Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/03/12 in all areas

  1. Ca sa nu mai dati bani pe tester iata cum resetari singuri intervalul de schim ulei cand faceti schimbul. Automat functioneaza si pentru intervalul de schimb al lichidului de frana: 1- tii apasat pe butonul de pe bord cel din stanga 2- introduci cheia la pozitia I tinand in continuare apasat pe butonul ala pana apare ceva de genul OIL SERVICE RESET sau inspection reset 3- cum a aparut asta ii dai drumul la boton si apesi imediat din nou inca 5 secunde si incepe sa clipeasca mesajul "RESET" sau "RE" 4- ii dai drumul la buton iarasi dupa care apesi inca o data pe el, dar de data asta scurt, fara a tine apasat pe el 5- noul interval de service a aparut 6- mai apesi inca o data tot scurt butonul asta si apare mesajul "END SIA" 7- scoti cheia din contact sa memoreze datele si............ it's done Urmati cu atentie pasii astia ca sa faceti o treaba buna. Vreau sa verific daca merge si la alte modele asa ca astept raspunsuri aici... Plus ca vreau sa vad daca se poate pune si pt o alta distanta decat pt 25000 km, ca eu de ex schimb uleiul la 15000 km si as vrea sa il dau la 15000, nu la 25000 cum se da din default el...
    1 point
  2. Este vorba despre conceptul de "planned obsolescence" adica lucruri ce sunt proiectate sa nu tina mult. Au inceput cu banalul bec cu incandescenta si acum este peste tot - masini, electronice, etc Asta este un documentar interesant pe tema asta http://topdocumentaryfilms.com/light-bulb-conspiracy/
    1 point
  3. Una de sezon.. http://s15.postimage.org/bo3nocuyj/DSC0149.jpg
    1 point
  4. http://imageshack.us/a/img19/9807/img6766w.jpg http://imageshack.us/a/img255/8499/p1030737o.jpg
    1 point
  5. cam rar modelele astea diesel care se tureaza pana la 7000, cred ca sunt puse doar pe modelul exclusive si parca vine si cu fetele de usi din stofa, asta nu stiu cum e ca nu-mi dau seama din poze
    1 point
  6. se activeaza frumusel cu laptopul fara sa umbli cu cablaraie si prostii... din NCS, asa mi le-am activat eu.
    1 point
  7. Te inseli grav de tot. Acolo la Weltauto la Valcea se fac cele mai mari manarii, se duc toti si isi fac poze acolo cu aceptul alora, ca sunt doi baietzasi din oras care se ocupa cu vanzarile si toti prietenii lor cand isi vand masina, se duc acolo ca sa pacaleasca lumea ca sunt masini de la Weltauto. Sunt mai tzepari ca toti samsarii la un loc, am avut eu de a face cu ei si m-am enervat la maxim.
    1 point
  8. pare interesant , asteptam sa apara si pe google play atunci
    1 point
  9. Mai exista si obisnuirea cu puterea in timp , am avut pe rand 100 - 115 - 120 - 131 - 165 - 200 si 240 cai , Cu toate m-am obisnuit si mi se parea ca nu mai trag dupa un timp , singura care ma mai surprinde e ultima .
    1 point
  10. deschide portiera cu cheia de la casa, iar la randul ei, portiera degaja caldura auxiliara daca e soare afara
    1 point
  11. Numai eu stiu cum mi se 'scurg' ochii dupa ele prin oras! Noroc ca am in familie un E60, il mai iau la plimbare... si uit sa-l aduc inapoi :frantics:
    1 point
  12. @c6t9, eu imi facusem o regula in viata in ceea ce priveste masinile. Sunt la a 14-a masina noua in ultimii 15-20 de ani. Cand am cumparat X3 3.0d am zis ca nu voi mai da niciodata atatia bani pe o masina, fie ea si premium. Dupa cateva luni de zile am inceput sa inteleg de ce costa atat si ce o diferentiaza de altele care sunt mai ieftine. In acelasi timp, am inteles ce diferentiaza BMW de Audi si Mercedes, singurele competitoare reale. Mercedesul e confortabil dar oarecum lent si nu stiu cum sa spun ca e lenes dar nu neaparat ca e puturoasa ci modul cum se manifesta. Audi e undeva intre BMW si Mercedes incercand sa para ceva high-tech. A incercat sa fie si Mercedes si BMW dar nu i-a iesit niciuna clar si inca mai orbecaie dupa o identitate clara. BMW in schimb, de departe isi arata caracterul. De la modul cum sunt etajate treptele, chiar si la o automata, feedback-ul si actiunea, raspunsul pedalei de frana si a sistemului de franare, acceleratia motorului si modul in sine cum urca in ture, sunt clar orientate catre sofer oferind un feedback care te face sa spui ca masina e o prelungire a corpului uman. BMW are suspensia mai rigida. Daca mergi incet, e o vesnica topaiala, daca-i dai talpa, masina devine chiar confortabila si foarte foarte stabila comparativ cu altele, cel putin ca feedback, iti da