt 525d si ii spun problema mea si ce sa vezi,el imi spune ca la el pe masina mufa de la ELCTROVNT. cea de pe masina are 4 fire la fel ca a mea,eu care am cumparat un electrvent cu 3 fire stiind ca este facelift si normal ca nu a mers si l-am stricat crezand ca m-a pacalit ala dp. net cu el,l-am stricat pe cel in 3 fire si am mai cumparat altul si am luat motorul de pe el si l-am atasat la mine in carcasa pastrant elicea si suportul facandumi-l pe direct prietenul meu cum am spus mai sus,si merg asa cu el de un an fara prob,pana la urma masina mea are electroventilator cu 3 sau cu 4 fire ca sunt prost si nu stiu ce sa cumpar,catalin de la bv are cu 4 fire,tot 525d din 2002 ca a mea fiind,fara modificari facute de noi sau de altii la instalatia electrica a masinii...asa are si el si eu,dar a trebuit sa dau 6mil pe ala cu 3fire stricandul,crezand ca e stricat,si inca 2.8mil pe la de generatie muult mai veche,dar sa revin la problema asta de la ce sa fie fratilor,am verificat si mufele le-am suflat etc,am scos si mufa aia de pe conducta de AC,care vine pana in far-dreapta ca asa mi-a zis cnv ca are o presetupa un senzor pe una din tevi,pe cea care se incalzeste..eu nu am gasit-o am zis ca o fi cea din butelia aia....multumesc pentru rabdare.Pana la salariu mai e ca la bmw-filaret e 200ron testarul.
    1 point
  2. nu contest calitatea lucrarii, dar bara aia nu se pupa cu aripa nici s-o f@ti...la minutul 6:35 si 9 si ceva se vede ca un cur...masina se vede ca nu a aluia de vopseste pt ca nu stie ce an e emul 2010 sau 2011...filmul este pt reclama nimic mai mult....si inca sunt multi care-si vopsesc masinile gen aspirator... aaa si cred ca atunci cand deschizi usa pragul se vede exact ca la taxiurile alea colantate...
    1 point
  3. sfat: incercati sa evitati sa spalati motoarele diesel cu presiune de apa.
    1 point
  4. totusi cum poti sa : speli motorul, fumezi, bei cafea si sa vorbesti la telefon, toate in acelasi timp :frantics:
    1 point
  5. Daca o speli la spalatorie risti sa iti arda bobinele de inductie. Porneste masina..dar merge in 3-4 pistoane,pana scoti apa de la bujii. Asta daca esti norocos si nu s-a ars vro bobina.
    1 point
  6. povesti cu pesti.am spalat zeci de masini la motor daca nu sute in timp,n am avut cu niciuna probleme cu exceptia unui golf 3 benzina la care nu s a acoperit cum trebuie delcoul. la modele mai noi nu au fost probleme niciodata.bine,trebuie sa stii ce faci
    1 point
  7. Daca ai fi dat un enter din cand in cand, multi ar mai fi citit.
    1 point
  8. l-am mai vazut asta iarna pe unul care a intrat forta in spalatorie, cu un e46, direct capota ridicata, jetul pe motor. N-a mai pornit cat am stat eu p-acolo.
    1 point
  9. eu nu spal niciodata masina la motor..d-aia si arata intr-un mare fel cand ridica capota, dar si masina merge brici probabil a intrat apa pe la electricele motorului si a oxidat /scurtcircuitat ceva
    1 point
  10. Bai..la cat ai scris acolo, eu cred ca trebuie sa mergi la un service :frantics:
    1 point
  11. 1 point
  12. mentalitatea romaneasca : - daca e nevopsita si prezinta evident numeroase defecte datorita conditiilor din romania - e cazan infect neingrijit - daca e revopsita - sa rasturnat de 20 de ori cu ea cand esti interesat cu adevarat de o masina , te duci frumos cu ea pe un elevator , te uiti sa vezi daca a fost lovita grav , adica punti strambe / sudate , lonjeroane taiate si sudate sau lonjeroane strambe , oale amortizoare strambe sau indreptate cu ciocanu , verifici suportii de la cutia de viteze , in caz de accident grav acestia se rup , si sunt de obicei sudati , se verifica motorul si grupul de transmisie Daca vreti masina perfecta , reprezentatele va asteapta cu bratele deschise sa va faceti rate pe 10 ani , altfel pentru tot ce inseamna SH trebuie sa existe un compromis la mijloc
    1 point
  13. In fine, discutii aiurea, eu am luat 2 ca noi, la pret de rizoriu de la unul ce facuse accident destul de grav cu bmw-ul. Idee clara si de luat in seama, ar fi ca niciodata sa nu iei aduse din germania, prin targuri etc, alea chiar ca sunt date jos de proaste.