foarte mare incredere in ea si de ce nu, in tine. Ziceam ca am o regula. Nu cumpar de doua ori aceeasi marca. BMW a fost exceptia si probabil o sa devina regula. Depinde si de buzunar Cand am luat primul BMW un amic mi-a zis ca deocamdata am bagat seringa cu virusul BMW in vena. Trebuie doar sa astept putin ca el sa-mi invadeze fiinta. Asa a fost. Am luat al doilea BMW fara sa am de ce sa stau prea mult pe ganduri. A fost "simply irresistible"! A fost si reintoarcerea la sloganul "The Ultimate Driving Machine". Nu sunt un habotnic sau unul d-ala cu ochelari de cal dar pur si simplu imi place BMW ca masina, imi place BMW ca lume, ca univers auto si ma caracterizeaza. Cei care nu se identifica cu asta, nicio problema, inseamna ca nu e de ei. Stiti care a fost primul lucru cand am pasit la BMW Welt? Am simtit la propriu ca ma kk pe mine. Primul lucru care l-am facut a fost sa merg la toaleta. Poate e de ras dar pur si simplu asta am simtit. Iar dupa aia... parca eram la mine acasa, vorba aia, facusem deja o legatura naturala Daca e ceva ce urasc la BMW? Da, cu siguranta da, categoric si indiscutabil. Urasc cocalarii si coclitii care si-au luat BMW dintr-un trend de prost gust si nu au cumparat marca asta cunoscandu-i calitatile si virtutile. Fara suparare, unii dintre astia au ideile cum ca un BMW nu e bun din cauza ca e... scump sau mai degraba nu si-l permit ei (nu zic asta in sens rautacios sau arogant) si ajungem la proverbul ala cu vulpea si strugurii acri. Pentru mine BMW e si o stare de spirit iar cei ce nu o inteleg, la randul meu ii inteleg ca nu au ce cauta in lumea asta. Poate candva o sa cumpar alta marca dar un lucru e clar. BMW a lasat urme adanci in sufletul meu de automobilist. Aici apare socul cel mare. Cel mai mult imi doresc de la BMW sa lucrez in aceasta lume, sa-mi pot desfasura activitatea profesionala in cadrul acestei marci, din pacate, reprezentantele auto intra pe mana multora care nu vad in ele decat o afacere si e putin aiurea... in fine. Poate, o data si-o data, o sa fie asa cum imi doresc eu.
    1 point
  13. "Chiar si cel mai banal BMW de serie e orientat catre conducator. Conduceti o Toyota Avensis, fie si o echipare si o motorizare foarte buna si veti intelege cat de mare e diferenta dintre masinile astea, ce abordare diferita" CORECT! sunt total de acord... asta mi se pare definitia perfecta pentru BMW..pentru senzatiile oferite de tehnologia BMW..nu de marca BMW..marca e doar un nume..BMW nu face masini bune.. BMW nu face masini perfecte.. asta ne retine sa spunem la unison ca nu exista si alte marci pe piata..asta "permite" posesorilor de alte masini sa gaseasca "defecte" BMW-urilor..pt ca BMW-urile chiar au defecte.. ca deh.. orice mecanism se defecteaza..orice fier se indoaie.. dar senzatiile... abordarea constructorului pentru orientarea catre sofer, manevrabilitate..feeling..etc.. tinuta de drum, si mai ales.. PROMPTITUDINEA in reactii.. FEEDBACK-UL masinii.. sunt efectiv ceva ce NU GASESTI LA NICIO ALTA MARCA! Aici e diferenta! Aici vezi diferenta colosala de abordare intre o Avensis si un BMW.. Avensis poate e o masina mai buna..Avensis e o masina care se strica mai greu..Avensis e mai confortabila decat o seria 3..Avensis pluteste pe un nor de puf..si nu simti mai nimic cand o conduci.. nu te solicita.. nu te"streseaza"... dar.. tocmai aici e "problema" unii vrem mult mai mult de atat.. UNII VREM FEELING DE LA MASINA... VREM FEEDBACK.. VREM NERVI.. cu alte cuvinte.. vrei sa te bati cu cineva gadilandu-l cu o pana de puf.. sau cu o manusa de box? asta e diferenta.. vrei ceva sa te faca sa simti ca traiesti?ceva real? sau o cutie cu patru roti? o sufragerie mobila? cam asta e diferenta! P.S. cand am zis Avensis..ma refeream la orice alta masina.. care e buna.. "loiala" ... fiabila.. serioasa.. te duce din A in B.. dar sa n-o intrebi altceva...ca nu stie sa-ti raspunda..nu stie sa te surprinda placut..
    1 point
  14. e FUN, chiar foarte FUN, la orice viteza... e mai putin FUN cand vrei sa te incadrezi si tu, si stai 10 min ca nimeni nu te lasa sa te bagi, ca ai BMW. si daca te bagi cu forta, iti iau oricum familia n..., ca ai BMW.
    1 point
  15. eu abia astept sa il pornesc si e doar un diesel de 2l. Majoritatea zilelor imi doresc sa lucrez la 100 km de casa...doar ca sa-l conduc. Fun poti avea si la 30 la ora. Totul se transpune prin ceea ce simti.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.