    1 point
  14. 1 point
  15. Nu maiestre poate sa fie ca mi am luat jante pe 17 si le vand pe alea pe 15 sau alea pe 16 sau le vand pe alea pe 18 ca is prea mari si m am saturat de ele maiestre.
    1 point
  16. in realitate orice cauciuc sh e ceva ce a aruncat altu`.
    1 point
  17. viper ca sa iti mai dovedesc inca o data ca minti, ia uite unde ziceam eu ca e36 e cea mai tare masina din lume: Viper, eu sunt realist intelegi? Nu sunt snob si nici laudaros. Acum o dai la intoarsa, oricum stai linistit ca indiferent de situatie, mereu afirmai ca cine nu-si permite e46 isi ia e36 etc. Oricum urata atitudine pe un forum, la intalniri ce faci, te certi cu astia cu e36?
    1 point
  18. bai tu cred ca esti orb, unde am zis eu asa ceva? Ti-am citat ce ziceam eu acum un an, intelegi, un an, unde ziceam ca e36 e o masina a anilor 90, destul de nesigura. Unde plm am zis ca e cea mai buna masina din lume? Cauta, reciteste, si reciteste-ti topicurile, si mai bucura-te de e46 cat mai poti, ca devine un cazan uzat moral imediat. @Calin
    1 point
  19. Exact, 318is si 320 coupe e36 astea ar fi de luat in calcul. Gasesti si intretinute...a dat boala in voi mai nou doar masinile noi sunt bune. Fiecare cu ce isi permite.
    1 point
  20. @viper iar incepi? ))) Romanul e fudul rau, ai dat de bmw si nu mai incapi in piele. Mi se pare mare snobism ce faci tu pe forum, poti sa-ti recitesti posturile ce ti le-am pus eu. Serios, n-ai obosit? Cred ca ai facut mari eforturi sa iei e46-le, altfel nu inteleg ce e cu atata snobism.
    1 point
  21. In fine, asta e ideea, ca de acum toti cu e36 isi permit e46 (cel putin ca achizitie), sper sa nu te oftici prea tare, sau poate auzim ca ti-ai luat e90 anul asta. Succes.
    1 point
  22. Sa iti dau si sfatul meu, detin un 316i din 97, si sunt chiar multumit de el, singuru lucru care mi-a picat a fost bendixul si un motoroas de inchidere centralizata in 2 ani ! Am mers si cu un a4 din 96, 1.6 si as putea zice ca e mai rafinat la interior si ceva mai confortabil, insa stand in spate si-n dreapta, caci la volan as prefera clar bmw-ul ( e totusi the ultimate driving machine)! Si cam atat despre audi, in rest pisica domina chiar daca e ceva mai veche ca model, consumul e normal adica intre 6 si 10 % , piese si dezmembrari pe toate drumurile si mai ieftine decat la audi, plus ca la audi gassti suspensia aia ciudata ... Bmw-ul e mai tineresc mai sexy, audi-ul e mai de "pensionar" , sau cel putin asa vad eu lucrurile, singurul inconvenient e ca nu o sa gasesti unul cu ESP ( ASC+T se numea la vremea aia la e36) si iarna iti trebuies anvelope NOI de iarna, bineinteles! P.S. putina pasiunea si un simplu 316i sedan sau coupe il poti transforma oricand intr-o masina dupa care lumea o sa intoarca capul, un A4 nu prea ...
    1 point
  23. Arata`ne si noua un exemplu te rog...asa ca sa nu murim prosti.Inseamna ca astia care am dat 7000 8000 pe un e46 am fost furati la drumu mare.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.